Ik wilde dat ik overal zo geholpen werd!!! Bravo

Mijn vader is al zolang ik weet bij Auto Ruiter.Nu ga ik hem volgen, Dan moet wel goed zijn. Klantvriendelijk, kennis van zaken, voor alles een vette 10. Houden zo.

perfect

Alle service die ik verwacht van een honda dealer

Correcte benadering en afhandeling

Hetgeen waar ik voor kwam is naar tevredenheid afgehandeld

Fantastich

Vind het een hele fijne auto

Top de deskundigheid van Auto Ruiter!

Wij hadden een lekke band en hadden toevallig een urgente afspraak. Met het thuiskomertje naar de garage en in 10 minuten! hadden we er een nieuwe band om heen zitten. Echt, waren zo blij!

Ik kom hier al jaren, altijd weer een zeer goede service. Ga zo door.

ben zeer te vreden

auto de ruiter wateringen

Vlot geholpen

Ineens startproblemen. Ik kon langskomen en er is in een half uurtje een nieuwe accu geplaatst.

Snel en perect geholpen

Was het vervangen van een lampje. Snel gebeurd, zelfs zonder arbeidsloon.

Meer doen dan in feite nodig is

Was er vlgs afspraak voor APK en kleine beurt. De controle was degelijk en er werden zaken gevonden die later problemen kunnen geven. De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Dank voor de service.

Perfect.

Altijd prima service.

Goed en vertrouwd

Auto Ruiter gaat een stap verder om klant tevreden te stellen.

excelent

Kleine beurt uitgevoerd zoals het hoort

Prima service en zeer klantvriendelijk

Wij zijn niet voor niets al 40 jaar klant.

Goed en snel geholpen

Top geholpen bij auto ruiter

prima!!!

Altijd prima en vriendelijk geholpen ook erg blij met nieuwe telefoonkit.Soms hapert hij nog maar meestal prima,M. vr. gr. Ineke Schmit.

Een prima garage

Als altijd kan niet beter

vakkundige mensen, die altijd klaar staan, en zeer vriendelijk!!

Dankzij ""AUTO RUITER"" rijd ik nog steeds in mijn Honda uit het jaar 2002!! M'n complimenten voor deze garage, die ik aan iedereen kan aanbevelen.

Profesjoneel,vriendelijk

Klantvriendelijk, goede service en weten waar ze over praten ( goede vakmensen)

Al 12 jaar een goede service gehad. Auto de Ruiter weet waar ze voor staan .

vriendelijk, snel en accuraat

Auto gebracht, op afgesproken tijd begonnen met onderhoud, enkele kleine zaken aangegeven. Na anderhalf uur was de klus geklaard, naar volle tevredenheid uitgevoerd. Tot de volgende keer !

Wat een luxe

Dat is wel erg lang geleden dat mijn auto niet startte. Hij staat altijd binnen, maar nu wilde hij met een volle accu echt niet aanslaan. Na zes volle startcycli hebben wij de fiets maar gepakt. Na thuiskomst enkele uren later kreeg ik hem moeizaam aan de praat met het gaspedaal nu dan vol op de plank. Even tien kilometer gereden en de volgende achtend zoals ik gewend was direct aan. Op naar Auto Ruiter en mijn verhaal gedaan. Men herkende het probleem. In de middag opgehaald. Een software update en een speciale vloeistof door de benzine om de motor te reinigen. Door de E10 kan verkleving van onderdelen zoals kleppen plaatsvinden. Ik rekende op tweehonderd, maar de rekening bleef steken op twee tientjes. Ik was al uit de garantie en men deed niet moeilijk daarover. Dat zijn nog eens echte vrienden dacht ik. Dan ga ik straks niet meer naar een bandenshop, maar laat ik die hier maar bij mijn dierbare huisdealer straks wel vernieuwen. Ik ben trots op deze professionele en vriendelijke houding.

Gewoon top service voor een goede prijs

Mijn Honda Civic ima voor een beurt gebracht inclusief apk keuring, netjes geholpen, goede adviezen gekregen en altijd vriendelijk personeel wat met plezier het werk doet.

Prettige en betrouwbare garage

Zoals altijd goed geholpen en conform afspraak. Service met een grote S!

Ter zake kundige service. Vriendelijk en klantgericht.

Ik kom al jaren bij Auto Ruiter. Ik heb niets anders dan goede service gehad met een goede prijs/kwaliteit verhouding.