Snelle en vakkundige hulp!

Wederom zijn de problemen aan mijn auto snel verholpen, zeer tevreden :)

Prima werk!

Onze beide motoren laten ophalen voor een service beurt, alles volgens afspraak en een belletje voor het "extra werk" te bespreken. Vrijdagmiddag opgehaald en dinsdagmiddag weer netjes in de garage gezet.

Vriendelijk personeel ,goede service en al jaren daar goede auto,'s gekocht echt een aanrader

Top garage prima service en uitstekend personeel

Vandaag met mijn auto in de werkplaats geweest auto weer uitstekend gerepareerd Zeer vriendelijk ontvangen, bedankt voor alles

Top garage!

Vakkundig, vriendelijk, goede service.

Deskundige garage met prima personeel

Al diverse jaren klant bij deze garage, altijd naar ten volle tevredenheid geholpen door Leo en zijn team. Zeer zeker aan te raden. Gildebouw, Wiel Quaedvlieg

Altijd vriendelijk, houden onze auto's in orde, geeft alles duidelijk aan!

Super vriendelijke en vertrouwd personeel

Goede hulp, bij het vinden voor een auto voor mijn vader. We werden vriendelijk geholpen. Goede uitleg werd erbij gegeven. Kregen apk, garantie ( standaard) en een beurt erbij. Al met al heel dik tevreden

Er is geen betere garage mbt service, vriendelijkheid en bekwaamheid.

Goede garage. Deskundige monteurs.

Eerlijke eigenaar . Deskundig, nette garage, vriendelijk. Staan altijd voor je klaar.

gewoon goede service

mijn auto is in goede handen en ben blij dat ik er weer mee onderweg kan

Betrouwbaar en leuk bedrijf

Zeer positieve indruk bij de aankoop van onze 2e gebruiksauto. Conform afspraak de auto netjes en snel afgeleverd. Zeker een aanrader.

Snelle service en goede behandeling

Altijd vriendelijk en klant gericht.

Zeer tevreden... altijd gezellig in voor een praatje en er wordt altijd gebeld om te overleggen als er extra onverziene kosten zijn en vragen altijd netjes of ik het gemaakt wil hebben of niet.

Zoals vanouds en gewend.

Altijd super

Perfecte garage super.

Ervaren mensen met verstand van zaken super service.

Klantvriendelijk en snel geholpen.

Top zaak

Eerlijke zaak, leuke mensen die hart voor de zaak hebben iedereen gelijk behandelen altijd een glimlach en een praatje hoe druk het ook is!

Altijd super service

Altijd super service

Ga zo door.

Goede Service.

Behulpzaam-vakkundig-klantvriendelijk-attent!!

Altijd bereid tot hulp...een geruststellend gevoel geven...'dat maken wij wel...komt goed' Dat gevoel is fijn...heel fijn...!

Top!!!

Altijd goede,snelle en betrouwbare service

Super service

Auto mooi afgeleverd en alles goed geregeld.

Betrouwbaar,

Vriendelijk, betrouwbaar en deskundig

Bedrijfsgegevens

Industriestraat 9

6433 JW Hoensbroek

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.