Peugeot en Renault al jaren in goede handen!

Eerlijk advies, meedenken met de klant, altijd vriendelijk en faire prijzen! Houden zo, onze Renault en Peugeot zien het jaar weer met vertrouwen tegemoet!

Zeer vriendelijke servicegerichte vakmensen

Altijd hulp biedend en kijken naar beste oplossingen.

Vriendelijk en snelle service

Word altijd vriendelijk geholpen en snelle service ,voor een goede prijs

Tja vacantie, APK Keuring vergeten maar Auto Leo loste het probleem direct op, waarvoor mijn hartelijke dank!

Super service!

Fijn personeel met een goede service!

Zeer goeie service , erg klantgericht

Altijd zeer prettige ervaring bij auto schloesser , je word er goed en netjes geholpen , echt een aanrader om zeker eens een keer te gaan kijken , ik ben een tevreden klant iig.

Perfecte service !

Perfecte service

meedenken

goede dienstverlening voor een redelijke prijs

Prachtig familiebedrijf met een topservice

Vanaf het moment van binnenkomen merk je de aandacht en passie van de eigenaar, voor zijn (potentiële) klanten. Er zijn maar weinig bedrijven die deze uitstraling, vakmanschap èn service bieden.

Goede service en vriendelijke mannen. Gewoon top garage.

Fantastische service

Altijd uitstekende en vriendelijke service

Vakmensen

Top.

Prima garage!! Top team. Altijd even vriendelijk en je wordt uitstekend geholpen.

Vriendelijke mensen goede service

Goede service vriendelijke mensen

Zeer goed geholpen en zeer duidelijk

Tot nu toe alleen maar. Goede aanvaring

Goed verzorgd , vriendelijk

Top bedrijf

TOP Service

vandaag mijn motor (Honda F6B) ter plekke bij mij thuis 220km van Hoensbroek gerepareerd, TOP service ben weer helemaal Happy.............chapo aan roger zeer goed werk geleverd.

Super service. Denkt mee met de klant in oplossingen.

De reparatie aan mijn Hyundai werd snel en vakkundig uitgevoerd. Duidelijke voorlichting en realistische prijsopgave. Vriendelijke service zoals je tegenwoordig niet meer zoveel tegenkomt. Ik ga hier vaker komen. Ze hebben ook een mooie collectie motoren staan.

Uitstekend geholpen

zoals altijd weer uitstekend geholpen. Kom aan voor openingstijd word open gedaan met mijn auto (rot Marters). zelfde dag auto nog gemaakt.

super service

Bij jullie wordt je alijd als klant behendeld of het nou druk is of niet.

Goed werk

Goede service en begeleiding bij reparatie.

Top!!

Goede service vriendelijk eerlijk. In een woord Top!

Leuke auto gekocht bij Leo!..proefrit gemaakt en daarna de verkooo afgehandeld!

Positief..prettige afhandeling vd verkoop!..alle punten samen nagelopen voor de aflevering!

zeer goede service

zoals altijd zeer goed

perfect

vandaag de F6B geleverd , zelf op mijn Duits adres perfecte service. alles vooraf geregeld omschrijving van mijn inruil motoren en omschrijving van de F6B. kan ik alleen verder promoten. groetjes ron

Industriestraat 9

6433 JW Hoensbroek