Naar tevredenheid geholpen en geen haast. Dat vindt ik geweldig

Wij hebben een goede ervaringen met deze garage ondervonden. Thom was zeer klantvriendelijk. Bedankt voor de goede service.

Gewoon goed

Gewoon goed, wij zijn al jaren klant. En dat maakt ut interessant. Om klant te blijven.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Geweldige service

Gewoon weer een super fijne wagen gekocht bij de beste autobedrijf van nederland

• Afspraken nakomen

Net ontvangst en goede nazorg.

Auto netjes afgeleverd met aanvullende accessoires. Nodige moeite gedaan, om een goed gevoel aan over te houden. Blij met de auto

• Afspraken nakomen

De vooraf gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen. De ontvangst was prettig.

• Afspraken nakomen

Eerste auto hier gekocht zal zeker de laatste niet zijn .zeer goede service en vriendelijke mensen☺️

Ík ben zeer tevreden

Fijn bedrijf,aardige mensen

Super service!

Hele vriendelijke eigenaar. En de service is ook super goed. Auto is thuis gebracht.

zeer positief top .

thom is netjes en beleefd en stelt je op je gemak .positieve uitstraling .en is eerlijk en open over de auto .houd je goed op de hoogte .en laat op tijd weten als er iets verandert .

Goed geholpen

Goed geholpen en een schitterende auto gekocht auto was zelfs eerder klaar dan afgesproken top service

• Afspraken nakomen

Goede service, zeer vriendelijk geholpen, alle afspraken nagekomen.

Wij zijn geholpen door Thom welke uiterst vriendelijk en behulpzaam was. Alle afspraken werden binnen een week nagekomen en zijn blij met onze vw golf. Wij zijn met een goed gevoel de deur uit gelopen. Kortom loop hier gerust eens binnen !

super bedrijf

Zeer goed, deskundig geholpen en hartelijk ontvangen door Jeroen. Deze garage is absoluut een aanrader, betrouwbaar en zeer klantgerichte eigenaar. De gekochte auto ophalen was ook een feestje!

Supper service

Goeie begeleiding

Vriendelijke mensen

Ik heb het als zeer goed ervaren, goed geholpen en voorgelicht. Zeer gemoedelijk allemaal en keurig nette afhandeling van m’n nieuwe aanwinst. Helemaal top !

• Ontvangst
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hele fijne klantbeleving

Goede en vlotte afhandeling van aankoop en inruil. Geen gezeur of het bekende prijs geneuzel. Gewoon top, zoals je niet vaak meemaakt

Fijn en goed geholpen

Warm onthaal door thom. Prima geholpen zeker een aanrader

Goed ontvangst bij aankomst

Beleefde en vriendelijke verkopers Je wordt goed geholpen en geïnformeerd

Uitstekend geholpen

Klantvriendelijk, informatief, geeft je de tijd, denkt mee, deskundig.....

Service en klantgericht

Met luisterend oor gezocht naar een voor bij mij passende vervangende auto

• Afspraken nakomen

Klantvriendelijk en deskundig advies.

Klantvriendelijk en deskundig bij aankoop van gebruikte auto.

• Afspraken nakomen

Hoi Dimphe! Bedankt voor de mooie review, jullie fijne omgang en gezelligheid! Tot volgende week bij het ophalen van de andere nieuwe auto. Groetjes Thom

Geweldig !

Zaterdagavond mailtje gestuurd,had interesse in Audi met het idee dat ik maandag wel de eerste voor de auto zou zijn.Tot mijn verbazing na half uur bericht terug en was de inruilprijs voor mijn auto bekend. Ene Thom wat een snelle vriendelijke verkoper , deze man zou uitgeroepen moeten worden tot allerbeste autoverkoper van Nederland!Afspraak gemaakt en woensdag afgereisd naar Etten Leur. Auto gekocht en vrijdag opgehaald.Was keurig geregeld en de auto stond er super bij.Was een heel fijne ervaring met Thom en Jeroen. Ga zeker terug voor volgende APK.Ben blij met deze geweldige auto!

• Afspraken nakomen

Hartelijk bedankt voor deze prachtige review! Graag gedaan en heel erg bedankt voor het vertrouwen. Ik wens jullie ontzettend veel rijplezier met jullie mooie A3 cabriolet maar dat zal vast helemaal goed komen. Vriendelijke groet, Thom

Zeer gemoedelijk en geen opdringerig gedrag van beide verkopers. Ook bij telefonisch kontakt alles geweldig meedenken. Dit is service ten top. Men denk in oplossingen en niet in zoveel mogelijk geld in korte tijd verdienen.

• Afspraken nakomen

Beste Melchior, goed om te lezen dat je een fijn gevoel hebt overgehouden bij de koop van de B-Klasse. Heel erg veel rijplezier toegewenst! Groet, Thom & Jeroen.

zeer goede service

ik kwam hier voor de eerste keer maar hoe ik werd ontvangen en geholpen gaf mij het gevoel of ik er al jaren vaste klant ben. l

• Afspraken nakomen

Beste Ger, heel erg bedankt voor het vertrouwen en heel erg veel rijplezier met de mooie CLA-Klasse. Tot de volgende onderhoudsbeurt! Groet, Thom

Uitstekend voorzien van advies en service

Mijn vriendin en ik hebben in de afgelopen periode beide een auto gekocht bij de Rijk. We zijn dan ook 2 keer heel goed geholpen met het uitzoeken van een geschikte auto waarmee de verkoopmanager goed rekening hield met onze wensen. Ook de service was fantastisch. Geen vraag is te veel en ze zetten graag een stapje extra. Het personeel is vriendelijk en alles behalve opdringerig. Dus 2 keer een fantastische ervaring gehad!

• Afspraken nakomen

Goed om te lezen Patrick. Nogmaals heel erg bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen, het zijn twee hele leuke auto's! Groet Thom

uitstekend geholpen

Ze hebben alle tijd voor de klant

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!