correct vriendelijk zoals ik het me altijdvoorstel.

Ben er door internet achter gekomen dat er een Audi Q 3 te koop stond, door mijn kontakten met vertegenwoordiger van een autobedrijf die de Rijk omschreef als een solide bedrijf ben ik naar Etten Leur gegaan met mijn kleinzoon die in Roosendaal zijn Seat liet opleuken. we hebben de auto bekeken welke naar mijn zin was de verkoper Thom van der Weele met Zeeuwsche Roots gaf meteen een bod op mijn Seat Ibiza na deze te hebben bekeken. de andere dag heb ben we een proefrit gemaakt en de koop op een zeer prettige manier gesloten

• Afspraken nakomen

Fijne garage om klant te zijn

Klantgericht, vriendelijk en effectief in het oplossen van problemen

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Aardige behulpzame mensen, mooie auto's

Ik was een tijdje op zoek naar een automaat, en ik vond een mooie bij Automobielbedrijf De Rijk. De auto is keurig afgeleverd, mooi schoon en netjes, apk gekeurd en wel. Ik ben er heel blij mee!

Geweldige eerste ervaring

Voor het eerst bij dit automobielbedrijf geweest voor een onderhoudsbeurt en zeer goed en correct geholpen.

Zie onder

We worden altijd goed geholpen.

Jong modern bedrijf

Heel leuk en professioneel personeel. Klantenbinding staat hoog in het vaandel. Auto netjes afgeleverd met garantie. Alle puntjes nagelopen en service pas.

Goede service.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Al jaren heb ik een zeer goed gevoel bij hun kennis, service en kwaliteit van werken!

Ik ben al meer dan 13 jaar klant bij De Rijk. Dit is mijn vijfde auto die ik bij hun heb aangeschaft. Dat zegt voor mij genoeg!! Eerlijkheid, kennis en duidelijkheid komt samen bij dit bedrijf. Daarom ben ik hun klant.

Erg hoge rekening. Niet verwacht

Ging naar de garage voor een apk keuring en een onderhoudsbeurt, met als resultaat een niet voorziene hoge rekening.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Mart, bedankt voor uw review. Zoals bij de prijsopgave vooraf besproken was het vervangen van de remmerij en banden noodzakelijk naast het reguliere onderhoud. Wij hanteren hiervoor keurige prijzen zoals u op de gespecificeerde rekening kunt zien. Bedankt voor uw jarenlange vertrouwen in ons, mocht u nog iets met ons willen bespreken horen wij dit natuurlijk graag en graag tot ziens!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Bedankt voor het mooie cijfer Leo, en tot de volgende keer.

Telkens nieuwe gebreken geconstateerd constateren bij keuring

Vorige week donderdag is mijn auto afgekeurd op het profiel op band voor en de koplampen moesten gepolijst. Na de auto opgehaald en keuring+afmeldkosten (ik weet niet wat er afgemeld moet worden bij een proefkeuring) betaald te hebben zelf de banden voor vervangen en koplampen gepolijst. Gisteren voor nieuwe keuring bij jos de rijk gebracht en nu zijn opeens de achterbanden ook versleten en is er een wiellager kapot moet ik dus weer de keuring+afmeldkosten aftikken en weer een vrije middag aan de gang. Ze constateren opeens nieuwe gebreken die ze vorige keer blijkbaar over het hoofd hebben gezien. Ze doen half werk en laten mij de volle 100% betalen.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Geachte heer Hoeijmakers, Hartelijk dank voor uw review. We betreuren het ten zeerste dat u ons garagebedrijf minder goed ervaren heeft. Wij hebben meerdere jaren uw Opel Astra mogen keuren, waarbij u al deze jaren zelf de gebreken heeft hersteld. Bij de eerste keuring hebben wij geadviseerd twee banden te vernieuwen en hebben wij 1 band afgekeurd. Zoals de afgelopen 3 jaar heeft u wederom besloten de reparatie/uitwisseling zelf te doen. Wij hebben dit aan u gemeld, waarna u heeft besloten dit mankement zelf te repareren. Bij de tweede keuring hebben wij geheel kosteloos de door u gemonteerde wielen verwisseld, omdat deze aanliepen en dus onjuist door u waren gemonteerd. Tussen de eerste en de tweede keuring hebben wij geregistreerd dat er 250 kilometer mee was gereden. Gezien een APK een momentopname is, waren wij volgens de normen en procedures verplicht om een tweede keuring uit te voeren. Tijdens deze tweede keuring hebben wij geconstateerd dat er een wiellager hoorbaar was en de banden niet meer aan de eisen voldeden. Wederom heeft u besloten dit herstel zelf uit te voeren. Gezien onze werkzaamheden en keuring geen vervolg meer kregen, waren wij genoodzaakt de eerder gemaakte kosten in rekening te brengen. Wij vinden het jammer dat u een mindere ervaring heeft gehad met ons garagebedrijf, echter hebben wij u altijd netjes en conform de regels/normen geholpen. Met vriendelijke groet, Automobielbedrijf De Rijk

