prima service

Al altijd een prima service gehad. Snel het probleem verholpen. Vriendelijk personeel, klantgericht.

Uitstekende service en kwaliteit

Werdt snel geholpen Mooie inruilprijs De paar kleine dingetjes werden vakkundig en zonder kosten voor de klant opgelost Rijdt nu een goede auto voor een goede prijs

Een prettig en klantvriendelijk bedrijf om zaken mee te doen.

Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Het is een prettig en klantvriendelijk bedrijf. Dhr Berry De Jong heeft alles prima geregeld. De Service en is goed.

Goede service vriendelijk en eerlijk over wat wel of niet moet gebeuren

Ik vind normaal een apk of onderhoud lastig meestal duurder dan je dacht , maar bij de Ruiter heb ik dat gevoel niet, no nonsens is wat hier telt. Voor de grap hoorde ik de eigenaar zeggen dat Honda zijn auto’s te goed maakt dit in combinatie met eerlijk garage werk maakt dat je hier je auto met vertrouwen brengt.....

perfecte hulp- en dienstverlening na schade!

Mijn auto werd aangereden en moest weg getakeld worden. Op dezelfde dag had Garage De Ruiter een vervangende auto voor me klaarstaan. Zonder eerst discussie over schadeherstel (wie, waar en hoe) of vergoedingen. Vervolgens is schadeherstelbedrijf door hen ingeschakeld en is de schade -expert begeleid. De reparatie is geregeld door De Ruiter bij Fa. Harteveldt. Een en ander is keurig uitgevoerd, behoorlijk snel en ook de financiële afhandeling is soepel verlopen.

The service was excellent.

I found out that your service needs to be booked well in advance of the date for the APK . This was not a serious problem this time but I will take this into account next service time.

Correct geholpen!

Vanuit Limburg met auto Ruiter gebeld, voor een radio probleempje van mijn Honda Civic, kreeg Berry de jong aan de telefoon. Zeer vriendelijke behulpzame man! Heeft me correct en met succes geholpen! 👍 SUPER!

Klantvriendelijk bedrijf met deskundige medewerkers!

Heb nu mijn tweede Jazz sinds korte tijd, beide gekocht bij Auto Ruiter. Probleemloze auto en klantvriendelijk servicegericht bedrijf!

Goed bedrijf vriendelijk personeel en zeker ook de leidinggevende

Werken op tijd en goed

netjes, vakkundig en helder

servicebeurt, apk en airbag vervangen en onderhoudt van de auto netje gebeurt daarna heldere uitleg wat er gedaan is en eventuele aandachtpuntjes van de auto. Goede service

Snel duidelijk en prima koffie

De klant staat voorop

De klant staat voorop. Erg vriendelijke mensen.

Goede service.

Geen klachten

Perfecte garage

Ik ben voor de eerste keer bij auto ruiter geweest. Het eerste wat opvalt dat de ontvangst met een kopje koffie erg leuk is. Ik ben een zeer kritisch persoon, dus alleen met koffie kom je er niet. Maar wat een nette en fijne garage, zo kom je ze bijna niet meer tegen. Echte vaklui, luisteren naar je probleem en repareren het perfect. Ik vind jullie zo`n goede garage dat ik het aan iedereen kan aanbevelen. Voor mij een 10+ Vriendelijke groet, Jan.

To the point service and communication

I came in for a headlight issue. For free: - headlight issue was checked - headlight issue was fixed - rest of the car got a check as well A tyre damage was found and recommendations were given. I was about to do a lot of driving for the summer holidays. So this find potentially saved me from a lot of head ache. Thanks guys!

Goede ontvangst altijd een kopje koffie

gewoon goed

iedere keer weer

100 % tevreden

Over de aankoop van deze auto ben ik uitermate tevreden.

Zoals altijd prima.

Ze denken mee en je hebt nooit het gevoel dat ze je "flessen"

Aangenaam Verrast !!

Net naar deze regio verhuisd. Verrast hoe Auto Ruiter groter blijkt te zijn in omvang met snelheid van handelen en aanpak, maar toch met de landelijke vriendelijkheid. Wachten is geen probleem, zat aangenaam met een kopje groene thee aan tafel…. ze laten je ook met rust. Ineens was de auto weer klaar!

Vriendelijk personeel die goede service verleend

Zeer tevreden met Auto Ruiter als dealer en garage. Altijd goede advies.

GOED

OP TIJD PRETTIGE ONTVANGST

Betrouwbaar en goede service.

Zonder meer aan te bevelen.

vriendelijk personeel en alles aan de auto was in orde

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede adviezen en prima service. Jaarlijks onderhoud aan mijn Honda Jazz wordt uitstekend uitgevoerd.

Over Auto Ruiter