Filters

9

fantastische ervaring!

Omdat wij nog nooit met een caravan op vakantie waren geweest, was de afgelopen mei vakantie de uitgelezen mogelijkheid om dit te ervaren met een huurcaravan. Na meerdere bedrijven bezocht te hebben, met hier en daar wat teleurstellingen (ongeïnteresseerd personeel, niet beschikbare caravans, geen goed advies, enz.) was een bezoek aan vd Slik een verademing! We werden ontvangen door een zeer enthousiaste, vakkundige en aardige dame die ons heeft rondgeleid in de showroom en die ons geholpen heeft een keuze te maken in de nog beschikbare modellen. Omdat wij onervaren waren en niet in het bezit van alle benodigde accessoires, hebben we ook die als extra kunnen huren. We kregen een spiksplinternieuwe Adria mee en hebben een heerlijke weer ervaring kunnen opdoen met het kamperen. Ook het inleveren van de caravan ging zeer prettig. Algemene ervaring: zeer tevreden en dit zal niet onze laatste ervaring zijn!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie

Snelle levering en goede service en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed en niet te vergeten “gezellig”.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes geholpen

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het probleem werd opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Bijna goed

Bedrijf maakt een deskundige en klantvriendelijk indruk. Van de prijs van een BOVAG beurt inclusief 2 nieuwe banden (was afgesproken) van €850,- schrok ik wel even. De melding dat de ontstekingsauto- maat van de gaskachel (die ik nooit gebruik) vervangen moest worden had de rekening tot boven de € 1.000 op doen lopen. Mijn vraag of de batterij wel vervangen was werd ontkennend beant-woord. Die was waarschijnlijk ook bij de vorige beurt 3 jaar geleden door u ook al niet vervangen en was nu gaan lekken. Ik heb zelf de automaat eruit gehaald, de kachel van binnen schoongemaakt (zat nog veel stof in), de kapotte batterij verwijderd, het batterijhuis schoon gemaakt en een nieuwe batterij geplaatst. Probleem opgelost. Kosten € 1,50. Had u ook kunnen doen. Verder geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Wilde een weekendje weg. En door eigen schuld gaat de driepollige stekker kapot. Snel even langs de werkplaats gegaan. En direct geholpen en verholpen. Top. Mijn weekend was gered.

  • Aanbevelen? Ja
9

flexibel in een drukke periode

Ik kon voor mijn vakantie nog een bovag beurt krijgen voor mijn caravan. Ik kreeg het gevoel dat ze heel veel ervaring hebben. Alles correct afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen

Wij zijn voor deze beoordeling voor een servicebeurt voor onze caravan langs geweest. Bij aankomst vriendelijk geholpen de caravan af te koppelen en neer te zetten. We zijn op tijd gebeld om hem op te komen halen en goed uitgelegd wat er gecheckt is. Kortom goede service. Wij blijven vaste klant!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring!,

Klant krijgt aandacht, en komt afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
6

Beperkte kennis.

Door bepekte kennis kon mijn satelliet schotel niet gerepareerd worden. Ook de hordeur konden ze niet repareren of zelfs demonteren voor reparatie elders. Het anti slinger systeem kon wel worden gerepareerd. Ook de nieuwe lithium-ion batterij is als huisaccu goed geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige zaak met kundig personeel

We hebben bij Van der Slik onze oude vouwwagen ingeruild voor een mooie Alpenkreuzer occasion. Voor de oude kregen we een heel redelijke prijs. Bij het ophalen van de voor ons "nieuwe" werd uitgebreid de tijd genomen voor de opzet- en inklapinstructie. Bij thuiskomst zagen we dat een oog van het afdekzeil was uitgescheurd. Eén mailtje was voldoende: we hebben een hele nieuwe hoes ontvangen. Kortom: onze ervaring met Van der Slik is tot nu toe heel positief.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen

Goed ervaren

  • Aanbevelen? Ja
8

Denkt bij problemen mee met de klant!

