Superservice

Ik had een afspraak om 13.00 uur voor slecht presterende motor na tuning bij een ander. Was een uur te vroeg maar werd direct geholpen. De auto werd uitgelezen en men zag wat “hikken” in de performance hetgeen ik ook merkte tijdens het rijden. Er is een Hirshtuning overheen gezet. Na de testrit was de monteur toch niet helemaal tevreden. Na verder onderzoek 2 slechte bougies gevonden. Alhoewel deze er net nieuw in zaten. Op mijn verzoek alle bougies vervangen. Auto rijdt weer zoals een Saab zou moeten rijden. Echt mensen met verstand en liefde voor en van Zweedse auto’s. Een garage die ik zeker aan iedereen zal aanbevelen. Voor Saab Lemmer geldt “tot de volgende onderhoudsbeurt of storing” Daan Riemens Almere

Afspraak is Afspraak

Afgelopen zaterdag 8 februari 2020 heb ik mijn Saab 9-3 Cabrio 1.8t opgehaald. Geheel volgens afspraak heeft Auto Schaap alles gedaan wat afgesproken was en zelfs meer dan dat. Ik heb een zeer prettige koop ervaring en na het weekend ook een zeer prettige rijervaring in mijn Saab. Jeroen bedankt voor het prettig zaken doen en de goede aflevering van de auto.

Correct en "to the point"

Bij inruil van een 17 jaar oude Saab 9-5 Estate Aero .en kopen van een zeer jonge 2e hands Volvo XC40 zeer adequate en snelle offerte. Ook verdere afhandeling en aflevering zeer correct.

Gewoon auto-matisch goed.....

Net zoals de voorgaande 20 jaar

correct geholpen

Je kunt gerust hier een auto kopen

Vriendelijk, betrouwbaar en kundig

Dat ik nu al weer 15 jaar steeds terugkom bij Schaap in Lemmer zou genoeg moeten zeggen. Ik rij tussen de 50.000 - 70.000 km per jaar en dan moet het onderhoud betrouwbaar zijn. Daarnaast heb ik een voorliefde voor Saab.

GOED

Klantvriendelijk no nonens bedrijf .Staat voor het product wat ze verkopen. Komen zeer betrouwbaar over.

Topbedrijf 100 % klantgericht

Qua service, aandacht en vakkundigheid 100% score. Sinds 1975 zonder onderbreking klant bij AutoSchaap. Voorbeeldbedrijf.!! Net mijn 4e Saab op mogen halen.

In m'n nopjes met de aankoop van m'n Saab

Goede ervaring met Auto Schaap. Remco is een vriendelijke verkoper en neemt alle tijd voor de klant. Realistische prijs voor de Volvo die ingeruild werd en nog iedere dag in m'n nopjes met de Saab die ik bij Auto Schaap gekocht heb. Het was de reis naar het noorden zeker waard!

Nette service

Er was een vergissing gemaakt bij het vervagen van de banden. Dat is probleemloos opgelost.

Uitstekend autobedrijf met heldere afspraken die prima worden uitgevoerd en met prima service.

Bedrijf met klantvriendelijke benadering en op de klant gericht advies.

Deskundig goede garage!

Ruim 10 jaar klant, met zeer tevredenheid... uiterst klantvriendelijk en goede service!

Betrouwbare, deskundige Volvo specialist.

Lang ben ik op zoek geweest naar een Volvo XC90 (voorlaatste model) in goede conditie en betaalbaar. Ik vond die bij Auto Schaap in Lemmer. Geen verkopers in strakke pakken in een groot glazen Volvo dealerpaleis, maar een bewezen deskundige en betrouwbare Volvo en Saab specialist. Geen irritant loven en bieden, maar een eerlijke inruilprijs en afspraak over de gewenste werkzaamheden voor aflevering. Als je op zoek naar gebruikte Volvo of Saab bent raad ik je aan zeker ook bij Auto Schaap te kijken.

Uitstekende service!!

