Wat een klantvriendelijke vaklui!

Alweer een goede ervaring met autobedrijf Reijerkerk. De auto van mijn vrouw wilde niet starten; accu was helemaal leeg. Reijerkerk kwam hem ophalen en een paar dagen later was ie klaar. De auto liep weer als een zonnetje. Nieuwe accu in gezet, ook meteen maar nieuwe distributieriem genomen (was er toch tijd voor), nieuwe dynamo en aandrijfriempje, APK-keuring en vloeistoffen ververst. En dat alles voor een heel nette prijs. Wat een vaklui en wat een aardige en klantvriendelijke vaklui! Stress kennen ze hier niet. Topbedrijf! Bedankt, heren.

Vriendelijk, kundig en erg snel!

Top service! We worden altijd vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Reijerkerk is een top bedrijf

Ik ben al meer dan 30 jaar klant van Autobedrijf Reijerkerk en ben altijd goed geholpen

Snelle, prima service, vakkundig geholpen en eerlijke service

Ik werd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Mond-op-mondreclame was het voor mij. Ik kom niet uit de buurt, maar echt klasse! Heel tevreden ben ik. Echt ´n aanrader!

Werd 's ochtends meteen geholpen met een kapot dimlicht, heel fijn! Ook eindelijk een keer duidelijke uitleg over wat er mis was en een lekker bakkie koffie ;-)

Uitstekend geholpen!

Netjes geholpen, goed gerepareerd en vriendelijk personeel!

Klasse

Geachte mensen van autobedrijf Reijerkerk.  Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de fantastische informatie bij het kiezen van een auto die bij mij het beste past. Gezien mijn vorige auto's ook door jullie geleverd zijn, met dezelfde zorg en service, heb ik niet hoeven twijfelen en heb er ook geen spijt van deze keer weer bij jullie de auto gekocht te hebben. Ps. Ook leuk zo'n bos bloemen, doet het altijd leuk. Ga zo door. Dankbare groetjes Anne

Helaas nooit meer.

Als vaste klant,ging ik langs omdat mijn koplamp kapot was,ik zei doe ze alle twee maar. 5 minuten lamp H7 long life volgens internet 4.65 euro meneer rekende 30 euro voor 2 lampjes vroeg nog klopt dit wel,ja zijn dure lampen,dus nooit meer goeie garage maar hele dure prijzen,dealer is nog goedkoper.

Beste Aat de F. We vinden het jammer dat u zo negatief review heeft geplaatst op klantenvertellen.nl zeker omdat wij toch altijd streven naar een hoge klant tevredenheid waar wij onze uiterste best voor doen. Toch zijn wij er echt zeker van dat de prijs van € 30.00 voor 2 Niglin H7 long Life lampen inclusief montage een normale prijs is. Natuurlijk kan u zelf een andere prijs in gedachten hebben gehad, maar in autolampen zijn zeker ook grote kwaliteit verschillen, en hebben u dan ook de prijs laten zien bij onze leverancier zodat u met eigen ogen kon zien dat dit echt een normale prijs is en vinden het jammer dat u na het zien van dit nog steeds niet overtuigd bent dat wij u zeker niet oplichten. Ook hebben wij aangegeven een offerte van deze zelfde kwaliteit lampje ergens anders op te vragen inclusief montage en mocht dit goedkoper zijn betalen wij het verschil u dubbel uit, maar hebben tot nu toe nog geen offerte mogen ontvangen. Toch vinden we het jammer dat u zoals u aangeeft, nooit meer bij ons wilt komen en wensen u daarom het allerbeste toe bij u nieuwe garage.

Ondanks de drukte kon ik zo terecht voor de kapotte verlichting van mijn auto. Super goed en snel geholpen

Erg goed geholpen, snelle service en een hele nette prijs!!!

Ik kom niet uit de buurt, en had plotseling pech. Gezien dit precies rond de feestdagen was, konden veel andere garages mij niet helpen. Auto bedrijf-Reijerkerk, stelde zich dusdanig flexibel op waardoor ik direct terecht kon. Nog ruim voor de afgesproken tijd werd ik netjes gebeld dat de klus klaar was. Daar het een spoedje was, en ik niet uit de buurt kwam, verwachte ik dat het wel even wat zou kosten, maar de beste man bracht me niets meer in rekening. Kortom: klantgericht, snelle service tegen goede prijs!

