Goed uitgelegd hoe de vouwwagen opgezet moest worden Goede service Alleen jammer dat eventueel bij te kopen producten niet op voorraad waren ookal was het dan buiten het seizoen.

goed en prettig geholpen

zie boven

Deskundig advies. Je wordt prettig en geduldig geholpen

Deskundig advies en prettig geholpen. Service nog afwachten, maar alle vertrouwen

een fijn ontvangst en deskundig personeel

wij vonden dat wij zeer vakkundig en vriendelijk geholpen zijn. er werd de tijd voor ons genomen en een duidelijke uitleg bij de aankoop en het ophalen van onze eerste caravan.

Van der Slik heeft ruimschoots de tijd genomen om tot een goede en afgewogen keuze te komen.

Wij zijn heel prettig en goed voorgelicht door dhr. van der Slik. Er is niet alleen gesproken over de nieuwe Alpenkreuzer waar we belangstelling voor hadden maar ook veel informatie over de oorsprong en de nieuwe start van Alpenkreuzer en het ontstaan van het bedrijf van van der Slik. Iets waar wij prijs op stelden. Als er bij aankoop van onze nieuwe vouwwagen twee voortent stokken blijken te ontbreken wordt er adequaat actie ondernomen en de ontbrekende stokken opgestuurd naar Den Ham. Ook voor uitleg over bepaalde onderdelen van de vouwwagen of caravan kunt u prima terecht bij van de Sl;ik. Wij hebben een goede deal gesloten, en hebben het vertrouwen dat we bij van der Slik met onze aankoop in goede handen zijn.

vanaf het eerste contact al een goed gevoel over van der Slik.

Na op de website een mooie caravan te hebben gezien contact opgenomen en afspraak gemaakt. We werden prima geholpen door medewerker die alle tijd voor ons had en alle vragen kundig kon beantwoorden. Het vertrouwen is goed en de deal was dan ook snel gesloten. Het was ons eerste contact met van der Slik Caravan centrum maar wat ons betreft hebben we hier een fijne caravan gekocht waar we nog jaren plezier aan gaan beleven.

Zeer vriendelijk geholpen!

Het personeel is allemaal zeer vriendelijk; Er wordt uitgebreid de tijd genomen om te informeren, dingen uit te zoeken en uitleg te geven!

Zeer goede 1e kennismaking.

We hebben afgelopen week hier een caravan gehuurd; goeie tips en advies gehad, prima aflevering en alles soepel gegaan met inleveren. Het feit dat het een model uit 2019 was en alles er prachtig uitzag, vonden we ook fijn. Het zou een 10 zijn als het rubber dopje van de watertank ook aanwezig was geweest....maar met ductape was dit op de camping verholpen ;)

goede service, een echte aanrader

goede service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

prima en goede begeleiding.

caravan stond op tijd klaar en was prima in orde fijne vakantie gehad. wilde 5 sterren geven maar kreeg dat niet voor elkaar

Goed en professioneel geholpen

Nieuwe caravan gekocht met inruil. Eerlijk advies over nieuw, gebruikt of uit de verhuur. Alles moet kloppen. Van beide kanten.

Prettige ervaring

Goede service en vriendelijke behandeling door iedereen. Problemen worden erg goed verholpen en men denkt met de klant mee. Kortom is dus een echte aanrader om in deze zaak je caravan c.q. vouwwagen te kopen.

zal ggen tweede keer een camper huren

Al bij de start ging het niet goed. Slechte uitleg gehad van medewerker die niet op de hoogte was hoe een en ander werkte. wij hebben het aangegeven bij een ervaren medewerker, het antwoord was "hij moet het ook leren". daar hebben wij niets aan. Bij de eerste beste rotonde vloog er een lade uit. Vast gezet met knijper. Boiler werkte niet. Per mail navraag gedaan het antwoord was dat de boiler alleen op gas werkt, geen uitleg over gehad. na ca 10 dagen begon het een beetje te wennen. Het rijden viel niet mee alles rammelde en maakt geluid. Conclusie: niet meer doen.

Een heel mooi en goed bedrijf

De verkoper was zeer deskundig, goede uitleg en wij hebbem goede informatie gekregen. Zeker omdat dit voor ons de eerste caravan is. De aflevering van de caravan was uitstekend, zeer goede uitleg. Het was alleen jammer dat een lat van de lattenbodem gebroken was en de waterpas ontbrak. Maar wij nemen aan dat dit in goede orde wordt opgelost.

