Geweldige service.

Als je afhankelijk bent van een rolstoelbus om je bewoners te vervoeren, dan is het geweldig dat er bij problemen met de bus direct gehandeld wordt. Probleem opgelost.

Fantastisch bedrijf

Ik kom hier al jaren voor de aanschaf en onderhoud van onze wagens. No nonsense bedrijf waar ik van hou, grote klasse heren en dames van Autobedrijf de Rijk. 5 sterren!

Prima gepland, Leenauto, Gebeld voor werkzaamheden, Alles Prima Geregeld

Alles prima geregeld, Receptie heel fijn, Rekening goede uitleg over werkzaamheden, Kortom prima geregeld

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

goed naar ons geluisterd en de tijd voor ons genomen.

We hadden een paar kleine puntjes die moeilijk te omschrijven waren maar we hebben het goed uit kunnen leggen en daarna zijn de monteurs aan de slag gegaan om te zoeken wat er aan de hand was. Dit was iets kleins met de banden. Voor ons echt prettig om te weten want het was toen duidelijk dat het makkelijk te verhelpen was. We voelen ons echt serieus genomen en we waren heel blij dat de auto goed is nagekeken.

Attente dienstverlening

Klantgerichte service

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Deskundig met een warme service

Ontzettend goed geholpen in mijn zoektocht naar een andere auto. Ik kon meteen een proefrit maken, verkoop naar tevredenheid geregeld. Ze zeggen dat ik altijd langs kan komen als ik nog vragen heb of als er iets met de auto is en dat geloof ik ook oprecht.

• Afspraken nakomen

De auto heeft een onderhoudsbeurt gehad en is weer tip top in orde

• Reden bezoek Reparatie

Zeer bekwame monteurs mooi fris bedrijf meedenkt en ouderwetse service!

Een mooie eerlijke deal.

Had bij dit bedrijf een mooie Nissan Pulsar zien staan. Na een leuk gesprek hebben te hebben gehad, hebben wij onze VW golf ingeruild. we hebben een eerlijke prijs voor onze VW golf gekregen. Vrijdag hebben we de Nissan Pulsar opgehaald en hij voldoet aan alle verwachtingen. Het was heel fijn om zaken te doen met dit bedrijf. :)

APK keuring

De apk keuring laten doen en dit is op een goede manier gedaan. Dus tevreden hoe het is gegaan!

goede en correcte afhandeling

Heb mijn auto gebracht voor onderhoud en APK. Communicatie goed en werk naar behoren uitgevoerd. Ik ben tevreden met het resultaat.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Duidelijke voorlichting en goede service

De eenvoudige wijze waarop je via de site een onderhoudsafspraak kunt maken is een sterk punt. De bevestiging van die beurt door een retour email is in mijn geval niet zo verlopen als voorgesteld, maar was geen probleem voor de volgende stappen. Omdat het een normale onderhoudsbeurt was, is het moeilijk na te gaan of alles correct is uitgevoerd zoals voorgeschreven, maar daar heb ik het volste vertrouwen in. Al met al, tevreden over de service!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Super service bij deze garage

Wij zijn super geholpen bij de rijk. Thom heeft ons zeer goed geholpen. Wij zijn blij met onze aankoop en hopen er lang plezier van te hebben .

Super service

• Reden bezoek Reparatie

Ondanks wat problemen keurig netjes alles opgelost Ook goede service

Betrouwbaar. Goede service

Had hier een goed betrouwbaar gevoel.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

top service zoals ik al lang gewend ben

vakantie check laten uit voeren voor een prima prijsje àlles nagekeken en ik weer gerust gesteld

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Mijn gordel rolde niet meer op ,deze snel en vakkundig vervangen

Niet zorgvuldig

Ik kom al jaren bij jullie met mijn Mazda 5. Tot nu toe tevreden, maar de laatste beurt in juni is niet goed bevallen. 1) 2 voorbanden zijn met de APK keuring goed bevonden, maar na mijn angstige ervaring met aqua planning hebben jullie geconstateerd dat ze al vervangen hadden moeten worden. Dit zie ik als een zwaar minpunt. 2) Later zijn er na het weghalen van restmaterialen van mijn motorkap bescherming (binnenzijde) 3 schroeven niet teruggeplaatst van een beschermkap/plaat onder mijn auto. Deze kwam deels op de weg te hangen. Ik ben toen gelijk langsgekomen en dit is toen geconstateerd. 2 zaken die onzorgvuldig zijn gedaan en helaas grotere gevolgen hadden kunnen hebben! Gelukkig is dit niet gebeurd. M.vr.gr. Gert-Jan Vos

Snelle en adequate dienstverlener

Geen gezeur mentaliteit, niet lullen maar poetsen.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Voor de 1e keer geweest, helemaal goed!

De 1e ervaring aan de telefoon was al goed, gemakkelijk afspraak gemaakt voor apk. Auto gebracht en fiets meegenomen. Twee uur later weer opgehaald. Geen rare extra kosten, eerlijk advies over de banden die de volgende keer aan vervanging toe zijn. Gewoon ouderwets, goed, eerlijk bedrijf.

Zeer goede persoonlijke service

Vriendelijke persoonlijke aandacht, bedrijf dacht mee met de aankoop. Ook de aflevering was boven verwachting.

Je wordt serieus genomen

De vervelende tik die in de auto zat is deskundig en met veel aandacht voor de klant, verholpen. De monteur heeft 2x meegereden; de eerste keer om samen met de klant te luisteren naar de tik en na de reparatie nog een keer om er zeker van te zijn dat de tik weg was.

• Reden bezoek Reparatie

Altijd klaar om een klant direct te helpen

Ik voel me echt centraal staan als klant

Vossendaal 41

4877 AA Etten leur

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!