Fantastische garage

heel erg vriendelijk mensen hele mooie goede auto's en veel professionele hulp echt top Als mijn auto aan eind is haal ik daar me nieuwe auto

Goede service, aardige mensen

We konden onze auto pas na 2 maanden ophalen, maar dit was geen probleem. Ze hebben de bijrijdersstoel ook nog kosteloos verhoogt voor ons. Toen we na een maand stil kwamen te staan en de ANWB constateerde dat we een nieuwe accu nodig hadden hebben we de kosten van de nieuwe accu teruggestort gekregen. Goede service, zeker aan te raden.

Fijne verkoop

Fijne verkoop, ontspannen sfeer. Goede auto voor een nette prijs. Snelle afwikkeling.

Top bedrijf, doen wat ze zeggen

Wij hebben een aantal weken gelezen een auto gekocht bij Schaftenaars auto en zijn daar vriendelijk geholpen door Jaap. Jaap heeft voor ons nog een aantal dingen uitgezocht wat geen probleem was. Auto rijdt goed.

Alles goed verzorgd dwz begeleiding,collectie auto’s en prijsnivo

We hadden er 70 km rijden graag 2x voor over vanuit Twente.Je merkt/voelt dat je met een eerlijke zaak te maken hebt en geven juiste voorlichting aan (as) klant.Wij wensen jullie het beste

Gewoon goed !!

Prima service en goed geholpen .mooie auto gekocht

Topservice in je eigen omgeving!

Alles is volgens afspraak verlopen, een prachtige auto gekocht en met volle tevredenheid weggereden. Bovendien ook een mooie inruilwaarde voor mijn eigen auto ontvangen. En erg prettig dat het bedrijf in de regio zit, dit geeft toch extra vertrouwen bij een kostbare aankoop!

Prima service en goed geholpen.

Zeer vriendelijk en klantvriendelijk!

Vriendelijke benadering en erg meewerkend toen we onze auto later konden ophalen. Fijn bedrijf!

Een goede auto aangeschaft door een prettige en eerlijke benadering van Schaftenaar's Automobielbedrijf B.V.

Goede zaak

Een super Fijne auto gekocht. En goede service. Ik beveel Schaftenaar-autos.nl zeker aan.!!

Bought a car couple of months before

I love the service they provide and the cars are also well maintained. Also loved the fact that they gave a good discount :)

Zeker aan te bevelen

Heel klantvriendelijk en meedenkend. Nemen de tijd voor je.

Fijne ervaring opgedaan met dit familiebedrijf. We kwamen vanuit Brabant met de trein om de auto op te halen en er werd meteen aangeboden om ons bij het station op te halen. De benadering is persoonlijk en no nonsense. Aanrader.

Geen of weinig informatie beschikbaar import voertuig uit DE

Goed en prettig gesprek met Jaap. Proefrit gemaakt met VW GOLF VARIANT prima in orde en zo voor het oog netjes. Geen of weinig informatie aanwezig over de herkomst import GOLF dat is jammer en geeft onzekerheden. Via het VIN nummer heb ik een volledig kosten verbonden rapport aangevraagd uit Duitsland ( Wolfsburg ). In afwachting van het rapport komt er een vervolg review ... Autobedrijf Schaftenaar's. Vooralsnog aanbevelen op ja gezet ...

Prima bedrijf

Goed geholpen en geadviseerd. De inruilwaarde viel mij wat tegen, maar verder ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe Toyota RAV4!

Zeer klantvriendelijke ervaring, deskundige mensen

Dit was de eerste keer dat ik een auto via autotrader op het spoor kwam. Gebeld naar Schaftenaar en een afspraak voor bezichtiging en een proefrit. Alles was goed geregeld toen ik daar kwam. De auto stond klaar. Na de proefrit was er nog de onderhandeling over de prijs. Ook dat ging soepel en van beide kanten realistisch. Al met al ben ik zeer tevreden over de gang van zaken en heb ik vertrouwen in Schaftenaar.

Professionele onderneming. Degelijke uitstraling. Vakkundige en correcte medewerkers.

Zie boven

Fijn en goed geholpen door Jaap

geweldig

geweldig

Super bedrijf

We hebben hele goede ervaring met schaftenaar. Goede aflevering, waren wat mankementen en werd zonder problemen verholpen. Vriendelijke mensen en je word fijn geholpen. Onze volgende auto zouden we daar zo weer aanschaffen. Vr.gr. Carel en Ria Petersen

Zeer prettig

Zeer prettig met kennis van zaken

Ik kom eerste keer binnen , zeer welkom Alles volgens afspraak, niet vanaf geweken Gezellig een bakkie met praatje! Proef rit meer dan prima Auto gekocht en na een week opgehaald Keurig een beurt gehad en weer zeer welkom

Alles tot in de puntjes geregeld

Prettig contact. Duidelijke afspraken.

nuchtere mentaliteit

Een verkoper die niet moeilijk doet weet wat de klant wil en duidelijk is. In een keer zegt wat een auto moet kosten.