Klantvriendelijk bedrijf, waar men afspraken nakomt

Positieve ervaring met De Rijk. Reageert snel, komt afspraken na. Kennis van zaken, vriendelijk behandeld.

• Afspraken nakomen

Bedankt Marleen voor de gezelligheid en het vertrouwen! Heel erg veel rijplezier met jullie stoere sportauto, de Mazda MX-5!

Vriendelijk duidelijk en prima service.

In mijn zoektocht naar een gezinsauto kwam ik uit bij de Rijk automobielbedrijf. Na mail contact ben ik uitgenodigd voor een proefrit. Ik kreeg alle tijd om de auto te bezichtigen en vragen te stellen. Een week later heb ik de auto gekocht.

• Afspraken nakomen

Beste Koen, bedankt voor de mooie beoordeling, het vertrouwen en heel erg veel rijplezier met de mooie Skoda Rapid!

Top service!

Goede gesprekken gehad met verkoper Thom. Auto gezien voor het poetsen, gekozen voor het afleverpakket en hier zeker geen spijt gehad. De auto was spik en span bij afleveren! Zelfs onderdelen waren nog vervangen. Oa achterlicht, spiegelkap, ruitschade opgeknapt, steenslag aangestipt en een uitgebreide onderhoudsbeurt. Buitengewoon!

• Afspraken nakomen

Beste Tom, bedankt voor de mooie beoordeling en de gezelligheid! Heel veel rijplezier met jouw prachtige A-Klasse!

Wederom snel en goed

Op alle vragen antwoord!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Erg vriendelijke en goede service

Heel fijn contact met Jeroen en medewerkers

• Afspraken nakomen

Beste Isabeth, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en het vertrouwen. Veel rijplezier toegewenst in de leuke Renault Clio!

Heel prettig geholpen!

Tijdens onze zoektocht naar een auto met hoge instap kwamen we terecht bij Autobedrijf De Rijk in Etten-Leur. Daar stond een Volkswagen Tiguan in de showroom. Na, samen met verkoper Thom, de auto uitgebreid bekeken te hebben en een proefrit op een plezierige wijze onze auto ingeruild. Een paar dagen later stond de auto klaar voor aflevering. Een paar puntjes die tijdens het eerste gesprek naar boven kwamen waren keurig opgelost. Kortom een tevreden klant. Thom, bedankt voor het prettige zakendoen en het fijne flesje wijn en graag tot een volgende keer.

• Afspraken nakomen

Beste Jean-Paul en Bea, jullie ook heel erg bedankt voor het vertrouwen en fijne zakendoen. Heel erg veel rijplezier met de prachtige Volkswagen Tiguan!

goeie garage

...

Beste Hans, bedankt voor de mooie beoordeling! Team de Rijk

zeker een aanrader

een zeer betrouwbare garage, leveren de auto keurig af en zijn niet te beroerd om er extra dingen voor te doen.

• Afspraken nakomen

Beste Patrick, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en veel rijplezier in de Opel Zafira!

Zeer prettig geholpen.

Thom heeft ons erg prettig en vriendelijk geholpen met de aankoop van onze auto !

• Afspraken nakomen

Beste Hilde en Roel, bedankt voor het vertrouwen en heel veel rijplezier met jullie prachtige Suzuki Vitara!

Buitengewoon/perfect

Bij de verkoper was niets te veel en met hem was het goed handelen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Ton! Team de Rijk

Erg goed en vriendelijk geholpen

Vanaf het moment dat we de auto hebben bekeken werden we erg vriendelijk geholpen. We mochten de auto een tijdje laten staan voor we hem konden ophalen. Prima geregeld.

• Afspraken nakomen

Beste Ton en Marianne, bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling. Heel veel rijplezier met jullie prachtige Mercedes B-Klasse en hopelijk komen jullie op de koffie als jullie weer in Nederland zijn. Team de Rijk

Betrouwbaar en een goede service

Zeer goede ervaring met De Rijk B.V. Bij binnenkomst hebben we rustig de tijd gehad om naar de potentiële auto te kijken, vervolgens zijn we te woord gestaan door Thom. Door hem zijn we zeer aangenaam geholpen en hebben we een duidelijke uitleg gekregen. Ook de aflevering van de auto was top gereld. We zijn zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Beste Coert, bedankt voor de leuke beoordeling en het vertrouwen! Heel erg veel rijplezier met jullie mooie Seat Leon!

Fijn geholpen, duidelijke uitleg, voelde meteen goed. Proefrit maken was geen enkel probleem. Kreeg voor mijn andere auto nog een eerlijke prijs terug. Top service. Kortom fijn geholpen, voor een volgende auto kom ik hier zeker terug.

• Afspraken nakomen

Beste Bart, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, gezelligheid en heel veel rijplezier met de stoere Mini!

Persoonlijk en vriendelijk

Ik werd bijzonder vriendelijk te woord gestaan. De keuring werd uitgevoerd, een leenfiets stond klaar. Ik ben een tevreden klant!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Beste Wendela, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en graag tot de volgende keer. Team de Rijk

Een bedrijf wat het vertrouwen meer dan waard is

Met enige gereserveerdheid gezien mijn ervaringen met andere bedrijven door de jaren heen zijn wij bij deze autozaak tot volle tevredenheid tot een deal kunnen komen . Tot onze verrassing was de service en de ontspannen sfeer zonder enige verkooptechniek gewoon uitstekend te noemen. Wij zijn zoals het spreekwoord zegt ,, Niet over een nacht ijs gegaan,, Kortom dit is een bedrijf wat het vertrouwen volkomen waard is , ook zonder die bewuste ,,nacht ijs,, Wij zijn zeer tevreden en komen zeker in de toekomst onze volgende wagen bij deze zaak kopen. Volgende keer brengen wij zelf een taart mee , gewoon omdat de uitstekende service in alles gewoon buiten alle verwachting was , en graag wat terug willen doen .

