Laden reviews...
Laden reviews...
40 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent vriendelijk en professioneel personeel, met medewerkers die tijd nemen voor de klant. Het werk wordt als betrouwbaar en vakbekwaam beschreven. Veel reviews benadrukken een goede prijs-kwaliteit verhouding en vakmanschap. Over het algemeen raden klanten deze garage aan voor betrouwbare autoverzorging.
Zoals altijd goede service, en goed onderhoud.
Beveelt aan
14 November 2025
S.
Heerlen
Leveren altijd top werk !!!
Beveelt aan
13 November 2025
ray kisters
Brunssum
Top bedrijf!!
Beveelt aan
13 November 2025
Rene
Hoensbroek
Vriendelijk en vakkundige mensen.
Beveelt aan
3 November 2025
Jo
Oirsbeek
Vriendelijk, goed werk en ik ben te vreden.
Beveelt aan
12 September 2025
JHLM
MUNSTERGELEEN
In april 2025 een mp3 gekocht bij moto Leo. Oh wat zijn we vriendelijk als we iets kunnen verkopen. We hebben een grote beurt tegen extra betaling en de Costa Belt laten vervangen meteen bij aankoop omdat het toch om een tweede hands MP 3 ging. Blij met onze aankoop gingen we 2 weken later de MP 3 ophalen. Bij het starten maakte de mp 3 een geluid alsof deze uit elkaar kon ploffen. Maar zei onze Leo, dat is normaal ,de Costa Belt moet inlopen zo'n 300 km. Nou als leek geloof je dat. Maar na 300 km gereden te hebben werd het steeds erger. Wederom contact gehad over dit probleem. Ze zouden contact opnemen met de leverancier in Amerika en kwamen erop terug. Maar nee hoor weer zelf moeten bellen. Zo tot juli aan het lijntje gehouden. Uiteindelijk na vele mails en telefoontjes zouden ze dan onze MP3 op 28 augustus nakijken. Inmiddels waren wij erachter dat de Costa Belt verkeerd was ingebouwd. Zij hadden dit met vet gedaan en dat mocht absoluut niet. Gesproken met de volgende verkoper en die zei : ik neem contact op met de leverancier in Spanje. Spanje??? was toch Amerika. Nee het was Spanje. Tja dan denk je toch.... 28 augustus konden we pas terecht voor eventueel herstel. Maar je snapt dat het vertrouwen in hun kundigheid echt verdwenen was en ook het geloof dat ons probleem opgelost zou worden . Uiteindelijk besloten om onze MP 3 naar een goed betrouwbaar bedrijf te brengen , en daar kwamen de mankementen boven water. Reparaties voor 1300 euro. Wij hebben besloten om dit bij dit goede bedrijf in Geleen te laten uitvoeren. Dan maar 1300 euro betalen en weten dat we veilig konden rijden en eindelijk plezier hebben van onze MP3 . Met dit bericht willen wij mensen waarschuwen voor de manier waarop Moto Leo zaken doet. Misleiden en oneerlijkheid staat bij hun hoog in het vaandel . Service naar de klant is er niet. Garantie stelt niks voor want hij is niet aangesloten bij BOVAG. Helaas voor ons een dure ervaring. Ga niet met dit bedrijf in zee!!!!
Beveelt niet aan
28 August 2025
john
Gelee
Correcte afhandeling / benadering medewerkers. Goede service. Goede kwaliteit. Kom er al jaren voor onderhoud.
Beveelt aan
26 August 2025
Rene
Hoensbroek
Vakbekwaam personeel en een uitstekende service
Beveelt aan
26 July 2025
Peter
Heerlen
Zeer aan te bevelen!
Beveelt aan
18 July 2025
Roger Van der Meer
Landgraaf
Fijne gasten, ik kom er altijd graag
Beveelt aan
13 July 2025
SGB
Heerlen
Voor de derde keer een auto gekocht bij Leo: altijd goede service, eerlijkheid en een vertrouwd gevoel!
Beveelt aan
11 July 2025
Lichell
Heerlen
Wederom perfect.
Beveelt aan
3 July 2025
Damian
Beek
Al heel wat jaren klant. Het mooie van deze garage is, je kan er nog terecht als je een klein probleem hebt. Een lampje verwisselen een lekke band etc, dat proberen ze dan nog tussendoor op te lossen. Heel vriendelijk personeel en service gericht!
Beveelt aan
1 July 2025
Ron
Hoensbroek
Altijd meedenken en snelle goede deskundige service.
Beveelt aan
30 June 2025
Bert
Heerlen
Met één woord.... geweldig! Eerlijk , klantvriendelijk en professioneel! Zoals het hoort!!
Beveelt aan
25 June 2025
Maurice
Bocholtz
goede service en goed vakmanschap.
Beveelt aan
13 June 2025
Sjon
Heerlen
Leo, Peter en Roel zijn heel erg klantvriendelijk en service gericht .zij verstaan hun vak als de beste.
Beveelt aan
10 June 2025
Jo
Heerlen
De mensen staan altijd klaar om je te helpen met groot of klein probleem. Ze zijn erg vriendelijk en zorgen goed voor je auto.
Beveelt aan
7 June 2025
Laura
Heerlen
Deskundig en vriendelijk
Beveelt aan
4 June 2025
CJLM
Heerlen
Hele vriendelijke garage, de deal zeer snel kunnen sluiten, ook fijn om nog even langs te mogen komen na sluitingstijd tijd!. Service is ook top geregeld kon hem een dag later binnen een uur afhalen daarnaast ook lekkere koffie. Zou de garage zeker aanbevelen. Ook fijn dat de service beurt al geregeld was. Een volgende auto ga ik zeker bij Auto Leo kopen!
Beveelt aan
4 June 2025
JRS
Hoensbroek
Mijn man, helaas overleden, was altijd zeer positief over Auto Schloesser. Na zijn overlijden daarom voor mij daar een kleine auto gekocht. Werd zeer goed geadviseerd en behandeld. Levering was snel en goed.
Beveelt aan
1 June 2025
Petra
Hoensbroek
Eerlijk, professioneel en prima prijs, wat wil je nog meer.
Beveelt aan
27 May 2025
Stephan
Berg en Terblijt
Ik word goed geholpen de auto beurten worden goed gedaan en zeer behulpzaam en ook heel vriendelijk
Beveelt aan
8 May 2025
H.W.G.
Hoensbroek
Super ervaring, super bedrijf. Ontzettend klantvriendelijk.!!
Beveelt aan
8 May 2025
Rene
Nuth
Altijd vriendelijk en met aandacht voor de klant!
Beveelt aan
7 May 2025
Dennis
Landgraaf
Industriestraat 9
6433 JW Hoensbroek
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit