betrouwbaar

goed vakmanschap en je kunt goede afspraken maken omtrent de reparaties. je kunt er bij wijze van spreken bovenop de handen van de monteur meekijken.( niet aan te bevelen), Toch betrouwbaarder als een dealer waarbij je de sleutels af geeft en daarna de rekening krijgt.

Prima service; Heldere afspraken; Snelle correcte reparatie.

Correcte ontvangst, goede service, prijsofferte vooraf, vakkundige reparatie.

Kan niet beter.

Peugeot liet het ineens afweten na boodschappen te hebben gedaan bij AH Hoensbroek. Contact gezocht met de garage. Twee werknemers hebben daarna de wagen opgehaald bij de AH. Accu was stuk. Na vervanging weer mijn voorheen trouwe vervoermiddel terug. Zeer content met service en prijs.

Vriendelijk en correct. Goede service.

Al verschillende auto’s hier gekocht en laten onderhouden. Zeer tevreden.

gewoon goed

wat gebeuren moest is gedaan, het glas van mijn koplampen is nog nooit zo helder geweest!

Super tevreden

Mooie auto gekocht garantie afgesproken en prijs onderhandeld super snel tot accordeon gekomen

In een wordt gewoon goed.

Kwalitatief perfecte garage voor zowel aankoop als onderhoud van je auto of motor.

Prima hoor

Alles verliep volgens planning.

Komen afspraken goed na.

Nette garage met vriendelijk personeel.

Prima service!

Ik word altijd netjes te woord gestaan, afspraken worden altijd nagekomen.

Top service

Vriendelijk personeel en top service!

Super geholpen

Top garage

Deskundig advies,betrouwbare service,vakkundige aflevering top !!!

Snel, vakkundig, klantvriendelijk

Daar stond ik dan, raar geluid onderweg. Het bleek de uitlaat, die hing half los. Provisorisch met n stuk touw vastgezet en naar huis kunnen rijden. Bij Auto Leo kon ik snel terecht, werd ik goed en prettig geholpen en t euvel vakkundig verholpen. Auto Leo, een fijn en betrouwbaar adres!

Vakkundig. Wel duur.

Heel goed ⁹

Ik ben goed geholpen . De werkplaats was goed en zag er goed uit . Ik ben dik tevreden. Ik ga mijn vrienden kring aanraden voor eens de gaan kijken bij jullie als ze een nieuwe auto Willen kopen.

Auto gebracht voor vervangen riemschijven. Snel en kwaliteit. Bovendien kernactiviteiten gekregen. Top.

Afspraken worden altijd nageleefd.

Goede service en afspraak altijd op tijd.

Zeer goed, betrouwbaar en betaalbaar!

Altijd maakt men tijd voor je. Vooraf duidelijk een advies en indictie van de kosten. Geen verrassingen achteraf

Klantvriendelijk en vakkundig!

Auto weer laten keuren en een beurt laten doen. Helaas dit keer wat extra slijtage en reparaties, maar daar werd ik keurig vooraf over geïnformeerd. Leenauto stond klaar. Prima service.

Super service!

Altijd behulpzaam en een fijne service!

Top bedrijf

We komen al jaren bij auto Leo en zijn altijd heel tevreden. Dit bedrijf raden wij iedereen aan.

Hét bedrijf voor je nieuwe occassion

En met nieuwe bedoel ik dat ook want het kopen van een tweedehandsauto voelt maar al te vaak ook zo. Bij dit bedrijf niet, ze zijn trots op hun product en doen er alles aan om jou ook trots te laten zijn op je aanwinst. Superschoon, goed nagekeken en alle aandacht die jij vraagt vriendelijk en met geduld én plezier.

Altijd leuk bij Leo.....fijn bedrijf.

wat een service, en dat door een visitekaartje in de nieuwe auto

had me een auto gekocht van een andere garage, met opruimen het visitekaartje gevonden van auto Leo, gebeld omdat ik graag wat info wilde over de onderhoudshistorie van mijn Skoda, heb gelijk een pdf gekregen met de volledige onderhoudshistorie van Leo. ook qua prijs en hun abbo ( check website )mogelijkheden maakt het voor mijn iig het nadenken waard om er mijn auto in onderhoud te geven. aanrader dus en dat na een telefoontje met Leo