Prima geholpen en netjes behandeld.

Prima geholpen en alles ging prima. Aantal weken na de aankoop nog gebeld of alles naar wens was.

goede ervaringen Saab occassion

Mijn ervaring met Auto Schaap is uitstekend. Ik heb een tweedehands Saab gekocht die tot dusver probleemloos rijdt. Tijdens het aankoopproces overeengekomen dat wat krassen op de achterbumper en een putje om de linkerdeur gerepareerd konden worden. Dat is ook heel netjes gedaan. Helemaal niets te klagen dus!

Aankoop SAAB 9-5 2.3t Sedan Vector Automaat was een perfecte match!

De SAAB werd glanzend en in perfecte staat opgeleverd. Ik heb alle vertrouwen in Auto Schaap en hoop nog lange tijd plezier te hebben van deze auto. De deal en de inruil waren (ik denk voor beide partijen) 100%. Mijn indruk van Auto Schaap is een zeer goede met de juiste kundigheid en service van en voor SAAB auto's.

Fijn bedrijf,old skool

prima bedrijf

Formidabel

Wij wonen in Haarlem. Youngtimer gekocht in Lemmer. Garantie werk uitgevoerd door een Saab garage In Haarlem waar ik de garantie keuring liet doen. Ongevraagd werd contact met Lemmer opgenomen en - zonder dat ik het wist - werden de mankementen hersteld. Ik hoef dus niet naar Lemmer. Scheelt me minstens een dag. Geweldige service van beide garages en een geweldig fijne auto. Saab Kennemerland en Saab (Auto Schaap) Lemmer. Van ganser harte aanbevolen.

Zeer vriendelijke mensen. Service om bij terug te komen .

Professionele aanpak - aanrader!!

Ik kocht net via een online advertentie een Saab bij Auto Schaap. Alles verliep perfect vanaf het eerste contact tot en met de afhaling. Superprofessioneel, vriendelijk en eerlijk. Een aanrader voor iemand die een correcte wagen zoekt.

Prachtige 9-3 gekocht bij Schaap, snel en goed afgeleverd

Via internet was mijn oog gevallen op een prachtige 9-3 met 2.0t automaat, 18 inch velgen en unieke Hirsch performance uitlaat die te koop stond bij Schaap in Lemmer. Een proefrit was snel geregeld en de deal was al net zo snel gesloten. Kort daarna kon ik de auto ophalen en waren alle punten die we overeengekomen waren aangepakt, top dus. Autorijden is een feestje met dit prachtexemplaar! Was getekend, een blije Saab rijder.

Zou goed zijn voor de reputatie van Saab/Nevs!

Rij zelf al jaren Saab geweldig .merk!

Fijne auto en prettig geholpen

Prettig geholpen aan een fijne "nieuwe" SAAB.

vriendelijke en correcte behandeling

De klant is koning.

Top.

Geweldig en zoals het hoort te zijn.

Inmiddels mijn tweede Saab en uiterst tevreden betreffende de service, de expertise, de betrouwbaarheid en de geboden kwaliteit. Ze zijn er nog! Bedrijven die aan alle verwachtingen voldoen. Schaap is daar in ieder geval 1 van. I

wij zijn zeer tevreden

mooie auto, punctuele aflevering. afspraken nagekomen

boven verwachting

tijdens proefrit waren er een paar kleine manketentjes aan de Saab, deze zijn bij aflevering perfect opgelost, zelfs nieuwe onderdelen als radio en airco unit (ipv gebruikt).

Goede ervaring!

Onlangs een leuke Saab 9-3 cabrio bij Auto Schaap aangeschaft. Auto is werkelijk keurig afgeleverd en alles is goed uitgelegd, alsof het een nieuwe betrof.

Vertrouwd

Prima garage, goede ervaringen

Auto netjes geleverd volgens afspraak.

Nette zaak, duidelijke afspraken kunnen maken met de betreffende verkoper. Auto is geheel volgens afspraak geleverd, met goede afspraken qua garantie. Keurig teruggebeld door de verkoper of de auto naar wens was en of er nog vragen of onduidelijkheden waren.

Vriendelijk, goede service en kennis van zaken

Vriendelijk, goede service en kennis van zaken

Cees Groot

Als interim-inkoper werkte ik zo'n vijftien jaar geleden bij KLM facilities. Één van mijn collega's was meneer Hartong naar ik meen. Hij reed in een Saab die hij in onderhoud had bij Schaap in Lemmet en dat terwijl hij in Amsterdam woonde ! Ik vroeg hem waarom hij helemaal naar Lemmer ging. Hij antwoordde mij dat de service zo goed was bij Schaap. Zelf heb ik al drie Saab automobielen gehad en nu heb ik de vierde Saab bij Schaap in Lemmer gekocht.

Buitengewoon goede service en vakmanschap.

Mijn geliefde Saab 93 had een vrijwel onvindbare elektronische storing in TCR. Na alles zonder resultaat te hebben getest en doorgemeten werd zelfs de oude Zweedse technische ploeg geraadpleegd. Geen resultaat. Uiteindelijk vond monteur Anco na uren het euvel. Tussen de enorme bundels kabeltjes vond hij toch de boosdoener die de storing veroorzaakte en dat incidenteel. Veel dank ook aan Albert ,slapeloze nachten had hij ervan, er was nog nooit een auto de garage uitgegaan zonder het euvel te vinden. En uiteindelijk een alleszins redelijke rekening. Kortom hulde voor Autoschaap Lemmer

Top en vlot geholpen door Remko Postma

Afgesproken dingen die moeten gebeuren worden ook nagekomen ,dat is het fijne van Auto Schaap

Goed en persoonlijk contact. Prima service komt de afspraken na. Mooi bedrijf.

Passie met vakwerk!

Auto Schaap te Lemmer! Een icoon voor de Saab / Volvo rijders. Als ze dan ook nog eens passie met vakwerk en vriendelijkheid combineren, krijg je prima auto`s met een fantastisch sausje waar je volledig op kunt vertrouwen!

Auto Schaap doet net dat stapje meer...

Onlangs ben ik bij Auto Schaap terechtgekomen en dat was een verrassend positieve ervaring. Er wordt tijd genomen voor de klant en goed advies gegeven. Nadat de autokeuze gemaakt was hebben ze er alles aan gedaan op zo spoedig mogelijk de auto te kunnen afleveren zodat we nog tijdig de auto konden ophalen. Ook de nazorg is goed en persoonlijk, als er problemen zijn worden die gewoon netjes opgelost. Voor het jaarlijkse onderhoud blijven we bij deze garage, heb daar graag een rit voor over vanuit Harderwijk.