Prettig contact

Werden netjes ontvangen. En geholpen. Ook werden we goed op de hoogte gehouden over wanneer de auto klaar stond Blij met de nieuwe auto

Denkt echt met je mee

Twee zeer goede ervaringen. Bij APK goed overleg in verplichte en optionele reparaties. Ook toelichting op eventueel te verwachten kosten volgend jaar bij APK. Daarnaast wilden we een andere auto inruilen voor grotere gezinsauto. Thom heeft als verkoopadviseur pro acties autos doorgestuurd die aan onze wensen voldeden. Na paar proefritten onze nieuwe auto gevonden waar we heel blij mee zijn.

Compleet!

Ik ben vanaf het eerste contact, dat was het telefonisch, vriendelijk ontvangen. Opvallend is de bejegening van alle medewerkers van dit bedrijf dat zie je bij allemaal. Tenslotte is het bewijs toch in de auto die je van ze koopt. Alles precies wat ze hebben beschreven met als verrassing dat de kwaliteit ook echt is wat ze beloven. Kortom, een tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Fijn verloop van de aankoop en verkoop van de auto.

Het contact was prettig en open. Ik heb de informatie gekregen die ik wilde over de Mazda 3. Daarnaast was de onderhandeling prettig en was er snel een overeenkomst. Het bedrijf wekt vertrouwen, ziet er netjes uit, het contact is direct en persoonlijk.

• Afspraken nakomen

klantvriendelijk en komen afspraak na!

Kwamen voor een andere auto! Heel klantvriendelijk geholpen door Thom geen vraag was te veel voor hem en nam alle tijd voor ons. Tussentijds een update van de auto! Bij ophalen was de auto helemaal rijklaar en alles zoals afgesproken. Nogmaals bedankt voor de fijne service zijn blij met de Fiesta!!

• Afspraken nakomen

Gastvrij en vriendelijke mensen die goed hun afspraken nakomen

Positieve ervaring, bij autobedrijf De Rijk. Mercedes SLK gekocht, zeer tevreden over afhandeling van de zaken

Rustig en ongedwongen sfeer

Bij de aankoop van onze auto zijn we goed geholpen. Afspraken werden netjes nagekomen en er was sprake van een ongedwongen sfeer.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en men heeft alle tijd !!!

Na raadplegen van de website en omdat ik op zoek was naar een jonge gebruikte Mazda konden we snel tot een deal komen.

• Afspraken nakomen

Heel erg fijn geholpen en een super auto

We kwamen onaangekondigd kijken voor een auto. Op dat moment kwamen anderen al een proefrit maken en een optie namen op de auto. We werden op de hoogte gehouden over het verloop of deze wel of niet verkocht werd. De auto werd niet onder de optie van die mensen verkocht, wat heel eerlijk was. Uiteindelijk ging die koop niet door en werden wij gebeld en konden wij de auto kopen. Dat gedaan.

• Afspraken nakomen

Goede service en klantvriendelijk,en eventuele probleempjes worden keurig opgelost.

• Afspraken nakomen

Hele vriendelijke en goede service!

We werden vriendelijk ontvangen en de auto voor de proefrit stond netjes al klaar. Ook de verdere afhandeling van de koop en de aflevering van de auto werd als zeer prettig ervaren. Totaal geen klachten!

Klantvriendelijk en afspraak nagekomen

Goede ervaring. Aankoop goed en netjes verlopen. Klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf, klantvriendelijke medewerkers.

Ervaring is zeer prettig. Hier denkt men mee met de klant. Snelle en vlotte dienstverlening.

• Reden bezoek Reparatie

Gewoon goed

Klantvriendelijk, empatisch en deskundig.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk geholpen en prima service gekregen

uitstekend en betrouwbaar

Ik heb op internet 4 Hyundai Ioniq's bekeken, tot mijn grote verbazing hadden twee ervan niet logisch verklaarbare kilometerstanden. Ik dacht echt dat deze tijd voorbij was, maar nee dus. Deze twee kon ik dus overslaan en zo kwam ik bij Automobielbedrijf De Rijk terecht voor een prima auto, alle ruimte voor testrit, gewoon eerlijk zaken doen zoals het hoort. Ik zou daar zo weer een volgende auto kopen al verwacht ik niet dat dit snel nodig is met de auto die ik net heb gekocht.

Klantvriendelijk

Er werd alle tijd genomen voor de aankoop en de auto is in perfecte staat afgeleverd!

• Afspraken nakomen

Goed bedrijf dat graag meedenkt

N.a.v. interesse in een Dacia Duster ben ik Thom terecht gekomen. Ik had wat twijfels en er is goed meegedacht om ook alternatieven te onderzoeken. Uiteindelijk toch naar huis gegaan met een Duster. :) Erg tevreden over de aanpak en service van dit automobielbedrijf.

• Afspraken nakomen

Weer een top nieuwe auto!

Jeroen heeft het weer voor mij gefikst! Ik geef wat voorkeuren door rondom het kopen van een nieuwe auto..en Jeroen regelt het leukste autootje voor mij!! Super, ben er erg blij mee!!

Prima service !

Goed opgevangen, goede uitleg en prima service. Aandacht voor de klant !

• Afspraken nakomen

Zomaar als onbekende een proefrit mogen maken en vervolgens een prima auto gekocht.

Op de website een auto uitgezocht. Ik mocht er direct mee rijden en met de inruil kwamen we snel tot overeenstemming. Vandaag de nieuwe auto opgehaald, die er geweldig uitzag. Alles is prima geregeld.

Top service

Voor mijn een eerste auto aankoop ben ik bij jullie geweest. We zijn geholpen door Thom en dat was een hele leuke en spontane verkoper! Alles was snel en goed geregeld. Alles was na wens en ik rij met plezier in mijn auto

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, klantgerichte en weten waar ze over praten

Slechte ervaring met mazda dealer roosendaal, 2,5 jaar lopen tobben met piepende remmen en nu door sliim en adequaat handelen het probleem gevonden en het lijkt opgelost te zijn. Tevens zeer vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Prettig geholpen

Tweedehands gekocht met inruil. Vriendelijk uitleg gekregen. Afspraken nagekomen.

Vakkundig en zeer klantvriendelijk

• Afspraken nakomen

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!