Super...

Ik ben super geholpen, gelijk een goede prijs voor mijn oude auto. Dus geen gesteggel over geld maar gelijk een goede deal... Daar hou ik van..

Aangename ervaring

Aangename mensen, mooie showroom en een leuk gesprek met de zaakvoerder

Dit bedrijf begrijpt het nog, geweldig geholpen en mooie auto gekocht.

De uitstraling van het bedrijf nodigt al uit om te gaan kijken. Auto’s staan er keurig bij, en je wordt op een gezellige correcte manier geholpen. Ook de aflevering was perfect. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer deskundig betrouwbaar bedrijf!!

Gesproken met een zeer leuke jonge verkoper, kennis van zaken en kwam op mij erg betrouwbaar over.. zeer deskundig. Prachtige auto gekocht!!! Ben er erg blij mee. Een aanrader!

Boven verwachting

Nadat ik mijn wensen t.a.v. een gewenste auto nauwkeurig had gegeven, heeft de verkoper mij een auto keurig afgeleverd, met zelfs preventieve vervanging van onderdelen. Zo kan ik komende jaren zeker zijn van de auto. Wat spreekt mij aan: - goed inlevingsvermogen - snelle en adequate afwikkeling - afspraak is afspraak - eerlijk product

Betrouwbaar, Uitstekende service en lekker nuchter.

Ik woon er helaas niet om de hoek, maar vanwege de uitmuntende prijs/kwaliteit, zeker het omrijden waard!

Slecht

Welkom was prima, auto stond klaar en was enkel gevraagd naar wanneer wij dachten terug te zijn. Prima. Bij terugkomst waren wij heel enthousiast over de auto en stelden een voorstel voor. De verkoper was alles behalve blij en bleef met een zuur gezicht ons voorstel aanhoren. Hoewel we uiteindelijk tot een deal zijn gekomen kon er geen felicitatie er van af. Ronduit slechte klant behandeling vanuit sales perspectief.

Geachte heer, Dank voor uw reactie. U bent bij ons in de showroom geweest voor de Landrover Defender. Een mooie auto en goed gerestaureerd. U heeft een proefrit gemaakt en kwam daarna tevreden terug. Ook de aankoopcheck die u bij elders heeft laten uitvoeren, was naar wens. Echter het voorstel dat u ons deed was zo ver verwijderd van onze vraagprijs. In onze ogen, geen realistisch bod. Uiteindelijk zijn we toch tot een overeenstemming gekomen. Wij vinden het jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij wensen u veel veilige en prettige kilometers toe!

De auto wordt vrijdag 11-09-20 af geleverd tot nu toe zeer tevreden.

Deskundige verkoper die ons op een open en vriendelijke manier heeft geholpen.

Prachtige showroom, vriendelijk personeel, duidelijke informatie, snel zaken doen. Over de aflevering en service kunnen we nog geen oordeel geven.

Super nette garage

Mijn eerste ervaring is goed

Keurig

Goed en deskundig gedaan.

Correct

Vlotte afhandeling van zaken

Snelle en correcte service!

De service was snel en correct. Verkoopadviseur ondernam meteen actie Voor het maken van een proefrit. Alles relevante info werd correct gegeven.

Fantastische beleving en goed geholpen door verkoper Raymond.

Grote voorraad goede, scherp geprijsde auto’s. We zijn door Raymond heel erg vriendelijk geholpen; hij neemt uitgebreid de tijd voor je.

Top-ervaring, top-auto gekocht!!

Alles prima verlopen, alle afspraken nagekomen!!

Jammer! Het had een feestje moeten zijn!

Afspraak gemaakt om auto te komen bekijken. Na een zeer prettig telefoongesprek. Verkoper wist dat wij van ver moesten komen. Woensdag bevestigd en ook reactie gekregen dat vrijdag ok was. Donderdag ineens de auto verkocht..niet sympatiek. Dat ook gemeld maar word deels niet herkend en zo doen ze zaken. Jammer!

Uitstekend geholpen bij de keus voor een andere auto. Niets opgedrongen maar meegedacht met de Klant

Netjes geholpen bij de keus voor een andere auto. Binnen een paar dagen al geregeld en voldoet volledig aan de gestelde eisen. Netjes afgeleverd En ook voor De werkplaatedewerkers een compliment voor hun nette afhandeling. Complimenten!!

Vlot!

Bestelwagen ‘telefonisch’ gekocht vanuit Belgie. Zeer tevreden, bedankt voor de vlotte service!

Super goed geholpen

Prettige vakkundige verkoper, totaal niet opdringerig, goede en snelle service.

Vriendelijke ontvangst!

Werd vriendelijk geholpen door de verkoper! Kon gelijk proefrit maken.

Een professioneel bedrijf.

Er wordt meegedacht met de klant. Hierdoor verloopt de communicatie op zakelijk vlak soepeltjes.

Top, onderdeel was binnen en in 20 minuten het onderdeel vervangen! Super

Kon op de repetitie wachten, in plaats van d mijn auto te brengen, kon deze gelijk worden gerepareerd, weer een uitstekende ervaring bij Slag Auto’s!

We zijn goed geholpen en ingelicht

Herald schooten heeft mij goed geholpen tijdens de koop van de polo.