Klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk

Onderhoud van de auto wordt keurig verzorgd.

Het onderhoud van mijn CRV verloopt iedere keer vlekkeloos. 's Morgens breng ik de auto, We bespreken even de staat van de auto. In de loop van de dag word ik gebeld over onderdelen van de auto, die vervangen of gerepareerd moeten worden. Ik krijg te horen wat de mogelijkheden en wat de kosten zijn. Na mijn fiat wordt het uitgevoerd. Zodra de auto klaar is krijg ik een belletje en kan ik de auto ophalen. De auto rijdt daarna weer als een zonnetje. Ik ben erg te spreken over hun werkwijze, hun vakkundigheid en hun vriendelijk. Top!

Altijd goede service

Heel proffesioneel en vriendelijk personeel. Ze zijn ook duidelijk in de communicatie. Al 6 jaren vaste klant.

Ik ben uitstekend geholpen!!

Zoals vanouds weer snel en betrouwbaar geholpen, klasse !!

Beste Honda dealer in deze regio.

Goede service, vakkundig en vriendelijke medewerkers.

Een dikke 10

Een dikke 10 !!!

Ik ben ik 45 jaar klant bij de firma Ruiter en naar volle tevredenheid

Het is een dorps aandoend bedrijf. Als klant wordt je altijd vriendelijk onthaald met koffie. Tijdens de werkzaamheden aan de auto kun je gaan kijken hoever het staat en vragen kun je stellen aan de monteur. Nou wat wil je nog meer!!!!!

Goed en naar verwachting.

Afspraak gemaakt en op afgesproken tijd geholpen. Personeel heeft goed op enige vragen die ik had (o.a. over navigatiesysteem) gereageerd. Een van de monteurs heeft uitgezocht hoe e.e.a. bedient moest worden en de tijd genomen om het mij (in de auto) uit te leggen. Zeer tevreden hierover.

?

?

Weer alles prima in orde

Altijd vriendelijk en de beurten worden prima uitgevoerd.

zoals altijd een zeer goede service!!!!!

altijd een goede ervaring!!

Vakkundig

Snel ,vriendelijk en behulpzaam.

Super dealer !

Kom sinds een jaar bij Auto Ruiter na het overnemen van een Honda Jazz van een kennis. Ben daar geweest voor het vervangen van de air back (terugkeer oproep) een service beurt en een APK keuring. Alle keren vriendelijk te woord gestaan ,op tijd ,en bekwaam geholpen!

Very Good

Always a pleasure to see the guys working here. I really like having my car serviced here.

Corona

Vandaag een e-mail gekregen over speciale maatregelen binnen de garage. Jullie laten niets aan het toeval over, waar kan je nog zo`n garage vinden. Heb al reeds een afspraak voor een onderhoudsbeurt voor mijn auto en ben heel blij dat monteurs alle desinfectie gebruiken voor uitbreiding van het virus, geweldig. Groet, Jan van Lopik.

Ofschoon het voor ons ver weg was zijn we er uitstekend geslaagd.

Nadat wij, mijn vrouw en ik, op internet een auto hadden gezocht, t.w. een Honda Civic van na 1-1-2017, die zeer weinig had gelopen kwamen we in contact met dit bedrijf. We vonden er een rally rode van 2017. Mijn vrouw kon evenwel niet over de kleur heen stappen en toen dat duidelijk was werd ons door de heer v. d. Meer een andere aangeboden die eveneens niet veel had gelopen maar wit was en nog wat mooier ! Weliswaar was er ook wat prijsverschil maar dat is na enig onderhandelen voor beide partijen goed opgelost. We hebben er nu ongeveer 1800 km mee gereden er zijn er na enige gewenning door mijn vrouw zeer tevreden over. We hebben nu een auto met heel fijne rijeigenschappen gecombineerd met veel comfort. En zeker ook prachtig om te zien.

Altijd Correct en goed geholpen

Prima garage

Zeer netjes geholpen

Terugroepactie voor airbag, ik kon om 8h15 terecht, op weg naar mijn werk. Airbag vervangen terwijl ik wacht (met koffie) en 30min later alweer op pad. Top!

Alles netjes volgens afspraak.

Prima service, gewoon goed

super correct en snel geholpen Service Met een Hoofdletter S

Ik voel mij thuis bij auto Ruiter !

Heb het volle vertrouwen dat ik na een onderhoud veilig de weg op ga.

Defecte uitlaat bekeken en een lekkage tijdelijk verholpen. Afspraak voor reparatie een week later waarbij de achterste pot is vervangen.

Goed en deskundig

Een heel goede garage met zeer prettige en deskundige mensen, een 10 met een griffel!!!

Very good service. :)

Nice and professional people.

Tevreden

Ik kom al jaren bij dd Ruiter en ik ben er tevreden over en ze helpen me goed