Vriendelijke verkoper Alles snel geregeld Goed advies

prima zaak

Via vd Slik 3 weken een caravan gehuurd. Prima geholpen. goede caravan, goede service

Erg goede en vriendelijke service

Er vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, daarna op de zaak geweest en ook toen zijn we erg goed en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een vouwwagen. In 1 woord TOP

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie caravan gekocht. Teleurstellende service bij verkeerde levering van luifel en de afhandeling hiervan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds eerder een zeer positieve evaluatie ingevuld, en als het al is veranderd , dan nu nog betere service!
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst hier een camper gehuurd (voorheen bij verschillende andere) en dat is heel goed bevallen. Fijne camper met automaat.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als eerste keer caravan gebruiker zeer informatief tijdens het boeken en ook bij ophalen van de caravan goede begeleiding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er was te weinig tijd beschikbaar voor goede uitleg. De bekwame medewerker moest twee afleveringen tegelijkertijd doen. Daarom vergat hij onze buitenspiegels. En leef je in in de ervaring van de huurder. Zorg ervoor dat juist die ontvangst gastvrij en vrij van stress is.\r\nHet is gewoon knullig als flessen voor het chemisch toilet niet gewoon meegeleverd worden als service. Wat moet een niet caravan bezitter daarna nog met die flessen? \r\nIk vind het raar dat er apart moet worden betaald voor de fietsendrager. En dan ook nog eens per week. Uw concurrenten doen dit beter en zijn daardoor goedkoper. (De Jong, Duijndam)\r\nDit is feedback om iets mee te doen. Dat staat los van het feit dat wij gegeven de omstandigheden plezierig zijn geholpen. Doe er jullie voordeel mee\r\n

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top geregeld beetje schaven oo de planning en het is af
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geregeld en goed contact. Fijn bedrijf.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn in contact gekomen op de beurs in Utrecht, toen zijn we uitgekomen op de stand van Caravelair, waar we vriendelijk zijn ontvangen!\r\nDeskundige mensen en voor een mooie prijs de Artica 465 gekocht.\r\nWe zijn er zeer blij mee met dank aan Christiaan Vd Slik
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette showroom, medewerkers nemen ruim de tijd om de klant te woord te staan.\r\nBij aflevering van de caravan krijg je uitgebreide instructie en uitleg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima caravan voor een nette prijs. Vind de communicatie vanuit het bedrijf wel een tikkeltje star. Verder prima ervaren.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben 3 weken een camper gehuurd, zijn flexibel geholpen tijdens het ophalen en alles ging goed.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit was voor ons (gezin met kleine kinderen) de 3e keer dat wij huurde bij Slik. We zijn altijd netjes en vakkundig geholpen. Zeer blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed zeer tevreden
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima caravanverhuurbedrijf. Alle afspraken keurig nagekomen.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige klantervaring. Huur tijdig afgesproken. Hagel nieuwe caravan mee in de verhuur. Op afspraak alles mee.\r\nRetour brengen snel afgehandeld. Goede service.
  • Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, nette en vakkundige medewerkers. Ook met de aankoop van een caravan super geholpen en alles werdt netjes uitgelegd. De medewerkers nemen ook de tijd voor je.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen bij het vinden van een glasplaat voor het kookdeel van onze Chateau Carrat 430 uit 2002.

Over Van der Slik Caravan Centrum Zoetermeer

Filter op Taal