• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Schaap is een prima bedrijf, alles keurig verzorgd en goede service met sympathieke extra\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmanschap en professionaliteit zijn de 2 woorden dat het beste bij dit bedrijf passen. Meedenken en goed advies zijn belangrijke gegevens wat mij betreft.\r\nZeker aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Auto Schaap. Ik heb er al verschillende voertuigen gekocht en tevens laten onderhouden. Tot op de dag van vandaag ben ik zeer tevreden. Het personeel is zeer klantvriendelijk en kundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een topservice! Erg prettig geholpen bij de aanschaf van onze 9-5 Estate.\r\nSuper schone auto bij de ‘oplevering’. Leuk om te zien dat het bedrijf echt passie heeft voor het merk Saab.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig advies. Ruimte voor onderhandelen. Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Na een week een telefoontje van Schaap hoe de auto bevalt (uniek). Het voelt als thuiskomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en netjes geholpen, lange proefrit gemaakt, en na de koop duidelijk alles uitgelegd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige mensen die in de garage werken, reageren snel en adequaat op vragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf afspraak is afspraak, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne zaak, betrouwbaar advies. Ouderwetse service, met hart voor de klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met medewerker.\r\nMen komt betrouwbaar over.\r\nDaarbij verleent men goede service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze auto gekocht bij Auto Schaap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende voorlichting, goed meedenken en inspelen op wensen van koper. Al met al een goede service bij aflevering auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer net autobedrijf welke duidelijke informatie geeft op een nette persoonlijke manier.\r\nMijn complimenten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Saab 9-5 estate is vanaf 2011 in onderhoud bij Auto Schaap B.V., dit op aanraden van vrienden van mij.\r\n\r\nAltijd zeer tevreden geweest over de werkwijze en service.\r\nSinds 2015 woon ik in Tyngsjö Zweden, onderhoud en service plan ik in als ik op bezoek in Nederland ben.\r\n\r\nVertrouw mijn auto graag aan de medewerkers van Auto Schaap toe, deskundige en betrokken vakmensen!\r\n\r\nTijdens mijn laatste bezoek aan Nederland, kreeg ik onderweg problemen met de versnellingsbak, Auto Schaap heeft dit zeer snel en zorgvuldig opgelost!\r\n\r\nStaat inmiddels 300.000 km op de teller en de auto rijdt nog steeds heel erg fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer klantvriendelijk bedrijf, waar ik iedereen naar toe zal sturen die interesse heeft om een auto aan te schaffen.\r\nWij zijn tevreden en zullen toekomst gericht, zeker bij aanschaf van een auto hier weer langs gaan om te kijken welke auto\'s er staan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige mensen met een mooi product

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar mijn eerste auto. Auto Schaap heeft mij hier erg goed bij geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben alleen maar goede ervaringen met Auto Schaap B.V. Prettig personeel, open en transparant. Schept vertrouwen en maakt dat je graag klant blijft bij dit bedrijf. Ze hebben ons geweldig geholpen bij de aanschaf van onze mooie Saab 93 Aero. Echt TOP

Over Auto Schaap B.V.