Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Je voelt je echt als klant is koning.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf. Werkt volgens vooraf gemaakte afspraken

tot op heden heb ik alleen positieve ervaringen te melden.

Top garage!

Heel keurige en nette afwikkeling door Jeroen. Goede deal met de overname van onze auto. Ook voor de onderhoudsbeurten zijn er goede afspraken gemaakt. En we zijn heel tevreden met ons nieuw tweedehandsje!

Top geregeld

Goed bedrijf met uitstekende service

• Afspraken nakomen

Score zegt het al, uitstekend

Vakmanschap, duidelijke uitleg, prima service met extra service zoals wasbeurt van de auto en de auto wordt eind van de dag op het huisadres weer voor de deur spik en span geparkeerd. Net even dat extra doet goed!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Super geholpen en maken beloften waar

Mooie auto gezien dus komen kijken.Werden vriendelijk ontvangen.Geen gehaast of gepush.Heerlijke koffie schoon toilet.Goede deal gemaakt.Eerlijk prijs voor de inruil auto terug.Vriendelijke heren ,geen mooie verkooppraatjes.

Een geweldige service

Ze hebben ervoor gezorgd dat ik precies de Mazda kon kopen die ik wilde. Het is allemaal snel en fijn verlopen. Er hing ook een vertrouwde sfeer. Ook een fijne verkoper!

Top service!

-Auto heel netjes afgeleverd, alles zoals afgesproken tot in de laatste puntjes. -Er wordt proactief meegedacht en tegemoet gekomen in de wensen betreffende aflevering en accessoires. -Betrouwbaar adres en een Mazda dealer waardig.

Prima Service

Bij aanschaf en levering van mijn auto is helemaal naar wens verlopen.

• Afspraken nakomen

Beste Bas, bedankt voor het leuke contact en vertrouwen. Veel rijplezier met de super mooie GLC-Klasse. Groet, Thom & Jeroen

Goed te woord gestaan alles goed uitgelegd

• Afspraken nakomen

Bedankt familie van Laarhoven voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Tot de volgende keer, voor nu heel veel rijplezier met de Opel Meriva.

Top garage met uitstekend en vriendelijk personeel

Ik had een auto gezien bij hun op de site bij binnenkomst viel deze auto tegen na een rondje lopen kwam ik deze auto audi q3 tegen en was meteen verkocht .

• Afspraken nakomen

Beste Wesley, heel erg bedankt voor de mooie review, en natuurlijk voor het gezellige contact en het vertrouwen! Heel veel rijplezier met jouw super mooie Audi Q3!

Super goed

Mijn eerst auto er gekocht en ben er zeer fijn geholpen. De auto was sneller klaar dan verwacht. Een fijn bedrijf.

• Afspraken nakomen

Bedankt Glenn en veel plezier met je mooie Seat Leon!

top garage

al een aantal jaren kom ik hier met mijn auto, ze zijn altijd vriendelijk netjes en duidelijk 1 belletje is genoeg en je wordt direct geholpen als dit nodig is.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen Tineke, dat is leuk om te lezen! We zullen er alles aan doen om dit gevoel te behouden bij u. Groet Team de Rijk

Goed en professioneel geholpen door automobielbedrijf De Rijk ,uiteraard naar de wensen van de klant

• Afspraken nakomen

Beste Peter, bedankt voor het vertrouwen en veel rijplezier met de Peugeot 2008!

Zeer tevreden,ik ben hier al een aantal jaren klant.

Mijn mazda grondig laten reconditioneren,14 jaar oud,rijdt en is weer als nieuw. Bedankt alle medewerkers van de Rijk.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Toine, leuk om te zien dat u er blij mee bent, bedankt voor het vertrouwen! Groet Team de Rijk

Perfecte service

Perfecte service en advies.

• Afspraken nakomen

Bedankt John voor het mooie cijfer. Veel rijplezier met de mooie Range Rover!!

Een bedrijf dat ik kan aanraden.

Geen eindeloos onderhandelen over de prijs, snel tot een goede deal voor beide partijen gekomen. Goede service, duidelijke afspraken, geen extra kosten achteraf.

• Afspraken nakomen

Beste Bryan, bedankt voor de mooie recensie en het fijne contact. Heel veel rijplezier met de Renault!

• Afspraken nakomen

Beste Jack en Carina, heel erg bedankt voor de mooie review en veel rijplezier met jullie mooie CX-5!

Vriendelijk en correct

Aardige mensen en deskundig

Bedankt voor de review!

Goede keurige en erg klantvriendelijk bedrijf

Keurig netjes en mooi bedrijf en zeer klantvriendelijk en gezellig ontvangen zo maak je nu deze tijd nog zelden mee ze nemen de tijd voor hun klanten beslist een aanrader voor iedereen die een andere auto zoekt !

• Afspraken nakomen

Beste familie Pollemans, hartelijk dank voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Heel veel rijplezier met de mooie Nissan Qashqai!

Positieve benadering

Mijn wensen en voorkeur voorgelegd. Geen maar, maar doorpakken is wat Thom heeft gedaan. Zijn inzet heeft er toe geleid dat ik met een goed gevoel over ben gegaan tot de koop van de auto. Klant is koning!

• Afspraken nakomen

Beste Agnes, bedankt voor het vertrouwen en de leuke zoekopdracht. Veel rijplezier met de leuke Ford Fiesta!

Een fijn en betrouwbaar bedrijf met vriendelijke medewerkers, Top !

Een fijn bedrijf waar je welkom bent, prima medewerkers en fijne service. Doen wat ze beloven en een mooie voorraad van prima auto's.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de top recensie en heel erg veel rijplezier met de Kia Picanto. Heel erg bedankt voor het vertrouwen en het fijne contact!

super goede service

mijn tweede auto hier inmiddels en dat zegt genoeg Goede service en contact Betrouwbaar !

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het vertrouwen Arthur al deze jaren en heel erg veel rijplezier in de nieuwe auto. Een fantastisch merk én model! Groet, Thom

zeer goede ervaring.

leuk contact komen afspraak na, direct to de point.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het mooie cijfer, heel veel rijplezier met jullie mooie Audi A3!!

Top bedrijf

We hebben een mooie Opel Mokka gekocht bij hun . En service was top kwamen hun afspraken na en we zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst .

• Afspraken nakomen

Beste Jan, hartelijk bedankt voor het vertrouwen en het mooie cijfer. Namens ons heel erg veel rijplezier en graag tot ziens! Groet, team de Rijk

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!