Tweedehands auto gekocht, alles prima in orde.

Fijne verkoper, was een goede ervaring. Kwam me zelfs ophalen van het station. Auto netjes afgeleverd.

Goede en vriendelijke service

Vandaag voor een vakantie check met de CX5 naar de garage. Snelle en erg efficiënte service. Ben altijd al zeer tevreden over de service van de Rijk!

Betrouwbaar en behulpzaam

Uitstekende verkoper die met je mee denkt en erg behulpzaam is. Ik wilde de auto zo snel mogelijk hebben in overleg met de monteurs heeft de garage overgewerkt om mijn auto op tijd af te leveren. Complimenten.

Vriendelijk.

Super klantvriendelijk en servicegericht!

Bij de aankoop vd Mazda MX-5 ben ik uitstekend geholpen door Thom, niets was te veel en goede uitleg etc. Toen ik de auto 2 weken later ging ophalen ben ik wederom heel goed en vriendelijk geholpen door Jeroen, goede uitleg vd navigatie, audio etc. Er werd duidelijk tijd voor uitgetrokken onder het genot van een lekker kopje koffie en ik kreeg ook nog een fles wijn mee bij vertrek! Kortom een heel fijn bedrijf! Zeker aan te raden, je maakt het nl weleens anders mee.... toen ik dag later terug belde voor een vraag werd ik wederom goed geholpen! Super!

Top service!

Ik stond met pech langs de snelweg bij het tankstation. Ik heb autobedrijf De Rijk gebeld om te vragen wat er mogelijk was. Ze hebben me vriendelijk te woord gestaan en hebben mijn auto opgehaald naar het bedrijf gebracht om na te kijken. Dit hebben ze zeer terzakekundig gedaan! En hebben me echt zeer goed geholpen. Bedankt, Mannen van autobedrijf De Rijk jullie zijn toppers.

Fijn bedrijf, goede sfeer, klantvriendelijk. In de toekomst de moeite waard om terug te komen!

De service was prima.

Er werd voldoende tijd voor mij genomen als klant. Alle uitleg was volledig en goed verzorgd.

Dik tevreden

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel word goed overlegd en oplossing gericht gewerkt. Ik ben zeer tevreden en de auto brandschoon terug zowel binnen als buiten top hoor!!

vakkundige uitleg over wat er aan de auto gedaan moest worden.

Wij gingen voor een APK keuring en we wisten al dat er met een oude auto wat dingen aan vervanging toe waren. Hier kregen we duidelijke uitleg over en een goed advies. De prijs was van te voren bekend en we konden zelf aangeven of we het geld er wel of niet voor over hadden. Verder was mijn man helemaal tevreden over hoe de auto uitgelijnd was. Hij vond dat erg knap van de monteur. Het was die dag meer dan 40 graden, petje af voor iedereen.

Zeer goed geholpen, zowel bij de dealer als de garage

zeer goed geholpen bij het kopen van mijn auto. fijne en gezellige dealer die alles netjes uitlegde. en ook altijd goed geholpen bij de garage voor onderhoud

Bedankt voor je mooie cijfers Joren!

Snelle reactie, een goede deal, en goede service!

Zijn erg tevreden met onze aankoop, goede snelle en betrouwbare .afhandeling

Bedankt voor het vertrouwen, heel erg veel rijplezier in jullie gloednieuwe Daihatsu Cuore!

De klant is koning bij automobielbedrijf de Rijk B.V.

4 weken lang heb ik gezocht naar een mooie Seat Altea XL van het bouwjaar 2012/2013. Ik had er al 4 gezien, waarvan sommige zelfs 2 keer. 2 auto's stonden lange tijd op nummer 1. Toch wilde ik de 5e auto zien voordat ik een beslissing zou nemen. Die 5e auto stond bij autobedrijf de Rijk in Etten-Leur. Verkoper Thom stond mijn partner en mijzelf vriendelijk te woord en liet ons de Seat in de showroom zien. De mooiste tot dusver, we praten hier natuurlijk over een occasion. Die heeft altijd wat gebruikers sporen, deze sporen worden keurig netjes weggepoetst en daar waar nodig bij gespoten, tijdens onze proefrit was de poetser al ingeseind en heeft aan ons verklaard dat de auto er weer tip top uit komt te zien. Nadat we het goede gevoel over autobedrijf de Rijk en de auto hadden zijn we gaan onderhandelen. De auto stond in vergelijking met vergelijkbare Altea's wat hoger in de markt geprijsd, echter was dit geen beletsel om tot een goede deal te komen. Dankzij de inspanningen van verkoper Thom, is besloten om tot de aankoop over te gaan. De beoordeling is 4 1/2 ster, de halve ster laten we nog open staan tot de oplevering van de auto en de 6 maanden Bovag garantie geweest zijn. Deze eind beoordeling gaat er op termijn zeker komen. Als dat niveau op hetzelfde level ligt als de verkoop gaat dit zeker goed komen. Wordt vervolgt................

Beste Robin en Jody, wat fijn dat jullie zo blij zijn met het resultaat na de aflevering van de mooie Seat Altea XL. En ontzettend bedankt voor de heerlijke bonbons! Hopelijk tot snel, de koffie staat altijd klaar als jullie in de buurt zijn.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en tijdens het wachten werd ons koffie aangeboden.

Bedankt voor de mooie review en heel veel rijplezier met jullie mooie Hyundai i10! Tot snel!

Heel erg bedankt Yvo en heel veel plezier met de prachtige Hyunda i30!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en prettige mensen

Bedankt voor de mooie review Wouter. Veel plezier met jouw mooie Mazda 5!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn gewoon ontzettend tevreden over Automobielbedrijf de Rijk\r\nKlantvriendelijk en kwaliteit

Wij zijn zeer blij met jullie als klant! Drie keer een 10, hartstikke bedankt voor de mooie cijfers en tot de volgende keer! Team Autobedrijf De Rijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met automobielbedrijf de Rijk. Ben heel goed en netjes geholpen. Ook toen bleek dat de auto die ik gekocht had een storing had mocht ik gelijk terug komen en was het probleem binnen no time verholpen.

Heel erg bedankt voor het vertrouwen Kevin. Veel rijplezier met de mooie grote C4 Grand Picasso!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette (winkel) ik bedoel natuurlijk automobielbedrijf, met mooie handel in de showroom. Ik werd netjes en vol respect behandeld niet alleen als mens, maar ook als een vrouw. Daar krijg ik altijd een vertrouwd gevoel bij.

Bedankt voor het vertrouwen Ineke, en veel rijplezier met jouw stoere Peugeot 2008!

Bedankt voor de mooie review.

Bedankt voor de mooie cijfers Joop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Mazda CX3 heeft een service beurt gehad, en tevens een Eibach verenset laten monteren samen met 20\" AEZ wielen en de roestige remtangen en het hart van de schijven met zinkspray laten behandelen. Vakwerk en sympathieke prijzen! Mazda garantie over genomen, kortom echt een aanrader! Dit is de beste Mazda specialist in Brabant!

Het resultaat is inderdaad prachtig! Bedankt voor het vertrouwen, de waardering die u ons geeft met deze prachtige cijfers maakt het voor ons alleen nog maar leuker om te mogen doen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk en geen poespas.

Dankuwel Heer Slob voor deze mooie cijfers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De werkzaamheden die nodig zijn, worden duidelijk uitgelegd en besproken en een indicatie van de kosten wordt ook gegeven.

Bedankt Mevrouw Lips, en graag tot de volgende keer.

Dankjewel voor deze mooie cijfers, en veel rijplezier met je nieuwe Hyundai

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.