Ok

Ok

Top bedrijf dat problemen oplost.

Zeer tevreden over dit bedrijf .Altijd klant vriendelijk en perfecte service.

Goede en zeer klantvriendelijke service

Goede en zeer klantvriendelijke service

Top bedrijf!!

Top bedrijf!!

Altijd klantvriendelijk

Fantastisch bedrijf en mensen

Vriendelijk en deskundig

Ik word altijd op een prettige manier geholpen. Voor mij is het belangrijk dat ik vertrouwen voel.

Uitstekende servies geen ander woord voor.

Keurig, zoals altijd!

Laatst reed ik langs om 'n lampje van de koplamp te laten vervangen. Ik had geen afspraak, maar er werd gelijk tijd gemaakt. Ik had nog 'n lampje in 't reserve doosje zitten. Ik wilde na 't vervangen van de lamp naar binnen lopen om 'n nieuw lampje te gaan halen, waarop de monteur zei: 'Nee hoor, dat hoeft niet, die doen we wel in 't doosje als u er volgende week bent voor 't plaatsen van de nieuwe banden'. Dat is nog eens service!

alles snel en goed gedaan

alles snel en goed gedaan.

Prima vriendelijke en professionele service

Dit autobedrijf geeft een zeer professionele service! Informatie over de reparatie en snel afgehandeld! Aanrader!

Al vele Decennia 's

Correcte behandeling en technische bekwaam personeel , herstel en service zeer tevreden. Kosten en uitleg qua herstel, service , enz op een correcte en duidelijke manier. Vriendelijke behandeling. Vriendelijk te woord gestaan woorden. Koffie / Thee wordt altijd aangeboden. Wifi aanwezig, Toilet aanwezig , zit plaatst aanwezig. Parkeerplaats voldoende aanwezig. Nazorg ook correct in verband met navraag over service cq herstel van. Ten bate van aankoop cq verkoop een goede en duidelijke uitleg en resultaat voor beide. Financiering ten bate van aankoop auto cq verkoop van auto goed geregeld. Openbaar vervoer aanwezig. Is wel enig voet verplaatsing bij nodig maar minimaal. Enigste minpuntje is misschien dat je geen afspraak cq informatie kan opvragen als vaste klant via de site "Auto ruiter wateringen" - "Klantensite" . Wat voor een vaste klant tevredenstellend is en als toekomstig klant indruk kan maken. In Totaal het cijfer 9 is voor mij een 9,5.

plezierig en met goed advies zoals altijd

bij plaatsen winterbanden werd gecheckt of er wintersport plannen waren, dit ivm profieldiepte minder dan 4 mm. Voor gebruik in eigen land zijn ze nog voor 1 seizoen gemonteerd.

Uitmuntend

Zal Auto Ruiter absoluut adviseren vanwege de prachtige service, kwaliteit en dienstverlening.

uitstekend

Kom nu ongeveer 3 -4 jaar bij auto Ruiter. Altijd vriendelijk, prima en goede service. Je kunt en mag er altijd alles vragen. Denken graag met je mee en goede adviezen. Kom graag met de auto naar auto Ruiter.

TOP!

Wij zijn al zo'n 30 jaar zéér tevreden klanten, geweldige klantenservice. Ga a.u.b. zo door!

Prima advies over banden.

Ik moest nieuwe banden hebben. Aangeraden Michelin 4 seizoen banden. Perfect advies. Een stillere auto en veiliger op de weg.

Goed en perfect

Super geholpen Alles snel en zeer klant en auto vriendelijk

Ook in coronatijd een prettige ontvangst en behandeling

Ik kwam voor een eerste service beurt voor mijn Jazz met mijn kleinzoon van vijf. Ondanks corona werden we gastvrij ontvangen. Mijn kleinzoon kreeg een Lego-autootje waarmee hij erg blij was. De servicebeurt werd in de geplande tijd uitgevoerd. We gingen tevrdden weer naar huis.

Top service

Medewerkers zijn erg goed in hun werk.

Top! Zoals altijd!

Ben hier al bijna 30 jaar klant. Altijd wordt er op tijd geleverd en altijd vakwerk voor een nette prijs. Vriendelijk in goede harmonie. Zo zouden meer bedrijven moeten leveren.

dik tevreden

ik ben heel tevreden hoe we geholpen zijn

Meestal is het goed.

zeer klantvriendelijk en prima geholpen

Conform afspraak geholpen en de koffie was ook prima

Na vele nieuwe auto's te hebben gekocht ging ik op zoek naar een ruime betrouwbare station om mee te nemen naar spanje. Honda de Ruiter had deze staan van 18 jaar jong. Het is knap dat het verkoop team je het gevoel kan geven alsof je een hele nieuwe auto had aangeschaft. Chapeau hiervoor.

Servicegericht, heldere afspraken en zeer goede kwaliteit!

De schade aan mijn Honda die ik helaas na een aanrijding heb opgelopen is keurig, professioneel en adequaat opgelost en afgehandeld.