
Goh.... Stuk of 10 lovende recensies, allemaal van 16-9..... Terwijl ze daarvoor allemaal slecht waren.... Toeval?
Dit is de tweede recensie die ik achterlaat. Ik ben er al twee keer geweest en beide keren viel mn mond open van verbazing: het vooroordeel over garages klopte weer perfect. Van tevoren supervriendelijk en grote glimlach, en achteraf allerlei dure reparaties ongevraagd uitgevoerd die uiteraard wel even betaald moesten worden. Terwijl we van tevoren nog hadden afgesproken dat er boven een bepaald bedrag gebeld zou worden (en ze waren hier ruim overheen gegaan). Toen ik dat aan de kaak wilde stellen werden ze gewoon beledigend!!!!!! \"Dat zal wel met uw soort\" enzo. Ik wist echt even niet waar ik het zoeken moest. Anyhow: ze vertelden me ook dat mn airco kapot was en vervangen moest worden. Dat had ik zelf ook al gemerkt (had ze gevraagd daar een probleemanalyse voor te doen). Allemaal duur enzo. Ik gezegd dat ik dat echt niet wilde want ik ga de auto over niet al te lang verkopen en zit niet op een dure reparatie te wachten voor die tijd. Kom ik voor een futiliteitje bij een andere garage en wat blijkt? Alleen de aircovloeistof was op! Even bijgevuld en hij deed het weer perfect!!! Ik snap niet dat ze zo kunnen blijven werken. Dit moet toch gewoon juridisch strafbaar zijn? Dit is niets anders dan puur bedrog en fraude.
Staan altijd klaar , ook als je onverwachts aanklopt.
Vroeger realistische prijzen en werd alleen uitgevoerd wat nodig was. Lekkere dorpse nuchterheid. Ik waarde dit erg. Sinds enkele jaren \"commerciële\" jongen achter de receptie, die rekent wel. Laatste reguliere onderhoudsbeurt, zonder iets extra was duurder dan bij de merkdealer. Toen we er iets van zeiden kregen we korting, maar voelt niet meer als vroeger.
Goed geholpen en netjes en vriendelijk
Prima service en klantvriendelijk
Topgarage met vakmensen die echt altijd voor je klaar staan
Ervaringen zijn gewoon goed
goed bedrijf
Dit is de tweede recensie die ik achterlaat. Ik ben er al twee keer geweest en beide keren viel mn mond open van verbazing: het vooroordeel over garages klopte weer perfect. Van tevoren supervriendelijk en grote glimlach, en achteraf allerlei dure reparaties ongevraagd uitgevoerd die uiteraard wel even betaald moesten worden. Terwijl we van tevoren nog hadden afgesproken dat er boven een bepaald bedrag gebeld zou worden (en ze waren hier ruim overheen gegaan). Toen ik dat aan de kaak wilde stellen werden ze gewoon beledigend!!!!!! \"Dat zal wel met uw soort\" enzo. Ik wist echt even niet waar ik het zoeken moest. Anyhow: ze vertelden me ook dat mn airco kapot was en vervangen moest worden. Dat had ik zelf ook al gemerkt (had ze gevraagd daar een probleemanalyse voor te doen). Allemaal duur enzo. Ik gezegd dat ik dat echt niet wilde want ik ga de auto over niet al te lang verkopen en zit niet op een dure reparatie te wachten voor die tijd. Kom ik voor een futiliteitje bij een andere garage en wat blijkt? Alleen de aircovloeistof was op! Even bijgevuld en hij deed het weer perfect!!! Ik snap niet dat ze zo kunnen blijven werken. Dit moet toch gewoon juridisch strafbaar zijn? Dit is niets anders dan puur bedrog en fraude.
Een zeer amateuristisch bedrijf. Vooral in de communicatie schort het. Men doet maar wat zonder dit te melden. Geen kosten kunnen opgeven maar wel (laat) rekeningen doorsturen. Breng je auto daar dus niet!
Frauduleus bedrijf. Tot twee keer toe achteraf een rekening gekregen voor allerlei verrichte handelingen die niet afgesproken waren. Sterker nog, er was zeer duidelijk afgesproken te bellen als er meerkosten waren gedaan. Beide keren \"oh sorry, vergeten\" maar krijgt je auto niet mee zonder te betalen. Blijkt bij navraag dat meer mensen in de buurt deze ervaring hebben. Werden ook bijzonder onbeschoft toen ik dat probeerde aan te kaarten...
