In 1 woord goed!!

Fijne communicatie en afhandeling!!

Met vertrouwen een auto gekocht

"Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" Met dit motto leken wij geholpen te worden. Vanuit samenwerking en vertrouwen, ook al kenden we elkaar net 20 minuten. Wij hebben zaken gedaan met Jaap, een man met ruime ervaring en oog voor de klant. Duidelijke, eerlijke en heldere communicatie. In overleg was alles mogelijk!

Al 15 jaar een betrouwbaar adres

15 jaar geleden een occasion gekocht en altijd in onderhoud gehad tegen zeer redelijke vergoedingen. No nonsens bedrijf dat zijn beloften nakomt! Onlangs weer het vertrouwen gegeven middels de aankoop van een prima jonge occasion,

Begrijpt wat de klant bedoelt en wil!!

Prettige ontvangst en had een luisterend oor. De service was prima en ook efn telefoontje werd op prijs gestelden het werd als toetje besiten met hrt brengen van de auto. Wij zijn nkij mdt dit bedrijf!! Pfob÷r hdt ook eens , een aanrader dus!!

Prettige gesprekken.

In ontspannen sfeer en met duidelijke afspraken auto gekocht.

Niet van plan om auto te kopen ,maar door Jaap onze twee auto gekocht een Honda CRV.De manier van verkopen het samen uit onderhandelen ,eerlijke prijs voor inruil Honda Civic echt super ,dank je wel Jaap super

Heel positief ervaren

We hebben een Ford B-Max gekocht bij Schaftenaar's autobedrijf. We zijn vriendelijk ontvangen door de eigenaar. De auto stond klaar voor een testrit. We mochten deze rustig op onze gemak bekijken en vervolgens een lange testrit gemaakt. Tijdens het bespreken van de prijs en garantie zijn we tot een akkoord gekomen. Na de verkoop kwamen wij erachter dat de distributieriem aan vervanging toe is en dit werd zonder gedoe voor ons opgelost. Auto hebben wij inmiddels terug en rijden prettig rond. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanraden.

Mijn tweede auto bij Schaftenaar aangeschaft, top!

Mijn tweede auto heeft Jaap zelfs opgehaald uit Almelo voor een proefrit in Wezep en ben nu enorm blij met mijn nieuwe aanwinst, bedankt Jaap!!

Deskundig en super klantgericht

Rode auto verkocht, blauwe auto gekocht. Weten waar ze het over hebben en komen afspraken na. Fijn, vriendelijk en betrouwbaar.

Ik had er meteen een goed gevoel bij!

Mijn ervaring in een notedop: Hartelijk ontvangen en geholpen door Jaap, goed geïnformeerd, superservice en ze doen wat ze beloven!

Prima medewerkers

Zeer goed en netjes geholpen met alles

Dit is prima voor mekaar

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon goed. de mensen die er werken nemen de tijd voor je en ze helpen je op een prettige manier , met andere woorden niks anders dan gewoon goed

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Wij kopen al jaren onze auto bij Schaftenaar Wezep. Er worden altijd goed geholpen en men denkt mee. Fijne garage.

Koop de volgende auto weer bij Schaftenaar.

Geen opdringerige verkoop,kreeg de keuze uit 4 auto s

10 punt

Heel klant vriendelijk Ben blij met auto

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam en Niet moelijk doen met onderhandelen.

Klaas is geweldig!

Cadeau gekocht voor mijn vrouw, aankoop verliep soepel. Klaas is auto komen brengen op haar verjaardag, dat deed ie met passie voor de job. Fijn bedrijf, schoonmaak voor aflevering Auto kan beter.

Alles perfect geregeld doen niet moeilijk

Perfect alles geregeld doen niet moeilijk

Als aanschafter van een auto zit je goed bij Schaftenaar!

Het begon met type auto en kleur; vinkje! We zijn gevoelig voor zachte prijsjes: vinkje! We hechten aan een goed contact met de verkoper: vinkje! We waarderen flexibiliteit: vinkje! Een eindje moeten rijden voor een nieuwe auto vinden we logisch: vinkje!

Ongelooflijk klantgericht

Warm onthaal. Fijn contact!!!

Schaftenaar doe maar

Fantastisch geholpen en heel tevreden

Prima auto gekocht bij Schaftenaar. Zeer vriendelijk geholpen

zoals boven beschreven, heel vriendelijk geholpen. Goede prijs / kwaliteit verhouding

prima en betrouwbaar bedrijf.

Rustige en menselijke benadering en bezichtiging/aankoop. geen prietpraat maar reële informatie en handel. Bovag garantie en al. trekhaak eronder laten zetten. ook top !

Vertrouwd

Prima bedrijf

Prima service!

Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een Fiat 124 Spider die ik bij Schaftenaar gekocht heb. De koop en afhandeling is prima verlopen.