eerlijk en vlot geholpen

Ik ben eerlijk en vlot geholpen

Betrouwbare, vakkundige uitstraling

Liefde voor MB 200 SLK young timers is merkbaar. Handeld zo te merken alleen maar in goed onderhouden, nette betrouwbare auto's. Geen flauwekul verhalen. :) kopje koffie had gemogen :)

Goedenavond Jan Zuidema, Bedankt voor uw mooie review 🙏. En de koffie kunnen we aankomende donderdag goed maken 😉 Groet Ruinemans auto’s

Prima service en goed klantcontact

Goed adres voor onderhoud (Mercedes). Je wordt gebeld over bijzonderheden en gelijk inzage in de kosten. Leenauto is beschikbaar (indien gewenst)

Fijn contact, wij kwamen snel tot een deal

Een zoekopdracht is hier geëindigd… blij met het contact, leuke eigenaar en een knappe schone wagen kunnen kopen.

Prima zaak zeker aan te bevelen

Prettig sfeer niet opdringerig verstand van auto’s , kan de eigenaar na de koop nog altijd bellen voor info van de auto. Top bedrijf.

Goed, duidelijk en eerlijk!

Telefonisch contact gehad voor een proefrit, was geen enkel probleem en direct geregeld. Ook proefrit en uitleg waren prima, daarna richting verkoop erg duidelijk verhaal en ook bij aflevering auto wordt er echt de tijd voor je genomen! Klant is hier koning!

Uitstekende Garage

Uit alles blijkt dat hier veel kennis van zaken aanwezig is. Vriendelijke mensen, goede apparatuur en uitrusting niet te beroerd om uitleg te geven over de werkzaamheden. Kortom een aanrader deze garage!

Prettige en fijn ervaring met Ruinemans auto's

Na mijn zoekopdracht neergelegd te hebben bij Ruinemans auto's heb ik na goed overleg, met de ervaren en deskundige Redney, gekozen voor een degelijkere auto die ons en onze kinderen in en om ons dorp veilig kan brengen. Ik rijd nu in VW Up! en ben er blij met mijn keuze!

Mooie E Up! Gekocht bij deze vriendelijke garage.

Mooie E Up ! Gekocht en onze benzine Up! Ingeruild. Ging allemaal zeer gemoedelijk. Ook nog een set winterbanden met velgen tegen een aantrekkelijke prijs er bij gekocht . Blij met de bijna nieuwe Up ! Van deze prima garage .

Was allemaal prima geregeld, top autootje gekocht hier.

Prima geregeld, conform afspraak.

Super service

Vriendelijk, snel en degelijk goed. Een echte aanrader

Een deskunig en meedenkend bedrijf

Helaas bleek bij de uitvoering van een grote beurt bij garage Ruinemans de door mij aangeschafte auto (bij een ander bedrijf) niet goed gerepareerd te zijn. Garage Ruinemans heeft de volledige kop van mijn Mercedes C350e gedemonteerd, schoongemaakt en met de juiste originele pakkingen en toebehoren weer vakkundig geïnstalleerd. Heel blij met de vlotte en deskundige service, ik laat hier met veel vertrouwen mijn geliefde Mercedes in onderhoud.

Mooie auto gekocht

Erg goed geholpen door de eigenaar van de zaak. Onze auto ingeruild dat ging ook zonder probleem. Wij zijn er blij mee.

Helemaal Top....

Bij Ruinemans denken ze in oplossingen en op een klantvriendelijke manier. Heel fijn bedrijf.

professioneel , deskundig , vriendelijk

Een fijn bedrijf om goede auto`s te kopen. Zeer professioneel en klantvriendelijk

Topbedrijf. Veel tijd en aandacht voor de klant

In het kort: Dit is het fijnste autobedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Met heel veel plezier een voor mij bijzondere auto gekocht met uitstekende service/afleverservice. Redney neemt altijd uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden en laat je de ruimte om zelf tot de overtuiging te komen. Na de eerste proefrit zoveel indrukken om te verwerken, dat ik een week later nog eens een tweede keer wilde kijken en nogmaals een korte proefrit kon maken. Wat meteen de doorslag gaf, dat ik tot aankoop wilde overgaan. Garage Ruinemans is eerlijk en hier gaat het echt op basis van goed vertrouwen. En met de goede afleverservice en uitgebreide onderhoudsdocumentatie heb ik bij Redney mijn eerste Mercedes (SLK) gekocht. Het waren de 3 ritten vanuit Haarlem naar Wolvega dubbel en dwars waard. Ik ga garage Ruinemans zeker aanbevelen bij familie, vrienden en collega's.

Wat een bijzondere mensen! Service is geen woord maar één manier om in het leven te staan!!

Vandaag mijn eerste auto gekocht bij Redney en zijn vrouw. Vóór deze aankoop al 1.5 jaar de service en vriendelijke menselijke warmte van deze mensen ervaren. Sommige mensen zoeken het mooie in deze rare wereld… en andere mensen ZIJN het mooie in deze rare wereld!!

Tijd en aandacht voor de klant.

Ik heb bij Ruinemans met een goed gevoel een jonge VW E-Up gekocht. Er werd goede informatie gegeven over de auto en de herkomst. Mn in te ruilen auto werd naar waarde geschat. Hierdoor kwamen we snel tot een overeenkomst. De aflevering kon vlot worden geregeld. Zodat ik nu zeer tevreden in m'n nieuwe Up rond toer.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven, En top om te horen dat u zeer tevreden bent met de Volkswagen E-UP! Vriendelijke groet Redney Lodewijks Ruinemans auto's Wolvega

Super netjes en heel correct

Snelle deskundige hulp. Wanneer ik het heel druk heb, wordt ik snel geholpen.

Transparant

Garage Ruinemans is eerlijk en dat voelt goed. Ik heb ervaren dat zij inspelen op wat je als klant wenst. Ze zijn doelgericht, kundig en denken in mogelijkheden! Daarnaast zijn zij laagdrempelig te benaderen! Goede service, vriendelijk en kundig!

Goede snelle service, oprecht advies

Volkswagen E-up aangeschaft na lang speurwerk. Goede complete auto voor goede prijs. Geen snelle verkoper (hoeft zeker niet) en eerlijk overlegd en aangeschaft. Was het ritje naar Wolvega (130 km) waard!

Enorm fijne ervaring

Ik kon snel terecht voor onderhoud met mijn Skoda. Kundige service. Vriendelijk personeel en dan ook nog een gewassen en schone auto terug! Top!

Prima meedenkend nauwkeurig werkend autobedrijf.

Beurt plus Apk, tevens lekkage automaatbak verholpen naar volle tevredenheid.

Prima nauwkeurig werkend en meedenkend autobedrijf.

Grote beurt en Apk plus verhelpen lekkage automaatbak.

prima nauwkeurig werkend gemoedelijk autobedrijf.

Jaarlijkse beurt plus APK en ook nog een lekkage aan de automaatbak verholpen.