Zeer correct, behulpzaam, servicegericht en competent!

Ik heb Slag Auto's ervaren als een zeer prettig, klantgericht en no-nonsense bedrijf. Ik ben met name zeer te spreken over mijn contactpersoon daar, de heer Herrald Schooten. Vragen beantwoordde hij zakelijk, nuchter en -voor zover ik kan beoordelen- eerlijk. Afspraken werden exact als overeengekomen nageleefd. Bij de oplevering had Dhr. Schooten tijd voor mij en mijn vrouw genomen om een en ander uit te leggen (is tegenwoordig wel nodig, hoe lang je ook rijdt!). De nieuwe (nou ja, een jonge occasion) zag er smetteloos uit, de hele aflevering was keurig verzorgd - tot aan enkele leuke attenties toe. Absoluut een aanrader, dit bedrijf, als je prettig en serieus geholpen wilt worden bij de aanschaf van een nieuwe auto.

Na de vierde auto nog steeds top doen wat er wordt beloofd.

Net een goed bedrijf.

100% Betrouwbaar

Zeer tevreden correcte mensen doen hun werk goed,aanrader, MVG Damios transport

Vlotte en goede service

Doen wat ze beloven.

Vriendelijke mensen, komen afspraken na. Zeer prettig contact. Fijne garage. Zeker een aanrader.

Goed klantvriendelijk

Geduldig en goed ontvangst. Klant vriendelijk ondanks slecht bij stem, Herrald Schooten. Auto voldeed vanaf internet in het echt zeker. Bij aflevering van de Tiguan waren helaas de spiegelkapjes gespoten ipv opnieuw gewrapped. Spuitwerk gaf de verkoper aan dat dit niet netjes was. Kon het ook zien. Eerlijk. Wordt opgelost middels contact onderhoud. Tevreden klant. Mvg, Jean Maurice

Een heel mooi bedrijf , waar je goed en correct ontvangen en behandeld wordt.

Fantastisch!!

Zeer vriendelijk eerste contact. Afspraak gemaakt voor een proefrit. Auto stond keurig klaar op afgesproken tijdstip en we werden zeer vriendelijk ontvangen in een super mooie en nette showroom. Na de proefrit een goede onderhandeling zonder gepush! Auto gekocht en afspraak gemaakt voor aflevering. Alles uitgevoerd zoals afgesproken en bij de aflevering nog een leuke attentie meegekregen. Voelt allemaal heel vertrouwd en afspraken worden nagekomen. Kwaliteit en betrouwbaarheid zonder fratsen!

aankoop audi

van eerste gesprek tot aflevering, top!

Prettig contact gehad

De aankoop van een andere auto inclusief inruil verliep prima

Super service!

Hele fijne garage, vriendelijke mensen, reageren snel en komen afspraken na. Echt een garage waar ze nog net even die stap extra voor je zetten!! Echt een aanrader!

Alleen maar goed

Een hele nette zaak,en een vriendelijke verkoper zeer attent. Voor de 2e keer een auto gekocht.

Kapotte bus

Snelle service Goede service Vriendelijk geholpen Probleem opgelost Toppers

Geweldige service

Aankoop van de nieuwe auto is de auto in perfectie afgeleverd. Heb ik zelden meegemaakt. Mvg Harms

Geen score

Jammer geen score

Goede en snelle service

Verkoper is deskundig en klantvriendelijk.

Vlotte deal gemaakt

Nette zaak

Top bedrijf!

Heb een bakwagen gehuurd bij Slag voor mijn verhuizing in Borne. Bus van alle gemakken voorzien en groot. Nuchter en prettig bedrijf, geen gedoe met allerlei administratieve rondloop, echt top!

Prettige VW dealer

Met een goed gevoel onze VW bus bij hen gekocht en nu de winterbanden op stalen velgen !

Doen alle moeite!

Gekeken naar een Volkswagen Tiquan, eerst met de prijs onderhandelen voordat we een proefrit te gaan maken, kwamen met de inruilprijs totaal niet overeen dus koop ging niet door, vertelde de verkoper dat we naar de plaatselijke kledingwinkel gingen, hij had mijn telefoonnr niet. In de winkel zie ik de verkoper en zei ook kleding nodig, nee zei hij ik heb een fout gemaakt met de inruilprijs, hij had de km stand totaal verkeerd, veel te te hoog, in de kleding winkel nog een beetje onderhandeld over de prijs om evt terug te komen, zo gezegd en gedaan terug gegaan voor een proefrit en de auto gekocht met een aantal eisen die ik wilde. Ik vindt dit wel klasse van autobedrijf Slag, hoop op een goede aflevering.

Zeer slecht.

Geen vertrouwen in klant Hybride auto niet eens volgeladen en getankt. Geen uitleg over de auto. 1 keer nooit weer.

Deze onbekende man van ons , dacht hier een auto te kunnen kopen en later te betalen. hij kon het terplekke niet regelen ,daarom auto niet meegeven en gezegd dat eerst betaling in orde moest zijn . de man weer naar huis terug en helemaal over de zeik ,betaling in orde gemaakt en volgende dag auto opgehaald door zijn vrouw op niet afgesproken tijdstip. daarom zal hij deze beoordeling wel hebben geschreven. Wel jammer ze hebben zo mooie VW Tiguan hier gekocht.

Doen wat ze beloven.

Al de derde auto bij Slag auto's gekocht naar alle tevredenheid.

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Niet wat ik op voorhand had verwacht

Bij ophalen van mijn auto werd duidelijk dat ik maar 1 sleutel mee kreeg: , andere sleutel zou ik de week erop kunnen ophalen en ik zou gebeld worden. Na bijna 2 weken zelf maar gebeld aangezien ik nog niks had gehoord. Sleutel was er nog steeds niet en ze waren door drukte vergeten contact op te nemen. Moet nu nog steeds wachten op mijn reserve sleutel en weet ook niet hoe lang eea nog gaat duren. bijna 26.000 € uitgegeven maar tank was nog niet eens halfvol bij ophalen. Al met al niet een hele goeie ervaring aan overgehouden.

Persoonlijke no-nonsense garage!

Helpen je op een prettige manier vooruit.