Vriendelijk en goed

Je kunt snel terecht, niet de hoofdprijs hoeven betalen, aanbod van vervangend vervoer en bericht wanneer hij klaar is via sms. Geheel als zeer plezierig ervaren!

Fijne betrouwbaar bedrijf, zeker aan te raden!

Ik kom al jaren bij dit fijne familiebedrijf en kan hen volledig aanbevelen. Bij hen weet ik zeker dat ze alleen onderdelen vervangen als het echt nodig is. De prijs die in rekening wordt gebracht is zeer acceptabel. Er zouden meer als deze bedrijven moeten zijn! Autobedrijf van Roekel, ga zo door.

Geweldige klantvriendelijkheid garage

Garage bedrijf van Roekel is goed toegankeklijk , klantvriendelijkheid, levert goed werk en is niet duur

Goede en snelle service!

Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Goede service en goede communicatie!

Goede, vriendelijke service

De service is goed, vriendelijke mensen en er wordt goed gecommuniceerd, bijvoorbeeld per WhatsApp dat de auto weer klaar staat.

Fijn, warm en proffesioneel familiebedrijf

Ik zag de auto staan, en het was liefde op het eerste gezicht! Gezien, gekocht en nog steeds enorm blij ermee..

Snel en vakkundig geholpen

Ik kon snel terecht, de auto rijdt weer als een zonnetje, duidelijk wat de verwachtingen waren.

Alles volgens afspraak!

Vriendelijk en deskundig!

Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor de APK keuring. De auto gebracht, leenauto mee gekregen en na 1,5 uur werd ik al gebeld met de resultaten van de keuring! Netjes een factuur ontvangen en na mijn goedkeuring zijn de reparaties uitgevoerd. Zeer goede communicatie en schappelijke prijzen. Nogmaals bedankt voor voor de fijne en snelle service!

bijzonder hulpvaardig

aan alle kanten geholpen en op een vriendelijke manier te woord gestaan.

Aan de hand van deze beoordeling hebben wij contact opgenomen. Na overleg en verdere uitleg over de website en ons bedrijf is alles duidelijk geworden. Omdat wij verschillende websites hebben voor onze producten bleek dat degene op de verkeerde website heeft gezocht. Na meerdere keren overleg hebben wij de klant ook verder kunnen helpen met de officiële papieren voor een keuring bij de RDW. Met vriendelijke groet, Jos van Roekel Autobedrijf J.C. van Roekel Ede

Klant gericht

Beste garage van Ede

Snel en duidelijk

Altijd staan ze voor je klaar. Rekenen wat nodig is, niet meer.

Service gericht

Al eerder had ik een positieve review gegeven, maar na vandaag kom ik daarop terug. Dat wil zeggen dat Autobedrijf J.C. van Roekel nog meer in mijn waardering gestegen is. De goede service is dat ik bij een gratis winterinspectie werd geattendeerd op 2 gladde banden wat niet mocht gebeuren na zo'n korte tijd dus kreeg ik 2 nieuwe. Kortom. TOPSERVICE

Prima service en behulpzaam

Prima en smelled service

Deskundig behandeld luisterend oor voor mijn wensen en aanpassingen

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Niels dan positieve ervaringen, zeer KLANTGERICHT, altijd meedenkend om de om de voordeligste maar wel verantwoorde oplossingen the bieden! Wat een verschil met de Audi-dealer in Veenendaal!

2e hands Ligier gekocht. Bijzonder fijn geholpen en goede service verleend door Jos.

Sinds ik mijn auto bij Garage van Roekel in onderhoud heb, heb ik ineens geen problemen meer met mijn auto. Toen mijn oude auto echt op was, kreeg ik hulp bij uitzoeken van een prima en veilige 2e-hands auto, die perfect bij mij past.

Topservice. Staan altijd voor je klaar.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Deskundig klant vriendelijk oprecht en betrouwbaar.

Super service

super fijn bedrijf erg kundig klant vriendelijk en niet duur.