prettige, vakkundige mensen met een hard voor de zaak!

onlangs een zeer fraaie Ford Mustang GT gekocht. Vanaf het begin goed en deskundig geholpen door Stef en op de achtergrond Henry. Ben zeer tevreden met de auto en gaven voor mijn inruilauto een zeer acceptabele prijs. Bedankt en keep up the good work!

Zeer prettig en fijn contact

Eind oktober een mooie Ford challenger camper bij het Jsteam gekocht. Vanaf het allereerste contact met Henry Scholten kregen we een zeer positieve indruk van hem en zijn medewerkers. De camper werd keurig en met voldoende uitleg afgeleverd. Ook de nazorg is dik in orde, want bij een eerste ( vrij onschuldige) storingsmelding werden we correct en snel geholpen.

Absolute toewijding en kennis!

Ze zijn heel puur, transparant en je merkt direct dat het liefhebbers zijn. Ze willen je echt helpen en waarderen iedere mening, van overhalen is geen sprake. Natuurlijk is het business en is het een commerciële sector, maar dat gevoel geven ze je totaal niet. Merk je bijna nergens anders zo als bij JS. Ga zo door en je kunt hier blind een auto kopen.

Klantgerichtheid en service van de bovenste plank!

We bekeken de klantervaringen met JSTeam voor de deal rond was voor aankoop van onze Camper. Al die tienen leken ons wat overtrokken. Met onze ervaringen kunnen wij JSTeam niet anders dan ook een vette 10 geven. Professioneel, klantgericht, verstand van zaken, correcte informatie, snel reagerend en direct in actie als na de aflevering enkele technische problemen aan het licht komen. Fijn mensen om te ontmoeten. Een aanrader dus!!

Super klantvriendelijke MX5 specialist

Ik heb er mijn MX5 ND RF gekocht en mijn ervaring met het Jan Scholten Team is gewoon top. Voor de aankoop veel gemaild en ook even vaak vriendelijk reply gekregen. Ze kunnen je letterlijk alles vertellen van de auto’s die ze hebben staan en leggen ook keurig uit hoe alles werkt. Nooit een moment gehad dat mij een auto opgedrongen werd. Deze mensen hebben gewoon vertrouwen in hun business en gaan uit van eigen kunde en kracht. Dit geeft mij als klant dan weer vertrouwen dat ik 2x vanuit Den Haag ben langs geweest. Hier moet je gewoon zijn als je een MX5 wilt aanschaffen of wilt laten onderhouden.

Net een.supermooie Ford Mustang opgehaald uit Almelo .vanaf tessel super app kontakt gehad met Henry Scholten .ik.zeg topbedrijf en voelt zeer vertrouwd aan werden supervriendelijk verwelkomt .een dikke tien.voor dit mooie bedrijf .

Fantastische en eerlijke verkoop garage jstream

Super en eerlijk garagebedrijf jstream(=J.Scholten) te almelo met kennis van zaken (= verkoper) en deskundige hulp. Ik heb er een mooie mazda mx5 cabrio gekocht,ik heb voor mijn auto een goede en eerlijke inruil prijs gekregen waardoor ik tot koop over ben gegaan na een proefrit te hebben gemaakt met de mazda mx5. Alles ging relaxt en de verkoper had goede informatie betreffende de mazda mx5 die voor mij nieuw waren. De verkoper heeft de koop snel kunnen afhandelen waardoor ik direct mijn auto mee kon nemen,wat uiteraard een grote en blijde verrassing was omdat het normaal wel een paar dagen kan duren (=rijklaar dus). Mijn dank gaat uit naar de verkoper en Henry die mijn auto direct op mijn naam heeft kunnen zetten,en ze hebben mijn handsfree telefoon ingesteld wat mij even niet lukte. Kortom een eerlijk en goed garagebedrijf jstream te almelo. Ik heb nu al enige maanden de mazda mx5 cabrio en rijd er met plezier in. Ik kan iedereen dit garage bedrijf aanbevelen.

