zoals al jaren super serbice en super vakwerkk

zoals al jaren super serbice en super vakwerkk

Vakkennis en goede service

Staat altijd voor je klaar!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Het beste garage bedrijf van west brabant .

Altijd de beste service.

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

We hadden een erg goed gevoel bij dit bedrijf. Ons spreekt het ook aan dat we een Mazda hebben gekocht bij een Mazda onderhoudsbedrijf waardoor we gelijk gratis pech hulp hebben. En dat dit een bedrijf is wat zelf de auto's onderhoud en controleert, met echte garantie. En niet een handelaar waar je een duur afleverpakket moet kopen voor schijngarantie.

Geweldig.

De service is echt fantastisch. Erg blij met deze garage. Aardige mensen. Zal jullie aanraden..

gewoon klantgericht

alles netjes geregeld. niets aan toe te voegen. ik vul nooit beoordelingen in, maar hier wil ik wel de moeite voor nemen

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Open en eerlijke communicatie, eerlijke prijs

We hebben een zeer goede ervaring gehad tijdens onze onderhandelingen en aanschaf van onze nieuwe auto. Verkoper Thom is open, eerlijk en komt zijn afspraken na. We bevelen deze dealer aan om een auto aan te schaffen.

• Afspraken nakomen

Erg correct, vriendelijk, en duidelijk!

Duidelijk, net, afspraken goed en goede uitleg en antwoorden op onze vragen. En goede inruil!

• Afspraken nakomen

Ik was op zoek naar een Mercedes E Cabriolet en die heb ik uiteindelijk gevonden bij Autobedrijf de Rijk. In het verleden een Mazda dealer en nu een service dealer voor Mazda en verkoper van alle merkenautomobielen zowel nieuw als gebruikt. Door het gevarieerde aanbod kwam ik deze Mercedes tegen. Ik werd geholpen door Thom, ik had het niet beter kunnen treffen een aardige en vriendelijke man die echt de tijd voor je neemt, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Ook heb ik even kennis gemaakt met Jeroen ik vertelde hem dat ik in het verleden wat oldtimers had gereden zoals een Alfa en een Triumph TR6 ook deze man is een echte automan met verstand van zaken Ik moest er wel een aardig stukje voor rijden maar de service van dit bedrijf heeft alles goed gemaakt en een prachtige auto opgeleverd. Ik kan u dan ook dit bedrijf van harte aanbevelen. Met vriendelijk groet, Cor Staal P.S. Nogmaals bedankt Thom

Top service!

Mijn bmw 1 serie is pas geleden bij de rijk geweest voor groot onderhoud. Ik kreeg een aantal storingen waarmee ik zelf geen raad kon. Ik sprak erover met een vriend van mij, Thom vd weele en die zei nou mark wij kunnen daar wel iets mee. Week later stond hij er meteen met een bus en een kar op mijn auto op te halen. Paar dagen later kreeg ik een belletje over wat er aan de hand was. Ik kreeg toen advies over de auto van wat er allemaal kapot was. In goed overleg hebben ze het heel netjes gedaan en ben ik er super blij mee! Ook was het betaalbaar en hebben ze hem gelijk apk gekeurd! Mvg M. Klep

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Werkzaamheden worden accuraat uitgevoerd en je krijgt prima adviezen, waar je zelf nog niet direct aan denkt ( bijvoorbeeld in mijn geval is het beter om EURO 98 te tanken i.p.v. 95, ook al is mijn auto prima geschikt voor 95, maar ik rijd te weinig kilometers, en dan is 95 erg vervuilend; hetgeen niet echt fijn is voor de motor. Op internet nagezocht en aan een pompeigenaar gevraagd en men geeft allemaal hetzelfde advies. Bij 3000 km per jaar en EURO 0,09 per liter prijsverschil. Verbruik 1 op 13,5 is dit zeer aanvaardbaar )

Klasse....zoals altijd !!

Ik kom hier al jaren......en het blijft altijd weer fijn om te zien dat er bijna niets is veranderd in de omgang met klanten !! Petje af !!

Erg prettig geholpen

Fijn geholpen door autobedrijf De Rijk. Goede communicatie, en vlotte afhandeling.

• Reden bezoek Reparatie

Goed en betrouwbaar

Een verkoper die met je meedenkt.jong maar enthousiast en prettig om zaken mee te doen.

Betrouwbaar en klantgericht

Vandaag een fijne Hyundai gekocht. Heel goed geholpen, geen vraag was teveel en de auto wordt netjes met garantie afgeleverd. Kan ze aanbevelen als je op zoek bent naar een occasion.

• Afspraken nakomen

bedankt Jeroen voor deze mooie review.

Afgelopen week onze (handgeschakelde ) auto ingeruild voor een occasion - automaat. Prima inruilwaarde ontvangen voor onze eigen auto en de occasion die wij graag wilden hebben was ook prima geprijsd. Snelle en duidelijke reactie gehad op onze eerste vragen via marktplaats. Ook eerlijk aangezien er wel enige gebruikersschade op de occasion zat die we wilden aanschaffen. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Showroom en garage zien er tiptop uit. Kortom alles ziet er goed uit en voelt ook goed. Hoe de auto het gaat doen is uiteraard afwachten maar daarvoor hebben we dan ook garantie.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank Margo voor deze schitterende review

Fijn contact en correcte afspraken!

Vanaf het eerste moment professioneel te woord gestaan en gemaakte afspraken zijn meer dan correct nagekomen. Na enkele maanden nog wat issues met mijn radio, die prima opgelost zijn.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank Anton voor deze mooie review, en veel rijplezier en zonnige kilometers met jouw nieuwe Porsche Boxster

No nonsens garage die afspraak nakomt.

Tot nog toe tevreden klant.

• Afspraken nakomen

hartelijk dank voor uw mooie review.

We zijn op een erg leuke manier geholpen. Snelle service en ook nog eens meegedacht om een probleem met onze huidige auto op te lossen!

• Afspraken nakomen

Goede snelle service en afspraken worden goed nagekomen!

• Afspraken nakomen

Veel plezier Gian met jouw prachtige Seat Ibiza.

Hele goede service!

Bedankt Thom voor de snelle en goede service gisteren! Hilde en Roel

• Reden bezoek Reparatie

Heel veel veilige kilometers in jullie prachtige Suzuki Vitara.

Uitstekend bedrijf

Wij zijn super netjes en vriendelijk geholpen. Werden goed geïnformeerd, proefrit was geen probleem en een hele leuke en aardige verkoper. Uiteindelijk tot een deal gekomen na een fijn gesprek!

• Afspraken nakomen

Heel veel rijplezier in jullie prachtige Cx-5 en wij gaan er dan ook vanuit dat deze net zo lang mee mag gaan als jullie vorige auto.

Gewoon geweldig!

Zaterdag langs geweest om voor een nieuwe auto te kijken. Konden gelijk een proefrit maken en daarna een advies gesprek met inruil etc.. zeer vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

bedankt voor uw schitterende review.

Betrouwbaar bedrijf met vriendelijk personeel!

Vriendelijk en vakkundig personeel die de tijd voor je neemt. Verkoper is totaal niet opdringerig en geeft goede uitleg over de auto. Auto keurig en volgens de gemaakte afspraken afgeleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank Andre voor deze mooie review, en veel rijplezier in jullie moiie Cx-3!!!

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!