afspraken na gekomen!

Vriendelijk & komen afspraken na.

professioneel, betrokken, transparant,klantvriendelijk

Ik heb een saab93 gekocht de prijs was prima, zonder verborgen kosten sterker nog ik kreeg korting. Auto is nagekeken en nieuwe apk. Een lekkage aan een oliekeerring tussen de motor en versnellingsbak, kosteloos hersteld. Deze garage, de schaapjes van Saab, is een liefhebber van Saab en deze beveel ik graag van harte aan

Als altijd dik in orde

Ik was toe aan een nieuwe auto, moest helaas afscheid nemen van mijn oude trouwe Saab. En aangezien ik (en ook mijn partner) al jaren goede ervaringen heb met Auto Schaap, heb ik er bewust voor gekozen bij hen weer een auto aan te schaffen, ook al wonen we op 45 minuten rijden. Deze keer een Volvo. Ondanks geen afspraak was proefrijden bij spontaan binnenlopen geen enkel probleem en toen mijn keuze was gemaakt, was een goeie deal snel gesloten. Ik vind het mooi dat alles ook in goed vertrouwen gaat en afspraak is afspraak. En toen er nog een dopje ontbrak ter bescherming van het oplaadpunt werd dat gewoon toegestuurd. Ook vind ik het fijn dat ik altijd kan bellen of mailen als ik vragen heb.

Top service, mooie Saab 9-3 gekocht!

Goede begeleiding bij de aankoop, meerdere proefritten kunnen maken en snelle oplevering van een super schone auto. Heel erg tevreden dus!

Prettig en vlot

Prettige behulpzame mensen, vlotte afhandeling. Auto van goede kwaliteit

Prettige service en prima aankoop.

Bij het binnenlopen zijn we gelijk goed geholpen. Het contact verliep soepel en de aankoop voelde als betrouwbaar omdat Autobedrijf Schaap een gedegen en betrouwbare garage is met een goede naam en al lang. Een Saab van Schaap!

Vriendelijk, betrokken en met duidelijk hart voor hun werk

Na de aanschaf van een V70 T5 werden een paar kleine problemen met de auto uiterst correct en snel afgehandeld. Vriendelijke ontvangst en de medewerkers nemen echt de moeite, hun auto's zo goed mogelijk af te leveren.

Super perfecte service

IK heb hier een Saab 9-3 gekocht, deze werd zeer netjes afgeleverd. De service die ze daar leveren vind ik echt super. Ik zou dan ook een ieder aanraden die een Volvo of Saab zoekt om bij deze garage een kijkje te nemen.

Prettig en betrouwbaar

Prima auto gekocht en mijn wensen zijn allemaal vervuld, ik ga zeker voor mijn volgende auto ook weer bij auto Schaap kijken.

Vertrouwde en zeer correcte Vakgarage!

Wij hebben een prachtige en zeer betrouwbare Volvo XC 60 3.0 T6. aangeschaft bij Auto Schaap met inruil van onze V70. Jeroen heeft ons zeer correct geholpen en de afhandeling was ook perfect. Een bedrijf welke afspraken na komt.

Ben zeer tevreden met de afdeling van de aankoop van een Volvo v 70. Afspraken zijn alle nagekomen, afhandeling was adequaat en vriendelijk.

Super! Netjes en erg plezierig geholpen.

Een fijne ervaring met Auto Schaap. Duidelijke communicatie met heldere afspraken. Bovenal een mooi en betrouwbaar autobedrijf met een schitterende voorraad Saab en Volvo!

Mooie garage, relaxed personeel dat je graag wilt helpen. Was op zoek naar een auto en naar aanleiding van mijn wensen werd ik uitstekend geholpen met een keuze. Er werd mij de tijd gegeven om alle auto's die mij interesseerden voor een testrit mee te nemen en ook kwamen ze aan de hand van dit met auto's waarvan ze dachten dat deze bij mij zouden passen. Na aanschaf was de auto gekeurd en klaar binnen een week en kon ik meteen op pad in mijn mooie nieuwe Saab.

Superservice

Vanaf het eerste contact per telefoon tot het laatste na aankoop is er aandacht voor mij als klant. De auto is prima en ik ben er van overtuigd dat dat zo is door de zorg en aandacht van de medewerkers. En als er toch iets mee zal zijn twijfel ik geen moment aan de hulpvaardigheid. Topbedrijf op alle fronten, ze doen er in ieder geval alles aan!

Goede service, betrouwbaar en gezellig personeel!

Een top garage. We hebben nu onze tweede Saab bij Saab Schaap gekocht en zijn ook over deze auto zeer tevreden. Service is uitstekend. Erg behulpzaam, Remco denkt graag met mee.

Verzorgd

Heb tot nu toe een goed gevoel, erg vriendelijk en heel behulpzaam, waren erg netjes met het sturen van informatie en foto's zodat ze de auto even konden reserveren voor me. Kortom ga er heen met een goed gevoel, hoop niet te vaak;)

Fijne auto voor een schappelijke prijs

...meer dan tevreden

...goede service...een team van professionals... Zeer tevreden

klantvriendelijk

Zowel met aan als verkoop goede ervaringen en met onderhoud geen onverwachte extra kosten.

Vakkundig en behulpzaam autobedrijf!

Goed geholpen en zeer tevreden over de vriendelijkheid en vakkundige service van deze autogarage.

Ouderwets goed

Nooit opdringerig. Sterk met de service. Eerlijk met advies . showroom zeer toegankelijk zonder drempel. Jeroen Remco en Albert verstaan hun vak goed.

Nog nooit teleurgesteld door het team van Schaap!

Vriendelijk, correct en deskundig

Een team van vriendelijke en deskundige autoliefhebbers met een compacte organisatie.

Fijne auto, goede service en vriendelijke mensen!

Fijne auto, goede service en vriendelijke mensen!

top!

Prettig geholpen Alles goed en vakkundig uitgelegd. Klant vriendelijk. Prima auto heel tevreden.