Geweldige garage en medewerkers

Super goed

Bij klachten aan de auto staan ze direct klaar om het probleem op te lossen. Goede vaklui. Aardige werknemers. Toppie,ga zo door. Wij zijn zeer tevreden.

Snel geholpen

Rijdt sinds 8 maanden in een 11 jaar oude Honda Civix Hybrid. Kreeg een defect aan het elektrische systeem. Auto is opgehaald door Honda Assistance. Was een dure reparatie net naar de garantietermijn. Zonder te vragen kreeg ik 50% korting op het arbeidsloon en 15% op het te leveren onderdeel. De garantie van zes maanden was voorbij dus Auto Ruiter was niet verplicht dit te doen. De volgende dag was de auto weer gerepareerd en rijdt nu weer perfect

Perfect! Zou echt niet beter kunnen.

Ik heb deze auto gekocht als vervanger van mijn Honda Civic (25 jaar), en ik goed geadviseerd. Dit is mijn 4e Honda en hij is perfect afgeleverd. Ik hoop dat ik met deze net zolang rijd als met de vorige, maar dat zal wel goed komen zolang Auto Ruiter het onderhoud maar doet.

Prettige ongedwongen sfeer zonder gladde verkooppraat.

Ik heb deze garage als zeer prettig ervaren. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam, professioneel en ontspannen. Ik heb hier een mooie tweedehands Honda HRV gekocht. Deze werd heel netjes opgeleverd en ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn zeer oude Honda Jazz. Voordat ik de auto ging ophalen kreeg ik alle afspraken duidelijk op papier in een contractje in de mail. Geen drukke gladde verkopers hier. Geen verrassingen. Deze garage komt op mij over als betrouwbaar.

Goede en vakkundige begeleiding

Klant staat voorop je wordt van begin tot de uiteindelijke aankoop goed geïnformeerd

Zoals altijd zeer tevreden

Altijd zeer vriendelijke benadering en goede uitleg van de verrichte werkzaamheden.

goede prettige ervaring

het is onze eerste ervaring met deze delaer. prettige mensen en goede service

uitstekende after salesactie

Hoewel ik mijn auto op afstand via autocoach kocht, gaf Auto Ruiter door mij een paar keer te bellen over hoe het beviel goede persoonlijke aandacht.

Super honda dealer

Zeer tevreden, service is uitstekend zelfs kleine schade gepolijst bij kleine beurt.

Super fijn bedrijf met vakkundig personeel

Laatst mijn honda jazz gebracht voor apk en onderhoud, onder genot van een lekker bakkie koffie werdt mijn auto gekeurd en onderhoud gedaan. Helemaal top!

Top bedrijf

Nemen de tijd om alles goed te onderzoeken en daarna een plan van aanpak de kosten en de tijdsduur. Top ga zo door.

Gewoon, zoals altijd, supervriendelijke mensen en doen wat ze beloven.

Adequate en vriendelijke hulp bij een prijzige reparatie

Mijn Civic heeft Xenon verlichting en 1 koplamp deed het niet meer. Het lampje was het niet. Na enig onderzoek bleek het de ontsteking te zijn nieuw een fiks bedrag. Gelukkig hebben ze een tweedehands exemplaar gevonden en gemonteerd hetgeen stukken goedkoper was dan een nieuw exemplaar. Hulde voor de vindingrijkheid van de betrokken mensen bij Auto Ruiter.

Positief !

Doe het vooral voor de Duvel !!!

Perfecte garage.

Vandaag weer voor mijn Honda de jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad. Als U een Honda in bezit heeft, ga naar dit adres. Geweldige en eerlijke mensen en goede monteurs. Ik schrijf dit niet zomaar, ze doen geen reparaties die niet nodig zijn. Deze garage is top!!

Uitstekend, korte wachttijden, alles staat klaar, koffie, thee enz aardige mensen

Prima, aan te bevelen

goede service

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij behandeld worden. Over vakmanschap kunnen wij niet oordelen, maar de auto rijdt altijd zonder problemen.

Uitstekende Honda dealer en garage waar ik ook na mijn verhuizing naar Limburg nog graag kom voor he

Kwaliteit van het merk Honda komt hier samen met de kwaliteit van de monteurs en uitstekende service van deze bijna oudste Honda dealer van Nederland. Dit is en blijft mijn vaste garage voor onderhoud van onze nieuwe HRV.

Fantastische garage

Al jaren is auto Ruiter mijn garage! Vakkundig , behulpzaam en vriendelijk, echt een fantastische garage!

Geweldig!!!!!

Fijne mensen.Zijn heel hulpvaardig.Heel fijn dat hier terecht ben gekomen.Voor mij eenTIEN.

word goed behandeld

Klant- en servicegericht

Tijdens bandenwissel hebben de medewerkers gelijk een up-date van het navigatiesysteem uitgevoerd. Pro-actief!

Vriendelijk, kundig en snel!

Ik was te laat met m’n APK keuring, ik belde en kon al dezelfde morgen terecht. Een uurtje later was m’n auto al gekeurd! Ik had een leenfietsen meegekregen, goede service! Heel vriendelijk personeel! Ik raad deze garage zeker aan.

Alle werkzaamheden werden rustig doorgesproken, goede service en vriendelijk personeel.