Prima camper voor een goede prijs

Nu 2 x camper gehuurd, beide vakanties zonder technische problemen verlopen. Zeker het extra huren van speciale navigatie is fijn. Uitleg over de camper zelf is kort en bondig. Maar er is ook handleiding aanwezig dus komt goed.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijke organisatie

Altijd nieuwe caravans en zeer correcte afhandeling

Nu twee maal een caravan van hen gehuurd. Erg plezierige verhuurder, die ons heeft doen terugkomen. Zeer zakelijke, maar correcte afhandeling. Altijd nieuwe caravans. Prijs is marktconform.

Onduidelijke communicatie, en ongeduldig. Wil graag gelijk krijgen

Tijdens ophalen caravan/camper waren we iets verlaat waardoor medewerker niet erg vriendelijk was. Daarnaast aangegeven dat ik het erg vroeg vind dat de caravan/camper voor 10 uur ingeleverd moet worden.....dat vinden ze maar raar. Caravan/camper had een erg zure lucht van binnen en was dus alles behalve lekker fris. Deze lucht is er ook niet uitgegaan ondanks het geheel schoonmaken en luchten van de caravan/camper. Dieseltank ook niet volledig vol, wel tot het streepje maar dus niet vol! Wij maken geen gebruik meer van deze aanbieder.

Goed en correct

Zeer positieve ervaring. Verhuur is goed geregeld en verhuurder komt alle afspraken na. Wellicht via you tube wat filmpjes maken om de huurder nog meer inzicht te geven in het betreffende gehuurde object.

Van der Slik is een klantvrienlijk bedrijf en ervaren medewerkers.

Een super fijne winkel met een ruim aanbod aan caravans en vouwwagens. Zelf een jong gebruikte vouwwagen aangeschaft. Zeer fijne uitleg over het opzetten en onderhoud van de vouwwagen. Tijdens het aankoppelen en voor het wegrijden merkte we op dat de verlichting niet juiste werkte. Zeer vlot en vakkundig is dit geprepareerd. Nu kijken we erg uit naar de vele vakanties met onze vouwwagen.

Alles soepel geregeld!

Het is niet goedkoop om een camper te huren maar dat is een eigen keuze. Gelukkig kregen we wel een frisse vrijwel nieuwe camper mee. Twee van de verduisteringsgordijnen bleken niet te werken, dat hadden de vorige huurders waarschijnlijk niet doorgegeven dus dat kun je vd Slik niet aanrekenen. Die dingen gebeuren. Gelukkig had ik Duk-tape bij me om ze vast te zetten. Voor de rest een absoluut mooie camper. We hadden pannen en bestek erbij besteld. Dat zou ik een volgende keer nooit meer doen. Het materiaal was erg oud, een bakpan waarin alles vastbakt, pannen met loszittende handgrepen, een mok die lek was... etc. Dat was zonde van het geld. Zou u willen adviseren om daar maar een nieuwe set van uit te geven. Voor de rest alles prima.

Echt heel plezierig en professioneel geholpen

Eigenlijk niets aan toe te voegen. Wij hadden ons reeds vooraf geïnformeerd en voelden ons volledig begrepen. Fijn om, wanneer je toch een uitgave gaat doen, die hier te doen! Wij troffen Christiaan en zijn er door zijn uitstraling en handelen wel van overtuigd dat iedereen hier hart voor de zaak heeft. En dat hart kan pas kloppen wanneer je je klanten professioneel benadert.

Prima service en vriendelijk

Zowel naar de aanschaf toe van de caravan als bij het ophalen uitgebreide, goede informatie gehad. Ruim de tijd genomen om alles uit te leggen! Prima en bedankt!

Vriendelijk en zeer uitgebreid geholpen

We zijn bij de oriëntatie en uiteindelijke aanschaf van onze vouwwagen zeer uitgebreid te woord gestaan. Er was ruimte voor al onze vragen en we werden nooit gepusht om een volgende stap te zetten of een besluit te nemen. Zeer vriendelijk personeel en een prettige organisatie.

Vriendelijke en persoonlijke service bij dit mooie familiebedrijf!

Wij hebben pas een caravan gekocht en zijn erg tevreden met het advies en de vriendelijke service van het personeel. Geen gladde verkopers maar enthousiaste mensen die weten waar ze over praten!