Super ontvangst!

Dankzij deze mensen hebben we onze droomwagen gevonden. We zijn super ontvangen geweest en hebben een uitstekende service gekregen. Ook in België kunnen we dit waarderen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nGoed en deskundig advies. Team is prettig in de omgang.\r\nBegeleiding bij de aanschaf van een andere auto is optimaal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf de mazda mx5 gekocht en onderhouden en opdracht gegeven om te verkopen i.v.m prive\' omstandigheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gaan altijd met plezier richting Almelo. Vorig jaar hebben we onze Nc laten keuren inclusief een beurt, en verder hebben ze ons al vaker geholpen met onderhoud van de NC. De passie voor de Mx5 hebben ze daar aan ons overgebracht. Onze eerste NB ff hebben we daar ook gekocht, en zijn regelmatig terug geweest voor een bakje koffie en een praatje. Super aardige mensen zijn dat, en daar heerst altijd een gemoedelijke sfeer....Toppie !!!\r\nHenry en Arjan en de andere werknemers ook natuurlijk ……….. zijn echte vakmensen.\r\n\r\nGroetjes uut Lichtenvoorde.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks een last minute aanvraag snel en vakkundig geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare specialist om een, gebruikte, MX-5 aan te schaffen. Prettig in de omgang en gemaakte afspraken\r\nworden nagekomen. Hoewel wij in Randstad wonen, blijven we hier graag klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht hier twee jaar geleden mijn Miata 93LE. Ik was helemaal gecharmeerd door hun aanpak: rustig babbeltje, kopje koffie erbij, de auto\'s bekijken.\r\nDe administratieve afhandeling verliep vlekkeloos (facturatie, transitplaten,...).\r\n\r\nIk rijd ondertussen rond met m\'n pareltje en raad iedereen die op zoek is naar een mooie MX5 aan om bij JS Team een kijkje te gaan nemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de aandacht en service van het JS team komt de grote betrokkenheid en passie voor de door hen verkochte auto\'s duidelijk tot uiting. De interesse in de klant is gemeend en groot. Klasse !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 50 jaar en \'still going strong\'; ik en mijn man zijn blij om als klant deel te mogen uitmaken van het succes van dit sterke team! We kennen de familie Scholten oorspronkelijk van ons Mazda- en vooral ook MX-5-verleden, maar uit ervaring weten we dat we er voor andere merken eveneens welkom zijn. \'t Jan Scholten Team heeft de sfeer, het knusse en de hartelijkheid van een klein familiebedrijf, maar denkt groot in oplossingen. Zo zijn we na een grondige zoektocht aan onze mooie Mazda3 gekomen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 9 jaar klant. Fantastische MX5 NA gekocht en in onderhoud. Later een Mazda MPV via JSTeam gekocht. Betrouwbaar, behulpzaam en alles wordt opgelost. Aardige mensen, nemen de tijd en doen enorm hun best voor je. Ik ben een meer dan tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf, een warme ontvangst en ook na de aankoop van je gebruikte auto verander je niet in een nummer, de klantvriendelijkheid staat voorop en ik weet ook zeker dat wij ondanks de grote afstand zeker klant zullen blijven. Kortom een fijn bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is by far het beste autobedrijf in Nederland en omstreken. Of je nu een nieuwe auto koopt, een onderhoudsbeurt en/of APKkeuring en/of bandenwissel laat uitvoeren, gewoonweg advies vraagt, deze mannen en dames verstaan hun vak. Het is er altijd schoon en netjes, zelfs de werkvloer in de garage straalt.\r\nBovendien zijn ze super betrouwbaar, transparant, behulpzaam en flexibel.\r\nDan zijn het ook nog gezellige en fijne mensen, die altijd goed voor je zorgen.\r\nBij ons zeggen ze dan: tis goed volk!!!\r\nEn daar rijden we iedere keer graag een dik uur voor om.