prima onderhoud

kleine onderhoudsbeurt gedaan en zoals altijd weer goed!

klein onderhoud en apk

kon er op wachten en alles keurig gedaan. Ook de koplampen kappen mooie gepolijst en weer heel helder. Alleen vergeten het waarschuwingen lampje voor een beurt te resetten. Ga ik wel even voor langs

Ben nu al vijf jaar bij deze Honda dealer maar ik heb nog nooit zo’n klantvriendelijke en betrouwbare autodealer meegemaakt. Voor mij zijn ze top

Airco reinigen

Kom hier al jaren. Ben nog steeds tevreden met mijn Honda. Vriendelijk en bekwaam personeel. Mijn vraag van vandaag omtrent reinigen van airco is dezelfde dag nog opgelost. Dank jullie wel.

Zoals altijd een prima service en vakkundige en vriendelijke mensen.

Info en afhandeling,top

Zeer correcte en spoedige afhandeling ,kon er op blijven wachten en geen verrassingen achteraf,elec.buitenspiegel vervangen, mooie locatie. Team autoRuiter bedankt Gr. Joop Remmerswaal.

Vriendelijke en uitstekende monteurs met kennis van zaken, reparaties worden snel en zorgvuldig afgehandeld. Goede service. Personeel zeer aardig. Korte wachttijden.

Top service

Altijd vriendelijk. Had gebeld en werd dezelfde dag geholpen

Honderd procent tevreden

Goed advies en pro-actief verbetering aan onze auto aangebracht!

Prima volgens plan verlopen

Alles direct opgelost

Snelle service

snelle en vakkundig advies

heel prettig en met koffie erbij geholpen

Heel goed

Goede service Jullie zijn eerlijke mensen En heel betrouwbaar

Al jaren helemaal tevreden over service klant vriendelijkheid en kwaliteit, helemaal TOP score een 10 !!!!!!

erg goed

tijdstip zoals afgesproken juist.goede medewerking van het personeel na een aantal vragen

Altijd perfect geholpen, ook als je onverwachts binnenkomt

De koffie staat altijd klaar

Geweldig weer de service

Nadat we een lekke band hadden,werd de auto na telefoontje in het begin van de middag al door Auto Ruiter opgehaald,en werd band direct vervangen. Dat noem ik top services!!!! Zeker in de voor hun drukke vakantie periode. Zelfde dag al kunnen halen Vriendelijke medewerkers,zijn er altijd voor hun klanten. Auto Ruiter weer heel erg bedankt!!! Met vriendelijke groet. Hanny Boerman.

klantvriendelijk en zeer goed geholpen

Keurig en klantservice gericht bedrijf. Met vriendelijke kundige medewerkers. Afspraken worden tot in de puntjes verzorgd en uitgevoerd. Zeker een bedrijf om aan te bevelen door mijn goede ervaringen met auto de Ruiter

Prima adres voor een gebruikte Honda

Vorige maand hebben we hier een occasion gekocht voor een reële prijs. We werden vriendelijk en deskundig geholpen door Berry. Goede prijs gekregen voor onze inruil. We zijn helemaal tevreden. Klein (familie) bedrijf waar de klant nog koning is. Aanrader!

Alles volgens afspraak

Zoals gebruikelijk de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Heel vertrouwd!

Auto Ruiter is uniek in het leveren van een hoge standaard service! De klant op nummer één. Maar Honda is dan ook een erg betrouwbaar product. Heel erg blij mee!

They are very helpful and professional.

They are very helpful and professional.

Niet opdringerig en hebben hart voor de klant en hun zaak.

Nooit meer een andere dealer. Vriendelijk, niet opdringerig en meedenkend. Echt een gevoel hier had ik eerder naartoe moeten gaan.

Meedenken en vakkundigheid.

Mijn auto is al een gedateerd exemplaar (2008) maar omdat het een Honda is in principe zorgenvrij. Doordat hij met niet veel voorkomende techniek is uitgerust, Xenon verlichting en I-Shift een redelijk zeldzame combinatie. Beiden hadden problemen en dit is naar alle tevredenheid opgelost met gebruikte onderdelen en reparatie van de componenten waardoor de kosten min of meer binnen het budget bleven.

Uitstekend!!

Goede garage Ervaren mensen Koffie staat altijd klaar Vriendelijk personeel Ondanks de drukte laten ze je niet staan en helpen ze je waar ze kunnen.