Een occasion gekocht. Daarna bleken er toch een aantal tekortkomingen. Die werden meteen serieus genomen en voorvarend opgepakt en opgelost! En dan neemt men geen genoegen met halve maatregelen. Kreeg ook een leenauto mee. Het was echt niet de duurste occasion; ik ben super tevreden, met de auto en met deze service van Schaap! Peter den Hartog, Volvo V50 D5 2006

Top service!

Je koopt geen auto maar een Saab met heel veel passie, en beleving!

Zoals altijd vriendelijk en flexibel geholpen!

Wij zijn al ruim 15 jaar klant bij Auto Schaap en we stellen de service en de flexibiliteit erg op prijs.

Auto Schaap een geweldig bedrijf!

Dit jaar was het 40 geleden dat ik mijn eerste Saab kocht en al die jaren ben ik dat merk trouw gebleven. Helaas werd na de sluiting van de Zweedse fabriek de spoeling dunner. Mijn grootste wens was om nog eens het allerlaatste model 9-5 NG te bezitten en deze wens ging in vervulling. Bij Auto Schaap een prachtig exemplaar gekocht. Ik rij nu een maand of vijf in deze geweldige auto met heel veel plezier. In al die tijd nog maar één van hetzelfde model tegen gekomen! Dus een exclusieve auto. Behandeling bij Auto Schaap was erg goed. Vriendelijke en vakbekwame mensen.

Prima betrouwbaar bedrijf!

Een prima bedrijf met liefde en vakkennis voor Saab eb Volvo! Afspraken zijn duidelijk en worden goed nagekomen! Aanrader!

Super geholpen

Heel erg goed geholpen door Remco bij Auto Schaap. Vriendelijk, reageert snel op e-mails, neemt alle tijd voor de klant en eventuele vragen worden netjes en eerlijk beantwoordt. Uiteindelijk een prachtige Saab 9-5 Aero gekocht en voor onze 9-3 Sport Sedan kregen we nog een heel net inruilbedrag. Voor zulke service rij ik graag vanuit Deventer richting Friesland.

correcte afhandeling, klantvriendelijk.

De voor mij perfect passende auto en prima afgeleverd!

Lang gezocht naar deze Saab 9.3 cabrio en in deze uitvoering. Gevonden bij Schaap in Lemmer. Met goed gevoel gekocht, een andere Saab 9.3 kunnen inruilen, en dat goede gevoel is geheel bevestigd de laatste 4 weken. Fijne auto, zowel “open” alsook “dicht”. Opmerkelijk: deze week gebeld door de verkoper of wij tevreden zijn orde auto en de hele gang van zaken. Nog niet eerder meegemaakt, zelfs niet bij een nieuwe auto! Dus prima all-in service en indien nodig kunnen we altijd bij Schaap terecht. Goed gevoel...zelfs op redelijke afstand. Manfred Lück Almelo

Voelt goed aan wat de klant nodig heeft

Perfect. Geen overbodige praat, maar gewoon goede producten, service en prijs.

Positief

Kleine onoverkomelijkheden snel opgelost. Coating achterklep, update navigatie en witte kentekenplaat

Perfecte service

Deze maand onze 2e auto bij de firma Schaap gekocht. De eerste auto betrof een Saab 9-3 welke voor €1650 te koop stond. Ondanks de lage prijs werden we keurig geholpen en werd alle tijd voor ons uitgetrokken om op alle vragen een antwoord te geven. De 2e auto, een Volvo V70 uit 2012 weer hetzelfde verhaal. Keurig geholpen, alle tijd en een nette inruil prijs voor onze oude Volvo. Een gemoedelijk bedrijf waar de klant nog serieus genomen wordt!

Ik heb een Saab Cabrio bij Auto Schaap gekocht en ben zeer tevreden. Zeer vriendelijke medewerkers, heel goed geadviseerd, betrouwbaar en heel goed in de nazorg. Geen enkele discussie toen bleek dat er een verborgen krasje op de auto zat, dit werd door hen zonder probleem opgelost.