Zeer vriendelijk geholpen en prima service gekregen

uitstekend en betrouwbaar

Ik heb op internet 4 Hyundai Ioniq's bekeken, tot mijn grote verbazing hadden twee ervan niet logisch verklaarbare kilometerstanden. Ik dacht echt dat deze tijd voorbij was, maar nee dus. Deze twee kon ik dus overslaan en zo kwam ik bij Automobielbedrijf De Rijk terecht voor een prima auto, alle ruimte voor testrit, gewoon eerlijk zaken doen zoals het hoort. Ik zou daar zo weer een volgende auto kopen al verwacht ik niet dat dit snel nodig is met de auto die ik net heb gekocht.

Klantvriendelijk

Er werd alle tijd genomen voor de aankoop en de auto is in perfecte staat afgeleverd!

• Afspraken nakomen

Goed bedrijf dat graag meedenkt

N.a.v. interesse in een Dacia Duster ben ik Thom terecht gekomen. Ik had wat twijfels en er is goed meegedacht om ook alternatieven te onderzoeken. Uiteindelijk toch naar huis gegaan met een Duster. :) Erg tevreden over de aanpak en service van dit automobielbedrijf.

• Afspraken nakomen

Weer een top nieuwe auto!

Jeroen heeft het weer voor mij gefikst! Ik geef wat voorkeuren door rondom het kopen van een nieuwe auto..en Jeroen regelt het leukste autootje voor mij!! Super, ben er erg blij mee!!

Prima service !

Goed opgevangen, goede uitleg en prima service. Aandacht voor de klant !

• Afspraken nakomen

Zomaar als onbekende een proefrit mogen maken en vervolgens een prima auto gekocht.

Op de website een auto uitgezocht. Ik mocht er direct mee rijden en met de inruil kwamen we snel tot overeenstemming. Vandaag de nieuwe auto opgehaald, die er geweldig uitzag. Alles is prima geregeld.

Top service

Voor mijn een eerste auto aankoop ben ik bij jullie geweest. We zijn geholpen door Thom en dat was een hele leuke en spontane verkoper! Alles was snel en goed geregeld. Alles was na wens en ik rij met plezier in mijn auto

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, klantgerichte en weten waar ze over praten

Slechte ervaring met mazda dealer roosendaal, 2,5 jaar lopen tobben met piepende remmen en nu door sliim en adequaat handelen het probleem gevonden en het lijkt opgelost te zijn. Tevens zeer vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Prettig geholpen

Tweedehands gekocht met inruil. Vriendelijk uitleg gekregen. Afspraken nagekomen.

Vakkundig en zeer klantvriendelijk

Klant vriendelijk en behulpzaam

No nonsens bedrijf, wat ze zeggen maken ze waar.

Het kon niet beter !!

Naar mijn idee en ervaring kon het NIET beter !! Het was weer geweldig......zoals altijd !

Super geholpen!

Ik ben super goed geholpen goed geholpen door Thom. Vriendelijk en deskundig. Eindelijk een garage waar ik met vertrouwen mijn auto koop en zal laten repareren.

• Afspraken nakomen

de verkoper heeft mij goed geholpen met de keuze voor de mazda 3. Geen mooie verkooppraatjes maar gewoon eerlijk en niet opdringerig.

Fijne ervaring

Via internet de VW Tiguan gevonden, na telefonisch contact konden we in de avond komen voor een proefrit. In goed overleg met een kop koffie tot de koop gekomen met inruil van onze auto. We zijn zeer prettig geholpen, Thom fijne verkoper met verstand van zaken en de nodige humor was het ook nog eens gezellig. Bij het ophalen van de VW stond hij al voor ons klaar met een grote rode strik ( nog nooit meegemaakt) erg leuk! We zijn zeer tevreden met onze nieuwe auto, Zeker een aanrader, graag tot ziens.

Goed geholpen

-Snel afspraak kunnen maken -Snel en correcte diagnose -Prijsopgave vooraf -Komt afspraken na

• Reden bezoek Reparatie

Goed bedrijf, fijn geholpen en top service!

Goed en betrouwbaar bedrijf. Vriendelijk, goed geholpen, niet opdringerig. Goede service en meedenkend. Ik ben blij met m’n auto!

Heel goed!!

Perfect geholpen door Thom

zie onder

Wij hebben vorige week een VW golf bij U gekocht. Dhr. van der Weele heeft ons prima te woord gestaan, de vragen die wij hadden duidelijk uitgelegd en een fijne afspraak gemaakt, kortom U heeft in dhr van der Weele een prima, klantgerichte en deskundige verkoper.!! Wij zijn heel tevreden over hem en over de aankoop. En wij hopen met de aanschaf van deze wagen jaren vooruit te kunnen. gr A.F.van Putten

vriendelijk goede service

vriendelijk goede service

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, snel en de goedkoopste!

Na een goede ontvangst door de verkoper, mochten we meteen de auto waarvoor we kwamen inspecteren en mee proef rijden. Deze beviel meteen en na een korte rit zaten we al snel aan tafel met een kop koffie erbij. Ook dit duurde niet lang en de handtekening was zonder gedoe in no-time gezet. We konden de auto zelfs meteen meenemen, waardoor we niet nog eens een lange rit heen en weer zouden maken. Oprecht een zeer fijne ervaring rijker en hopelijk tot een volgende keer! :)

Nette afhandeling

Nette afhandeling bij ophalen van gekochte auto netjes aan de afspraken gehouden. Prima

• Ontvangst N.v.t.

Acurate en snelle service

Mooi team dat zeer hulpvaardig en meedenkend is! Niet alleen met de verkoop maar ook daarna klaar staat. Met de nodige humor de zaakjes goed voor elkaar. Prettig zaken doen

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Vriendelijk en correct

Mijn ervaring met automobielbedrijf de rijk was vriendelijk en correct. Ben snel en goed geholpen. Nu blij met mijn nieuwe auto.

• Afspraken nakomen

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!