Snelle en goede service

Een goede ervaring met Ruinemans. Heeft mij vrijwel meteen geholpen bij iets dat vervangen moest worden. Komt afspraken na en erg klantvriendelijk.

Bedankt voor de beoordeling. En graag gedaan. Ruinemans auto's

GEWELDIG

EEN NETTE , VRIENDELIJKE , KUNDIGE , EERLIJKE , BETROUWBARE GARAGE VOOR EEN NETTE PRIJS ONVOORSTELBAAR EN VERDIENEN EEN WARME DOUCHE !!!

Bedankt voor deze leuke positieve beoordeling. en graag tot ziens Ruinemans auto's

Mijn Bmw X4 maakt veel kilometers! En deze week hebben de heren van Ruinemans goed mijn liefde verzorgt! Heeft het nodige onderhoud gekregen en paar nachtjes gelogeerd. Kreeg zonder te vragen een leenauto mee zodat ik goed mobiel kon blijven! De heren hebben vertand van zaken, en zal iedere Bmw rijder adviseren om hierheen te gaan. Heren! Bedankt! En tot de volgende buurt!

Fantastisch, hier is eens mens nog echt klant en service perfect..!

Dit maal voor eerst in Wolvega en niet voor een auto...neen een te koop staande scooter had de aandacht. Vanaf binnenkomst in showroom een en al vertrouwen uitstralend. Meer dan perfect geholpen en dat ook nog eens voor een scooter wat niet hun reguliere handel is. Niets was teveel en de zaken perfect geregeld, wij waren uiterst tevreden en kunnen het bedrijf aan een ieder aanbevelen. Tineke en Cees de Ruijter

Gevoel voor vakmanschap

Ik ben via AutoScout24 bij Ruinemans terecht gekomen en kom daar in een garage waar het vakmanschap en kennis aanwezig is van de auto’s die zij zelf selecteren en inkopen. Heb een zeer complete Mini gekocht en voor mijn huidige auto werd een passend bedrag terug gegeven. Geen moeilijk gedoe of verkooptactiek gewoon degelijk en betrouwbaar. Afspraak = Afspraak.

mee denken met ons, we worden altijd super snel en goed geholpen!!

het probleem word altijd in een keer opgelost. en we kunnen altijd terecht super klantvriendelijk.

Redney Lodewijks eigenaar van Ruinemans Auto\'s in Wolvega is een eerlijke en zeer betrouwbare garagehouder die servicegericht positief samen met zijn klanten meedenkt en hun aanbeveling doet m.b.t. de juiste aanschaf en bij de reparatiekosten. Wij zijn jaren klant bij Ruinemans auto\'s en hebben meerdere BMW\'s bij hem gekocht en deze zijn bij Ruinemans in onderhoud met onze volle tevredenheid.

We zijn zeer vriendelijk geholpen en hebben een prachtige zeer nette auto bij Ruinemans gekocht. Erg blij mee.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg goed. Nette werkplaats, leenauto, uitgebreide toelichting. Deskundig, klantgericht en prima tarief.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het bedrijf voor je BMW voor onderhoud. Ik zou geen ander bedrijf aan mijn auto laten komen voor het onderhoud.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Auto werd keurig en netjes afgeleverd. Bedrijf komt betrouwbaar en professioneel over zou er zo weer een auto kopen .

Begin dit jaar een auto bij Ruinemans gekocht. Vandaag voor APK en nieuwe banden geweest. Was met als vorige keer weer top service. Auto gewassen teruggekregen en ook nog een lekkere attentie voor de kerst. Top bedrijf met super service en zeer deskundig en vriendelijke mensen.

Bedankt voor uw beoordeling wij waarderen dit enorm, En zien u graag terug in 2019. En voor nu fijne feestdagen en alvast een gezond en gelukkig 2019. Groet Ruinemans auto's

Keurige service, flexibel en professioneel. Auto wordt gewassen en vervangend vervoer is geen probleem. Advies op maat, absolute aanrader.

Ik moest terug naar Frankrijk maar had problemen met mijn auto. Ben heen gereden werd meteen vriendelijk en professioneel geholpen en de zelfde dag was mijn auto klaar. Topservice!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer toegankelijk en een uitstekende service en dat allemaal tegen een scherpe prijs

Voor het eerst contact met dit bedrijf voor het spoelen van de automaat van mijn Volvo V70 D5. Zeer tevreden over het resultaat. Het op en af schakelen verloopt nu weer soepel. Mijn indruk is een klein en overzichtelijk bedrijf waar de eigenaren ook zelf het onderhoud doen. De auto schoon gewassen terug gekregen

Automaatbak laten spoelen, en andere dingetjes laten doen, was mijn eerste keer bij dit bedrijf, maar is super gegaan, ben zeer tevreden, en als toegift is de auto ook nog schoongemaakt! Geweldig, kan niet beter!

Wij hebben als bedrijf jaren lang een zeer goede ervaring met Ruinemans auto`s Plezierige en deskundige mensen!!!

Mijn x5 automaatbak olie laten verversen en spoelen en filter gelijk al beter resultaat sneller en soepeler schakel gedrag wat ik ook goed vond is dat ze de juiste olie gebruiken de gele ipv rode en dat ze de automaat resetten en goede uitleg gehad fijnbedrijf

Na bij mijn lokale garage plus minus 20 uur met een probleem te hebben gezeten en onderdelen vervangen zijn wat misschien niet hoefde want dezelfde foutcode bleef opkomen uiteindelijk via via bij Autobedrijf Ruinemans uitgekomen. Heel vriendelijk ontvangen, probleem uitgelegd. Heb een leenauto mee kunnen krijgen als onbekende bij hun dus zeer tevreden hierover. Hierbij komt ook nog dat hun het probleem hebben kunnen oplossen voor mij en mijn auto. Communicatie verliep geweldig. - klant communicatie heel goed! - leenauto ter beschikking - auto gerepareerd - reeel in kosten - kennis van het vak en de apparatuur! - meedenkend met de klant en advies geven

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een technisch probleem wat bij de BMW dealer jarenlang niet gevonden is, is bij Ruinemans keurig verholpen. Goede service en een goede prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede services en duidelijke uitleg m.b.t. de verrichte werkzaamheden

Automaat van BMW Z4 uit 2003 laten spoelen als prefentief onderhoud. Keurig uitgelegd hoe een en ander te werk gaat. Tevens de carterpan als extra behandelt met antiroest aan de buitenzijde. Automaat schakelt nu soepeler en de slip in de koppelomvormer is voelbaar verminderd. Zeker een aanrader!

Bij de aankoop van de BMW X5 in april 2017 heeft Redney, de eigenaar van Ruinemans Autos in Wolvega een zeer fijne en goede indruk bij mij gegeven. Door zijn ervaring lost hij kleine problemen snel op.

Nijverheidsstraat 5

8471AB Wolvega