Top service en persoonlijke aandacht bij inruil en aanschaf MX-5 ND

Ik heb binnen 3 jaren een 2e MX-5 bij ‘t Jan Scholten Team gekocht. De vorige keer een NA 1993 in topconditie en dit keer een ND RF 2018 in unieke uitvoering. Dit team staat voor een zorgvuldige en eerlijke wijze van zaken doen. Een klein manco aan de nieuwe ND werd direct verholpen. De beide Mazda’s MX-5, typen NA en ND-RF en de fijne service van dit team garanderen nog vele jaren autoplezier. Blijft voor mij een feest om hier jaarlijks terug te keren voor het onderhoud.

Aandacht en tijd

Geweldige ervaring, ondanks de coronacrisis nam Henry de tijd voor ons. Proefgereden in een tweetal auto's, alle overige auto's uitgebreid kunnen bekijken, en voldoende toelichting gehad. Staan vele mooie occasions dus veel keuze.

Wat een serviceteam, erg bijzonder!

Gedurende de Corona Pandemie waren wij op zoek naar een MX5 2.0 coupé. Aanbod bij 't Jan Scholten Team was groot en de service leek me via recensies gecheckt op orde. Dus bij Henry Scholten via beeldbellen en mail/app zonder proefrit (!) een MX5 gekocht. Auto was prima, veel historie erbij van het onderhoud, prijs was scherp en garantie voor de service. Het voelde toen al goed. Auto laten leveren via Wolves en toen bleek er door samenloop van pech en toeval iets kleins niet oké te zijn. Daar kunnen ze bij Scholten dus niet tegen! En een dag later kachelt Arjan Scholten himself van Almelo naar Brabant om dit te verhelpen. Als bonus ook nog een heerlijk pakket lekkers uit Twente ontvangen. Helemaal niet nodig maar wel erg attent. Auto is top, prijs is scherp, service is perfect. Klasse bedrijf, dikke aanrader!

Fantastisch team met perfecte garantie

Wij hebben onze auto in augustus vorig jaar gekocht met een half jaar garantie. Nu blijkt er bijna aan het eind van de garantieperiode een lekkageprobleem te zijn. Zonder enige moeite worden we meteen uitgenodigd om de auto te brengen voor onderzoek en hij wordt nu gemaakt. Topteam en topservice.

Zeer behulpzaam!

Zeer goede info over een occassion verstrekt waar ik interesse voor had.

fijn bedrijf, recht door zee en met focus op klantwaarde en beleving

Aantal jaren terug een fraaie mx5 NA aangeschaft bij 't Jan Scholten Team, nu wegens gebrek aan ruimte de auto verkocht via 't Jan Scholten Team. Zowel bij aankoop als bij verkoop heb ik heb ik alleen maar positieve ervaringen opgedaan. Hier is men transparant in de communicatie, afspraken worden na gekomen en men neemt de tijd voor je. Het klantbelang staat voorop en service is een begrip. Toen ik mijn auto wilde verkopen werd ik uitgerekend op dat moment geconfronteerd met een elektrische storing (zul je altijd zien). Het bleek een kleinigheid welke kosteloos verholpen werd, zoals het hoort! Als ik in de toekomst weer ruimte heb voor een MX5 weet ik de weg terug zeker te vinden.

MX-5 passie

Mooie MX-5 NB Evolv Classic Label uit 2002 gekocht. Op-/aanmerkingen werden direct goed opgepakt en een oplossing voor gevonden. Blij dat we toch wat verder hebben gezocht dan alleen in onze omgeving. Het JS Team heeft passie voor de MX.

Betrouwbaar. Ze doen wat ze beloofd hebben.

In februari een prachtige Mazda MX5 uit 2003 gekocht met een half jaar garantie. Er bleken toch een aantal problemen te zijn met deze Mazda, waaronder een lekke krukas kering. Alle problemen zijn verholpen en tot in de puntjes opgelost. We hebben inmiddels heerlijk ritjes gemaakt en zien de toekomst met vertrouwen tegemoet. Allen hartelijk dank en ga zo door dan komen de klanten vanzelf.

Top kunnen Snel schakelen en maken het waar met passie.

Afgelopen week een Ford Mustang gekocht. Na een lange zoektocht hadden zij de perfecte uitvoering staan. Naast de passie te ze uitstralen in de winkel hebben ze me eerlijk vakkundig geholpen en was de deal zo rond omdat ze me een no nonsense eerlijke inruil prijs gaven. Top zaak!

