Verzorgd

Heb tot nu toe een goed gevoel, erg vriendelijk en heel behulpzaam, waren erg netjes met het sturen van informatie en foto's zodat ze de auto even konden reserveren voor me. Kortom ga er heen met een goed gevoel, hoop niet te vaak;)

Fijne auto voor een schappelijke prijs

...meer dan tevreden

...goede service...een team van professionals... Zeer tevreden

klantvriendelijk

Zowel met aan als verkoop goede ervaringen en met onderhoud geen onverwachte extra kosten.

Vakkundig en behulpzaam autobedrijf!

Goed geholpen en zeer tevreden over de vriendelijkheid en vakkundige service van deze autogarage.

Ouderwets goed

Nooit opdringerig. Sterk met de service. Eerlijk met advies . showroom zeer toegankelijk zonder drempel. Jeroen Remco en Albert verstaan hun vak goed.

Nog nooit teleurgesteld door het team van Schaap!

Vriendelijk, correct en deskundig

Een team van vriendelijke en deskundige autoliefhebbers met een compacte organisatie.

Fijne auto, goede service en vriendelijke mensen!

Fijne auto, goede service en vriendelijke mensen!

top!

Prettig geholpen Alles goed en vakkundig uitgelegd. Klant vriendelijk. Prima auto heel tevreden.

Goede ervaring

Auto Schaap B.V. wil ik graag iedereen aanbevelen die een goede/betrouwbare auto wil aanschaffen met een goede after sale service!

zeer goed

Klantvriendelijk en zeer goede vakbekwaamheid Betrouwbaar !

Afspraak is afspraak. Prijs van te voren mogelijk

Zoals je mag verwachten.

Vriendelijk, correct en prima nazorg bij onze 1e Volvo auto aankoop.

Goede ontvangst

Door Remco vriendelijke hulp.Als verkoper is in vertrouwelijke verkoper. Eerste indruk was ,een ruime keuze en netjes.Een mooie zaak. Zo hebben wij via de web site contact gekregen. En hadden dus al een keuze gemaakt,en zijn heel tevreden met de auto.

Liefde voor de auto. Oog en oor voor de mens

Ik zocht naar een youngtimer. Mijn oog viel op een Saab van Schaap. Via e-mail en telefoon kreeg ik alle informatie die ik nodig had. Een lange proefrit was geen probleem. Er volgden goede onderhandelingen waarin we verrassende afspraken konden maken. Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een mooie Saab en een positieve ervaring rijker.

Prima.

Fijne autozaak.

Zeer professioneel, duidelijk en persoonlijk

Familie Schaap heeft mij in al de jaren bij aanschaf van een auto noot teleurgesteld. Snelle reactie tijd en komen hun afspraken na.

Veel passie voor het merk Saab!

Mijn indruk van Auto Schaap is een zeer goede met de juiste kundigheid en service van en voor SAAB auto's. Vriendelijke en vakbekwame mensen.

We zijn al 30 jaar klant en de ontzorging is 30 jaar lang stabiel gebleven...prima

Wij zijn SAAB fans en hopen dat nog vele jaren te blijven....maar misschien is dit de laatste aankoop?

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk

Erg vriendelijk geholpen, heel fijne service en betrouwbaar. Heel blij met de auto

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk adres om een auto te kopen!

Na jaren nagenoeg probleemloos Saab te hebben gereden nu dan toch overgestapt op een Volvo XC60 5T AWD. Eentje met "hoge instap" en weinig kilometers en "full options"! Een auto die zit als gegoten. Tijdens het aankoopproces uiterst vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Voor de "aflevering" werd ook ruim tijd uitgetrokken. Kortom we gaan weer een groot aantal veilige kilometers tegemoet met de ondersteunende service van garage Schaap!

Fijne garage en goede verkoopservice.

Het is een fijne garage met een goede verkoopservice en kundig personeel. De aangeschafte Saab is conform de gemaakte afspraken afgeleverd. Een aanrader!

Er wordt correct nagekomen, wat afgesproken is.

Op eigen tempo kan beoordeeld worden of de gewenste auto voldoet aan de wensen. Vervolgens worden vragen beantwoord en alles keurig afgehandeld.