Goede service!

Iedere keer weer, gepland en ongepland, keurig te woord gestaan en geholpen. Snelle service, duidelijke communicatie en veilig weer op weg.

• Reden bezoek Reparatie

Het is eerlijk zakendoen met dit bedrijf

Afspraken worden voor de 100% nagekomen.

Top service

Fijn verwelkomd. Goede uitleg en ze nemen de tijd. Als er iets is of je hebt vragen dan staan ze gelijk voor je klaar. Vriendelijk en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Zeer goede service en eerlijk autobedrijf. Vriendelijke groet familie otto.

• Afspraken nakomen

Bedankt familie Otto voor het mooie cijfer en veel rijplezier in de mooie C-Klasse toegewenst. Groet, Jeroen.

ik vind veel mooi auto met redelijk prijs

die service ik tevreden & veel verschillen mooi auto met redelijk prijs.

• Afspraken nakomen

Beste Bendrik en Eulis, bedankt voor de mooie recensie en heel veel plezier toegewenst met de Kia Venga. Groet, Thom & Jeroen

Top service !

Eerlijk en betrouwbaar.

Goede service!

Na een kort telefoontje snel een proefrit gemaakt, mooie offerte gekregen. Geen opdringerige verkoper toen we aan geven even na te willen denken. Nadat we tot aankoop hadden besloten ook netjes en op tijd geïnformeerd over de aflevering. De dag voor aflevering een bevestiging dat de auto klaar was, met alles erop en eraan.

• Afspraken nakomen

Heel erg bedankt voor de mooie review en ontzettend veel rijplezier met jullie nieuwe luxe Karoq!

Jarenlange goede service!!

Vandaag afscheid genomen van een heel vertrouwd bedrijf. Reden: Kopen auto ander merk en het feit, dat we daardoor te maken krijgen met andere vaste dealer. Jarenlang mochten we genieten van een fijne en goede service. Iets van weemoed heeft dit wel. Maurice, Jeroen, Thom ( en overige medewerkers) heel hartelijk dank voor dit alles. Echt een pluim waard.

• Afspraken nakomen

Beste Wim en Jutta, bedankt voor de mooie recensie en de loyaliteit de afgelopen jaren. Wij begrijpen het en willen jullie graag heel veel plezier wensen met jullie nieuwe auto. De taart was heerlijk. Namens het hele de Rijk team, bedankt!

Nooit geweten dat het zo leuk kan zijn om een auto te kopen

Bij toeval stuitten we op een advertentie van een citroën Berlingo, opgebeld en door het enthousiasme van Thom besloten we om vanuit Amsterdam naar Etten-Leur te rijden waar we enorm gastvrij werden ontvangen en de auto ons tegemoet glansde en glom. Alles klopte en voelde zeer betrouwbaar en dat vertrouwen is op geen enkele manier beschaamd, zeer goede communicatie en service. De auto werd heel goed nagekeken, kleine gebreken opgelost. Dankjewel Thom, een auto kopen is nog nooit zo soepel en prettig verlopen.

• Afspraken nakomen

Janneke en Lidewij, bedankt voor het gezellige contact en het vertrouwen. Heel veel plezier in jullie mooie blauwe Berlingo en tot ziens! Groet, Thom

goede service man een man woord een woord

afspraken goed nakomen, auto wordt goed nagekeken en afgeleverd.

• Afspraken nakomen

Beste familie Romme, bedankt voor de mooie review en heel veel rijplezier met jullie prachtige BMW 2-Serie!

Goede ervaring

Altijd prijsopgave vooraf

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Joop, fijn om te lezen dat u tevreden bent, bedankt voor het mooie cijfer.

Vriendelijk, vakmanschap en snel

Weer op een voortreffelijke manier behandeld. Zowel met het maken van de afspraak als met de dag van onderhoud en APK-keuring. Je weet vooraf wat de kosten zijn en daar houden ze zich aan. Top

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Denie, heel erg bedankt voor de mooie review!

Komen hier al een paar jaar. Fijn bedrijf en Tom is een ontzettende aardige, leuke vent die zijn afspraken na komt, terug belt als je hem even niet te pakken krijgt en altijd goede zin heeft. Kopje koffie staat bij hem ook altijd klaar.

• Afspraken nakomen

Beste Jessica en Jack, deze waardering is volledig wederzijds. Bedankt voor het vertrouwen weer en heel erg veel rijplezier. Groet, Thom

Zeer vriendelijk , perfect geholpen

Een super autobedrijf , zeer vriendelijk ontvangen , geen fratsen en een goede deal gesloten. Zo hoort het te gaan.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review, het fijne en snelle contact en veel veilige kilometers toegewenst met de Mazda 3.

