nette benadering en goede communicatie

Goede communicatie betreft banden en velgen wissel. Wilde graag speciale velgen en banden, hebben voor mij uitgezocht wat kon en welke keus ik daarin had, kon nadien zelf aangeven welke voor mij het beste was. Helemaal blij met de keus en de wegligging en de service van dit bedrijf.

Vakkundig en klantvriendelijk

Zéér klantvriendelijk

Keurig bedrijf. We werden vriendelijk ontvangen met koffie. Kwam eerlijk en betrouwbaar over. Dus super

Keurig geholpen👍

Zal zeker jullie aanraden bij familie en vrienden.

Super!

Auto was rijklaar gemaakt voor we arriveerden , konden na de overschrijving weer onze weg terug vervolgen. Heerlijk kopje koffie gehad en vriendelijke verkoper/ eigenaar.

Erg tevreden

Heel goede service.

De aflevering van mijn auto was top!

Ik heb zeer goede ervaring met autobedrijf Schlichter in Hengelo. Afspraken zijn perfect nagekomen, voor mij een reden om weer terug te komen voor onderhoud of aanschaf van een andere auto.

Goede service en behulpzaam

Ondank dat de auto voor een meeneem prijs was werdt deze netjes gewassen en schoongemaakt voor de aankoop. Tevens werden alle aanwezige gebreken verholpen. We werden prima geholpen ook al kochten we een goedkope occasion voor een meeneem prijs. Top.

Heel goed bemiddeld na Total loss! En zelfde auto weer gekocht, net als vorige auto -> weer bij Schlichter.

Goed adres, fijn geholpen!

We werden goed ontvangen en vlot geholpen. Er werd goed de tijd genomen voor ons zonder langdradig te worden.

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen.

Goed en behulpzaam.

Top service

Nette medewerkers Ze staan altijd klaar Dn verkopen goede autos

Prima geholpen .Goede service.

1 week na afkeuring van mijn auto reed ik in een andere auto. 10 jaar oud maar in prima staat. Ben zeer tevreden.

Altijd een betrouwbaar adres.

Snel en goed geholpen. We komen er al jaren.

Fantastisch

Mooie nieuwe auto. Klantvriendelijk. Denken met je mee 😃 Zeer tevreden 😊

Prima garage

Net bedrijf Goede service en afhandeling

Zeer tevreden!

Prima service!

Dit is nog eens een autobedrijf die om zijn klanten geeft

Mijn ervaring van dit bedrijf is gewoon geweldig moest er wel 100 kilometer voor rijden omdat ik er een leuke auto had zien staan ten eerste werdt en direct koffie aangeboden en de proefrit was snel geregeld na de rit tot elkaar gekomen maar er werdt direct gezegt dat de auto het pand niet zal verlaten zonder een grote beurt en een nieuwe apk daar werdt dus netjes de tijd voor genomen in middels 4 kopjes koffie verder en alle gast vrijheid van dit bedrijf met een super gevoel het pand verlaten mochten er mensen zijn die nog een andere auto zoeken waarbij echt de klant koning is dan raad ik iedereen aan stop maar met zoeken want bij autobedrijf schlichter vindt je dit alle maal terug

Prima ontvangst en te woord gestaan

Prima afgehandeld en op weg geholpen.

Ouderwets vertrouwde vakgarage zonder nonsens

Schlichter is een vertrouwde vakgarage. Vriendelijk personeel, geen poespas, afspraak is afspraak en snel en vakkundig geholpen. Ik heb er een tweedehands Daihatsu Cuore gekocht. Het voelt vertrouwd. Ik ben er heel erg blij mee.

Prima autobedrijf. maken waar wat is beloofd. Auto is prima afgeleverd

Heb bij autobedrijf Schlichter een Daihatsu Sirion gekocht. Met de eigenaar kun je goede afspraken maken over de aflevering van de auto. Daarnaast is er enige ruimte om te onderhandelen over de inruilprijs. De Sirion, is perfect afgeleverd. Rij er sinds begin juli mee en tot nu toe geen problemen. Ik kan autobedrijf Schlichter zeker aanbevelen.

Uitstekend zaken gedaan, goede service.

Levert zelfs eerder af dan afgesproken. Verborgen kosten neemt hij voor lief. Kent zijn auto,s.

echt een top bedrijf

hele nette Toyoya verso gekocht, super netjes afgeleverd met grote beurt en bovag bij de prijs inbegrepen

goed en vriendelijk