Erg vriendelijke mensen en goede service

Ze zijn erg vriendelijk en hebben een goede service

Top geholpen

vriendelijk goede uitleg niet opdringerig Gewoon prima geholpen

Topbedrijf

Bert staat altijd voor je klaar. Goede service en kom er al jaren. Ook voor onderhoud kun je er goed terecht.

Betrouwbaar en snel

Betrouwbare autodealer en regelt alles snel.

Wij zijn tevreden over het bedrijf !

Vriendelijke mensen , nemen de tijd en gaven ons de tijd om tot een beslissing te komen .Goede service in verband met de banden en de inruil van onze auto !

Nette mensen, goed gesprek en een goede deal.

De deal werd snel afgerond

Helaas klopte de beschrijving van alle accessoires niet helemaal maar dit werd op hun kosten aangepast. Koste me helaas een hele dag, maar dan had ik de cruise control wel. Verder duidelijke communicatie. Prettig gesprek met de verkoper.

Zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk personeel, nuchter en geen opdringerig personeel.

fijne verkopers en goede voorlichting

Een no-nonsense bedrijf met fijne verkopers en goede voorlichting.

Auto gekocht, alles netjes geregeld en afgehandeld, super!!!

Warm welkom, Mooie showroom Auto zag er goed uit was meteen verkocht toen ik mijn proefrondje had gereden. Alle vragen werden meteen beantwoord. Ik had er gewoon meteen een goed gevoel bij. Ben nog steeds super blij met mij aankoop die ik bij jullie heb gedaan! Gr Franklin Wolters

No nonsens, scherp geprijsd. Gewoon exact zoals je een auto zou willen inruilen.

Auto online gevonden. Ter plekke onze situatie en wensen kenbaar gemaakt. Direct een scherp inruil voorstel gekregen. Na een proefrit en ‘handje klap’ tot een goede afspraak gekomen! Geen gedoe, geen gezeur, gewoon eerlijk en nuchter: No nonsens.

Open en transparant

Eerlijke en open communicatie, je mag alles inzien dus geen geheimen. Verder ruime sortering van mooie auto's

aanrader

Betrouwbaar, nemen de tijd voor je, prima service, de auto's die ik er gekocht heb waren zonder uitzondering van prima kwaliteit, prijs /prestatie in goede verhouding

No nonsens, gewoon betrouwbaar

Geen gelikte praatjes, alleen maar pure informatie, klantvriendelijk en snel, dat is fijn!

Goede service, vriendelijke medewerkers.

Op zoek naar een auto met hoge instap uitgekomen bij een VW Golf Sportsvan. Zeer tevreden.

Prima ervaren , netjes afgehandeld

Alles netjes afgehandeld , en n bedrijf met ruime keuze in nieuwere auto’s .

We zijn zeer vriendelijk en goed geholpen

Na mailcontact ontvingen wij snel een reactie met een goede inruilwaarde voor onze ‘oude’ auto. De keuze voor een auto van de fa. Schaftenaar was snel gemaakt. Die auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd, niets dan lof.

Je wordt goed en netjes geholpen ze zijn heel bereid willig. Zou voor de volgende keer daar weer een auto kopen.

Gekocht zonder proefrit door vertrouwen in Jaap!

Na een zoektocht bij toeval bij Schaftenaar Auto's terecht gekomen die mooie auto's uit het buitenland had staan met weinig kilometers en goede opties! Hierdoor wat voordeliger doordat de BPM lager fors ligt dan het absurde BPM belasting systeem wat in Nederland gehanteerd wordt op auto's en opties! De afspraken werden nagekomen en de auto (op de Goodyear banden na die lawaaimakers zijn) is de auto naar volle tevredenheid!

No nonsense

Gewoon een prettig goed bedrijf. Eerlijk, afspraak is afspraak en goed zaken doen. Fijn dat er nog van deze autobedrijven zijn.

Eerlijke en fijne manier van zakendoen

Er is persoonlijke aandacht voor je. Daarnaast word je met goede en eerlijke informatie die controleerbaar is, over de auto geïnformeerd. Uiteraard wil men geld verdienen aan de te verkopen auto maar men heeft ook oog voor de financiële ruimte van de koper. Hierdoor is er goed te onderhandelen over de prijs van de auto en/of de inruiler. Ik ben geen handelaar maar ik weet of ik wel of niet belazerd wordt. Ik heb de auto laten screnen door een dealer in mijn woonplaats en soortgelijk gezocht op gaspedaal. En de conclusie is dat alle gegeven info over de auto correct was. Het is een goed en correct en eerlijk bedrijf dit voor zover ik het heb ervaren

Klasse

Zeer tevreden over de super service, snelle en erg beleefde servies. Prachtige auto gekocht. Wonen niet in de buurt van deze zaak, maar was de rit meer dan waard!

Vriendelijke mensen niet opdringerig

Gewoon een eerlijke betrouwbare zaak Vriendelijk geholpen.

Zuiderzeestraatweg 469 8091CM Wezep

38376 1611