Mooie camper gehuurd, wel aan de prijs trouwens Heeft onze interesse aangewakkerd om het Camperen te ontdekken. Gerald en Lydia

Prettig, flexibel zeer vriendelijk

Wij hebben erg goede ervaringen, bedrijf is zeer klantvriendelijk en erg flexibel ook ivm verzetten data door COVID-19. Snelle reacties of vragen Ed. Wij kunnen dit bedrijf aan iedereen aanraden. Dit jaar voor het eerst bij Slik een caravan gehuurd. Erg tevreden.

Zeer goed net bedrijf vriendelijk personeel

Goed advies en zeer snel mijn borg voor verhuur camper terug

Aanrader

Uitstekend geregeld allemaal, mooie caravan, goede service bij ophalen en wegbrengen en vriendelijk personeel, wij komen zeker terug.

Zoals altijd, goed, helder en duidelijk

Al meerdere jaren zeer goede ervaringen.

Zeer klantvriendelijke Caravelair dealer.

We hebben eerdere diverse Caravelair dealers bezocht en zijn zeer goed te woord gestaan door de heer Bram van der Slik die heel veel informatie heeft gegeven terwijl wij hadden aangegeven nog niets te willen kopen. Super service noemen wij dat. Na alle bezoeken hebben wij een selectie gemaakt bij wie wij een nieuwe Caravelair zouden willen kopen en deze dealers mochten een offerte maken. Wij hebben alle voor en nadelen naast elkaar gelegd en daarom hebben wij gekozen voor Van der Slik Caravan Cetrum Zoetermeer. Wij hebben afgelopen zaterdag een leuk verkoopgesprek gehad met Chris van der Slik over de aanschaf van een nieuwe Caravelair Antares Titanium 455, dit was weer een bevestiging dat onze keuze juist was. Wij hopen en gaan er dan ook vanuit dat deze klantvriendelijk blijft, onze nieuwe Caravelair zal geleverd worden in februrari 2021. Ik zal ook na de aflevering een update uitbrengen. Wij zijn erg blij met deze dealer.

Behulpzaam personeel en prijstechnisch prima

Voor 3 weken een caravan gehuurd. Uitleg was goed en caravan was super nieuw (1x verhuurd). Ook alle accessoires waren nieuw en dus in zeer goede staat. We konden de caravan zelfs kosteloos 1 dag eerder ophalen. Super service. Min puntje: inleveren tussen 8-9 uur dus vroeg opstaan na 3 weken vakantie;-)

Fijne vakantie in bijna nieuwe caravan gehad

Goede service en vriendelijk personeel dat met je meedenkt. De gereserveerde mover zat niet onder de caravan, maar die hebben ze alsnog gemonteerd.

Alles in orde

Alles netjes en in orde

Topcaravan

Voor ons de eerste keer met de caravan. Kregen goede uitleg en de caravan was als nieuw! Geen gebreken en heerlijke vakantie gehad.

Fijn

Goede uitleg gekregen, men neemt echt de tijd voor je

Zeer goed, meedenkend geholpen.

Bij onze twijfel tussen twee verschillende type vouwwagens werden heel duidelijk beide opties met ons doorgenomen met voor- en nadelen daarvan.

