Uitstekend en professioneel

Het inbouwen van een stopschakelaar in de automaat lesauto is geen dagelijks werk. Desondanks heeft Auto Ruiter hier wel ervaring mee. Netjes en doeltreffend geïnstalleerd en wanneer de schakelaar niet gebruikt hoeft te worden, is deze netjes opgeborgen in het dashboardkastje. Vriendelijk en behulpzaam personeel en de koffie staat altijd klaar!

Vriendelijk en vakkundig geholpen, zoals altijd.

Storing airco opgespoord, hersteld en systeem getest. Werkt weer als vanouds!

Ik ben tevteden

Ik ben goed geholpen

geweldig

zoals vele jaren, wordt er goed meegedacht met de klant. Zij zullen geen onnodige reparaties, die nog kunnen wachten, aanbevelen.

Er zijn geen tussentijdse werkzaamheden verricht aan het voertuig. Ik heb alleen een set reservelampen die besteld waren afgehaald.

Ik ben erg tevreden over de uitstekende en snelle service.

Uitmuntende service

Zoals gebruikelijk altijd een positieve en professionele ervaring.

Zeer klantvriendelijk

Voor (kleine) reparaties wordt tijd gemaakt. Ook bij grote drukte in de werkplaats. Geweldige service.

Wederom prima!

Gedurende de tien jaren, dat ik klant ben bij Auto Ruiter niets dan lof. Uitstekende service tegen redelijke prijzen.

Ik ben heel tevreden

De medewerkers van Auto Ruiter zijn uitermate vriendelijk en deskundig, ik ben al 18 jaar heel tevreden.

Snel en goed

Vriendelijk

Ik kwam voor het maken van mijn airbag. Ik werd snel, goed en vriendelijk geholpen door de heren.

TOP!

Ben zeer blij met Auto Ruiter. Duidelijk met contact en afspraken. Mooie schone werkplaats (dat heeft betekenins). Reparaties zijn altijd perfect uuitgevoerd. Aardige mensen met ontspannen sfeer. Goeie adviezen en meedenkend bij overwegingen. En last but not least: Honda (ik heb een CRV) is een geweldig fijn automerk! Zojuist ((begin september 2020) in een dag naar oost Oostenrijk gereden in 11 uur (met files) en ik stap zonder rugklachten uit!

Geweldig tevreden!

Goede service, vriendelijk ontvangst... al 25 jaar klant en uiterste tevreden!!

Heerlijk superteam met een goede instelling.

Hier word je blij van als je weer aan de (beurt) of (apk) toe bent, wij zijn blij met deze dealer.

Al jaren tevreden.

De reparaties, vervangingen, en beurten worden altijd goed uitgevoerd. Ook als je zonder afspraak langs komt wordt er altijd gekeken of je geholpen kan worden.

Perfect!

Goede service en vertrouwd. Echt een aanrader.

Goede afspraken snelle hulp goede aflevering. En alle even vriendelijk Goedzo houd het zo. ,dan blijven wij zeker komen

Ouderwets goede sevice!

Ben al jaren klant en zéér tevreden. Vriendelijke mensen, altijd even behulpzaam, TOP!

Goed!

Vriendelijke ontvangst en helemaal fijn dat de auto naar mijn huisadres werd gebracht.

Uitstekende vakbekwame en vriendelijke medewerkers..!

Bij auto Ruiter voel ik mij geen nummer. Altijd word ik vriendelijk en persoonlijk geholpen. Verder wordt onderhoud zeer accuraat uitgevoerd en zo nodig altijd advies op maat. Ook het onderhoud wordt goed bijgehouden en krijg altijd op tijd een melding hiervoor. De beste service die ik tot nu toe heb meegemaakt bij een garage..!

Top bedrijf!!

Mn auto gebracht voor apk en onderhoud,kon er op blijven wachten. Ik kreeg een lekker bakkie koffie en kon gratis gebruik maken van WiFi. Het is echt een fijn bedrijf,ik kom er al jaren.

Altijd beste hulp en aardige sfeer

Professioneel en snel hulp .echt aardig en hulpzaam personeel. Bedankt

Goed geholpen

De auto was snel klaar

Betrouwbaar en servicegericht

Goed ervaring, betrouwbaar Helder in wat er gedaan moet worden aan de auto en wanneer.