Prima serviceniveau, vakbekwame medewerkers.

Goed en vriendelijk geholpen, door vakbekwame medewerkers. Als hun goed zijn voor mij, ben ik dat ook voor hun.

vriendelijk en eerlijk

Goed gevoel of je daar al jaren kom top

Heel goed

Zeer goed begeleidt door Thom en gekochte auto voldoet volledig aan onze wensen. Garage heeft roestvorming dorpels aan auto mooi en vakkundig opgeknapt.

• Afspraken nakomen

Bedankt Miel en Ella voor het vertrouwen en fijne contact. Ontzettend veel rijplezier gewenst met de Mazda 3! Groet, Thom

Klant is nr. 1

Je wordt super goed geholpen en ze denken echt met je mee! Ze nemen ook echt alle tijd voor je.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review Mathilde en heel erg veel rijplezier in je super stoere BMW 1-Serie! Groet, Thom

Super goede en snelle service

Onze ervaring met de Rijk is fantastisch. Geen vraag is te gek en we hadden binnen een week de auto bekeken, proefrit gemaakt, gekocht en ook daadwerkelijk rijklaar in bezit. Geen overdreven verkoop praatjes, geen push om te kopen, gezellig bakkie koffie erbij. Wij als leek zijnde durven dit autobedrijf aan iedereen aan te bevelen.

• Afspraken nakomen

Hallo Margot! Heel erg bedankt voor je mooie cijfer en review. Bedankt voor jullie gezelligheid en het vertrouwen. Heel veel rijplezier met de Hyundai en tot volgend jaar bij de servicebeurt! Groet, Thom

Tweede keer een auto gekocht hier. Ontzettende aardige verkoper en ander personeel. Service is echt uitmuntend op alle vlakken. Heel goed bedrijf.

• Afspraken nakomen

Hoi Jessica en Jack, heel erg bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de gezelligheid. Het goede gevoel is volledig wederzijds! Lekker genieten van jullie mooie Renault Kadjar! Groet, Thom

Zeer prettig en makkelijk zaken kunnen doen

Zeer relaxed een mooie gebruikte auto gekocht die ook nog eens scherp geprijsd was. De auto werd zelfs nog eerder afgeleverd dan gepland. Ik ben zeer tevreden over zowel de auto als over de verkoper.

• Afspraken nakomen

Bedankt Pascal voor deze mooie review, heel erg veel plezier met je nieuwe Opel Astra. Groet, Jeroen

Excellent vehicle and customer service!

I just wanted to write you a quick note to thank you for your honesty, dedication and for going above and beyond while selling me Mercedes GLK. Thank you again for your effort and its really appreciated!

• Afspraken nakomen

Dear Rafal, thanks for your great review and we wish you all the best with the Mercedes-Benz GLK in Poland! Kind regards, Thom

Serviceverlening in orde

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Bedankt voor het mooie cijfer!

Alles prima verzorgd

Prima ervaring

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Bedankt voor de mooie review!

Prettige en professionele mensen met oog voor de klant.

Ondanks de beperkingen door wegopenbrekingen en de coronamaatregelen een heel prettige manier van zaken doen, zowel bij de proefrit en aankoop als bij het afhalen van de auto. Een garage die ik zeker zal aanraden bij mensen!

Prettig contact

Werden netjes ontvangen. En geholpen. Ook werden we goed op de hoogte gehouden over wanneer de auto klaar stond Blij met de nieuwe auto

Denkt echt met je mee

Twee zeer goede ervaringen. Bij APK goed overleg in verplichte en optionele reparaties. Ook toelichting op eventueel te verwachten kosten volgend jaar bij APK. Daarnaast wilden we een andere auto inruilen voor grotere gezinsauto. Thom heeft als verkoopadviseur pro acties autos doorgestuurd die aan onze wensen voldeden. Na paar proefritten onze nieuwe auto gevonden waar we heel blij mee zijn.

• Afspraken nakomen

Fijn om zo'n mooie beoordeling te lezen, bedankt voor het vertrouwen en veel veilige kilometers met jullie nieuwe Ford C-Max gewenst, die wij weer met alle liefde & plezier zullen gaan onderhouden! Groet, team de Rijk

Compleet!

Ik ben vanaf het eerste contact, dat was het telefonisch, vriendelijk ontvangen. Opvallend is de bejegening van alle medewerkers van dit bedrijf dat zie je bij allemaal. Tenslotte is het bewijs toch in de auto die je van ze koopt. Alles precies wat ze hebben beschreven met als verrassing dat de kwaliteit ook echt is wat ze beloven. Kortom, een tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Fijn verloop van de aankoop en verkoop van de auto.

Het contact was prettig en open. Ik heb de informatie gekregen die ik wilde over de Mazda 3. Daarnaast was de onderhandeling prettig en was er snel een overeenkomst. Het bedrijf wekt vertrouwen, ziet er netjes uit, het contact is direct en persoonlijk.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het vertrouwen Peter, heel erg veel rijplezier in jouw leuke Mazda 3. Tot ziens! Groet, Thom

klantvriendelijk en komen afspraak na!

Kwamen voor een andere auto! Heel klantvriendelijk geholpen door Thom geen vraag was te veel voor hem en nam alle tijd voor ons. Tussentijds een update van de auto! Bij ophalen was de auto helemaal rijklaar en alles zoals afgesproken. Nogmaals bedankt voor de fijne service zijn blij met de Fiesta!!

• Afspraken nakomen

Gastvrij en vriendelijke mensen die goed hun afspraken nakomen

Positieve ervaring, bij autobedrijf De Rijk. Mercedes SLK gekocht, zeer tevreden over afhandeling van de zaken

Rustig en ongedwongen sfeer

Bij de aankoop van onze auto zijn we goed geholpen. Afspraken werden netjes nagekomen en er was sprake van een ongedwongen sfeer.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en men heeft alle tijd !!!

Na raadplegen van de website en omdat ik op zoek was naar een jonge gebruikte Mazda konden we snel tot een deal komen.

• Afspraken nakomen

Heel erg fijn geholpen en een super auto

We kwamen onaangekondigd kijken voor een auto. Op dat moment kwamen anderen al een proefrit maken en een optie namen op de auto. We werden op de hoogte gehouden over het verloop of deze wel of niet verkocht werd. De auto werd niet onder de optie van die mensen verkocht, wat heel eerlijk was. Uiteindelijk ging die koop niet door en werden wij gebeld en konden wij de auto kopen. Dat gedaan.

• Afspraken nakomen

Goede service en klantvriendelijk,en eventuele probleempjes worden keurig opgelost.

• Afspraken nakomen

Hele vriendelijke en goede service!

We werden vriendelijk ontvangen en de auto voor de proefrit stond netjes al klaar. Ook de verdere afhandeling van de koop en de aflevering van de auto werd als zeer prettig ervaren. Totaal geen klachten!

Klantvriendelijk en afspraak nagekomen

Goede ervaring. Aankoop goed en netjes verlopen. Klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf, klantvriendelijke medewerkers.

Ervaring is zeer prettig. Hier denkt men mee met de klant. Snelle en vlotte dienstverlening.

• Reden bezoek Reparatie

Gewoon goed

Klantvriendelijk, empatisch en deskundig.

• Afspraken nakomen

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!