Prettige en deskundige garage

Bij aankoop van een occasion uitstekende ervaring met de afdeling verkoop en tevens heel goede ervaring met de verleende service mbt het klaarmaken van de auto voor aflevering

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie recensie en het vertrouwen. Heel veel plezier met jullie Renault Twingo en graag tot de volgende keer!

Gemaakte afspraken, worden na gekomen. Steeds wordt goed gecommuniceerd over de status.

• Afspraken nakomen

Beste Peter, bedankt voor de mooie recensie en het leuke contact. Tot de volgende keer.

Bij De Rijk is men zeer service gericht en de prijs kwaliteit verhouding is prima in orde!

We hebben een goede 2e hands auto gekocht waarbij het duidelijk was service en klantvriendelijkheid voorop staan :) Ook de prijs is meer naar verhouding als ik dat vergelijk met andere garages. Dikke prima dus!

• Afspraken nakomen

Beste Marc en Vera, bedankt voor het leuke contact en heel veel rijplezier met jullie supergave MX-5 RF.

is goed

vriendelijk en bereidwllend

• Ontvangst N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Adrie, bedankt voor het mooie cijfer, graag tot de volgende keer.

Weer super geholpen

Na aankoop van mijn auto werkte helaas de regensensor niet. Netjes opgelost en nu doet hij het! Voor de tijd dat mijn auto in de werkplaats stond weer netjes een leen auto gekregen! Vloeistoffen nog even gecontroleerd en aangevuld waar nodig. Oftewel zeer tevreden.

• Reden bezoek Reparatie

Beste Jochem, bedankt voor het vertrouwen en de mooie recensie.

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht en ik werd erg goed geholpen, leuke personeel.

• Afspraken nakomen

Beste Lieke, bedankt voor de mooie review! Veel rijplezier met jouw stoere BMW.

Zeer prettig geholpen!

• Ontvangst N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Ze staan altijd voor je klaar, je wordt nog echt ouderwets met alle service geholpen. De mensen denken altijd met je mee en zorgen ervoor dat je snel weer de weg op kan. Heel fijn bedrijf om een auto te kopen en/of in onderhoud te hebben

prima garage

Deze mensen zijn nog blij als je een auto koopt

Je voelt je geen nummer

Vanaf het begin voelde ik mij hier echt klant. Ik kom hier al 4 jaar voor onderhoud en nu ook samen met Thom en Sem een Mazda CX-5 gekocht via een zoekopdracht. Je weet waar je aan toe bent en duidelijke communicatie. Bedankt heren een dikke pluim voor jullie

• Afspraken nakomen

Al tiental jaren tevreden.

Geweldige service komt alle afspraken na.

5 sterren

5 sterren

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Alles goed geregeld, snel geholpen.

Vriendelijk personeel, alles prima

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Vriendelijke verkoper en niet opdringerig

Ik had hier interesse in een mercedes occasion maar zaten een paar puntjes op wat ik zonde vond dit was echter geen probleem en zou opgelost worden bij het ophalen was inderdaad alles volgens afspraak opgelost en tevens de auto nog voorzien van diverse andere vernieuwingen Kortom ik zal hier met alle plezier terug komen Super geholpen en Top personeel

• Afspraken nakomen

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!