Honderd procent tevreden

Goed advies en pro-actief verbetering aan onze auto aangebracht!

Prima volgens plan verlopen

Alles direct opgelost

Snelle service

snelle en vakkundig advies

heel prettig en met koffie erbij geholpen

Heel goed

Goede service Jullie zijn eerlijke mensen En heel betrouwbaar

Al jaren helemaal tevreden over service klant vriendelijkheid en kwaliteit, helemaal TOP score een 10 !!!!!!

erg goed

tijdstip zoals afgesproken juist.goede medewerking van het personeel na een aantal vragen

Altijd perfect geholpen, ook als je onverwachts binnenkomt

De koffie staat altijd klaar

Geweldig weer de service

Nadat we een lekke band hadden,werd de auto na telefoontje in het begin van de middag al door Auto Ruiter opgehaald,en werd band direct vervangen. Dat noem ik top services!!!! Zeker in de voor hun drukke vakantie periode. Zelfde dag al kunnen halen Vriendelijke medewerkers,zijn er altijd voor hun klanten. Auto Ruiter weer heel erg bedankt!!! Met vriendelijke groet. Hanny Boerman.

klantvriendelijk en zeer goed geholpen

Keurig en klantservice gericht bedrijf. Met vriendelijke kundige medewerkers. Afspraken worden tot in de puntjes verzorgd en uitgevoerd. Zeker een bedrijf om aan te bevelen door mijn goede ervaringen met auto de Ruiter

Prima adres voor een gebruikte Honda

Vorige maand hebben we hier een occasion gekocht voor een reële prijs. We werden vriendelijk en deskundig geholpen door Berry. Goede prijs gekregen voor onze inruil. We zijn helemaal tevreden. Klein (familie) bedrijf waar de klant nog koning is. Aanrader!

Alles volgens afspraak

Zoals gebruikelijk de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Heel vertrouwd!

Auto Ruiter is uniek in het leveren van een hoge standaard service! De klant op nummer één. Maar Honda is dan ook een erg betrouwbaar product. Heel erg blij mee!

They are very helpful and professional.

They are very helpful and professional.

Niet opdringerig en hebben hart voor de klant en hun zaak.

Nooit meer een andere dealer. Vriendelijk, niet opdringerig en meedenkend. Echt een gevoel hier had ik eerder naartoe moeten gaan.

Meedenken en vakkundigheid.

Mijn auto is al een gedateerd exemplaar (2008) maar omdat het een Honda is in principe zorgenvrij. Doordat hij met niet veel voorkomende techniek is uitgerust, Xenon verlichting en I-Shift een redelijk zeldzame combinatie. Beiden hadden problemen en dit is naar alle tevredenheid opgelost met gebruikte onderdelen en reparatie van de componenten waardoor de kosten min of meer binnen het budget bleven.

Uitstekend!!

Goede garage Ervaren mensen Koffie staat altijd klaar Vriendelijk personeel Ondanks de drukte laten ze je niet staan en helpen ze je waar ze kunnen.

Mijn autobus hier in onderhoud, helemaal tevreden mee.

Fijn autobedrijf

Een fijne garage, waar je geholpen wordt door vriendelijke en deskundige mensen. Ik voelde me er meteen thuis en ik heb er graag een rit van 80 km voor over.

Fantastische dealer, vakkundig personeel.

Ik kom al meer dan 40 jaar bij Auto Ruiter. Voor mij uiteraard maar één dealer waar ik mijn Honda koop. Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Super vriendelijk fijne service

Supervriendelijk en goede service Altijd geduld om te kijken wat de beste oplossing is voor je probleem.

Netjes

Altijd top

Altijd vriendelijk en snel geholpen

Zoals altijd weer met een goed gevoel de auto meegenomen!!

Zoals altijd weer een prettig, zorgvuldig en duidelijk bezoek aan jullie garage. De complete uitleg van wat er allemaal gedaan moest worden en het meedenken met mijn vragen, geeft mij altijd een goed en vertrouwd gevoel als ik mijn auto weer meeneem. Ik denk dan vaak, zo nu kan me niets meer overkomen en anders hebben we nog altijd Honda Assist. Maar die heb ik nooit nodig, alleen als ik zelf iets onhandigs heb gedaan, haha!!! Thx en tot de volgende beurt, Clara

Deskundig en betrouwbaar

Dit is een relatief klein bedrijf. Aardige mensen, die er al tientallen jaren werken en die je door de jaren goed leert kennen. De sfeer is er relaxt, after sales service laat niets te wensen over en de monteurs zijn deskundig en betrouwbaar. Ik ben zeer tevreden met deze Honda dealer.