Een garage waar ik weer een auto zal gaan kopen!

Nadat wij via internet bij verschillende garages hadden gekeken naar een andere auto viel de keus op Autobedrijf van Sambeek om daar als eerste te gaan kijken. Dit had mede te maken omdat er NIET EEN negatieve review te vinden was van deze garage. De verkoper, Dylan, gaf ons al gelijk het gevoel dat het goed zat. Na een proefrit en een redelijke prijs die wij terug kregen van de in te ruilen wagen hebben wij besloten om niet verder te gaan zoeken en zijn over gegaan tot de verkoop van de auto. De auto werd keurig gepoetst opgeleverd. Wij zullen dan ook een ieder aanraden om zeker bij van Sambeek te gaan kijken voor de aanschaf van een andere wagen.

Fijne prettige garage.

We hebben afgelopen vrijdag de auto opgehaald. De auto is afgeleverd volgens afspraak. De auto ziet er weer als nieuw uit. Helemaal geweldig.

Prettige sfeer en omgang

Prettige monteurs die goed de moeite doen om naar je te luisteren en komen dan met een adequate oplossing

Is uitstekend

Erg blij met deze aankoop!

heel netjes

goede service en uitleg

Netjes en snel geholpen

Een net bedrijf met kundig personeel

Super auto, super service, super personeel

Kwaliteit met een grote K Service met een grote S Vriendelijkheid met een grote V Kortom: AANRADER

Vriendelijke en netjes geholpen.

Vriendelijk en netjes geholpen, mooi bedrijf.

Keurig

Netjes ontvangen en geholpen

Goed en persoonlijk.

De ontvangst en behandeling is altijd uiterst prettig en persoonlijk. Iedereen binnen het autobedrijf weet meteen waar het overgaat, dat is prettig. Onderhoud en reparaties worden altijd goed doorgesproken, zodat er achteraf geen verrassingen zijn. Net de 2e auto bij Van Sambeek aangekocht. Ook dat is naar volle tevredenheid gegaan.

Mooie auto’s en vriendelijke service

Hele mooie auto’s, hele vriendelijke verkopers en duidelijke goede afspraken. Mooi familiebedrijf!!! AANRADER!!!

Fijne garage, vriendelijk en kundig personeel.

Al lang klant bij van Sambeek, zeer kundig personeel voor alle merken ondanks dat ze Opel dealer zijn. Fijne is dat je altijd vooraf gebeld wordt indien er extra kosten worden gemaakt. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer vriendelijke mensen.

Met de proefrit en met het kopen van mijn auto was het personeel erg vriendelijk en ze komen goed en betrouwbaar over.

Auto heel goed afgeleverd, fijne verkoper!!

Super vriendelijk en goede service!

Ik heb hier mijn nieuwe auto gekocht! Heel erg tevreden en super vriendelijk personeel hier. Heel betrouwbaar!

Top service en vriendelijk personeel.

Als ik denk dat er iets niet goed is aan de auto, mag ik ten alle tijden langskomen en wordt ik goed en professioneel geholpen.

Een super en vakkundig autobedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf Van Sambeek! Zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Geven goed advies en nemen de tijd voor hun klanten. Zowel in de verkoop als de garage. Dikke 5 sterren zijn meer als verdiend. Ga zo door en wij blijven nog lang klant. Gr Nico en Cindy

Goede uitleg en behandeling. We gingen tevreden weg, auto gekocht

AUTO SUPER BEDANKT VOOR ALLES!!!!

Ik heb gisteren een droom waargemaakt. Ik heb er een nette Suzuki Ignis gekocht bij Autobedrijven B.V. Van SAMBEEEK. Ik ben heel tevreden ik raad iedereens aan om daar een auto te kopen. Ik wens ze veel succes in de toekomst!!!! Super bedankt voor alles!!!!!!!

Prettige service

Zeer prettig!

Fijne ervaring bij Van Sambeek auto’s. Goed geadviseerd door Dylan en een mooie auto gekocht die keurig is afgeleverd. Fijn en betrouwbaar bedrijf!

Goed advies

Advies tav vervanging remschoenen

Toppie

Goede service en er wordt naar je geluisterd.

Goede behandeling goede en snelle service kortom een top garage

Warm welkom en geen nonsense

Bij aankomst goed opgevangen door Dylan en met hem het verdere aankooptraject doorlopen en afgerond. Er wordt oprecht naar je geluisterd en afspraken worden nagekomen. Hiernaast duidelijke taal tijdens de onderhandeling en geen geneuzel. Ook na de auto opgehaald te hebben goede opvolging voor zaken die nog aan het licht zijn gekomen en hersteld dienen te worden.