• Afspraken nakomen

Beste meneer Haast, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en het vertrouwen! Graag tot de volgende keer! Groeten Team de Rijk

Een betrouwbaar bedrijf die gaat voor de klant en doet wat het zegt !

Bij binnenkomst een vriendelijke ongejaagde ontvangst en ruimte om rustig je indruk op te doen om aangeboden auto te bekijken. Testrit op regenachtige dagen absoluut geen probleem. Ik heb kennis gemaakt met Thom die een van de verkopers is in het bedrijf en bij ophalen van de auto wederom een bakkie koffie met iets lekkers erbij en een praatje. Om af te sluiten is het een bedrijf met vriendelijke mensen met oog voor de klant die ik zeker zal aanbevelen en absoluut nog een keer terug zal komen.

• Afspraken nakomen

Beste Martin, dit heb ik wederzijds zo ervaren. Bedankt voor de leuke gesprekken, het vertrouwen en heel veel rijplezier in jullie mooie Opel Astra!

Heel prettig geholpen.

je wordt vriendelijk ontvangen en je kunt rustig rondkijken men neemt de tijd voor je bij het kopen van de auto en bij het ophalen van de auto wordt alles zeer netjes en duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Beste Miranda, heel erg bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling. Veel plezier van je prachtige luxe Renault Captur!

Zeer klantvriendelijk bedrijf met verstand van zaken

Vandaag een Ford Ka gekocht bij autobedrijf De Rijk. Er zitten 2 kleine deukjes in de auto, na dit aan te hebben gegeven werd er meteen een gepaste oplossing voorgelegd. Verkopers weten wat ze verkopen en hebben verstand van zaken. Verder erg klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

• Afspraken nakomen

Beste Nikki, heel erg bedankt voor het vertrouwen en super veel plezier toegewenst met jouw leuke Ford Ka!

Geweldige service!

Bij deze garage krijg je fantastische service. Onze auto moest voor de APK-keuring. We werden door de garage gebeld om een afspraak te maken, de auto werd opgehaald en weer teruggebracht. Na de inspectie van de auto, zijn wij gebeld en werd er doorgenomen wat er aan de auto mankeerde en wat de kosten zouden zijn. Erg fijne ervaring met deze garage dus!

• Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling Frank!

Super service!

Enorm goed geholpen. Eerst nog niet zo overtuigd. De verkoper gaf aan dat een proefrit geen probleem was. Na de proefrit was ik verkocht. De sfeer is goed en het personeel zeer vriendelijk!

• Afspraken nakomen

Beste Shirley, bedankt voor de gezelligheid en het vertrouwen. Heel veel rijplezier in jouw stoere en luxe Alfa Romeo MiTo!

El femoneno gaat weer als een raket

Nieuwe bandjes en hij gaat weer als een raket

• Ontvangst N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/-of APK keuring

Fijn om te horen dat de auto zo lekker rijdt na de onderhoudsbeurt!

Heel prettig geholpen.

Ik moest best een eindje rijden om mijn beoogde occasion te bekijken en een deal te sluiten omtrent de inruil (met kleine schade). Gewoon relax, men adviseerde mij eerst een proefrit te maken, alvorens te gaan onderhandelen.

• Afspraken nakomen

Beste Fred, bedankt voor de mooie beoordeling en het vertrouwen. Veel rijplezier met de Peugeot 2008!

Keurig behandeld!

Wordt netjes en vriendelijk tewoord gestaan, kunt gewoon een fijn gesprek aangaan met ze ook als het niet over de auto gaat. Geen haast, ze nemen alle tijd voor je. Supper! Ook de auto die ik daar gekocht heb, is keurig afgeleverd!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het vertrouwen en de leuke gesprekken Pablo en natuurlijk héél veel plezier met jouw stoere Audi A3!

Zeer vriendelijk en prettig communiceren

Zeer vriendelijke verkoper (Thom), was zeer prettig om met hem de deal rond te maken, althans willen wij een slordige fout van de technische afdeling melden, wij waren onderweg met onze nieuwe auto, maar kwamen erachter door rook en stank van verbrande olie dat de monteur vergeten was de olie vuldop terug te plaatsen.

• Afspraken nakomen

Beste Patrick en Patricia, nogmaals excuses voor het ongemak betreffende de olie dop. Verder heel erg bedankt voor het vertrouwen en ontzettend veel rijplezier toegewenst met jullie prachtige Mazda 6!

Bijzonder goed!

Wij hebben als vervanging van eenzelfde auto afgelopen zaterdag, een jonger exemplaar met minder km. op de teller bij De Rijk opgehaald. De verkoper van dienst, was zowel bij het eerste als tweede bezoek, bijzonder klantvriendelijk en service gericht. Ook de koffie was lekker. We gaan zien hoe de auto de komende tijd bevalt, de eerste kilometers dit weekend in ieder geval al wel!

• Afspraken nakomen

Beste familie Lijffijt, heel erg bedankt voor de leuke gesprekken en het vertrouwen. Veel veilige kilometers toegewenst met de Citroën C2!

Over Automobielbedrijf De Rijk B.V.

Automobielbedrijf De Rijk is een universeel autobedrijf. Thuis in alle merken en aangesloten bij Bosch Car Service, Mazda Service en BOVAG. Kwaliteit en service, daar staan wij voor!