Prettige zaak met kundig personeel

We hebben bij Van der Slik onze oude vouwwagen ingeruild voor een mooie Alpenkreuzer occasion. Voor de oude kregen we een heel redelijke prijs. Bij het ophalen van de voor ons "nieuwe" werd uitgebreid de tijd genomen voor de opzet- en inklapinstructie. Bij thuiskomst zagen we dat een oog van het afdekzeil was uitgescheurd. Eén mailtje was voldoende: we hebben een hele nieuwe hoes ontvangen. Kortom: onze ervaring met Van der Slik is tot nu toe heel positief.

Goed ervaren

Denkt bij problemen mee met de klant!

Konden snel terecht voor de keuring van de caravan! Bij probleem na de keuring coulante oplossing!

Goed contact met werkplaats

Nieuwe banden met stikstof en tempo 100 km/u laten uitvoeren. Prima service.

Extreem persoonlijke service...zoals het tientallen jaren geleden was...zo zoals het vandaag de dag

prima service, klaar op afgesproken tijd

Voor een BOVAG onderhoudsbeurt ruim van te voren een afspraak kunnen maken. Alles naar tevredenheid en op tijd uitgevoerd. Goede communicatie over brengen en ophalen caravan.

Goede uitleg en niet opdringerig

Bij het uitkiezen van de vouwwagen nemen ze goed de tijd en zijn ze niet bezig met opdringerig verkopen. Bij het afhalen van de vouwwagen werd er alle tijd genomen voor de uitleg. Dit heb ik beide als zeer prettig ervaren.

Van de aanvraag tot het inbouwen Top

We wilde graag een ultraheat in laten bouwen in onze caravan. Aan de telefoon werden we goed en netjes geholpen. Ook op de dag van het inbouwen verliep alles netjes en was alles duidelijk. Bedrijf is een aanrader

Erg fijn geholpen! zowel bij de keuze als de aflevering!

Met ruim 30 jaar kampeerervaring dan weet je wel wat je wil en wat niet, toch? dat klopt wel, maar juist in de marge blijft er dan wel wat te twijfelen over. We hadden twee vouwwagens op het oog die elkaar echt heel weinig ontliepen. Bij van der Slik begrepen ze die twijfel en ook waar het 'm in zat. Het beste advies in onze zoektocht (waarbij we ook andere dealers bezochten) was, pak een paar stoeltjes en ga het eens proberen! "ik ben verderop bezig, dus als je nog wat wil weten, dan zeg je het maar..." Zo gezegd zo gedaan en zaten we proef te kamperen in de showroom op basis waarvan de uiteindelijke keuze is gemaakt. vorige week de aflevering, en die was rustig, uitgebreid en ook nog gezellig. De wagen aangekoppeld en afgelopen weekend hebben we deze dan ook in "het echie" gebruikt. En wat blijkt.... precies zoals we het in gedachte hadden. Heel blij mee! Op naar mooie vakanties!

Sympathiek bedrijf, aardige mensen

Bijzonder prettig geholpen door de monteurs

Service beneden alle peil

Onze kookplaat is twee keer na gaslekkage vervangen zonder dat enige beschadiging is gevonden. Beide lekkages op dezelfde plek. De eerste keer 3 jaar na aankoop van een nieuwe Caravelair. De tweede keer , kapot een jaar na vervanging, heeft fabrikant Dometic gratis een nieuw exemplaar geleverd. *** wilde voor uitbouwen en plaatsen van de kookplaat arbeidskosten in rekening brengen, terwijl dit duidelijk garantiewerk is. Toen wij protesteerden kregen we te horen dat als wij onze rechtsbijstandverzekering zouden inschakelen zij de kookplaat niet zouden monteren maar op het bed zouden leggen. Na een negatieve service ook nog ***! En dat terwijl we al 20 jaar klant waren.

Geachte heer, Ik wil u kenbaar maken dat volgens mij de feiten anders liggen dan door u beschreven. Beide meldingen hebben buiten uw garantie termijn plaatsgevonden. De beschadiging aan uw kookplaat (onderzijde kookplaat, gasleiding) hebben wij zowel tijdens de eerste als tweede keer gewijd aan artikelen die tegen uw gasleiding aan zijn gekomen. De inhoud (hoogte) van de besteklade heeft hier invloed op, dit is ook tegen u benoemd. De werkplaatsreceptionist heeft veel werk gestoken in het verkrijgen van de kookplaat. Wij hebben in overleg met u de helft van de gemaakte interne kosten doorbelast, u heeft hier na telefonisch contact de volgende dag toestemming voor gegeven. Rest ons u een goed kampeerseizoen toe te wensen.

Zeer snelle en correcte levering

Ik had het onderdeel nodig om mijn mover goed te laten functioneren. Fa. van der Slik kon mij het besturingskastje snel leveren!

Prima service en grote betrokkenheid

Alles gebeurt met aandacht.

Prettig en ontspannen

Het is een fijn bedrijf welke de tijd neemt om te luisteren naar de klant en ook de tijd neemt bij de aflevering, gewoon fijn.

Deskundig geholpen

Vakkundig geholpen en goeie advies

Goed en snel geholpen

Nadat ik onze vouwwagen had gebracht voor een onderhoudsbeurt was ie sneller klaar dan ik verwacht had .

Goede uitleg vriendelijk oprecht

Wij hebben onze campooz hier aangekocht. Wat een fijne uitleg kregen wij vooraf maar ook bij het ophalen. ‘what u see is what you get’ Fijn bedrijf met fijn personeel! Dank jullie wel!

Wij zijn goed geholpen, Bovag keuring keurig uitgevoerd en ons goed op de hoogte gehouden. Medewerker was zeer vriendelijk en straalt uit dat hij kennis en ervaring heeft wat vertrouwen geeft.

Aandacht voor de klant en stipte opvolging!

Fijn om op deze manier de vakantieplanning te kunnen doen.

Het probleem werd snel gemaakt en mondeling nog wat adviezen gekregen

Zelfs om de rekening hoef je niet te slikken.

Top service. Meekijken en uitleg geen enkel probleem. Nog even wachten met een bakkie of rondneuzen bij alle campingspullen. En wegzwijmelen in de top caravans of vouwwagens. Met een veilig gevoel op pad.

Klantvriendelijk

Men geeft duidelijk advies en is behulpzaam

Hoewel de boodschap niet leuk was (understatement) was de betrokkenheid en medewerking helemaal top! Echt alle medewerking. Dank daarvoor. De toekomst zal ongetwijfeld meer fijne ontmoetingen geven.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Mijn caravan heeft een service beurt gekregen. Op 3 april afgesproken, op 10 april klaar.

Vriendelijk personeel en goede service

Alles volgens afspraak

Edelgasstraat 20 2718 SX Zoetermeer