Konden snel terecht voor de keuring van de caravan! Bij probleem na de keuring coulante oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed contact met werkplaats

Nieuwe banden met stikstof en tempo 100 km/u laten uitvoeren. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Extreem persoonlijke service...zoals het tientallen jaren geleden was...zo zoals het vandaag de dag

.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service, klaar op afgesproken tijd

Voor een BOVAG onderhoudsbeurt ruim van te voren een afspraak kunnen maken. Alles naar tevredenheid en op tijd uitgevoerd. Goede communicatie over brengen en ophalen caravan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg en niet opdringerig

Bij het uitkiezen van de vouwwagen nemen ze goed de tijd en zijn ze niet bezig met opdringerig verkopen. Bij het afhalen van de vouwwagen werd er alle tijd genomen voor de uitleg. Dit heb ik beide als zeer prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Van de aanvraag tot het inbouwen Top

We wilde graag een ultraheat in laten bouwen in onze caravan. Aan de telefoon werden we goed en netjes geholpen. Ook op de dag van het inbouwen verliep alles netjes en was alles duidelijk. Bedrijf is een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg fijn geholpen! zowel bij de keuze als de aflevering!

Met ruim 30 jaar kampeerervaring dan weet je wel wat je wil en wat niet, toch? dat klopt wel, maar juist in de marge blijft er dan wel wat te twijfelen over. We hadden twee vouwwagens op het oog die elkaar echt heel weinig ontliepen. Bij van der Slik begrepen ze die twijfel en ook waar het 'm in zat. Het beste advies in onze zoektocht (waarbij we ook andere dealers bezochten) was, pak een paar stoeltjes en ga het eens proberen! "ik ben verderop bezig, dus als je nog wat wil weten, dan zeg je het maar..." Zo gezegd zo gedaan en zaten we proef te kamperen in de showroom op basis waarvan de uiteindelijke keuze is gemaakt. vorige week de aflevering, en die was rustig, uitgebreid en ook nog gezellig. De wagen aangekoppeld en afgelopen weekend hebben we deze dan ook in "het echie" gebruikt. En wat blijkt.... precies zoals we het in gedachte hadden. Heel blij mee! Op naar mooie vakanties!

  • Aanbevelen? Ja
10

Sympathiek bedrijf, aardige mensen

Bijzonder prettig geholpen door de monteurs

  • Aanbevelen? Ja
1

Service beneden alle peil

Onze kookplaat is twee keer na gaslekkage vervangen zonder dat enige beschadiging is gevonden. Beide lekkages op dezelfde plek. De eerste keer 3 jaar na aankoop van een nieuwe Caravelair. De tweede keer , kapot een jaar na vervanging, heeft fabrikant Dometic gratis een nieuw exemplaar geleverd. *** wilde voor uitbouwen en plaatsen van de kookplaat arbeidskosten in rekening brengen, terwijl dit duidelijk garantiewerk is. Toen wij protesteerden kregen we te horen dat als wij onze rechtsbijstandverzekering zouden inschakelen zij de kookplaat niet zouden monteren maar op het bed zouden leggen. Na een negatieve service ook nog ***! En dat terwijl we al 20 jaar klant waren.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Ik wil u kenbaar maken dat volgens mij de feiten anders liggen dan door u beschreven. Beide meldingen hebben buiten uw garantie termijn plaatsgevonden. De beschadiging aan uw kookplaat (onderzijde kookplaat, gasleiding) hebben wij zowel tijdens de eerste als tweede keer gewijd aan artikelen die tegen uw gasleiding aan zijn gekomen. De inhoud (hoogte) van de besteklade heeft hier invloed op, dit is ook tegen u benoemd. De werkplaatsreceptionist heeft veel werk gestoken in het verkrijgen van de kookplaat. Wij hebben in overleg met u de helft van de gemaakte interne kosten doorbelast, u heeft hier na telefonisch contact de volgende dag toestemming voor gegeven. Rest ons u een goed kampeerseizoen toe te wensen.

10

Zeer snelle en correcte levering

Ik had het onderdeel nodig om mijn mover goed te laten functioneren. Fa. van der Slik kon mij het besturingskastje snel leveren!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en grote betrokkenheid

Alles gebeurt met aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en ontspannen

Het is een fijn bedrijf welke de tijd neemt om te luisteren naar de klant en ook de tijd neemt bij de aflevering, gewoon fijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Deskundig geholpen

Vakkundig geholpen en goeie advies

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Edelgasstraat 20

2718 SX Zoetermeer

079 351 51 51

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.