Fantastisch

Hoewel de boodschap niet leuk was (understatement) was de betrokkenheid en medewerking helemaal top! Echt alle medewerking. Dank daarvoor. De toekomst zal ongetwijfeld meer fijne ontmoetingen geven.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Mijn caravan heeft een service beurt gekregen. Op 3 april afgesproken, op 10 april klaar.

Vriendelijk personeel en goede service

Alles volgens afspraak

Na een wat moeilijke start helemaal tot volle tevredenheid alles opgelost.

We begonnen wat moeilijk maar daarna is alles helemaal goed gekomen. Tot de volgende keer!

Bekwame service.

Afgelopen jaar een luifel en een nieuwe watertank en witbodems laten plaatsen. Op zich alles keurig geregeld en vakkundig geïnstalleerd. Vriendelijke ontvangst. Verbeterpunt: de oude luifel was niet verwijderd en moesten mij later zelf verwijderen en afvoeren. De watertank en de oude bedbodem lagen nog in de caravan en ook die moesten we zelf afvoeren. Het zou prettig zijn geweest als dit gelijk geregeld was geweest.

Goede medewerkers

Ik heb ontdekt dat onze caravan goed is onderhouden en afgesteld. De mover is wat strak op de wielen waar ik meer kracht voor moet zetten dan ik eigenlijk kan, maar beter goed dan slecht afgesteld… Dank voor de service en de mede werking, geweldige mensen!

Klantgerichte benadering geeft vertrouwen!

In alle rust konden we ons eerst oriënteren naar de keuze in de verschillende modellen en mogelijkheden. Nadat we een gerichte keuze hadden bepaald hielp de verkoper bij de verdere invulling van onze wensen t.a.v. de aanvullende opties. Ook de inruilwaarde van de oude caravan kwamen we snel en naar onze tevredenheid overeen. Na de ondertekening van de koopovereenkomst hadden we een goed gevoel en vertrouwen in de aankoop met Van der Slik. De nieuwe caravan kunnen we over een paar weken ophalen.

Prima zaak en personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel Is overal als je iets komt kopen Als er iets mis is , wat dan? Gelukkig nog geen ervaring mee

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Prachtige nieuwe caravan gekocht bij dit bedrijf. Zeer vriendelijke personeel. Alles tot in de puntjes goed verzorgd. Een aanrader voor als u een caravan tent of vouwwagen wil gaan kopen.

Vriendelijk en prima service

Vriendelijk en goed geholpen bij het afhalen v onze caravan.

Vriendelijk en goed geholpen bij het afhalen v onze caravan.

Vriendelijk geholpen door kundig personeel bij de aanschaf van een nieuwe vouwwagen. Duidelijke en snelle communicatie. Bij de aflevering wordt ook de tijd genomen om een goede instructie te geven. Topbedrijf! Zeker een aanrader

Erg prettig

Vriendelijk en goed geïnformeerd personeel. Nemen uitgebreid de tijd voor je en leveren ook op technisch gebied goed werk af.

prima geadviseerd en geholpen, goede overdracht

mochten zelf onze ervaring opdoen bij/in de diverse caravans, vriendelijk te woord gestaan bij een keuze maken. Overdracht van de caravan met veel uitleg. Caravan volledig en schoon afgeleverd. Wat ons wel tegenviel is dat de BOVAG controle jaarlijks op het bedrijf vdSilk plaats moet vinden voor de garantie, dat is voor ons best ver uit de buurt.

vakkundig en vriendelijk personeel

bij het ophalen van onze vouwwagen werden we vriendelijk ontvangen. Daar wij jarenlange kampeerervaring hebben én er een begeleidende video beschikbaar is, was een volledige uitleg e.d. niet nodig. Dus aankoppelen en gaan! Bedankt!

Vriendelijk mensen,zeker mensen vd werkplaats

Bij onderhouds beurt ook de caravan gecontroleerd op schade door muizen

Maandag ochtend montage

Telefonisch contact en afhandeling afspraak super. Montage afwerking zeer onprofessioneel. Onderdelen scheef gemonteerd en bedrading slecht afgewerkt en opgehangen.

Vriendelijk door medewerker geholpen

Er werd tijd genomen om de vouwwagen even op te zetten. Ook de prijs was netjes.

Afspraken prima geregeld en nagekomen

Je bent hier echt een klant en geen nummer.

Goed en behulpzaam

Goed en behulpzaam

Top service

Onderhoud naar wens verlopen

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Prima bedrijf. Uitstekende service bij reparatie van onze caravan.

Prima service en communicatie.

Caravan is voor onderhoud opgehaald en weer teruggebracht naar stalling. Goed op de hoogte gehouden van de bevindingen. Prima!

Prima levering , keurig verpakt !

Perfect!!!

Hele fijne camping zaak met ervaren en gepassioneerde medewerkers! Eerste keer met oriënteren goed geholpen en ze geven handige tips. De tweede keer op afspraak een gebruikte vouwwagen bekeken, de verkoper nam alle tijd, niks was te gek en we hebben toen besloten om de vouwwagen te kopen. Vandaag met de aflevering weer de vouwwagen nagekeken en voor de tweede keer een fijne uitleg gekregen. En ook hier werd weer alle tijd voor genomen. Wij komen hier zeker terug!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.