Fijne garage met het juiste Saab gevoel

Mijn ervaring met deze garage beperkt zich tot de aankoop van een Saab 9-5 NG, met hierbij de inruil van mijn Saab 9-3 estate en Saab 900 cabrio met aansluitend de aflevering van de auto. Ik ben heel tevreden over de geboden informatie en service. De auto stond bij aflevering prachtig te blinken. Bij de aflevering ook een uitgebreide instructie gehad welke niet overbodig was aangezien de instructieboekjes in het Duits waren. Inmiddels 3000 km verder en nog steeds tevreden.

Fijne garage met het juiste Saab gevoel

Ik ervaar het bedrijf als open, realistisch/concreet en betrouwbaar.

Mijn ervaring is positief, vanwege de vriendelijke bejegening en inhoudelijk technisch juiste informatie/adviezen

Gezocht naar een mooie V70, deze bij Schaap te Lemmer gevonden. Na een afspraak gemaakt te hebben deze bekeken en na een proefrit te hebben gemaakt deze gekocht. Wij voelden ons direct welkom bij binnenkomst en de klik was er gelijk, zowel met de auto als met de mensen van garage Schaap. Reeds een week later konden wij gaan ervaren wat het is om in een V70 te rijden, gewoon fantastisch. Maar dat wist u al. En over service gesproken, wij worden 2 maand later gebeld of alles naar wens is. After sales bestaat nog steeds

Goede en eerlijke service

Tijdens de aankoop van onze nieuwe Volvo XC60 heeft jeroen ons zeer goed op de hoogte gehouden, pro actief gehandeld en is altijd vriendelijk geweest. Een goede en betrouwbare plek om een auto te kopen.

Prima service, goede communicatie

Prachtige 93 gekocht, ook laten tunen, Geschiedenis voertuig erbij aanwezig. Linkerachterlicht lekkage, zag kort na aankoop scheurtje, zijn.moeilijk te krijgen helaas. Verder prima service. .

Zeer prettig

Zeer vriendelijke ontvangst en afwerking van de koop van mijn gekozen Saab. De auto is goed nagekeken en zonodig hersteld. Hierdoor kreeg ik vertrouwen in de mensen en dus het bedrijf. Ik zou iedereen enthousiast maken voor dit bedrijf, een echt familie bedrijf!

Top!!

Weer een Top service geleverd!! Groet Ad. Witte Saab

Wat een goede service!

Dank aan Jeroen en Remco bij het kopen van een hele mooie witte Saab. Jullie hebben er een klant bij ,al moeten wij daar wel 1,5 uur voor rijden. Top!!

Super ervaring! Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Mijn grote dank naar Remco & Jeroen voor het geven van het vertrouwde gevoel bij het kopen van de saab.

Goed geholpen en geadviseerd. Ook een fijne afhandeling

Professioneel en kundig

In een prettig gesprek werden zowel de inruil van mijn Volvo XC60 als de aankoop van mijn Volvo V70 snel en doeltreffend geregeld. Voelde me respectvol behandeld. Ook de ombouw van apparatuur werd deskundig geregeld.

wij rijden al 35 jaar Saab en komen sinds 12 jaar bij Schaap in Lemmer.

Prettige garage met heel veel kennis en vakkundige medewerkers. Jammer dat ze in Lemmer zitten.

Goede betrouwbare garage.

Betrouwbaar, deskundig en bovenal zeer vriendelijk.

Nettte meedenkende en meewerkende garage.

Nadat onze auto stuk ging zaten wij zonder auto. Door het meedenken en meewerken van auto Schaap zijn wij gewoon mobiel geweest tot de tijd dat wij een nieuwe/andere auto aangeschaft hebben. Ook de aanschaf van de andere auto is tot aan de levering aan toe netjes verzorgd volgens onze wensen. Wij zijn dus zeer tevreden over garage Schaap. Een garage waar service nog bestaat.

Gewoon goed

Het aankoopgesprek verliep prettig, de levering en instructie was klasse.

Vriendelijk personeel met verstand van zaken, fijne sfeer en snelle en correcte service. Deskundige verkoper komt de afspraken na.

Tevreden

Eerder heb ik een review geschreven over aanschaf en aflevering. Dat was naar volle tevredenheid. Nu ook 2 keer onderhoud laten uitvoeren, erg netjes behandeld.

Geen ervaring

Hierbij excuses voor de foute review bij garage schaap.Ervaring met dit bedrijf heb ik niet.

Fijne ervaring waar heden en verleden op een geweldige manier samenkomen.

Een bedrijf waar ze de klant nog kennen en naar de kids vragen. Heerlijke Saab- en Volvo sfeer. Die vind je zo snel niet meer. Ik moet er een stukje voor rijden, maar dat doe ik graag. Hier geen massa = kassa, maar liefde voor de merken en waardering voor de klant. Remco, Albert en Jeroen zijn vakmensen in de showroom/frontdesk met een geweldig onderhoudsteam in de garage.

Denken met je mee. Super gedaan.

Denken met je mee en gaan niet alleen voor eigen gewin. Klant staat centraal.

Heel goed.

Altijd gastvrij, eerlijke ad viesen, kundig personeel.

heel positief

Hoewel onze ervaring zich beperkt tot de aankoop, inruil en aflevering van de auto zijn we heel tevreden. De auto stond bij er aflevering prachtig bij en afgezien van een klein schoonheidsfoutje zijn we zeer in onze nopjes met de aankoop. Ook de uitgebreide instructie bij de aflevering sprak zeer tot de verbeelding en geeft ons het gevoel dat alles wordt gedaan om de klant tevreden het bedrijf te laten verlaten. Hartelijk dank daar voor.

Zakelijk en duidelijke service

2e hands Auto gevonden op internet bij de garage en in goed overleg de auto gekocht. Auto is netjes afgeleverd en alles wat niet helemaal ok was is keurig verholpen!