Perfect
Jarenlang auto\'s gekocht daar, auto\'s in onderhoud gehad, apks, schades, etc etc etc. Kocht ooit eens een Clio daar en er moest ineens maar 500,- bovenop de prijs. Omdat haar man de distributieriem had vervangen. Ik had de auto al betaald en kwam hem ophalen. Gelukkig bemoeide haar man (super vriendelijk en aardige!), en zei dat hij dat uit voorzorg had gedaan. Dus niet mijn keus en dus niet meer betalen! Gelukkig! Los daarvan altijd goede service gehad. Wel wat duurder, maar het was goed! Nu 6 maanden geleden hebben we een deukje laten taxeren. Bij de passat van mijn vriend. We hebben dit al vaker met auto\'s gedaan want met de hagelbuien hier hebben we vaak schade gehad. Nu was het een klein deukje. Mijn vriend is DRIE minuten binnen geweest. Hij hoorde gelijk het bedrag. Maar omdat hij toch van plan was de auto weg te doen, hebben we het niet meer laten maken. Nu is de auto al een maand of 2,5 weg. Kom ik net thuis van het werk...een rekening op de mat. Of we even €87,10 willen betalen!!! Voor een taxatie van een eeuw geleden waarmee niets is gedaan, en waarvan de auto allang weg is?! We hebben gebeld, en na een lacherig gesprek moeten we gewoon betalen PUNT! Dit is nu de druppel! We betalen het NIET! Het was vrijblijvend anders waren we allang naar een ander gegaan! Bij een offerte krijg je ook nooit een rekening! Vanaf nu dus naar een andere garage toe... Belachelijk en nooit verwacht van Sanders! Weer een aantal klanten kwijt!
Soms worden er nieuwe regels toegepast zoals ook het taxeren van schades Klant was waarschijn niet hop de hoogte van deze veranderingen toch staat het al jaren op de balie maar iedereen kan het ontgaan zijn natuurlijk wijzen we onze klanten op deze kosten
Bij ophalen van auto na aankoop bleek airco niet te werken. Meteen gevuld. Vandaag na 5 maanden terug geweest om met afspraak de punten die binnen de garantie vielen te laten repareren. Olie + Oliefilter vervangen. Knopje op handgreep werkte niet goed, en Storing in airbagsysteem laten verhelpen. En byzonder: wieltje voor koplamphoogteverstelling werkt niet. Blijkt Automatisch-systeem in te zitten. En er had dus helemaal geen wieltje mogen zijn. Maar na enig proberen met computerinstellingen wil hij helemaal niet meer werken. Ik mocht op hun kosten met voorrang bij Renaultdealer in Bergen op Zoom geholpen worden. En de juiste schakelaar wordt op mijn verzoek gewoon nagestuurd. kan ik zelf monteren. Top. Wel vind ik dat de olie en de airco hadden moeten worden opgemerkt bij de afleverbeurt, maar service is Top.
Teveel met geld bezig en minder met de klant onverwacht hoge rekeningen bij ophalen auto onvriendelijke indruk
Prima. Na onze aanvraag voor informatie werd er snel contact opgenomen door het bedrijf
Twee auto\'s tegelijkertijd in onderhoud gehad bij dit bedrijf, waarvan een auto met BOVAG garantie bij het bedrijf gekocht was. Deze auto slechts iets meer dan een jaar kunnen rijden. Na het verstrijken van de 6-maandengarantie ruim 2000 euro aan onkosten gehad. Let op je wieldoppen na het laten aanbrengen van nieuwe banden door deze garage. Loop een rondje rondom je auto! Na thuiskomst (5 minuten vanaf de garage) bleken ze (aan de rechterkant)er niet op te zitten. Direct teruggereden naar de garage. Reactie garage: Je zult ze allebei wel verloren hebben. Na een grote onderhoudsbeurt en nieuwe APK (en de opmerking dat alles met de auto ok was), 50 km snelweg opgereden: motor kapot. Kosten: minimaal 3500 euro. Garage geeft niet thuis. Auto maar verkocht aan een sloopbedrijf. Garage geeft wel toe een slechte auto te hebben verkocht maar \"moest deze ook van een andere klant innemen en weer slijten\". Het bedrijf doet vervolgens niets voor de klant om samen op zoek te gaan naar een vervangende auto, daarin te bemiddelen of mee te denken met het vervoersprobleem door bijv. tijdelijk een andere auto beschikbaar te stellen aan de vaste klant. Conclusie: veel geld naar dit bedrijf toegebracht, onvoldoende auto/service daarvoor terug gekregen. Zeer teleurgesteld in de service van dit bedrijf.
als klant dit gemeld had dan hadden we direct nieuwe wieldoppen gegeven bij naar vervangede auto zoek was voor hun geen optie gezien hun buget
ik me altijd welkom voel. Of het nu 5 minuten voor sluitingstijd zonder afspraak og keurig op een afgesproken tijdstip is, ik wordt altijd keurig geholpen
deze garage mij al vele jaren goede service verleent en altijd voor mij klaar staat als ik stukken heb.
Buitendreef 8
4631 SV Hoogerheide
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.