Top bedrijf

Eerst via de app contact gehad over de auto en over de inruilprijs. Qua tijd zaten we wat beperkt, maar langs komen op een avond was geen enkel probleem. De auto was zoals omschreven. De auto is een week later zelfs bij ons thuis in Meppel gebracht! Thom, bedankt vóór de goede service! We zijn er super blij mee! Groet, Marcel

• Afspraken nakomen

Beste Marcel, graag gedaan en jullie bedankt voor het vertrouwen en fijne contact. Veel rijplezier met de mooie CX-3.

Fantastische ervaringen!

Geweldige service, vriendelijk personeel, houden zich aan de afspraken en denken erg mee me de klant. Grandioos!! Ons onderhoud loopt voortaan ook via deze garage.

• Afspraken nakomen

Bedankt Dennis voor het mooie cijfer en super veel plezier toegewenst met jullie nieuwe Citroën!

Super service

Zoekopdracht besproken met de verkoper en na een aantal weken kwam de occassion die wij zochten beschikbaar en kregen wij direct een bericht. Na 2 proefritten (ikzelf en mijn vrouw) en het bespreken van het financiële plaatje overgegaan tot aanschaf. Vriendelijke, eerlijke verkoper. Wagen keurig afgeleverd, lijkt wel een nieuwe. Gewoon top! Wij zijn er super blij mee.

• Afspraken nakomen

Beste Gilbert, bedankt voor de leuke zoekopdracht en het vertrouwen. Heel erg veel rijplezier met de Peugeot 2008!

We werden netjes geholpen. Een proefrit en daarna Goede info over auto. En auto ophalen. Stond buiten met een leuke strik

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie recensie en heel veel rijplezier in de leuke Mazda 2.

Vriendelijk en snel

Auto op donderdag aangeschaft, vrijdag afgehaald. Behulpzaam en vriendelijke service.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor dit mooie cijfer Nathalie, heel veel plezier in jouw stoere Volkswagen Polo!

Zeer klantvriendelijk

afspraak gemaakt voor proefrit, snel eens over de prijs, prima uitleg netjes afgeleverd. Geeft je een goed en vertrouwd gevoel ondanks dat ik hier voor het eerst kwam.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review Patricia en heel veel plezier met je mooie Mazda CX-3!

Geweldige mensen en betrouwbaar werken er bij de Rijk!

We hebben vanaf het allereerste moment een goed gevoel gehad bij dit autobedrijf! Aardig, professionele en betrokken medewerkers! We hebben er een geweldige auto gekocht en we zijn super, maar dan ook super tevreden. Veel autobedrijven bezocht, maar er kan er geen een tippen aan de Rijk! Met onze auto zijn er enorm blij! Zelfs een klein deukje hadden ze er nog voor ons uit laten deuken! Thom door jou hebben we de auto gekocht! Wat zijn we super tevreden over je! Echt heel bijzonder dat we vanuit Zeeland bij jou een auto hebben gekocht! Dank je wel! We bevelen jullie bij iedereen aan!

• Afspraken nakomen

Beste Liesbeth en Peter, heel erg bedankt voor deze fantastische review! Het goede gevoel is wederzijds en wij wensen jullie ontzettend veel rijplezier met de Kia Sportage! Groet, Thom

Vriendelijk en zakelijk.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het mooie cijfer en veel rijplezier met uw nieuwe race auto! Groet, Thom

Het is mijn eerste ervaring met de rijk ben zeer goed en vriendelijk geholpen geen op of aanmerkingen

• Afspraken nakomen

Beste Rob, bedankt voor het mooie cijfer en veel rijplezier met de leuke Ford Focus! Groet, Thom

Vriendelijk en eerlijk.

Goed en geen poespas.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review en veel zuinige kilometers toegewenst met de nieuwe Toyota!

Prettig

Recent een auto ingeruild, inruil was prettig. Nadat er geluisterd was naar mijn wensen een advies gekregen welke auto daaraan voldoet. Eigenaar is zijn afspraken nagekomen en heeft de auto netjes klaar gezet zoals afgesproken. De zaak ziet er netjes uit en personeel is vriendelijk en denk mee met de wensen van de kant.

• Afspraken nakomen

Bedankt Koos voor het mooie cijfer!

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!