Wat een super auto!

Netjes afgeleverde occasion.

Super....

alles wordt goed nagekeken en opgelost....

wat een service geweldig

vriendelijke en eerlijke benadering. had een klein gebrek ontdekt is dezelfde dag nog verholpen. ben zeer content

Zeer klantvriendelijk!

Ik werd heel snel tussendoor geholpen met mijn accu die door lang stilstaan helemaal leeg was. Na doormeten bleek alleen een boost nodig. Terwijl ANWB had gezegd dat ik een nieuwe accu moest.€239! Na een half uurtje wachten met een kop koffie was mijn accu weer helemaal in orde voor slechts €15.

Vriendelijk, kundig en eerlijk personeel.

Ze denken mee en komen met oplossingen. De mensen die daar werken gaan overduidelijk voor de lange termijn relatie en dat is vandaag de dag niet vanzelfsprekend. Mijn complimenten. Ik ben erg tevreden over het onderhoud aan mijn Honda en Auto Ruiter Honda is voor mij de vaste plek voor mijn Honda.

Zoals gewoonlijk, goed!

Mijn Civic Type R is weer heerlijk verwend.

Fijn geholpen met uitleg.

Direct bereikbaar en vriendelijk personeel

Prima zo als altijd!

Professioneel en vriendelijk.

Prima geholpen ook volgens afspraak.

Goede ervaringen.

Uitstekende en vriendelijke Service.

Goede en professionele afhandeling van de servicebeurt. Bedankt. Met vriendelijke groeten, Harry

Alle lof Ga zo door

Heel vriendelijk en goed geholpen Bedankt. Bram en. Lenie

In een woord klasse altijd al 40 jaar

Je komt bij Auto Ruiter en je wordt goed ontvangen en de hulp is prima ik zou geen andere zaak voor reparatie willen. Ga zo door het is vakwerk!, Heren.

Prettige balie Deskundige monteurs

Enigszins in twijfel, maar tevreden.

Eindelijk even de tijd voor een reactie. Tja zoals gewoonlijk weer de jaarlijkse controle met nu dus te droge achterbanden. Haarscheurtjes wat men zag. Vervangen was het advies, doe maar, dan kan er weer iemand blij gemaakt worden met nog 4 mm profiel. Ik wil mijn auto, acht jaar oud, eigenlijk inruilen, maar een goede hybride is echt te duur. En voor € 300,- per maand, wat ik nu kwijt ben, kan ik echt niet zo’n fijne ruime auto (Honda Jazz 1.3) leasen. Voor mij en voor auto Ruiter een lastig dilemma. Wellicht dat op termijn een goede occasion passeert, maar dan ik moet ik de site in de gaten houden of er vaker even een bakje koffie halen. Verder gezellig bijgepraat met John en even met eigenaar Wim, waarvan ik nu weet dat hij Mc Laren koestert met Senna als topcoureur in gedachten. En met wederom dank voor de goede zorg voor mijn auto op naar echt zomers weer.

Een fijne garage met leuke, behulpzame werknemers waar je goed geholpen wordt. Kom er al jaren en heb meerdere Honda's daarvandaan.

Fantastische auto en top service

We zijn super fijn geholpen met onze zoektocht naar een nieuwe auto. Geen druk.

Zeer vriendelijk en kundig

Ik ben de BMW dealer gewent waar je niet altijd even vriendelijk wordt behandeld helaas. Na positieve reviews ben ik naar AutoRuiter gegaan en heel vriendelijk geholpen. De medewerkers zijn zeer kundig en denken in oplossingen. Zeker aan te bevelen en ze hebben er 2 auto’s bij voor onderhoud :-)

Goede sirvise

Smorgens werd ik nog gebeld vanwege de afsluiting van het Oosteinde. Keurig netjes

Normaal gesproken zou ik voor onderhoud niet zo ver reizen, maar tot nu toe tevreden over bejegening en service.

Ok

Ok

Uistekende geholpen en een goede uitleg hoe de auto werk

Heel tevreden!!

Altijd vriendelijk en correct.

Prima service zoals altijd.

Bij Honda Ruiter sta je zelden voor verrassingen. Van te voren worden er duidelijke afspraken gemaakt. Tijdens het onderhoud word je gebeld als er mogelijk niet voorziene reparaties uitgevoerd moeten worden. Het uitvoeren daarvan gebeurt altijd in overleg. Na afloop wordt alles nog een keer doorgenomen. Kortom, Auto Ruiter is betrouwbaar, kundig en zeer klantvriendelijk

Altijd bereid te helpen, ook zonder afspraak

Ze zijn nooit te beroerd om naar je auto te kijken bij problemen. Deze worden altijd opgelost. Bovendien zijn het ook nog gezellige lui. Je kunt er altijd binnen wandelen voor een bak koffie en een praatje. En kom je vrijdag laat in de middag wordt 't helemaal gezellig.

Klantvriendelijk en zeer service-gericht

Al 20 jaar meer dan tevreden met de klantvriendelijke en de snelle service-gerichte aanpak van Auto Ruiter. Een aanrader!

Oosteinde 21

2291AA Wateringen