Zeer klant vriendelijk behandeld

Niets is te veel gevraagd en bij afhalen m.b.v. De monteur de caravan gekoppeld aan de auto

Prettig open, eerlijk contact.

Men nam de tijd en gaf ons tijd. Alle mogelijkheden werden open en eerlijk besproken zonder enige dwang. Prettige ervaring.

Ben prima geholpen

Na aanmelding werd ik direct geholpen. Doorgenomen wat er allemaal moest gebeuren. Eind van de middag gebeld dat caravan gereed was.

Goed geholpen en snel

Goed geholpen en snel

Zoals altijd vriendelijk en perfect geregeld

Professioneel, vriendelijk en perfect geregeld.

Dienstverlening op hoog niveau

Prima intake Behulpzaam kijken naar oplossingen Meedenken Prima ontvangst Kostenbewust

Zeer goede service !

Zeer goed.

We zijn vriendelijk geholpen

Fijn dat we voor de vakantie nog tussendoor konden voor onderhoud aan onze vouwwagen

Voor het eerst in ons leven een caravan gehuurd. De respons was erg snel en duidelijk. Ook klantvriendelijk. Ik zou vrienden en familie aanraden om bij van der Slik te huren.

Nette (nieuwe) spullen gehuurd en prima services

Bij de aflevering kwamen we er achter dat de caravan nog nieuw was (eerste huurders), dit gaf een fijn gevoel. De service en deskundigheid bij het uitleggen was zeer goed. Kortom zeer tevreden over Van der Silk en kan het iedereen aanraden hier iets te huren.

Super deal en uitstekende behandeling

Uitstekende hulp en advies gekregen. Een fout werd tijdens het telefoon gesprek geregeld en gecorrigeerd. Niet een fout van hen trouwens. Uiterst snel en correcte levering geheel volgens de advertentie. En binnen 10 minuten terug gebeld door deze firma zoals afgesproken door het personeel. Een aanrader om met een gerust hart zaken met deze firma te doen en een prime, boven verwachting zelfs artikel binnen te krijgen. Voorbeeld voor velen !!!!

Prijs, kwaliteitverhouding veel tegen

De buitenkant is mooi. Binnenkant liet veel te wensen over. Bank die weg gleed, instap trap niet aanwezig, tafel die open gaat en super trilt. Daarbij wordt de camper niet schoon gemaakt maar moet worden gedaan door de huurder, zo zijn er nog een aantal punten op te noemen.

Prettig en makkelijk

Afspraak voor een Tempo 100 keuring. Makkelijk te plannen en op de dag zelf heel vriendelijk geholpen. Net na de middag weer klaar.

Keurig behandelt

X

Goede service en vriendelijke mensen

Een afspraak maken ging vrij soepel, toch wel snel de caravan kunnen brengen ondanks de drukte in deze maanden. Ook was de planning perfect, ene dag brengen en de andere dag halen. Reparatie van de keukenkraan (schakelaartje was kapot) en vast zetten van de kookplaat en wasbak is goed verholpen. Wat tegenvalt zijn toch wel de kosten hiervan, caravan is namelijk net 3 jaar oud, ook het pompje van het toilet is door mijzelf al vervangen. We vertrouwen er maar op dat dit niet wederom op korte termijn gaat gebeuren.

Klantgericht en -vriendelijk.

Nadat wij 2 dagen voor vertrek de caravan uit de winterstalling hebben opgehaald bleek de afvoerslang van de badkamer defect. Van de Slik begreep direct het probleem en wij konden de caravan langs brengen voor reparatie. Blij en zeer gewaardeerd door ons genieten wij nu volop van onze vakantie.

Prima verhuurbedrijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede instructies met filmpjes, kleine probleempjes op reis werden met telefonische hulp snel opgelost.

plezierig en goed geholpen.

Bovagbeurt en zonnepanelen vakkundig uitgevoerd en geplaatst.

