Een top-garage!

Lang geen vaste garage gehad totdat ik klant werd bij Van Roekel. Betrouwbaar advies voor een eerlijke prijs bij een fijn familiebedrijf!

Goud waard

Ze zijn er altijd voor je en hele goede service.

Zeer goed en vakkundig famieliebedrijf.

Al enkele jaren zeer tevreden over autobedrijf van Roekel omdat: * ze vakkundig zijn, er werken erg goede monteurs die regelmatig bijscholing krijgen * het contact vriendelijk, persoonlijk en klantgericht is * er een goede prijs/kwaliteit verhouding is * je op korte termijn geholpen wordt als dat nodig is * we goede hulp kregen bij aankoop van. jonge occasion (hybride, dus extra lastig) * het gewoon een heel prettig en betrouwbaar bedrijf is

Meedenkend en doen wat ze beloven

Nieuwe auto en dus nieuwe winterbanden met velgen nodig. Ik zocht velgen online uit en kreeg van hun advies. Zij regelden de rest, qua banden kreeg ik drie opties. Persoonlijk vind ik dat prettig, want online zie ik door de bomen het bos niet meer. Omzetten van de banden werden direct gedaan, zomerbanden laat ik bij hun opslaan. Kortom absoluut tevreden

Kwaliteit en aandacht

Dit is een familie bedrijf dat gaat voor kwaliteit en aandacht. Voor mij is duidelijk dat zij dit belangrijker vinden dan geld (alleen). Er worden goede adviezen gegeven, men denkt actief mee, met kennis van zaken.

Van Roekel denkt met je mee, echt vakmanschap

Dit bedrijf is een pareltje, al vele generaties, het autovakmanschap zit in hun genen en gaat er niet meer uit ;-) Wil je een garage die ervoor zorgt dat je auto storingsvrij rijdt of wil je hulp bij de aanschaf van een nieuwe occasion, ga dan eens praten met Van Roekel. Door de monteurs van Van Roekel voel je je écht gehoord, zij nemen je serieus en willen maar één ding: ze gunnen jou weer vele duizenden onbezorgde kilometers. En vindt er onverwacht tóch een storing plaats willen ze je zo snel mogelijk helpen.

BOVAG vakgarage met goed opgeleid en vriendelijk personeel

Mijn auto werd in goed overleg vlot gerepareerd. Wanneer ik op de reparatie kon wachten stond er een kopje verse koffie voor me klaar. Mochten de kosten boven en bepaald vooraf besproken bedrag komen dan werd ik eerst in kennis gesteld. Een prettige garage met vakkundig personeel

Heel fijn en goed geholpen!

Goed en snel geadviseerd, nu rijden we vol vertrouwen de winter tegemoet.

Fijne mensen en goede service en deskundigheid

Prima garage

Wordt snel geholpen en goed.. Kijken goed alles na toppie

Keurig geholpen door eerlijke mensen!!

Open en eerlijke onderhandelingen. En de koffie was goed!

Klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Onze auto reed niet meer. Koppeling moest vervangen worden. Erg snel en vriendelijk geholpen. Op zeer korte termijn kreeg ik een offerte en de werkzaamheden waren een dag later al klaar. Uiteindelijk waren we ook nog goedkoper uit omdat er minder werkuren nodig waren. Dit laat voor mij zien dat dit een betrouwbaar bedrijf is wie ik aan iedereen kan aanbevelen!

Al jaren goed

Het is gewoon goed ik kom er al meer dan 30 jaar

Vertrouwen wekkende ervaring met deze garage.

Vooraf werd ik vriendelijk en adequaat geïnformeerd over de reparatie. En alles bleek te kloppen. De service, de kosten en de aflevering. Wat je ziet is wat je krijgt. Dat is fijn en wekt vertrouwen!

Prima geholpen en goeie koffie!

Duidelijke afspraken. Zakelijke omgang. Plaats voor een persoonlijke noot.

Uitstekende hulp en advies

Zij hebben ons geholpen met het zoeken naar een mooie tweedehands auto met een kritische blik. In totaal 3 x meegegaan en of gekeken. Uiteindelijk heeft hij voor ons een auto gekocht zonder dat wij deze hebben gezien, laat staan in hebben gereden. Het vertrouwen in hun is daarvoor groot genoeg, wij zijn zeker niet teleurgesteld.

Snel, uitstekend en meedenkend!

Altijd een goede ervaring gehad. De mannen van van Roekel denken met je mee!

Een autobedrijf waar je blij van wordt !

Bij autobedrijf van Roekel een auto gekocht en ben zeer tevreden ! Tevreden over de koop, over de vriendelijke klantgerichte werkwijze van het autobedrijf en hun service ! De klant is daar nog echt koning ! Vanaf het eerste contact voelde het prettig en vertrouwd aan ! Een aanrader voor wanneer u een betrouwbare 2e hands auto zoekt !

Prettige personen met kennis en ervaring

Ze staan altijd voor je klaar om te helpen. Ik voel dat ik goed geholpen word en daarom blijf ik terug komen.

Betrouwbare en servicegerichte garage

Inmiddels enkele jaren ervaring bij deze garage. Fijne en betrouwbare garage om je auto in onderhoud te hebben.

Vriendelijk en goed

Je kunt snel terecht, niet de hoofdprijs hoeven betalen, aanbod van vervangend vervoer en bericht wanneer hij klaar is via sms. Geheel als zeer plezierig ervaren!

Fijne betrouwbaar bedrijf, zeker aan te raden!

Ik kom al jaren bij dit fijne familiebedrijf en kan hen volledig aanbevelen. Bij hen weet ik zeker dat ze alleen onderdelen vervangen als het echt nodig is. De prijs die in rekening wordt gebracht is zeer acceptabel. Er zouden meer als deze bedrijven moeten zijn! Autobedrijf van Roekel, ga zo door.

Geweldige klantvriendelijkheid garage

Garage bedrijf van Roekel is goed toegankeklijk , klantvriendelijkheid, levert goed werk en is niet duur

Goede en snelle service!

Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Goede service en goede communicatie!

Goede, vriendelijke service

De service is goed, vriendelijke mensen en er wordt goed gecommuniceerd, bijvoorbeeld per WhatsApp dat de auto weer klaar staat.