Slechte service

Er waren motorische problemen met de motor direct na aankoop. nadat hij de issues niet zelf opgelost kreeg, zei hij dat ik pech had.

Perfecte service en staat altijd voor je klaar

Bij pech direct lesauto zonder kosten. Super

Uitstekend bedrijf

Zeer deskundig personeel.

Een vertrouwd en betrouwbaar adres

Ben al jaren klant, zowel voor de aanschaf als voor onderhoud. Zeer zeker aan te bevelen

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en prettige, snelle service 👍

Bij Auto Leo Schloesser voel ik me met mijn auto in goede handen.

Goed.

Goede service.

Zoals altijd ,goede service

Het was idd ff wachten en het was weer goed gregeld

altijd de tijd voor je nemen en zeer vriendelijk

Al verschillende auto's bij Leo gekocht en altijd naar tevredenheid. En als er iets is word het direct volgens afspraak in orde gemaakt. Hier zal ik altijd blijven komen voor mij geen andere garage.

Een autogarage waar ik reeds jaren komen en goeie ervaring mee heb. Altijd een goede, deskundige en vriendelijke service!

top service!!

Afgelopen zaterdag heel vroeg de auto kunnen brengen (kleine reparatie) en dan zou ik even naar huis moeten lopen, een kleine 2 km. Maar een van de medewerkers moest naar de winkel en heeft me thuis afgezet Top!!! Dus in afwachting telefoon dat onze auto klaar was, staat opeens dezelfde medewerker S 'middags bij ons voor de deur om me naar de garage te brengen: de auto was klaar!!! Chapeau!!!

super autozaak super service

geweldige Golf V gekocht bij jullie kan niet wachten tot aankomende zaterdah! goede service goede onderhandeling en super vriendelijk dankjewel

De ervaringen zijn positief Ik wil wel van tevoren geinformeerd worden bij dure reparaties.

Goede ervaringen.

Heel klantvriendelijk en betrouwbaar

Al jaren kom ik met mijn auto op keuring en wordt ik altijd super geholpen!

Persoonlijk, deskundig en vertrouwd.

Aan te bevelen, snel en deskundig met een vriendelijke verandering en tijd en aandacht voor de klant.

Vakkundig, eerlijk en klantvriendelijk!

Ik ben zeer tevreden over de auto die ik 3 jaar geleden heb gekocht en die vakkundig wordt onderhouden!

Wederom uitstekend geholpen!

Vakkundig en klant vriendelijk, en net iets meer doen voor een klant!

de hulp was weer prima

nvt

Goed advies

Altijd goed geholpen met duidelijke uitleg. Oor voor de klant.

Mooi snel gedaan

Mooi snel de bandenwisseling gedaan.

Snel en keurig afgehandeld.

Goed en snel geholpen.

Klantcontact vanuit het hart!

Meedenken, klantcontact vanuit het hart, prima service en een goede communicatie zijn kernbegrippen voor dit bedrijf!

Sta je met je kapotte accu, binnen een half uur weer op weg

Auto start niet meer, bij het tankstation, Leo komt ff langs, diagnosticeert, vervangt, en ik kan weer door. As always, top service, op een zaterdag.

Probleem netjes en in een keer opgelost

Ik ben bij Auto Schloesser altijd netjes en snel geholpen. Deze keer hebben ze de schade gerepareerd die een knaagdier aan de bedrading van de auto had aangericht.

zeer kundige monteurs, behulpzaam en vriendelijk

Al heel wat jaartjes prima geholpen bij grote en kleine problemen. Monteurs zijn steeds bereid om te luisteren en zaken op te lossen. Geven tips en aanwijzingen voor optimaal gebruik van de auto, bijv. bij oudere sportwagen.

Altijd vriendelijk en geplande afspraak is ook op die tijd uitgevoerd.

Ik kom nu al een aantal jaren bij dit bedrijf en het personeel is altijd even vriendelijk. Ik hoef niet onnodig lang te wachten want de geplande afspraak word ook op tijd uitgevoerd. Auto staat buiten klaar en ik kan zo wegrijden. Bovendien hanteren ze goede prijzen, goedkoper dan in mijn reguliere garage.