Gewoon goed

Mankement met de moover snel en goed opgelost tegen een zeer acceptabele prijs. Plotseling sta je dan met een niet goed werkende moover. Heel ongelukkig zo vlak voor de vakantie en wie heeft er dan nog tijd. Bij Van de Slik snapte ze dat en konden ze op korte termijn nog een gaatje vinden! En zoals gezegd goed geholpen, vriendelijk ontvangen en tegen een heel schappelijke prijs. Top!

Zorgeloze vakantie

Wij hebben een caravan gehuurd bij van der Slik. Alles was duidelijk en tegen een goede prijs krijg je ook de nieuwste modellen. Voor de prijs waarvan je deze caravan kan overnemen moet je ongeveer 15 jaar 3 weken per jaar weg om je geld er uit te halen. Maar dan is de caravan ook weer ouder. Ik ga voor elk jaar een nieuw model. Met 2 kids, 2 honden en wij zelf kozen wij voor de caravelair alba 466. Past prima met de voortent er bij ruimte genoeg. Onderweg en voetje verloren maar toen ik daar over belde was dat geen probleem en gaven ze aan dat we dat gingen oplossen. Ze waren verbaasd over hoe netjes wij de caravan inleverde. Blijkbaar zijn er altijd horken. Leven die caravan zo in zoals je hem in de stalling zou zetten. Voeg was binnen 1 dag terug op rekening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima service, maar wel erg duur

Eerste contact uitstekend. Kwam voor een losgekomen klep van disselbak. Kon snel op een zaterdag worden gerepareerd door vast te zetten met popnagels. Goedkoper dan hele nieuwe klep. Kwam over als een klein klusje en ik was in de veronderstelling te kunnen wachten. Dat bleek niet zo te zijn. 2x van Woerden naar Zoetermeer met afgesloten A12. Bij ophalen bleek de gasveer bij terugplaatsen door de klep te zijn gegaan. Kan gebeuren, nieuwe klep op kosten van Slik geplaatst. Prima, want alleen uren besteed aan oude klep zouden doorberekend. Dat bleek een bedrag van € 278. Veel geld voor een klein klusje. Vermoed dat ik ook de uren van het plaatsen van de nieuwe klep heb betaald. Op zich prima service, maar berekende uren en uurtarief van € 120,-- geven wel een vervelende nasmaak.

Prima geholpen door alle medewerkers!!!!!

Prima geholpen door alle medewerkers in de winkel en de werkplaats!!!!

Geweldig fijne ervaring bij aanschaf nieuwe caravan

Recent vonden wij onze droomcaravan in de showroom bij van der Slik. We werden volledig vrijgelaten om alles rustig te bekijken en bij vragen werden we zeer serieus geholpen. Hoewel we ervaren caravan gebruikers zijn kregen we toch nog goede en oprechte tips en adviezen. Je ervaart geen commerciële druk om toch maar tot aankoop over te gaan. Op de afgesproken datum stond de caravan keurig gepoetst en voorzien van alle bestelde opties klaar en werd alle tijd genomen om werkelijk alles aan de caravan uit te leggen en te demonsteren. Punt voor punt werd netjes afgevinkt tot we bijna twee uur later zeer tevreden het parkeerterrein konden verlaten waarbij het verkeer op de doorgaande weg door de medewerker zelfs even werd tegengehouden om ons ruim baan te bieden. Ook het personeel in de winkel en de werkplaats is zeer vriendelijk en helpt overal bij. De klant ervaring staat hier centraal, waar vind je dat nog.

vriendelijk,behulpzaam

Op een of ander manier was mijn afspraak voor een inspectiebeurt niet goed geregistreerd, maar toch werd ik goed geholpen.. Ook uitleg over wat er moest gebeuren aan de caravan werd ruimschoots de tijd voor genomen . De caravan werd opnieuw op de brug gezet om het te laten zien.

prima service

vriendelijk, geduldig en behulpzaam!!

Edelgasstraat 20

2718 SX Zoetermeer