Aan te bevelen voor één ieder die rustig en ongedwongen een caravan/vouwwagen zou willen bekijken.

Goede ervaring met deze zaak. Telefonische afspraak gemaakt voor het reserveren van een occasievouwwagen Voor een bezichtiging daarvan een aantal dagen later. Dit bleek geen probleem te zijn. Goede uitleg en ruim de tijd genomen door verkoper. Tevreden van gemaakte afspraken wat betreft extra werkzaamheden alvorens levering van de aangekochte vouwwagen.

Geen prettige afhandeling

Lang getwijfeld of ik een review zou plaatsen. Maar ik wil het toch graag delen. Ben wel benieuwd of deze ook geplaatst wordt. In voorjaar 2017 een nieuwe vouwwagen gekocht. Bij de aflevering ging het echter al gelijk mis. Veel artikelen ontbraken waar we zelf achter moesten komen. Oa de Panoramaluifel. Toch wel belangrijk als je deze gebruikt ter vervanging van de voortent? Na herhaaldelijk zelf contact te zoeken werd er weinig actie door de verkoper (zoon van de eigenaar) genomen. We zaten inmiddels een week voor vertrek naar Frankrijk. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht met de importeur. Deze bracht uiteindelijk 2 dagen voor vertrek persoonlijk een alternatieve voortent bij ons. Van fa. vd Slik nooit meer iets vernomen. Tevens een nare afhandeling bij de inruil van onze caravan. Nee, dit is geen dealer voor ons om terug te komen. Ietsje ver rijden naar Brabant en je merkt dat het ook anders kan...

Prima service. Een 10 zal ik nooit geven, het kan altijd beter.

Vriendelijk en deskundig advies. Goede instructie bij aflevering caravan. P.S. Sterkte de komende tijd.

de afspraak via Siem is goed afgehandeld

Geen idee , neem aan dat alles in orde is

Geen idee , ons Kipje staat weer keurig terug in de stalling , neem Ik aan !😉

Onze camper is vakkundig gerepareerd. Er was een lekkage van het dak, het Heki dakluik zat vast en de kachel gaf storing. Alles weer in orde. En heel klantvriendelijk geholpen. Alles tegen een zeer gunstige prijs. Ik ben heel tevreden.

Zeer netjes geholpen en alle afspraken zijn na gekomen.

Er zat een klein scheurtje in het tentdoek van de ex verhuur vouwwagen. Het tentdoek is verwisseld voor een andere zonder kleerscheuren. Super service en nette prijs.

Zeer goede klantvriendelijkheid en kkennis van zaken

Goede klantvriendelijkheid. Goede kennis van hun producten. Krijgt ook veel praktische tips. en voor als je nog nooit een vouwwagen hebt gehad wordt je alles haarfijn uitgelegd.

Goed geholpen bij de aanschaf van onze vouwwagen

Aankoop en contact was erg goed. Helaas was bij aflevering nog niet alles compleet. Dit is wel goed opgelost door de verkopen en wij als koper

Aankoop en Aflevering gingen top

De aankoop en aflevering van onze Caravelair gingen prima. De afspraak om de Knaus in te leveren was minder prettig. Meneer wist niks van de aflevering af, dit was niet naar de medewerker gecommuniceerd, erg vervelend als je daar als klant staat.

Fijne service

Contact gehad met de werkplaats en goed geholpen. Ook de nazorg is goed opgepakt. Nog bedankt voor de service.

Klantvriendelijk en deskundig

De Caravan die wij op het oog hadden was snel gekocht. Prijs en kwaliteit spraken ons direkt aan.

Prettig, persoonlijk en snel geholpen, goede uitleg.

Wij zijn zeer tevreden weggegaan met een prachtige vouwwagen achter ons aan. Altijd goed geluisterd naar onze wensen en het contact ging soepel, snel en persoonlijk. Bedankt Van der Slik!

Mooie winter kampeerervaring dankzij goed uitgeruste camper

Bij Van Der Slik was het huren van een camper (met twee honden) in de winterperiode geen enkel probleem. Van der Slik stuurde ons op pad met winterbanden en winterkettingen, zodat we niet voor verassingen zouden komen te staan. De basis-uitrusting van de camper was goed en de camper zelf was netjes. En de instructie over het gebruik van de camper was aangenaam, compleet en duidelijk en mocht worden opgenomen op video om later nog eens terug te kijken (super handig!). Zaken die je mist kun je makkelijk bijhuren of aanschaffen in de aanwezige kampeerwinkel. De service was over het algemeen degelijk en vriendelijk. Wel even opletten of de camper die je huurt alle benodigde milieustickers heeft voor de landen waar je doorheen reist. Dit is niet standaard aanwezig. Vraag er naar en wees op tijd met bestellen als het nodig is. Verder hebben we met de camper een top vakantie gehad, zorgeloos en vrij. Een absolute aanrader.

Prettige service

Prettig geholpen, goede uitleg.

Tevreden

zijn goed overeen gekomen

Heel fijn familiebedrijf

Wij hebben van der Slik Caravan Centrum ervaren als een heel fijn familiebedrijf. Ze zijn vriendelijk, nemen alle tijd, luisteren naar wat je wilt (of niet). Prettig en open onderhandelen. Bij aflevering alle tijd voor uitleg.

Zeer goede service met aankopen

Persoonlijk contact, duidelijke uitleg, tijdige levering en hulp met afsluiten verzekering. Van der Slik Caravan Centrum Zoetermeer is een aanrader!

Zeer prettig geholpen!

We vonden het prettig om zelf te kunnen testen met het opzetten (en weer invouwen) van een Cabanon Malawi 2.0-vouwwagen. We kregen allerlei praktische tips en werden uitgebreid te woord gestaan! Voor ons dé reden om bij Van der Slik onze vouwwagen aan te schaffen. Ook bij het ophalen van de vouwwagen was er alle tijd voor ons en kregen we uitstekende informatie. Kortom: een zeer prettig en klantvriendelijk bedrijf!

Vriendelijke verkopers

Vriendelijke verkopers , goede service, houden zich aan de regels.

Heel goed geholpen , en duidelijk advies !

Heel goed geholpen met het kopen van onze nieuwe Caravan Antares 400 , bij het ophalen werd ons alles heel duidelijk uitgelegd, we zijn er heel blij mee !

ben direct enthousiast camper geworden dankzij jullie Adria

fijne ontvangst bij jullie, goede hulp- komende zomer drie weken met de Adria naar Scandinavië. tips: nieuwe matras—niveau water op display weer laten aangeven.

Er waren wat probleempjes , maar die zijn keurig opgelost Had wel voordeel dat ik tussentijds even weer thuis was, ben je langer op vakantie dan heb je echt een probleem

Goed uitgelegd hoe de vouwwagen opgezet moest worden Goede service Alleen jammer dat eventueel bij te kopen producten niet op voorraad waren ookal was het dan buiten het seizoen.

goed en prettig geholpen

zie boven