Altijd perfecte service

Kom hier voor mijn tweejaarlijkse bandenwissel en grote en kleine beurt. Als ik bel weten ze al meteen om welke auto het gaat. Erg persoonlijk en fijne service!! Tot de volgend keer!

Top service!

Zeer goede service, zelfs in het weekend.

Fantaschtisch autobedrijf

De heren Reijerkerk zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Niets anders dan positiefs te melden.

Fijne en goede garage

Al jaren klant met een tevreden gevoel. Goede service Fijne mensen Goed product

Meer dan tevreden met de goede service!

Bij de aanschaf van onze occasion erg goede service ontvangen, ook na de aanschaf, het bedrijf denkt mee met de klant.

Een goed en betrouwbaar autobedrijf

Vriendelijk ontvangst en een verademing dat je 'gewoon' even mag rondkijken zonder meteen belaagd & bevraagd te worden wat mijn ervaring is bij grote (merk)dealers. Ik kwam wel op afspraak voor een proefrit voor een auto maar mijn oog viel vrijwel direct op een andere auto in de showroom die ik later - min of meer op de gok > lees zonder proefrit - gekocht heb. Toyota Aygo, 3 jaar oud, weinig kilometers, zag er perfect uit. Autobedrijf Reijerkerk geeft goed advies, is betrouwbaar, alles netjes afgehandeld en ik ben na 2 maanden nog steeds erg blij met mijn Aygo. Ook al woon ik wat verder weg, mijn onderhoud ga ik ook bij Reijerkerk laten doen omdat ze goed werk leveren, betrouwbaar zijn en eerlijkheid uitstralen. No nonsense, gewoon werken en leveren.

Perfecte service.

Fijne auto gekocht. Vlotte en vriendelijke hulp bij tussentijdse probleempjes.

Super Service

De service bij Reijerkerk is altijd nog beter dan je verwacht!

Super geholpen ben dik tevreden hoor ook het onderhoud is altijd voortreffelijk

Het is zeker en gewis dat Autobedrijf Reijerkerk van Adel is ! Ik ben al meer dan 50 jaar ,een zeer tevreden klant. Een geweldige garage.

Zeeer tevreden....

Al jaren vaste klant bij de gebroeders Reijerkerk.!. We worden altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Je komt nooit voor verrassingen te staan bij het afrekenen. Als er kostbare reparaties moeten plaatsvinden wordt je van tevoren op de hoogte gesteld. Gegeven advies is deskundig en betrouwbaar. Wij zijn bijzonder blij met deze garage. Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Super en relaxed

Enkele weken geleden een Toyota aygo gekocht waar ik heel tevreden over ben. Goede service, neemt de tijd voor je. Ik zal ze zeker bij anderen aanraden.

Goede service, uitstekend bedrijf!

Komt afspraken na, in mijn geval kom ik uit Rijswijk om de auto APK te keuren. Tussen mijn afspraken door kan ik plannen. Ben de auto niet de hele dag kwijt. Ondanks dat het druk is doen ze altijd hun best om mij van dienst te zijn. Mocht er toch een probleem ontstaan lost de garage dat snel op. Ben dus super tevreden over service en de kundigheid van autobedrijf Reijerkerk. Ga zo door👍👌

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe aankoop. Hyundai i 10 comfort. Een hele fijne auto. Fijn geholpen. Geen druk. Proefrit. De tijd genomen voor ons. Lekker bakkie koffie. Haha.. als je een leuke niet te dure auto zoekt, ga naar autobedrijf reijerkerk waar je nog echt geholpen wordt als persoon. Bedankt..

Vriendelijk

Een paar weken geleden een mooie 2ehands Daihatsu gekocht, prima service en keurige aflevering. Over de verdere service kan ik nog niet veel zeggen maar ga er vanuit dat deze net zo correct zijn als de aflevering van de auto