De beste garage van NL!

Altijd vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

kennis van zaken, goede adviezen en service!

Brede kennis van zeer veel automerken en mankementen en hoe deze op te lossen. Behulpvaaardigheid en goede service.

Goed advies en ze jagen je niet op kosten.

Audi E-tron issue met tanken perfect opgelost

Mijn Audi E-tron had ineens een issue met tanken: benzine stroomde weer uit de tankhals, erg vervelend. Nu blijkt de E-tron de tank volledig vacuüm te trekken om de benzine goed te houden als er langere tijd alleen electrisch wordt gereden. Bij het openen van de tankklep wordt het vacuüm weer vrijgegeven. Hierin zat een defect. Netjes opgelost en gerepareerd door Van Roekel. Ik vertrouw mijn auto ook alleen aan hen toe vanwege de eerlijke diagnoses. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Aanrader dus!

Betrouwbaar en hulpvaardig

Altijd een eerlijk advies en bij kleinere en grotere problemen wordt er zo goed en snel als mogelijk geholpen.

Top service in moeilijke situatie

Met een lekke band gestrand langs de A12 bij Ede in de avondspits bleken banden niet onder onze pechhulp te vallen. Rijkswaterstaat heeft ons afgesleept naar de carpoolplaats en wij zijn thuisgebracht door vrienden. De volgende dag op de gok Van Roekel gebeld. Zeer vriendelijk en goed geholpen. Van Roekel heeft op de carpoolplaats de band vervangen, de factuur is afgehandeld via Whatsapp en ik kon met nieuwe band wegrijden bij de carpoolplek. De factuur viel ook nog enorm mee. Echt zo fijn om in zo'n vervelende situatie aardig en vakkundig geholpen te worden. Grote dank daarvoor!

Aardig, fijne service en denken mee.

Lekke band snel opgelost

Vrijdagmiddag gebeld met verzoek vervangen lekke band. Zaterdagochtend stond de auto weer klaar!

De klant en probleem stonden centraal

Er werd goed geluisterd naar mijn klachten en tijd gemaakt om het probleem op te speuren. En het is ook daadwerkelijk opgelost voor een zeer schappelijke prijs.

Top!!

Zeer goede ervaring met deze mensen. Kundig en ervaren. Kom zeker nog eens terug!

Top garage

Ik ben heel snel en vriendelijk te woord gestaan. De reparatie verliep zonder problemen en de extra service met de leenauto, maakt dat ik een maximale score voor dit bedrijf geef.

Fijne garage

Distributie ketting laten vervangen. Duidelijk over de te verwachten kosten, scherpe prijs en goede service.

Perfecte, snelle service

Woensdag gebeld voor probleem met auto, ‘s avonds de auto nog afgesleept en donderdag was de auto alweer gereed! Alles netjes afgewikkeld op de Autotrust garantie, verder geen omkijken naar. Heel tevreden over deze snelle service!

Zeer prettig en betrouwbaar autobedrijf

Bedrijf wat altijd klaar staat als het nodig is. Denken mee en werken zorgvuldig. Fijne plek om je auto naar toe te brengen.

Erg klantvriendelijk en goede service

Hele klantvriendelijke garage, prettig contact, goede service en goed onderhoud van de auto.

Vakmanschap en sympathiek

Ze doen wat ze zeggen en komen netjes de afspraken na.

Absolute service

De service is van een groot vakmanschap de hulp die ik kreeg is niet te beschrijven. de aflevering is perfect ik ben gelijk gaan toeren met mijn ligier sj60 achter elkaar naar (DL) Kleve . zonder er maar ook gebroken uit te komen Het bestaat dus nog goede service. De ervaring was een klasse apart.

Vriendelijk en vakkundig.

Altijd helder in wat je kunt verwachten en als iets duurder uit dreigt te vallen wordt er vooraf gebeld. Het werk wordt altijd vakkundig uitgevoerd, tegen een redelijke prijs. De omgang met de klanten is altijd uiterst vriendelijk.

Altijd vriendelijk en snel opgelost

Ik ben enorm tevreden over autobedrijf Van Roekel. Ze denken altijd met je mee, zoeken naar de beste oplossing en zijn altijd eerlijk met de prijs. Zeer zeer vriendelijk en open. Je kunt altijd vragen stellen die ze meteen beantwoorden. Ik ga in ieder geval nooit meer naar een andere garage.

Gewoon goed

Klant vriendelijk en net werk.

Goed persoonlijk advies.

Fijn onafhankelijk advies.

Jaren ervaring en een top service!

Mijn vader en oom zijn altijd klant geweest en door de kwaliteit en service ben ik ook om. Ze blijven cursussen volgen om zo ook in de toekomst deze service te kunnen geven.

Betrouwbare en deskundige garage

Het is gewoonweg erg moeilijk om een betrouwbare garage te vinden die ook nog eens deskundig is. Deze combinatie is in de huidige tijd blijkbaar erg lastig. Sinds enkele jaren heb ik deze combinatie gevonden bij Auto van Roekel. Al mijn vragen en problemen inzake mijn Audi Etron worden bij hen op zeer nette en vriendelijke wijze opgelost.

Prettig , duidelijk en netjes

Duidelijke over wat er is gebeurt, ook uitleg over de trekhaak gekregen. Nette communicatie

Enorm vriendelijke garage, zeer behulpzaam!

Vriendelijke en vooral eerlijke hulp in dit bedrijf. Lekker gewoon, en fijn geholpen. Advies waar je op kan vertrouwen! Doordat mijn auto niet door de keuring kwam, koos ik ervoor om hem in te ruilen. Goed advies gekregen en zij hebben gezocht binnen mijn budget en wensen. Netjes afgeleverd mét nieuwe APK.

Over Bosch Car Service