alles is naar wens geholpen en verholpen

Geen moeite was teveel om de kleine probleempjes die er waren op te lossen bij de aanschaf van een andere auto.

Goede vriendelijke deskundige autobedrijf

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik heb ruim de tijd gehad voor een proefrit. Zeer vriendelijke mensen. Dit bedrijf raad ik dan ook zeker aan.

Prima,aangenaam en professioneel

Voor de tweede maal hier een Honda aangeschaft,zeer tevreden over benadering en service

Goed bedrijf

Hij gaf meer geld voor mijn ingeruilde oude auto dan dat ik zelf voorstelde dat maak je toch niet vaak mee.. Kortom een eerlijk duidelijk fijn bedrijf wie ik aan iedereen aan kan raden..

klantvriendelijk en goede service

Voor de tweede keer bij Schaftenaar een auto gekocht, en net als de vorige keer erg tevreden , en blij met onze aankoop.

Onvoorstelbaar fijne auto gekocht bij Bert Schaftenaar

Precies zoals Bert het omschreef, een fijne bijzondere auto, die geweldig rijdt! Heel erg blij mee!

Je kan rustig rondkijken en zijn vriendelijk en niet opdringerig.

Vriendelijke en nette medewerkers met goed en volgens mij eerlijk advies en niet de standaard praatjes. Zoals van die is van een oud vrouwtje geweest of heeft altijd binnen gestaan.

Prettig, een feestje

Prettig en met 2 benen op de grond. Informeel, voelt als een familiebedrijf.

Tevreden over deze garage

Alles was goed geregeld, na het kopen van de auto, kon ik deze meteen mee naar huis nemen, wat erg makkelijk is, als je van ver komt. Alles (de papieren) werden ter plekke geregeld, Wat Schaftenaar beloofd, doet het, dat geeft je een gevoel van vertrouwen.

Correct

Hele leuke Beetle cabrio gekocht

Prettig gesprek met Jaap gehad en een hele leuke auto gekocht.

Heldere communicatie, duidelijke afspraken

Duidelijke website, adequaat mailcontact, prima proefritten. Helaas was men 'vergeten' de aangekochte auto vol te tanken zoals was afgesproken.

Prima autobedrijf

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook kleine probleempjes worden vakkundig verholpen. Prima autobedrijf.

Geen Poespas

Vriendelijk en zeer direct, geen poespas en mooie praatjes. Paul

Prima contact, uitstekende service

Goede site met overzicht van aanbod in mooie showroom. Telefonische afspraken werden 100% nagekomen. Vriendelijke en bekwame verkopers. Gekochte auto werd tip top afgeleverd. Zeker aan te bevelen!

Prettig zaken gedaan.

Met Schaftenaar heel prettig en in een gemoedelijke sfeer zaken gedaan. Ook het terplekke zoeken naar oplossingen werkte mee in de besluitvorming om bij Schaftenaar een auto te kopen. Geen gezeur van € 100,00 erbij maar direct een reëel en goed bod. Onze volgende auto wordt weer bij Schaftenaar gekocht.

Je weet snel waar je aan toe bent in alle opzichten

Snel duidelijk welke inruilwaarde je kunt verwachten. Goede uitleg over de auto. Plezierig contact.

Rustig en zeer vriendelijk personeel

We waren het snel over de prijs eens.we konden de auto gelijk meenemen.omdat we niet in de buurt wonen

prima verkoper

wij zijn zeer tevreden goed geholpen door Jaap

Top bedrijf

Top auto’s met een top service

Vertrouwd

Voelde heel vertrouwd. Ben heel blij met me auto..heel aardige meneer die me hielp. We moesten een aardig eind rijden. Maar is het waard geweest..koffie broodje top.zal zeker aan bevelen. Hoop natuurlijk als er wat is dat ik ook goed geholpen wordt. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Groetjes Tineke Stam

Würde immer bei Schftenaar's mein Auto kaufen.Sehr guter Service. Sehr nette Verkäufer einfach Top.!!!

Mijn ervaring was heel prettig.

Mijn ervaring was heel goed en prettig. Ik ben heel goed, duidelijk en eerlijk geholpen. Zeker een aanrader.

Ik werd goed en vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

vriendelijke verkoper en hij nam de tijd voor je. Ik ben uiterst tevreden

Prima en vriendelijk mensen

Goede prijs en een reële inruil prijs