Goede garage

Goed en netjes uitgevoerd onderhoud, leenauto ter beschikking en voor Honda rijders die hun auto goed willen laten onderhouden zeker een aanrader!

Priema

We zijn zeer te vreden en worden goed geholpen

Goede service en betrouwbaar

Fantastisch

Altijd goed en vriendelijk

Heel prettig altijd en voor zover ik het kan beoordelen prima gedaan!!!

Ben al jaren bij deze dealer en erg tevreden.

Deze dealer is erg klantvriendelijk en deskundig.

De dealer denkt met je mee en zorgt ervoor dat de kosten binnen de perken blijven. Een service gerichte dealer met veel deskundigheid.

Prima serviced

Altijd vriendelijk, onderhouden onze auto perfect zodat die heel lang meegaat.

Zoals altijd weer top de grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. Altijd een warm welkom bij Honda de Ruiter.

Service hoog in het vaandel

Sinds een paar weken onze, zo goed als , nieuwe hybride Jazz afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de afleverprocedure en aangenaam verrast door de prima inruil prijs voor onze vorige Jazz. Kundig en vriendelijk !

Top zaak kom zeker terug

Goed geholpen fijn zaken gedaan en nu eigenaar van mooie blauwe honda civic

Zeer tevreden!

Erg lieve medewerkers bij de dealer en staan voor je klaar! Ondanks dat we niet meer in de buurt wonen en onze auto elders hebben gekocht blijven we er komen voor de onderkoud.

Betrouwbaar en kwaliteit!

Al jaren is Auto Ruiter mijn garage: betrouwbaar, eerlijk, hoge kwaliteit en geweldige service!

Goede en snelle afhandeling van servicebeurt

Nette garage en showroom Vriendelijk en behulpzaam personeel Snelle afhandeling servicebeurt Altijd behulpzaam als je vraag hebt Hebben altijd tijd voor je als er iets is

Top garage

Je bent er nog echt klant en geen nummer. Nemen altijd de tijd voor je en zijn zeer correct. Geen onverwachte kosten en beurten worden netjes uitgevoerd. Kortom, top garage lekker in de buurt.

Fijn bedrijf, Top personeel

Enige tijd geleden onze auto aangeschaft bij dit bedrijf. Fijn gesprek gehad, goede koffie! En kon gelijk een testrit maken. er wordt meegedacht met de klant, zijn klantvriendelijk. Ze zijn ook niet voor niets een van de oudste honda dealers van nederland!

Betrouwbaar, Vriendelijk

Denken mee , veel praktijk kennis . Belangrijk om de klant te adviseren met het geavanceerde Honda hybride aandrijf systeem . Goede service .

Goed. 1 woord mag toch ook.

Mijn ervaringen zijn voor 90% altijd tot volle tevredenheid.

Prima service.

Duidelijk verhaal betreffende te mankementen en de oplossingen.

ben super tevreden met auto. de ruiter

ze staan altijd voor je klaar super

Helemaal top!!!

Vriendelijk personeel en goede service!!

oke

oke

Zonder meer goed.

Prettig geholpen bij de aanschaf van een Honda HRV h.

Goede kleine beurt

Volgens afspraak een kleine beurt uitgevoerd waar ik onder genot van koffie en aardig gesprek op kon wachten.

Wij zijn al vele jaren zeer tevreden over de vriendelijke en perfecte service.

Heel fijn bedrijf. Staan altijd voor je klaar. Denken met je mee en geven goede suggesties. Top team.

Bedrijfsgegevens

Oosteinde 21

2291AA Wateringen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.