Altijd persoonlijke aandacht en service.

Positief

Cijfer 10

Betrouwbaar

Vriendelijk, betrouwbaar, vakman,

Hier is de klant nog altijd koning

Mijn ervaring is altijd positief, al gedurende 30 jaar. Ze zijn vriendelijk en altijd behulpzaam! Ook als er een kleinigheid tussendoor aan de auto is, zoals een lampje vervangen ( in alle redelijkheid natuurlijk) Zeer zeker aan te bevelen dus!

Uitstekend!

Kom al 20 jaar bij dit geweldige familie bedrijf, altijd top service, top personeel en de koffie staat altijd klaar! Chapeau!!

Correcte vriendelijke en snelle afhandeling.

Altijd weer. Ons vast adres.

Erg fijn

Als vanouds altijd goed en fijn om de jaarlijkse beurt te laten verrichten. Met vervangend vervoer conform afspraak.

auto gekocht,proefrit kunnen maken ,fijne zaak,,,,,,,

Nieuwe autobanden laten plaatsen ivm lekkage en versleten oude banden. Tot nu toe bevalt het prima.

Fijne garage

Klantvriendelijke garage personeel,. Maken altijd tijd voor je. Goede service en vakmanschap. Goed materiaal, goede occasions. Eerlijke handel. Echt een familiebedrijf.

Uitstekende garage

Auto Schloesser, niet alleen auto's maar ook motoren. Ik heb destijds mijn MT (07) gekocht en vanaf moment 1 écht goede service ontvangen. Vandaag de grote beurt! Alles binnen 1 werkdag geregeld (grote beurt, nieuwe kettingset en handvatverwarming) en ook nog vervangend vervoer, zodat ik niet met het ov naar mijn werk hoefde. Als kers op de taart hebben ze mijn velgen ook nog even onder handen genomen. Neongeel is toch zo'n kleur die wat onderhoud nodig heeft. Dus om 17 uur reed ik met goed onderhouden motor (inclusief fonkelende velgen) naar buiten.

Altijd goed geholpen bij Leo

Je word altijd goed geholpen bij Leo!.

Super vriendelijke, duidelijke services

Je wordt hartelijk ontvangen. Geven goed de gegevens van. Aangekochte auto aan. Vriendelijk in contact. Mooi bedrijf

Zoals altijd weer helemaal goed!

Leo roel en peter dragen al jaren zorg voor onze auto’s. Ik ben meer dan tevreden over de service. Niets is een probleem en ik word altijd goed geholpen. Een hele betrouwbare garage. Betrouwbaarheid is belangrijk zeker als het over iets gaat waar menig mens inclusief ikzelf geen verstand van heb. Autobedrijf Schloesser is simpelweg gewoon goed.

Goed werk, heldere afspraken

Ik breng mijn Volvo hier al jaren voor onderhoud (grote en kleine beurt, etc). Ze leveren goed werk en houden zich altijd aan de afspraken. Bovendien zijn ze uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Fijne service en fijn personeel

Goede service en betrouwbaar

Altijd goed

Doen nooit moeilijk, zijn altijd klant vriendelijk en als de auto een reparatie heeft tijdens de beurt word er altijd gebeld omtrend kosten en om afspraken te maken.

Geslaagd

Aankoop auto, binnen 15 minuten perfect geregeld inclusief inruil. Perfecte service en nazorg.

Klantvriendelijkheid en onpartijdig en dus zeer betrouwbaar

Na een apk aan de Ford dealer ben ik gegaan voor een second opinion bij een autogarage waar ik goede verhalen hebt gehoord van een collega. Bij de check bleek de schade ook op onderdelen mee te vallen en bespaarde ik kosten. Top dus!

Gewoon goed!!

Snelle service en altijd vriendelijk.

Top bedrijf

Fijne Service, zeer tevreden

Snelle en vakkundige hulp!

Wederom zijn de problemen aan mijn auto snel verholpen, zeer tevreden :)

Prima werk!

Onze beide motoren laten ophalen voor een service beurt, alles volgens afspraak en een belletje voor het "extra werk" te bespreken. Vrijdagmiddag opgehaald en dinsdagmiddag weer netjes in de garage gezet.