Ik heb daar mijn eerste auto gekocht gisteren, maar tot nu toe geweldig. 👍

Super goede service

Goed advies gehad wat betreft inruil en aankoop nieuwe auto. Snelle service!

Prima bedrijf

Slag auto's is een prachtig bedrijf met hele mooie auto's. Men is duidelijk en je weet gelijk dat je waar voor je geld krijgt. Snelle aflevering, kortom dikke prima!!

Super service

Door de directeur zelf geholpen bij het ophalen van de VW transporter. Helemaal goed!

Goede service en snelle afhandeling

Goede service en snelle afhandeling

Goed geregeld, goede service!

Goed geregeld, goede service!

Onb

Lossen bij problemen zaken op.

Goede service!

Vertrouwelijk degelijk bedrijf die de wens van de klant centraal stelt!

Ik ben op een correcte nuchtere wijze geholpen zonder enige franjes eromheen. Wat zijn je wensen en hoe komen we tot een gezamenlijke deal waarbij beide partijen tevreden zijn. Transparant en eerlijk. De verkoper (Herald Schooten) heeft zich maximaal ingezet om de wens van ons als klant te vervullen op een eerlijke manier. Wij waarderen de aanpak en zijn optimaal tevreden. Ga zo door!!

alles volgens afspraak

net bedrijf en keurig ontvangen, afspraken netjes nagekomen prijs kwaliteit dik in orde , ik mis alleen nog mijn onderhoudsboekje anders was het een 10 geweest

No nonsense verkoop

Dit is het. Als er iets tussen staat wat je aanstaat dan gaan we praten. Zo niet dan even goede vrienden.

Super snelle service.

Gisteren nieuwe auto gekocht. Omdat wij van verderaf kwamen werd de auto gelijk rijklaar gemaakt zodat we met de nieuwe auto naar huis konden. Super dus.

Vertrouwd zaken doen.

Goede uitleg bij aankoop van een occasion, via de telefoon. Aangekomen bij het bedrijf werd ik netjes ontvangen en snel geholpen. De auto was precies zoals uitgelegd.

Correct

Alles correct afgehandeld

Betrouwbaar, goede communicatie, snelle service

Betrouwbaar, goede communicatie, snelle service

Prima autobedrijf, goede en correcte service.

Alle zaken bij inruil werden goed en snel afgewikkeld.

Top bus geleverd!

Top bus geleverd! Dik tevreden!

mijn ervaring is goed

Begin een beetje stug maar daar naar na ging het prima

Zeer goed materiaal praktisch en comfortabel. Onze verhuizing werd er door vereenvoudigd. Wel tamelijk prijzig.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Vorig jaar een Audi a6 gekocht. Prima eerlijke prijs onderhandeling. Keurig nette afhandeling van defecten in garantie periode. Geen enkele reden om niet mee in zee te gaan.

Degelijk betrouwbaar familiebedrijf. Bij Slag Auto’s sla je je slag!

Autobedrijf Slag is flexibel, komt z’n afspraken na. Kortom: klasse!

alles goed verlopen , Vriendelijk goed ontvangen ,kopje koffie erbij, Wij zijn tevreden

goed en correct geholpen

Hele fijne betrouwbare garage.

Nagenoeg nieuwe Mini Clubman gekocht voor een scherpe prijs.

Rammelbak

Ik als 8e persoon in deze VW-bus zat rechts achterin en heb de tocht naar Oostenrijk ervaren alsof wij de hele weg over een klinkerweg heen reden (een klapperende achteras).