Vriendelijk mensen,zeker mensen vd werkplaats

Bij onderhouds beurt ook de caravan gecontroleerd op schade door muizen

Maandag ochtend montage

Telefonisch contact en afhandeling afspraak super. Montage afwerking zeer onprofessioneel. Onderdelen scheef gemonteerd en bedrading slecht afgewerkt en opgehangen.

Vriendelijk door medewerker geholpen

Er werd tijd genomen om de vouwwagen even op te zetten. Ook de prijs was netjes.

Afspraken prima geregeld en nagekomen

Je bent hier echt een klant en geen nummer.

Goed en behulpzaam

Goed en behulpzaam

Onderhoud naar wens verlopen

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Prima bedrijf. Uitstekende service bij reparatie van onze caravan.

Prima service en communicatie.

Caravan is voor onderhoud opgehaald en weer teruggebracht naar stalling. Goed op de hoogte gehouden van de bevindingen. Prima!

Prima levering , keurig verpakt !

Perfect!!!

Hele fijne camping zaak met ervaren en gepassioneerde medewerkers! Eerste keer met oriënteren goed geholpen en ze geven handige tips. De tweede keer op afspraak een gebruikte vouwwagen bekeken, de verkoper nam alle tijd, niks was te gek en we hebben toen besloten om de vouwwagen te kopen. Vandaag met de aflevering weer de vouwwagen nagekeken en voor de tweede keer een fijne uitleg gekregen. En ook hier werd weer alle tijd voor genomen. Wij komen hier zeker terug!

Goed advies en een zeer nette behandeling.

Het is prettig zaken doen. De behandeling als klant is netjes en prettig. De uitleg die ik kreeg was goed en volledig.

Goede service, vriendelijk personeel

Een nieuwe vouwwagen hier aangeschaft, dat is toch een hele aankoop. Vriendelijk begeleid tijdens de aankoop en een uitstekende service bij de aflevering. Met vertrouwen komen wij terug voor de onderhoud van de vouwwagen.

Geweldig, met veel geduld werd alles duidelijk uitgelegd

Een mooie tweedehands vouwwagen Cabanon gekocht bij van der Slik. De vouwwagen werd helemaal op gezet en uitleg en tips werden gegeven. Zowel bij de verkoop en als bij het ophalen had men alle tijd voor ons. We gaan binnenkort met veel plezier op vakantie met onze vouwwagen!

Hele fijne service, goed advies

We hebben een vouwwagen gekocht en werden ontzettend geadviseerd in onze zoektocht. Dit heeft ons heel erg geholpen bij het maken van onze keuze. De hele afwikkeling daarna verliep heel prettig en soepel. Een aanrader!

Excellente dienstverlening, vriendelijk en behulpzaam

Oude caravan, Lander, ter reparatie meegebracht. Er werd met duidelijk liefde voor onze oude, maar wel vintage, caravan meegedacht en alle zaken die moesten gebeuren zijn in goed overleg uitgevoerd. Reparateurs betrokken ons in alles wat ze moesten doen, legden het helder uit en deden niets zonder onze toestemming.

We zijn goed geholpen, men neemt de tijd en zijn heel erg vriendelijk. Er wordt meegedacht. Onze vouwwagen, ook gekocht bij van der Slik, hebben we ingeruild voor een caravan. Goede ervaringen, dus blijven we graag klant.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Net en correct bedrijf, komen afspraken goed na.

Tent van open air terug na garantie kwestie.

Vorige zomer onze vouwwagen alpenkreuzer open air aangeschaft. Aankoop is goed verlopen en er is goed advies gegeven. Toen vonden we tijdens onze eerste vakantie met de vouwwagen wat puntjes aan onze tent die vanuit de fabriek toch niet helemaal goed zijn gegaan. Riempjes misten om een raampje open te houden of zaten er helemaal niet. En aan de voorkant van de tent kwam een klein scheurtje. We mochten toch nog even het kampeerseizoen afmaken met de tent omdat bij het opsturen voor garantie de tent wel een paar manden weg kan zijn. Dus na onze vakantie de tent ingeleverd. En inderdaad we hebben hem 3 maanden moeten missen maar. We hebben de vouwwagen nu weer compleet. De tent is weer terug uit de fabriek en alle punten die we hebben aangegeven zijn keurig hersteld. En we zijn perfect geholpen. Dat we volgende zomer er maar veel van kunnengenieten.

Prima geholpen.

In goed overleg ingeruild. Goede prijs. Goede afhandeling.

Prettige ervaring bij het maken van de keuze en aankoop van onze Caravan

De aankoop van de caravan is prettig en goed verlopen.

Top ervaring, alles goed geregeld

Nieuwe caravan gehuurd en wij zijn zeer goed geholpen.

Levering volgens afspraak

Artikel geleverd was snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Daarnaast nog een kort briefje van een medewerker van van de zilk als we niet tevreden waren om dan contact op te nemen. (Maar dat was dus niet nodig maar wel fijn dat het er bij zat)

Wij hebben er een mooie Caravalair gekocht, En geholpen door vriendelijk behulpzaam personeel!

Bij aankomst, hebben wij ons goed kunnen oriënteren bij de keuze om een nieuwe CARAVALAIR te kopen . Bij onze keuze prima geholpen zonder enige druk .De keuze lag geheel bij ons .En onder het genot van een mok koffie alles in orde gemaakt. We zijn geholpen door uiterst vriendelijk behulpzaam personeel met kennis van hun caravans ! Zeker een aanrader om een keer een kijkje te gaan nemen !

Vriendelijk en bekwaam geholpen!

Vouwcaravan voor een goede prijs ingeruild en een mooie caravan gekocht, naar wederzijdse tevredenheid.

Goede kwaliteit prijs verhouding