Sympathiek bedrijf, aardige mensen

Bijzonder prettig geholpen door de monteurs

Service beneden alle peil

Onze kookplaat is twee keer na gaslekkage vervangen zonder dat enige beschadiging is gevonden. Beide lekkages op dezelfde plek. De eerste keer 3 jaar na aankoop van een nieuwe Caravelair. De tweede keer , kapot een jaar na vervanging, heeft fabrikant Dometic gratis een nieuw exemplaar geleverd. Helmert van der Slik wilde voor uitbouwen en plaatsen van de kookplaat arbeidskosten in rekening brengen, terwijl dit duidelijk garantiewerk is. Toen wij protesteerden kregen we te horen dat als wij onze rechtsbijstandverzekering zouden inschakelen zij de kookplaat niet zouden monteren maar op het bed zouden leggen. Na een negatieve service ook nog chantage ! En dat terwijl we al 20 jaar klant waren.

Zeer snelle en correcte levering

Ik had het onderdeel nodig om mijn mover goed te laten functioneren. Fa. van der Slik kon mij het besturingskastje snel leveren!

Prima service en grote betrokkenheid

Alles gebeurt met aandacht.

Prettig en ontspannen

Het is een fijn bedrijf welke de tijd neemt om te luisteren naar de klant en ook de tijd neemt bij de aflevering, gewoon fijn.

Deskundig geholpen

Vakkundig geholpen en goeie advies

Goed en snel geholpen

Nadat ik onze vouwwagen had gebracht voor een onderhoudsbeurt was ie sneller klaar dan ik verwacht had .

Goede uitleg vriendelijk oprecht

Wij hebben onze campooz hier aangekocht. Wat een fijne uitleg kregen wij vooraf maar ook bij het ophalen. ‘what u see is what you get’ Fijn bedrijf met fijn personeel! Dank jullie wel!

Wij zijn goed geholpen, Bovag keuring keurig uitgevoerd en ons goed op de hoogte gehouden. Medewerker was zeer vriendelijk en straalt uit dat hij kennis en ervaring heeft wat vertrouwen geeft.

Aandacht voor de klant en stipte opvolging!

Fijn om op deze manier de vakantieplanning te kunnen doen.

Het probleem werd snel gemaakt en mondeling nog wat adviezen gekregen

Zelfs om de rekening hoef je niet te slikken.

Top service. Meekijken en uitleg geen enkel probleem. Nog even wachten met een bakkie of rondneuzen bij alle campingspullen. En wegzwijmelen in de top caravans of vouwwagens. Met een veilig gevoel op pad.

Klantvriendelijk

Men geeft duidelijk advies en is behulpzaam

Hoewel de boodschap niet leuk was (understatement) was de betrokkenheid en medewerking helemaal top! Echt alle medewerking. Dank daarvoor. De toekomst zal ongetwijfeld meer fijne ontmoetingen geven.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Mijn caravan heeft een service beurt gekregen. Op 3 april afgesproken, op 10 april klaar.

Vriendelijk personeel en goede service

Alles volgens afspraak

Na een wat moeilijke start helemaal tot volle tevredenheid alles opgelost.

We begonnen wat moeilijk maar daarna is alles helemaal goed gekomen. Tot de volgende keer!

Bekwame service.

Afgelopen jaar een luifel en een nieuwe watertank en witbodems laten plaatsen. Op zich alles keurig geregeld en vakkundig geïnstalleerd. Vriendelijke ontvangst. Verbeterpunt: de oude luifel was niet verwijderd en moesten mij later zelf verwijderen en afvoeren. De watertank en de oude bedbodem lagen nog in de caravan en ook die moesten we zelf afvoeren. Het zou prettig zijn geweest als dit gelijk geregeld was geweest.

Goede medewerkers

Ik heb ontdekt dat onze caravan goed is onderhouden en afgesteld. De mover is wat strak op de wielen waar ik meer kracht voor moet zetten dan ik eigenlijk kan, maar beter goed dan slecht afgesteld… Dank voor de service en de mede werking, geweldige mensen!

Klantgerichte benadering geeft vertrouwen!

In alle rust konden we ons eerst oriënteren naar de keuze in de verschillende modellen en mogelijkheden. Nadat we een gerichte keuze hadden bepaald hielp de verkoper bij de verdere invulling van onze wensen t.a.v. de aanvullende opties. Ook de inruilwaarde van de oude caravan kwamen we snel en naar onze tevredenheid overeen. Na de ondertekening van de koopovereenkomst hadden we een goed gevoel en vertrouwen in de aankoop met Van der Slik. De nieuwe caravan kunnen we over een paar weken ophalen.

Prima zaak en personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel Is overal als je iets komt kopen Als er iets mis is , wat dan? Gelukkig nog geen ervaring mee

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Prachtige nieuwe caravan gekocht bij dit bedrijf. Zeer vriendelijke personeel. Alles tot in de puntjes goed verzorgd. Een aanrader voor als u een caravan tent of vouwwagen wil gaan kopen.

Vriendelijk en prima service

Vriendelijk en goed geholpen bij het afhalen v onze caravan.

Vriendelijk en goed geholpen bij het afhalen v onze caravan.

Vriendelijk geholpen door kundig personeel bij de aanschaf van een nieuwe vouwwagen. Duidelijke en snelle communicatie. Bij de aflevering wordt ook de tijd genomen om een goede instructie te geven. Topbedrijf! Zeker een aanrader