Snel geholpen

2 dagen voor vertrek bleek een knipperlicht kapot. Gebeld en kon dezelfde dag langs komen. Na even zoeken oorzaak gevonden en verholpen. Nu kunnen we weer veilig op weg.

Vriendelijk, enthousiast, eerlijk en snel

Zeer klantvriendelijk, liefhebber. Schrikt niet als je met een (mooie) oldtimer aankomt. Eerlijk in wat er wel en niet moet gebeuren. Smeert je geen extra kosten aan.

Nieuw hier

Prettige mensen ontmoet die prima werk afgeleverd hebben bij het vervangen van onze 20 jaar oude mover. Dankjulliewel!

Blij met mijn zonnepanelen

Ik ben blij met mijn zonnepanelen, deze zijn zeer netjes geplaatst en we zijn goed geholpen bij de werkplaats Goede prijs

geweldige service en zeer klantvriendelijk

Goed geluisterd naar de klacht. Geen problemen bij het maken van een afspraak voor brengen en halen van de caravan. Uitleg over hetgeen is gedaan en de oorzaak van de problemen.

Zoals als altijd goede uitleg, vlotte service en een heel prettig gevoel na ophalen en terugbrengen van de caravan.

Stok in de Waterfront

Lauren heeft een mooie oplossing gemaakt om de bak open te houden. Daar had ik moeite mee met mijn frozen shoulder. Goede veilige oplossing.

Goede communicatie bij service beurt

Goede communicatie tijdens servicebeurt. Afspraken zijn nagekomen. Erg prettig!

Fijne service en hulpvaardig.

Sinds 2 jaar een Caravan in ons bezit. Heel fijn dat deze dealer ook een stalling voor ons kon vinden. Garantieklussen worden netjes uitgevoerd. Soms is het vreemd dat er eerst toestemming moet worden gevraagd bij Fabrikant Caravelair. Terwijl ik vind dat mijn dealer mijn aanspreekpunt is.

Snel en klantvriendelijk!

Met een probleem met de mover mochten we zelfs in de drukke tijd direct langskomen en zijn we uitstekend geholpen!

Wat een super (persoonlijke) service!!!

1 dag voor onze vakantie heb ik een camping mat besteld met de vraag of ze die dezelfde dag nog zouden willen versturen. Omdat ik voor 12 uur bestelde werd het dezelfde dag sowieso nog verstuurd maar ik werd ook nog keurig gebeld dat het goed zou komen. Kortom, een top service en een fijne camping mat!

Wederom goede service

Inbouwen start onderbreker camper; goede oplossing geboden en uitgevoerd; dank voor het meedenken!

Excellent Service

Een fijn bedrijf die met je mee denkt. Niks hoeft en alles kan. Service met de hoofdletter S! Gezellige mensen die voor je klaar staan. Ik wil dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen.

Goede service, vriendelijke bejegening

We zijn sinds een aantal jaren klant en worden altijd goed, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Erg tevreden

fijn bedrijf, fijne en enthousiaste mensen. TOP geholpen.

Uitstekende camper. Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld. Snelle beantwoording bij vragen over de camper ook tijdens de vakantie.

Vriendelijke en uitstekende service

Luifel laten monteren, goed advies waarna de montage snel en goed is uitgevoerd.

Goed bedrijf, met super personeel!

Goed bedrijf, met super personeel!

Prima service, met uitstekende adviezen

Camper gebracht om laadautomaat te controleren, bleek alleen een losse stekker, de medewerker was met mij blij dat de kosten erg mee vielen, een half uur arbeidsloon. Ik kom hier zeker terug!

Vriendelijke ontvangst , goede uitleg prima afhandeling

Ze nemen alle tijd na afspraak om het een en ander uit te leggen over het te kopen item . De vragen rustig en goed beantwoord bij een kop koffie zowel bij de aankoop als bij het ophalen . Top geregeld allemaal , dik tevreden

Ontevreden over schade afhandeling

Bij het inleveren van de caravan werd ik geconfronteerd met een "oude" schade. Schade was heel moeilijk te zien maar idd wel aanwezig en denk ik ook niet gezien door van der Slik (bij inleveren door vorige huurder). Ik heb het echter ook niet gezien bij ophalen en ook niet tijdens de huurperiode van twee weken. Een foto op dezelfde avond van ophalen toont aan dat de beschadiging er al zat. En ik had alleen de route naar huis afgelegd (5 km). Ik kan het echter niet bewijzen. Uit coulance (schade was hoger) werd helft borg hiervoor ingehouden. Toch zeer slecht gevoel aan overgehouden.

Zeer klantgericht met uitstekende service

Voelde me voortdurend gehoord en er wordt meegedacht. Men is pas tevreden als ik dat ook ben over alle aspecten van de aankoop.

Super aardig en vakkundig geholpen, alles wordt goed nagekeken van de caravan. Heel goed georganiseerd bedrijf.

Snelle levering

Na bestelling binnen 2 dagen in huis

Echt altijd super vriendelijk en behulpzaam personeel, erg prettig en goede service.

Erg vakbekwaam, behulpzaam personeel. Je voelt je echt prettig geholpen. Mooie winkel en showroom ook.

Edelgasstraat 20

2718 SX Zoetermeer