Geweldig bedrijf met passie voor MX-5

3 weken geleden na een zoektocht van enkele maanden een prachtige MX-5 NC Roadster Coupé gekocht bij 't Jan Scholten Team. Wat een geweldig bedrijf is dit! Er werd goed geluisterd en meegedacht om een auto te vinden die zoveel mogelijk aan mijn wensen voldeed. Uiteindelijk, na verschillende MX5en gereden te hebben, dus een NC gekocht. Henri en Stef hartelijk dank, jullie hebben er weer een zeer tevreden klant bij!

Tja, er viel gewoon niks op te verbeteren of aan toe te voegen.,

Vriendelijkheid en klantvriendelijke mensen het Jan Scholten Team. Was voor mijn het rijden meer dan waard en een onverwachte ervaring rijker. Ondanks de afstand een garage voor mij.

Liefhebbers pur sang

Het betreft hier een no nonsense bedrijf met mensen die passie hebben voor zowel de Mazda's als de US wagens. Ik voelde mij er meteen thuis. Ik heb hier in 2019 een mooie Mazda NC aangeschaft. Een aantal maanden eerder was ik er al eens op de bonnefooi langs gereden. Toen stond er voor mij even geen potentiële auto, maar op de vrijblijvende vraag wat mijn huidige auto ongeveer aan inruil zou doen werd desondanks zeer serieus gereageerd. Henrie heeft mijn auto uitvoerig bekeken en kwam met een zeer reëele inruilwaarde. Toen ik enkele maanden later wel een interessante auto zag staan bleef de eerdere inruilprijs gewoon staan. Ik heb de auto uiteindelijk gekocht. Het was wel even een 'dingetje' dat ik na bijna 20 jaar mijn oude MX-5 zou inruilen. Emotie speelt dan een grote rol, maar het voelde goed om mijn wagen bij dit bedrijf achter te laten.. En de opvolger was het waard! Henrie, Arjan, Stef en Hans: ga zo door!

Super service!

Ik kwam voor een bagagerek voor mijn MX-5. Deze werd direct gemonteerd zonder daarvoor extra kosten in rekening te brengen. Tijdens het naar buiten rijden werd er geconstateerd dat er water in de dorpels stond. De auto werd de brug weer opgereden en de verstoppingen werden verholpen. Daarnaast werd er uitgelegd hoe ik zelf het een en ander in de gaten kon houden. Al met al een geweldige service!

Bijzonder aardige mensen en heerlijke soep om 1200 uur :-).

MX5 NC gezien op gaspendaal. Gebeld om te komen kijken. 3 uur rijden. Auto was direct gereserveerd. Vriendelijk ontvangen door Stef, wie veel dan niet al mijn vragen kon beantwoorden. Auto gekocht en 10 dagen later op gehaald. Stef en eigenaar niet pushy om te kopen. Bij ophalen alles op orde. Wellicht blijven we in contact.

Fijn om zaken mee te doen!

Ik heb gereageerd op een auto die ik op de website zag. De eerstvolgende werkdag werd ik direct gebeld en ik kreeg een voorlopige taxatie van mijn (vorige) auto. Na het opsturen van foto’s werd die taxatie onder voorbehoud bevestigd. We zijn naar Almelo gereden en werden het al snel eens over de inruil en de nieuwe auto. Een paar dagen later stond die voor ons klaar, alles wat was afgesproken was geregeld en we kregen nog een leuke attentie. Prettig zakendoen zo en de nieuwe auto bevalt prima!

Fijn bedrijf met veel kennis van mijn auto (Mazda MX-5)

Fijne garage, altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je vragen. Smarttop controller op mijn MX-5 laten monteren. Had ik veel eerder moeten doen, ideaal. Nu maar weer wachten op beter weer.

Super ontvangst!

Dankzij deze mensen hebben we onze droomwagen gevonden. We zijn super ontvangen geweest en hebben een uitstekende service gekregen. Ook in België kunnen we dit waarderen.

Goed en deskundig advies. Team is prettig in de omgang. Begeleiding bij de aanschaf van een andere auto is optimaal.