Redney Lodewijks eigenaar van Ruinemans Auto\'s in Wolvega is een eerlijke en zeer betrouwbare garagehouder die servicegericht positief samen met zijn klanten meedenkt en hun aanbeveling doet m.b.t. de juiste aanschaf en bij de reparatiekosten. Wij zijn jaren klant bij Ruinemans auto\'s en hebben meerdere BMW\'s bij hem gekocht en deze zijn bij Ruinemans in onderhoud met onze volle tevredenheid.

We zijn zeer vriendelijk geholpen en hebben een prachtige zeer nette auto bij Ruinemans gekocht. Erg blij mee.

Erg goed. Nette werkplaats, leenauto, uitgebreide toelichting. Deskundig, klantgericht en prima tarief.

Het bedrijf voor je BMW voor onderhoud. Ik zou geen ander bedrijf aan mijn auto laten komen voor het onderhoud.

Auto werd keurig en netjes afgeleverd. Bedrijf komt betrouwbaar en professioneel over zou er zo weer een auto kopen .

Begin dit jaar een auto bij Ruinemans gekocht. Vandaag voor APK en nieuwe banden geweest. Was met als vorige keer weer top service. Auto gewassen teruggekregen en ook nog een lekkere attentie voor de kerst. Top bedrijf met super service en zeer deskundig en vriendelijke mensen.

Bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm, En zien u graag terug in 2019. En voor nu fijne feestdagen en alvast een gezond en gelukkig 2019. Groet Ruinemans auto's

Keurige service, flexibel en professioneel. Auto wordt gewassen en vervangend vervoer is geen probleem. Advies op maat, absolute aanrader.

Ik moest terug naar Frankrijk maar had problemen met mijn auto. Ben heen gereden werd meteen vriendelijk en professioneel geholpen en de zelfde dag was mijn auto klaar. Topservice!!

Zeer toegankelijk en een uitstekende service en dat allemaal tegen een scherpe prijs

Voor het eerst contact met dit bedrijf voor het spoelen van de automaat van mijn Volvo V70 D5. Zeer tevreden over het resultaat. Het op en af schakelen verloopt nu weer soepel. Mijn indruk is een klein en overzichtelijk bedrijf waar de eigenaren ook zelf het onderhoud doen. De auto schoon gewassen terug gekregen

Automaatbak laten spoelen, en andere dingetjes laten doen, was mijn eerste keer bij dit bedrijf, maar is super gegaan, ben zeer tevreden, en als toegift is de auto ook nog schoongemaakt! Geweldig, kan niet beter!

Wij hebben als bedrijf jaren lang een zeer goede ervaring met Ruinemans auto`s Plezierige en deskundige mensen!!!

Mijn x5 automaatbak olie laten verversen en spoelen en filter gelijk al beter resultaat sneller en soepeler schakel gedrag wat ik ook goed vond is dat ze de juiste olie gebruiken de gele ipv rode en dat ze de automaat resetten en goede uitleg gehad fijnbedrijf

Na bij mijn lokale garage plus minus 20 uur met een probleem te hebben gezeten en onderdelen vervangen zijn wat misschien niet hoefde want dezelfde foutcode bleef opkomen uiteindelijk via via bij Autobedrijf Ruinemans uitgekomen. Heel vriendelijk ontvangen, probleem uitgelegd. Heb een leenauto mee kunnen krijgen als onbekende bij hun dus zeer tevreden hierover. Hierbij komt ook nog dat hun het probleem hebben kunnen oplossen voor mij en mijn auto. Communicatie verliep geweldig. - klant communicatie heel goed! - leenauto ter beschikking - auto gerepareerd - reeel in kosten - kennis van het vak en de apparatuur! - meedenkend met de klant en advies geven

Een technisch probleem wat bij de BMW dealer jarenlang niet gevonden is, is bij Ruinemans keurig verholpen. Goede service en een goede prijs.

Goede services en duidelijke uitleg m.b.t. de verrichte werkzaamheden

Automaat van BMW Z4 uit 2003 laten spoelen als prefentief onderhoud. Keurig uitgelegd hoe een en ander te werk gaat. Tevens de carterpan als extra behandelt met antiroest aan de buitenzijde. Automaat schakelt nu soepeler en de slip in de koppelomvormer is voelbaar verminderd. Zeker een aanrader!

Bij de aankoop van de BMW X5 in april 2017 heeft Redney, de eigenaar van Ruinemans Autos in Wolvega een zeer fijne en goede indruk bij mij gegeven. Door zijn ervaring lost hij kleine problemen snel op.

Vriendelijk, rustig en zonder flauwekul te woord gestaan. Met het ophalen had de auto een onderhoudsbeurt gehad, nieuwe apk erop, gepoetst klaar. Ik hoop van deze gebruikte auto een aantal jaren plezier te hebben!

Wij hebben bij Ruinemans een bedrijfsauto aangeschaft en zijn zeer tevreden. De service is uitzonderlijk goed. De auto is helemaal schoon gemaakt, gepoetst, nagekeken, nieuwe apk en als service zijn er ook een aantal kleine deukjes verwijderd. We zijn zeer goed en snel geholpen en de medewerkers waren allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Het bedrijf is goed bereikbaar.

Vandaag bij auto Ruinemans in Wolvega geweest voor het spoelen van automaatbakvan mijn Mercedes e klasse. Was eerst bij de dealer geweest in verband met trillen niet goed schakelen van mijn auto. Na een uitgebreide proefrit werd mijn klacht bevestigd en mij meegedeeld dat de automaatbak vervangen moest worden ivm slijtage . Ik heb hier een prijsopgaaf voor gevraagd en viel bijna van mijn stoel toen ik het bedrag hoorde. Ik ben gaan zoeken en heb contact opgenomen met auto Ruinemans . deze bevestigde mijn klacht na een proefrit en stelde voor om de automaat eerst eens te gaan spoelen omdat hij bekend was met dit probleem. Dit is vandaag gebeurt en al mijn problemen ( trillen en schokken bij overschakelen) zijn helemaal verdwenen .Voortaan ga ik liever naar iemand met liefde voor het vak en de deskundigheid dan naar de dealer die alleen maar aan mijn portemonnee denkt.Redney bedankt

Ik was getipt door een collega SLK rijder Afspraak gemaakt. Ik was er ruim een uur te vroeg, omdat de verwachte verkeersdrukte niet daar was. Zeer vriendelijk ontvangen. Mijn probleem voorgelegd, en direct werd er begonnen. Binnen 10 minuten was de bron van mijn klacht gevonden. Toch maar zoals aanbevolen de bak laten spoelen. Daarvoor heeft men een prachtig apparaat . Anderhalf uur later volledig tevreden afscheid genomen. Overweeg om de bakken van andere auto´s ook te doen spoelen.

Hier onlangs de automaatbak van mijn CLK 430 laten spoelen, dit is zeer vakkundig uitgevoerd , dit bedrijf is duidelijk vakkennis aanwezig en ook nog eens klant vriendelijk. De rit naar huis gelijk al positief merkbaar verschil , de automaat schakelt soepeler/vloeiender/sneller. Absoluut een aanrader dit bedrijf!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.