Ik ben geen vaste klant en kwam vanwege een garantie bij dit bedrijf maar werd vriendelijk te woord gestaan en supersnel en professioneel geholpen.

Fijne service voor een goede prijs! :-)

Wij komen al jaren bij van Roekel. Er wordt echt kwaliteit geleverd in het onderhoud van onze Kia en de prijs valt ons altijd weer mee. Daarbij werken er alleen maar vriendelijke mensen die je graag helpen en een praatje met je maken. Wat wil je nog meer?

Supersnel geholpen!

Vooraf duidelijke prijs indicatie, die ook klopte!! Goed geholpen!

Fijne garage

Nette opgeruimde garage. Net en klantvriendelijk personeel. Grotere reparaties gaan in overleg. Leenauto beschikbaar indien nodig.

Goede service en vriendelijke mensen

Ziet er verzorgd en opgeruimd uit.

Service is snel en top

Hoeft maar te bellen ennhey word geregeld. Ik kom zelden zo'n service tegen. Exht top

Prachtig familiebedrijf - goede service nette prijzen

Altijd meedenkend over de meest economische oplossing: ze hebben het druk genoeg dus zullen je niet uitmelken. Als ik beginnend monteur was zou ik het wel weten en van deze mannen gaan leren!

Snelle en goede hulp

Nadat er een lampje begon te branden op mijn Dashboard, was J.C. Van Roekel de enige die mij snel kon helpen ( een dag na bellen). Sochtends mijn auto daar afgeleverd, kreeg een leenfiets mee zodat ik toch niet terug hoefde te lopen, en na een paar uur kon ik mijn auto al weer ophalen. Tijdens het ophalen van de auto, legde hij me ook uit wat het probleem was en wat ze hebben gedaan om het op te lossen. Top service en snel gefixt!

Goed, betaalbaar en betrouwbaar!

Een heel goed en betaalbaar autogarage. Het is een familiebedrijf en iedereen is hier heel sociaal en vriendelijk. Ze nemem (ondanks dat ze heel druk zijn) alle tijd voor je. Ik vertrouw deze mensen op hun woord.

Top garage

Altijd vriendelijke service. Weten waar ze het over hebben. Je kan altijd terecht voor advies of even snel een lampje vervangen. Wij komen er al jaren en blijven komen!

Heel fijn bedrijf

Wij komen er al jaren. Voor ons geen andere. Altijd goede service. Denken met je mee. Vriendelijke mensen. Je kunt er altijd langs voor een lampje wisselen of iets anders kleins.

Prettig

Fijn geholpen, op de hoogte gehouden, vriendelijke mensen en een brandschone auto!

Prettig

Zeer tevreden klant

Altijd vriendelijk, behulpzaam, professioneel en snel.

Vriendelijk en goede service!

Versnellingsbak is gerepareerd, kreeg duidelijke uitleg en leenauto mee. Het duurde wel wat langer dan normaal omdat de onderdelen moeilijk te krijgen waren. De auto rijdt nu weer als een trein.

Over Bosch Car Service