Heel positief ervaren

We hebben een Ford B-Max gekocht bij Schaftenaar's autobedrijf. We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaar. De auto stond klaar voor een testrit. We mochten deze rustig op onze gemak bekijken en vervolgens een lange testrit gemaakt. Tijdens het bespreken van de prijs en garantie zijn we tot een akkoord gekomen. Na de verkoop kwamen wij erachter dat de distributieriem aan vervanging toe is en dit werd zonder gedoe voor ons opgelost. Auto hebben wij inmiddels terug en rijden prettig rond. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Mijn tweede auto bij Schaftenaar aangeschaft, top!

Mijn tweede auto heeft Jaap zelfs opgehaald uit Almelo voor een proefrit in Wezep en ben nu enorm blij met mijn nieuwe aanwinst, bedankt Jaap!!

Deskundig en super klantgericht

Rode auto verkocht, blauwe auto gekocht. Weten waar ze het over hebben en komen afspraken na. Fijn, vriendelijk en betrouwbaar.

Ik had er meteen een goed gevoel bij!

Mijn ervaring in een notedop: Hartelijk ontvangen en geholpen door Jaap, goed geïnformeerd, superservice en ze doen wat ze beloven!

Prima medewerkers

Zeer goed en netjes geholpen met alles

Dit is prima voor mekaar

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon goed. de mensen die er werken nemen de tijd voor je en ze helpen je op een prettige manier , met andere woorden niks anders dan gewoon goed

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Wij kopen al jaren onze auto bij Schaftenaar Wezep. Er worden altijd goed geholpen en men denkt mee. Fijne garage.

Koop de volgende auto weer bij Schaftenaar.

Geen opdringerige verkoop,kreeg de keuze uit 4 auto s

10 punt

Heel klant vriendelijk Ben blij met auto

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam en Niet moelijk doen met onderhandelen.

Klaas is geweldig!

Cadeau gekocht voor mijn vrouw, aankoop verliep soepel. Klaas is auto komen brengen op haar verjaardag, dat deed ie met passie voor de job. Fijn bedrijf, schoonmaak voor aflevering Auto kan beter.

Alles perfect geregeld doen niet moeilijk

Perfect alles geregeld doen niet moeilijk

Als aanschafter van een auto zit je goed bij Schaftenaar!

Het begon met type auto en kleur; vinkje! We zijn gevoelig voor zachte prijsjes: vinkje! We hechten aan een goed contact met de verkoper: vinkje! We waarderen flexibiliteit: vinkje! Een eindje moeten rijden voor een nieuwe auto vinden we logisch: vinkje!

Ongelooflijk klantgericht

Warm onthaal. Fijn contact!!!

Schaftenaar doe maar

Fantastisch geholpen en heel tevreden

Prima auto gekocht bij Schaftenaar. Zeer vriendelijk geholpen

zoals boven beschreven, heel vriendelijk geholpen. Goede prijs / kwaliteit verhouding

prima en betrouwbaar bedrijf.

Rustige en menselijke benadering en bezichtiging/aankoop. geen prietpraat maar reële informatie en handel. Bovag garantie en al. trekhaak eronder laten zetten. ook top !

Vertrouwd

Prima bedrijf

Prima service!

Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een Fiat 124 Spider die ik bij Schaftenaar gekocht heb. De koop en afhandeling is prima verlopen.

Fantastische garage

heel erg vriendelijk mensen hele mooie goede auto's en veel professionele hulp echt top Als mijn auto aan eind is haal ik daar me nieuwe auto

Goede service, aardige mensen

We konden onze auto pas na 2 maanden ophalen, maar dit was geen probleem. Ze hebben de bijrijdersstoel ook nog kosteloos verhoogt voor ons. Toen we na een maand stil kwamen te staan en de ANWB constateerde dat we een nieuwe accu nodig hadden hebben we de kosten van de nieuwe accu teruggestort gekregen. Goede service, zeker aan te raden.

Fijne verkoop

Fijne verkoop, ontspannen sfeer. Goede auto voor een nette prijs. Snelle afwikkeling.

Top bedrijf, doen wat ze zeggen

Wij hebben een aantal weken gelezen een auto gekocht bij Schaftenaars auto en zijn daar vriendelijk geholpen door Jaap. Jaap heeft voor ons nog een aantal dingen uitgezocht wat geen probleem was. Auto rijdt goed.

Alles goed verzorgd dwz begeleiding,collectie auto’s en prijsnivo

We hadden er 70 km rijden graag 2x voor over vanuit Twente.Je merkt/voelt dat je met een eerlijke zaak te maken hebt en geven juiste voorlichting aan (as) klant.Wij wensen jullie het beste

Gewoon goed !!

Prima service en goed geholpen .mooie auto gekocht

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.