Prettig contact en goede service

Vorige maand heb ik een tweedehands auto aangeschaft bij Auto Schaap. De communicatie was vanaf het eerste moment prettig en vlot. De auto in kwestie was al jaren in onderhoud bij dit bedrijf, waardoor ze op alle mogelijke vragen uitgebreid antwoord konden geven. De onderhandelingen verliepen soepel en eerlijk, de afhandeling en verleende service was uitstekend. Een mooi bedrijf met veel passie voor en kennis over Saab en Volvo!

Heel correcte service en eerlijke aanbieding

Kundige liefhebbers

Heel leuk, die liefde voor Saab bij dit familiebedrijf. Prima service en kundig advies. Eerlijke zaak.

Deskundig, niet uit op eigen voordeel, zeer klantvriendelijk.

Wij zijn echt al jaren (een jaar of 40) klant bij Schaap. We hebben in al die jaren zeer veel kilometers gereden en hebben nooit met motorpech o.i.d. aan de kant gestaan. Je krijgt keurig te horen wat er gebeurd is en zo nodig waarschuwen ze je over wat er aan komt. Ze nemen al je opmerkingen over de auto (wat je hoort, wat je voelt) serieus. In de begintijd moest ik (als vrouw!) ook meekijken onder de motorkap om te zien wat er gebeurd was. In geval van nood: ze regelen alles voor je. Je wordt altijd op de een of andere wijze geholpen. Zolang we klant zijn, zijn al onze Saabs zijn bij Schaap gekocht, nieuw en tweede hands, de ' oude'. ingeruild. Altijd tevreden en blij met het verloop van de koop en verkoop en de nieuwe aanwinst. We zijn niet voor niets zo lang klant!

Uitmuntende garage

Sinds 3 jaar klant bij garage schaap en ik kan niet anders zeggen dat er zeer kundig en klantvriendelijk personeel rondloopt. Staan altijd voor je klaar. Keep up the good work!!

Uitstekende ervaring

Auto Schaap heeft mij op uitstekende wijze een 9.3x geleverd. Ik kan hen ten zeerste aanbevelen

Uitmuntende service

Mijn ervaring met Auto Schaap is meer dan uitstekend. De klant staat echt centraal, ik Auto Schaap dan ook aanbeveel. Er heerst een grote mate van vakkundigheid en vriendelijkheid bij al het personeel , de lijnen zijn erg kort waardoor je echt serieus genomen wordt en dat is zeer prettig om te ervaren. Een uitstekend bedrijf waar je altijd terug komt , of dat nu voor een onderhoudsbeurt is of de aanschaf van een auto.

Goede zweer ziet er altijd netjes uit ,helemaal prima

Een goede garage

Eerlijk en betrouwbaar

Een mooie Saab 9-5 Lim 2.0T FWD uit 2011 gekocht. Mijn 2 andere Saab's inruilen was geen probleem. Afspraken zoals gemaakt zijn keurig nagekomen. Bij aflevering stond de auto mooi te glimmen in de showroom en werd er nog een korte instructie gegeven. Echt een garage om jou volgende Saab te kopen. (of Volvo)

Test

Test

Fijne Saab garage

Een Saab 9-5 ng 2011 gekocht en mijn 2 Saabs op ingeruild. Dit alles in een gemoedelijke sfeer waarbij je aan alles de liefde voor de zweedse auto voelt. Bij aflevering een keurige uitleg/instructie over de auto. Inmiddels 3000 km gereden en nog steeds een blije lach op mijn gezicht.

Fijne garage met het juiste Saab gevoel

Mijn ervaring met deze garage beperkt zich tot de aankoop van een Saab 9-5 NG, met hierbij de inruil van mijn Saab 9-3 estate en Saab 900 cabrio met aansluitend de aflevering van de auto. Ik ben heel tevreden over de geboden informatie en service. De auto stond bij aflevering prachtig te blinken. Bij de aflevering ook een uitgebreide instructie gehad welke niet overbodig was aangezien de instructieboekjes in het Duits waren. Inmiddels 3000 km verder en nog steeds tevreden.

Fijne garage met het juiste Saab gevoel

Ik ervaar het bedrijf als open, realistisch/concreet en betrouwbaar.

Mijn ervaring is positief, vanwege de vriendelijke bejegening en inhoudelijk technisch juiste informatie/adviezen

Gezocht naar een mooie V70, deze bij Schaap te Lemmer gevonden. Na een afspraak gemaakt te hebben deze bekeken en na een proefrit te hebben gemaakt deze gekocht. Wij voelden ons direct welkom bij binnenkomst en de klik was er gelijk, zowel met de auto als met de mensen van garage Schaap. Reeds een week later konden wij gaan ervaren wat het is om in een V70 te rijden, gewoon fantastisch. Maar dat wist u al. En over service gesproken, wij worden 2 maand later gebeld of alles naar wens is. After sales bestaat nog steeds

Goede en eerlijke service

Tijdens de aankoop van onze nieuwe Volvo XC60 heeft jeroen ons zeer goed op de hoogte gehouden, pro actief gehandeld en is altijd vriendelijk geweest. Een goede en betrouwbare plek om een auto te kopen.

Prima service, goede communicatie

Prachtige 93 gekocht, ook laten tunen, Geschiedenis voertuig erbij aanwezig. Linkerachterlicht lekkage, zag kort na aankoop scheurtje, zijn.moeilijk te krijgen helaas. Verder prima service. .

Zeer prettig

Zeer vriendelijke ontvangst en afwerking van de koop van mijn gekozen Saab. De auto is goed nagekeken en zonodig hersteld. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in de mensen en dus het bedrijf. Ik zou iedereen enthousiast maken voor dit bedrijf, een echt familie bedrijf!

Top!!

Weer een Top service geleverd!! Groet Ad. Witte Saab

Wat een goede service!

Dank aan Jeroen en Remco bij het kopen van een hele mooie witte Saab. Jullie hebben er een klant bij ,al moeten wij daar wel 1,5 uur voor rijden. Top!!

Super ervaring! Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Mijn grote dank naar Remco & Jeroen voor het geven van het vertrouwde gevoel bij het kopen van de saab.

Goed geholpen en geadviseerd. Ook een fijne afhandeling

Professioneel en kundig

In een prettig gesprek werden zowel de inruil van mijn Volvo XC60 als de aankoop van mijn Volvo V70 snel en doeltreffend geregeld. Voelde me respectvol behandeld. Ook de ombouw van apparatuur werd deskundig geregeld.

wij rijden al 35 jaar Saab en komen sinds 12 jaar bij Schaap in Lemmer.

Prettige garage met heel veel kennis en vakkundige medewerkers. Jammer dat ze in Lemmer zitten.

Riensingel 9

8531 GH Lemmer