Accuraat geholpen.

Bij een servicebeurt tijdig verteld wat er voor problemen zijn

uitstekend geholpen

mensen die meedenken voor de juiste oplossing en kwaliteit leveren met het onderhoud van je auto, heel vertrouwd en veilig gevoel.

Very good experience

Always helpful and trustworthy.

Prima geholpen!

Servicebeurt volgens afspraak prima uitgevoerd.

Al jaren dik tevreden qua onderhoud en service.

Vriendelijk en altijd klaarstaand. Een dikke 10

Bij aankoop van een Honda Jazz occasion en het inruilen van onze oude Jazz zijn wij zeer goed geholpen door de vriendelijke en deskundige medewerkers van Auto Ruiter. De auto werd prima opgeleverd, inclusief een speciale aanpassing van de bestuurdersstoel. Veel help met, en uitleg van, de talloze nieuwe elektronische mogelijkheden van deze auto, inclusief het formatteren van een USB-stick voor onze muziek. Een gordelgesp die leek verdwenen te zijn werd na een lange zoekaktie teruggevonden - een arbeidsintensief klusje voor de monteurs! Later, bij een software update die langer duurde dan verwacht, kregen we probleemloos een leenauto mee. Wij zijn zeer tevreden met Auto Ruiter.

Topbedrijf

We hadden een probleem met de auto,na telefonisch contact stonden ze gelijk voor ons klaar. Volgende ochtend werd er direct gehandeld,medewerker stond vroeg voor de deur en hielp ons direct uit de brand,en hadden we dezelfde dag onze auto weer voor de deur. Kregen nog een leuk plantje mee ook. We kunnen dit bedrijf iedereen aanraden. Vriendelijk en zeer behulpzaam bedrijf. Gaan nooit meer naar een ander.

In één woord Geweldig !

Klantvriendelijk ,Vakbekwaam ,Gastvrij ! Na afloop een bakje Voorjaar mee naar huis !

Gewoon een beurt

Iets wat ik als normaal ervaar, gewoon jullie werk doen. Kost genoeg en je mag er wat van verwachten. Je kunt voor een lagere prijs bij de kleinere garages gaan, maar je gunt het aan de Honda dealer! Mvg Frits IJzendoorn

Opnieuw prima geholpen.

Dank voor jullie service en

conform afspraak

Van te voren overlegd over grotere ingreep. Vriendelijke medewerkers.

Nog niet zo heel lang klant maar tot nu toe heb ik goede ervaringen opgedaan!

Vriendelijk, een luisterend oor en als dealer van mijn favorite merk, verstand van zaken!

Correct en vriendelijk geholpen.

Men overlegt eerst met jou als er extra te herstellen problemen zijn aan de auto. En adviseren jou in het belang daarvan. Advies en communiceren is zeer goed bij de Ruiter.

Deskundige service en transparant

Ik heb mijn auto bij Auto Ruiter gekocht en vanwege een zeer goede ervaring tijdens het aanschaproces, heb ik de auto ook bij ze in onderhoud gebracht. Ook bij het onderhouden is de ervaring prima. Bij Auto Ruiter is al het personeel zeer deskundig op hun eigen werkgebied. Zij zijn zeer transparant over de werkzaamheden en de daarbij behorende kosten. Tegelijkertijd denken ze ook mee met de klant, zodat je een keuze kunt maken over het minimaal en maximaal benodigde werkzaamheden en de daarbij behorende kosten, zodat de klant een goed overwogen beslissing kan maken.

Goede service. Vriendelijke mensen.

Goede service. Nette werkplaats en goed parkeren.

Goede garage

Goed en netjes uitgevoerd onderhoud, leenauto ter beschikking en voor Honda rijders die hun auto goed willen laten onderhouden zeker een aanrader!

Priema

We zijn zeer te vreden en worden goed geholpen

Goede service en betrouwbaar

Altijd goed en vriendelijk

Heel prettig altijd en voor zover ik het kan beoordelen prima gedaan!!!

Ben al jaren bij deze dealer en erg tevreden.

Deze dealer is erg klantvriendelijk en deskundig.

De dealer denkt met je mee en zorgt ervoor dat de kosten binnen de perken blijven. Een service gerichte dealer met veel deskundigheid.

Prima serviced

Altijd vriendelijk, onderhouden onze auto perfect zodat die heel lang meegaat.

Zoals altijd weer top de grote onderhoudsbeurt uitgevoerd. Altijd een warm welkom bij Honda de Ruiter.

Service hoog in het vaandel

Sinds een paar weken onze, zo goed als , nieuwe hybride Jazz afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over de afleverprocedure en aangenaam verrast door de prima inruil prijs voor onze vorige Jazz. Kundig en vriendelijk !

Top zaak kom zeker terug

Goed geholpen fijn zaken gedaan en nu eigenaar van mooie blauwe honda civic