Perfecte service

Deze maand onze 2e auto bij de firma Schaap gekocht. De eerste auto betrof een Saab 9-3 welke voor €1650 te koop stond. Ondanks de lage prijs werden we keurig geholpen en werd alle tijd voor ons uitgetrokken om op alle vragen een antwoord te geven. De 2e auto, een Volvo V70 uit 2012 weer hetzelfde verhaal. Keurig geholpen, alle tijd en een nette inruil prijs voor onze oude Volvo. Een gemoedelijk bedrijf waar de klant nog serieus genomen wordt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een Saab Cabrio bij Auto Schaap gekocht en ben zeer tevreden. Zeer vriendelijke medewerkers, heel goed geadviseerd, betrouwbaar en heel goed in de nazorg. Geen enkele discussie toen bleek dat er een verborgen krasje op de auto zat, dit werd door hen zonder probleem opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantgericht en vriendelijk met passie voor Zweedse kwaliteit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken dit bedrijf nu een jaar of 5 maar ben er zéér positief over \r\nJe wordt nog echt menselijk behandeld en niet als nummer \r\nOf je er een auto koopt van 4000 euro of van 20000 maakt denk ik niets uit de klant is koning

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sterk in meedenken

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inruil auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1996 een nieuwe Saab hier gekocht en in onderhoud gehad vanuit Voorburg. Prima ervaring. In 2019 een tweedehands Volvo aangeschaft. Prima kopersbegeleiding, uitstekende service, snelle reacties!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, klantgericht en vriendelijk met veel ervaring en een passie voor Zweedse kwaliteit! Auto Schaap is voor elke Saab of Volvo - en voor elk ander merk - een warm bad! Je krijgt waarvoor je betaalt. Men communiceert duidelijk en is betrouwbaar in haar dienstverlening.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Volvo V60 gekocht. Super geholpen, we zijn zeer tevreden over de service en de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, laten niets te wensen over!\r\nSnel, vakkundig en adequaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer fijne ervaring! De verkoopadviseur van Schaap denkt mee maar dringt zijn mening niet op. Hij informeert zonder mooie praatjes. Dit gaf mij een vertrouwd gevoel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb al jaren goede ervaringen met Auto Schaap en toen ik na een uitstapje bij BMW weer een Zweedse auto wilde aanschaffen, was Schaap voor mij de 1e keus.\r\nNa een fijne proefrit en een eerlijk inruilvoorstel heb ik een prachtige Volvo V60 aangeschaft, waar ik elke dag met veel plezier in rijd.\r\nIk blijf Schaap zeker trouw en wil ze graag aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen en afspraken werden keurig nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf,de koop van de volvo was snel rond.\r\neen mooie auto daar gekocht.\r\ngoede service en een prima verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer positieve ervaring, deskundig en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke benadering, betrouwbaar bedrijf. Servicegericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is zeer goed: Deskundige verkoper. Alle afspraken netjes nagekomen. De vele vragen netjes beantwoord en een goede uitleg over de auto. Een betrouwbaar bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Schaap is een prima bedrijf, alles keurig verzorgd en goede service met sympathieke extra\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakmanschap en professionaliteit zijn de 2 woorden dat het beste bij dit bedrijf passen. Meedenken en goed advies zijn belangrijke gegevens wat mij betreft.\r\nZeker aanrader.

Over Auto Schaap B.V.

Filter op Taal