Eerlijk verhaal

Vriendelijk personeel schoon redelijk geprijsd gemoedelijke sfeer mooie showroom

Honest, frankly and helpful company

Their first point is customer satisfaction. You will see this is true if you work with them.

• Would you recommend us? Yes

Zeer klantvriendelijk en kwalitatief goede occasion!

Ik kom met tussenpozen al heel lang bij dit bonafide autobedrijf. Ook nu weer als vanouds. Tweedehands auto kopen zonder ellende achteraf, dat is voor mij de reden om hier klant te zijn. Kortom als u een goede gebruikte Volvo of Saab zoekt…. Ga naar Schaap in Lemmer. Aanbevelenswaardig.

Schaap denkt mee en doet wat ze beloven!

Heb een Saab 9-3 gekocht bij Schaap. De krasschade op de wielkasten is enkele weken later gerepareerd, fantastisch gedaan! Leenauto meegekregen - wat een goede service, bedankt!

Ouderwetse goede klantenservice!

Na dik twee uur rijden aangekomen bij de Volvo dealer. Gastvrij ontvangen door de vestigingsmanager Johan Scholten. De auto stond keurig klaar voor een proefrit. Na de proefrit een fijn gesprek met de heer Scholten gehad. Ouderwetse service bestaat nog. Je kunt hier met een gerust hart een goede auto kopen. Hartelijke groet, Jeroen Dekens

Top service !

Prachtige XC70 geleverd voledig volgens afspraak !

Prettige aan- en verkoop.

De begeleiding bij aan- en verkoop ging vlot en in een prettige sfeer. Geen opdringerige verkoper. Ook de papieren afhandeling verliep prima.

Top weer!

Mijn Witte Saab is weer goed onder handen genomen Goede uitleg voor als je vragen hebt. Was weer even gezellig in Lemmer! Groet uit Hoorn.

Top adres

Je koopt bij meneer Schaap een stokoude Saab met dezelfde zorg omringd als bij een nieuwe auto.

Een eerlijk bedrijf met topservice!

Dat er bij Auto Schaap een voorliefde voor Saab heerst, is duidelijk merkbaar. Zij hebben de grootste collectie 9-5 NG's van Nederland in de bedrijfsvoorraad. De mijne is keurig onderhouden en vertoont tot dusverre absoluut geen gebreken. Een eerlijke auto voor een eerlijke prijs met uitstekende service, wat wil je nog meer. Ik hoop nog lang in deze mooie bolide te kunnen blijven rijden en rijd graag een stukje om voor de expertise van Schaap.

Prettige omgang en een heel fijne auto

De ervaring met de mensen van auto Schaap was fijn. De Saab bevalt uitstekend en rijd met veel plezier!

Klantvriendelijk en met oog voor detail

Een prettig en klantvriendelijk bedrijf met een hoge afleverstandaard. Na aankoop heeft de auto een meer dan grote beurt gehad, waarin o.a. het vierwielaandrijfsysteem is onderhouden en de automatenbakolie is ververst en een kleine lekkage is gerepareerd. De komende tijd maximaal zorgeloos genieten van elke kilometer!

Een hele fijn bedrijf om klant bij te zijn

Uitstekende en gepassioneerde Saab specialist met veel kennis van zaken, en prettige mensen om mee in contact te zijn.

Vriendelijk en correct, eerlijk zakendoen

Vriendelijk en correct, eerlijk zakendoen. In het verleden ook al eens een auto gekocht (Saab 9000 - LPG3- met 264000 Km ervaring), indertid een uitmuntende service. Eerlijk zakendoen, onderhoudshistorie van auto volledig bekend. Doen wat ze zeggen en taan voor hun uitspraken.

Prettig contact en goede service

Vorige maand heb ik een tweedehands auto aangeschaft bij Auto Schaap. De communicatie was vanaf het eerste moment prettig en vlot. De auto in kwestie was al jaren in onderhoud bij dit bedrijf, waardoor ze op alle mogelijke vragen uitgebreid antwoord konden geven. De onderhandelingen verliepen soepel en eerlijk, de afhandeling en verleende service was uitstekend. Een mooi bedrijf met veel passie voor en kennis over Saab en Volvo!

Heel correcte service en eerlijke aanbieding

Kundige liefhebbers

Heel leuk, die liefde voor Saab bij dit familiebedrijf. Prima service en kundig advies. Eerlijke zaak.

Deskundig, niet uit op eigen voordeel, zeer klantvriendelijk.

Wij zijn echt al jaren (een jaar of 40) klant bij Schaap. We hebben in al die jaren zeer veel kilometers gereden en hebben nooit met motorpech o.i.d. aan de kant gestaan. Je krijgt keurig te horen wat er gebeurd is en zo nodig waarschuwen ze je over wat er aan komt. Ze nemen al je opmerkingen over de auto (wat je hoort, wat je voelt) serieus. In de begintijd moest ik (als vrouw!) ook meekijken onder de motorkap om te zien wat er gebeurd was. In geval van nood: ze regelen alles voor je. Je wordt altijd op de een of andere wijze geholpen. Zolang we klant zijn, zijn al onze Saabs zijn bij Schaap gekocht, nieuw en tweede hands, de ' oude'. ingeruild. Altijd tevreden en blij met het verloop van de koop en verkoop en de nieuwe aanwinst. We zijn niet voor niets zo lang klant!

Uitmuntende garage

Sinds 3 jaar klant bij garage schaap en ik kan niet anders zeggen dat er zeer kundig en klantvriendelijk personeel rondloopt. Staan altijd voor je klaar. Keep up the good work!!

Uitstekende ervaring

Auto Schaap heeft mij op uitstekende wijze een 9.3x geleverd. Ik kan hen ten zeerste aanbevelen

Uitmuntende service

Mijn ervaring met Auto Schaap is meer dan uitstekend. De klant staat echt centraal, ik Auto Schaap dan ook aanbeveel. Er heerst een grote mate van vakkundigheid en vriendelijkheid bij al het personeel , de lijnen zijn erg kort waardoor je echt serieus genomen wordt en dat is zeer prettig om te ervaren. Een uitstekend bedrijf waar je altijd terug komt , of dat nu voor een onderhoudsbeurt is of de aanschaf van een auto.

Goede zweer ziet er altijd netjes uit ,helemaal prima

Een goede garage

Eerlijk en betrouwbaar

Een mooie Saab 9-5 Lim 2.0T FWD uit 2011 gekocht. Mijn 2 andere Saab's inruilen was geen probleem. Afspraken zoals gemaakt zijn keurig nagekomen. Bij aflevering stond de auto mooi te glimmen in de showroom en werd er nog een korte instructie gegeven. Echt een garage om jou volgende Saab te kopen. (of Volvo)

Test

Test

Fijne Saab garage

Een Saab 9-5 ng 2011 gekocht en mijn 2 Saabs op ingeruild. Dit alles in een gemoedelijke sfeer waarbij je aan alles de liefde voor de zweedse auto voelt. Bij aflevering een keurige uitleg/instructie over de auto. Inmiddels 3000 km gereden en nog steeds een blije lach op mijn gezicht.