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met dit team, je vraagt wat en binnen no time koop je er 2 auto\'s. Waarom? Wel simpel, openhartige deals die transparant verlopen. Kom daar maar eens om bij de dealer. (2x achter elkaar teleurstellende inruil verhalen). Wij lopen met een prettig gevoel weg na deze deals, en elders bleef er altijd wat knagen mbt de deal. Betrokken en fair! Een kostbaar goed. Wij geven niet overal een 10 voor maar dat is om ze scherp te houden :) (foute grap)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, met erg veel persoonlijke aandacht voor de klant; oog voor detail.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn man en ik zijn zeer tevreden over \'t Jan Scholten Team! De onderhandelingen over een occasion verliepen zeer prettig. Toen er na een afloopgarantiekeuring nog een aantal aandachtspunten naar voren kwamen, was \'t Jan Scholten Team zeer welwillend om deze op te lossen.\r\nDit hebben wij wel eens anders meegemaakt.\r\nNiets meer dan lof voor dit bedrijf!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd leuk om bij de familie Scholten langs te gaan. Er is altijd plek aan tafel voor een kopje koffie of een bakje soep! En wanneer je er een auto koopt kun je erop vertrouwen dat de service en nazorg uitermate hoog is. Een bedrijf gerund door liefhebbers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim 20 jaar kom ik met veel plezier over de vloer bij Autobedrijf \'t Jan Scholten Team. Het is een prachtig familiebedrijf, waar uitermate veel zorg en aandacht wordt besteed aan zowel de klant als de auto. Gedurende de jaren is er een mooie band opgebouwd en ze zijn de enige waaraan ik mijn auto volledig toevertrouw. De voorliefde die de heren Scholten hebben voor de auto\'s, en dan met name voor het merk Mazda en diens MX-5en, is overal in terug te zien: van de verkoop tot aan het onderhoud en de accessoires. Ze hebben een geweldig oog voor detail, en de persoonlijke aandacht en service is enorm. Keer op keer bevestigen ze dat ik bij hen aan het goede adres ben, door net even een stap extra te zetten. Heel erg bedankt daarvoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Juli 2012 mijn eerste ervaring gehad met het js team vanwege de aanschaf van een prachtige mx-5 NA, Ben zeer goed geholpen en de hele koop is erg fijn verlopen. Ook ben ik daarna met het aanschaffen van accessoires erg netjes ontvangen en geholpen, kan niks anders dan lovend zijn over dit bedrijf. TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben twee mx5-en. Een NA en een NC. De NC wilden we graag inruilen op een grotere achterwiel aangedreven cabrio. Nu heeft \'t Scholten team een werkelijk prachtige BMW 125i staan die echter net niet bij ons past. Erg jammer want wij willen eigelijk niet naar een ander bedrijf. De wijze waarop geduldig meegedacht en meegerekend wordt is nog steeds ongekend positief. Wij rijden elke keer graag 178 km vanuit Eindhoven voor deze werkwijze. Complimenten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt netjes geholpen en deze mensen staan direct voor mij klaar.\r\nGeweldig!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Mazda MX-5 uit 1999 is sinds enige jaren bij het Jan Scholten Team in onderhoud. Altijd prima ervaringen hiermee. De kwaliteit van het werk en de service zijn goed en de tarieven zeer redelijk. Daarnaast word je als klant altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Kortom, wat mij betreft een uitstekend bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelf een Mazda 6 2.5 GTM gekocht bij dit bedrijf.\r\nWaanzinnig goed geholpen en top service.\r\nBeter bedrijf zul je niet snel tegen komen.\r\nHenry, nogmaals bedankt voor de fijne service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een Mazda MX5 gekocht, en weer ingeruild samen met een Alfa 156 voor een Mazda Tribute 3L V6 en ben ook daar zeer tevreden over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zijn al jaren klant, 1 keer ergens anders heen gegaan, maar toch weer terug. Goede inruilwaarde, meedenken, prima service, door vreemde overheidsrichtlijnen werd onze auto afgekeurd. I.o.m. bedrijf reparatie hiervoor maar gedeeltelijk hoeven te betalen.\r\nKortom: Prima bedrijf

Over Autobedrijf 't Jan Scholten Team