Snel en keurig afgehandeld.

Goed en snel geholpen.

Klantcontact vanuit het hart!

Meedenken, klantcontact vanuit het hart, prima service en een goede communicatie zijn kernbegrippen voor dit bedrijf!

Sta je met je kapotte accu, binnen een half uur weer op weg

Auto start niet meer, bij het tankstation, Leo komt ff langs, diagnosticeert, vervangt, en ik kan weer door. As always, top service, op een zaterdag.

Probleem netjes en in een keer opgelost

Ik ben bij Auto Schloesser altijd netjes en snel geholpen. Deze keer hebben ze de schade gerepareerd die een knaagdier aan de bedrading van de auto had aangericht.

zeer kundige monteurs, behulpzaam en vriendelijk

Al heel wat jaartjes prima geholpen bij grote en kleine problemen. Monteurs zijn steeds bereid om te luisteren en zaken op te lossen. Geven tips en aanwijzingen voor optimaal gebruik van de auto, bijv. bij oudere sportwagen.

Altijd vriendelijk en geplande afspraak is ook op die tijd uitgevoerd.

Ik kom nu al een aantal jaren bij dit bedrijf en het personeel is altijd even vriendelijk. Ik hoef niet onnodig lang te wachten want de geplande afspraak word ook op tijd uitgevoerd. Auto staat buiten klaar en ik kan zo wegrijden. Bovendien hanteren ze goede prijzen, goedkoper dan in mijn reguliere garage.

Altijd goede en vriendelijke service.

Bij dit bedrijf weet je waar je aan toe bent. Kwaliteit en kwantiteit staat bij hun hoog in het vaandel.

Goed advies en een supersnelle hulp!!

Zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam!

Goed geholpen

Geen wachttijd afspraak is afspraak

Veel voor weinig!!

Professionele garage met goed en eerlijk advies

Altijd super service!

We zijn al jaren klant bij auto Schloesser en zijn zeer tevreden. Er wordt altijd met je meegedacht over goede oplossingen en de service is perfect. Daarnaast word je ook altijd vriendelijk geholpen.

Alles was correct geregeld bij het ophalen van de nieuwe auto.

Correcte instructie van Pa Schloesser wat betreft de bediening van de Skoda Rapid.

Betrouwbaar, eerlijk en deskundig

Ik doe al heel lang zaken met Leo Schloesser en ik heb hem meegemaakt als uitermate deskundig, zeer klantgericht en betrouwbaar. Alles gaat op een relaxte manier. Heel fijn.

Professionele service en vriendelijk personeel

Prima geholpen door Auto Schlosser

Kleine beurt, APK keuring en bandenwissel laten uitvoeren. Alles prima uitgevoerd binnen de afgesproken tijd.

bandenwissel

mijn bandenwissel was vlug en goed.

Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk

Goed.

Prima service dik tevreden.

Prima service dik tevreden.

Top garage

Al jaren lang een top garage met vertrouwde mensen

Zoals altijd een topervaring bij Leo en zijn mannen

Perfect zoals altijd: behulpzaam, nauwkeurig, snel, stipt en bovenal vriendelijk.

altijd goede service

Zij doen alle moeite om probleem op te lossen

AFSPRAKEN,DIE GEMAAKT ZIJN WORDEN ALTIJD NAGEKOMEN.

Bij enig mankement aan een van onze auto's, zijn wij altijd direct en volgens goede afspraken zéér goed geholpen. Het vertrouwen in de garage en in hun medewerkers is optimaal mensen weten waarover ze het hebben!