In december 2015 heb ik een bwm 525 touring van exact 5 jaar oud gekocht met een BOVAG garantie. Een geweldige auto die voldoet aan mijn wensen. Na twee maanden eens terug gekomen voor een paar kleine zaken die netjes zijn opgelost. Één daarvan was het zo nu en dan niet soepel schakelen van de automaat waarbij de olie van de bak is vervangen. Na enkele weken was het niet soepel schakelen nog steeds niet verholpen en het up-daten van de software was de tweede poging. Helaas ben ik een maand later met een transmissie storing van de snelweg gehaald. Serieus probleem. Na 3 weken heb ik mijn auto terug gekregen met een vernieuwd elektronisch brein van de bak. Helaas, na een aantal weken bleef de storing terug komen, dit keer een complete revisie van het mechanisch deel van de automaat. Kortom, na 7 maanden hoop ik dat de transmissiestoring opgelost is. In dit hele storingstraject heeft Raymond Slag en zijn team zich zeer professioneel en servicegericht opgesteld. Een leenauto stond tot mijn beschikking en zij hebben er alles aan gedaan om deze storing netjes en adequaat op te lossen, en dat met gesloten beurs vanuit de garantie afspraak (die inmiddels was verlopen) opgelost. Super service, bedankt!
Goede indruk, mooie auto\'s, prachtig pand. De eigenaar is weinig communicatief vaardig en dat is lastig. Advies; Beste Raymond, doe eens een cursus sociaal communicatieve vaardigheden. (dit is geen kritiek maar een welgemeend advies) Gr Rolaf
Zeer klantvriendelijk en een uitstekende service. Zijn zeer tevreden en komen er zeker nog een keer terug.
Als echter criticaster scoort het bedrijf voor mij goed. De Audi A3 die ik gekocht heb is motorisch en mechanisch fantastisch. Toch is er ruimte voor verbetering. Service en communicatie scoort voor mij minder. Belangrijke zaken zoals het ontbreken van een reservesleutel en onderhoudsgegevens worden niet vermeld, tenzij ik er achteraf specifiek naar vraag. Een reservesleutel had best bij de aanschaf prijs bij inbegrepen mogen zitten. Tip van een consument; probeer ook na overeenkomst dezelfde drijfveer te behouden, hiermee bedoel ik de auto weer in showroom staat brengen, ipv modder/regen druppels en vet, bij aflevering.
Transparant, Open, Direkt.
Zeer mooie auto gekocht, tegen een zeer scherpe prijs! Goede service. Ben zeer tevreden.
Ik ben zeer content met de behandeling en afhandeling van reparatie onder garantie. Kortom ik ben een zeer tevreden klant. TOPBEDRIJF
een proffessionele en prettige omgang met de klant.tot nu toe, de transaktie is nog niet geheel afgerond maar ik verwacht een goede afloop
Prettig bedrijf
wij hebben een mooie mini countryman gekocht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.