Bedrijf dat proces matig werkt en niet buiten de lijntjes denkt

Had een goed gevoel bij het huren van een caravan bij dit bedrijf tot dat er de corona in ons land kwam, hierdoor werd onze vakantie naar Frankrijk onzeker, we wilden proberen om de vakantie dan toch te gaan doen in Nederland maar dan voor twee weken i.p.v. drie weken. Bedrijf gebeld wat de mogelijkheden waren ,aangegeven dat ik ook genoegen zou nemen met een voucher voor het inkorten van de duur, dit om voor beide partijen er een voordeel uit te halen. Zij nog een week verhuren met mogelijk een verlenging op een ander tijdstip en wij geen kostenverlies. In deze onzekere tijd zou dit toch een schappelijke oplossing zijn voor beide partijen dachten wij. Verhuurder ging hier niet in mee en hield het bij annulering waardoor wij de kosten hiervoor moesten betalen (wettelijk gezien correct natuurlijk) Zelfs met deze regeling kregen wij niet de vrije keuze om de eerste twee of laatste twee weken te huren ,het moest de laatste twee weken zijn anders alles annuleren. Wij kozen uiteindelijk toch die twee weken, bij ophalen is een bedrag van €750 borg verplicht in pin of contant. Wij betaalden dit via pin . Bij terugbrengen kregen wij het bedrag niet direct terug gepind maar werd overgeboekt waardoor het de volgende dag pas weer op de rekening stond . Kromme gang van zaken ons inziens wanneer je bedenkt dat alles wel door de huurder van te voren betaald dient te worden. Wat zeer positief was bij het bedrijf is dat al het personeel zowel in de winkel als buiten bij de uitleg, bijzonder vriendelijk was. Caravan was zeer netjes en voldeed aan onze verwachting. Wanneer de verhuurder de regels van verhuur iets soepeler had benaderd zouden wij zeker in de toekomst opnieuw huren of zelfs kopen bij dit bedrijf.

Snelle en correcte service

Wij hebben voor de 3e keer een vouwwagen gehuurd bij van der Slik, elke keer is het prima geregeld. Dit keer was het wel erg vroeg dat we de vouwwagen moesten inleveren, tussen 8 en 9 uur in de ochtend. Maar binnen een half uur was de controle klaar, was ook niet vreemd met een splinternieuwe vouwwagen hier kan niks mis aan zijn.

Goede service, goede uitleg en oprechte interesse in de klant. Pro-actieve adviezen.

Snelle service

De service was perfect!! Super snelle levering (1 dag) naar de camping waar we stonden, zodat wij meteen gebruik konden maken van onze prachtige nieuwe luifel!

Ondanks Corona heerlijke vakantie gehad

IVM de Corona crisis hebben wij een camper gehuurd bij Van der Slik. In de periode was het huren van een camper zeer populair (zomervakantie 2020) waardoor de keuze beperkt was tot alleen de camper die we uit eindelijk gehuurd hebben. Indien er op het moment van huren meer te kiezen was geweest hadden we waarschijnlijk een ander (groter) model gekozen maar in de praktijk is deze camper prima bevallen. Hij stond netjes op de afgesproken tijd klaar en hoewel te zien was dat deze camper al een lang verhuur leven (9 jaar oud) achter zich had stond hij er toch netjes bij. Ik vermoed dat er net een nieuw matras was in gegaan. Na een duidelijke uitleg zijn wij er 3 weken probleemloos Europa mee door getrokken. Voor herhaling vatbaar!

Mooie nieuwe caravan voor de vakantie gehuurd

We zijn een aantal keren langsgeweest om ons te oriënteren en kregen goed advies (ook om er niet eentje te kopen bij beperkt gebruik). Bij ophalen goede uitleg en bij terugbrengen snelle inspectie en teruggave van de borg. Goede ervaring, volgend jaar wellicht weer.

Ik heb een wielscherm voor een Kip caravan besteld. Ging keurig en snel.

Perfecte huur ervaring

Alles netjes geregeld. Mooie vouwwagen gehuurd. Heerlijke vakantie gehad. Huren van een vouwwagen is zeker aan te raden.

Snel bezorgd en artikel werkt goed

Gezocht en gevonden

Prima!

Goed materiaal mee gekregen, instructie ( voor de amateur ) had beter gekund, dwz maak foto wanneer je start uitvouwen! Zet filmpje met instructie over terug vouwen

Heel goed

Vriendelijk en kundig personeel. De camper was goed, alles op orde en schoon. Afhalen en inleveren ging soepel. Het is zeker aan te bevelen om hier een camper te huren.

Goed en snel geholpen

Toen ik net voor sluitingstijd belde nam de medewerker de tijd om te kijken of het product inderdaad op voorraad was en legde dit vervolgens voor mij weg. Zodat ik het vervolgens kon bestellen bij de webshop . Had het artikel vervolgens snel in huis

Prima Service

Luifel besteld op zaterdag en geleverd op maandag en geleverd op maandag. Midden in de zomervakantie