Een prima bedrijf met gevoel voor klantvriendelijk.

Wij kenden autobedrijf Reijerkerk in Lisse niet. Via internet kwamen we bij hen terecht. Na ruim 12 jaar een Dacia Duster te hebben gereden zochten we naar een jong gebruikte Dacia Duster. Reijerkerk gaf een reële inruilprijs voor onze auto. Hij is een correcte zakenman met verstand van zaken. Ook de bovag garantie was voor ons belangrijk. De overdracht ging heel leuk en de bos bloemen was een extra verrassing. We hopen nog lang klant van Reijerkerk te zijn. Fam. Tijm.

toppie

ondanks drukte in de werkplaats kon het probleem nog op dezelfde dag worden opgelost, terwijl er toch veel gedaan moest worden om in de ruimte onder de motorkap het probleem op te lossen, omdat daarvoor ook andere onderdelen tijdelijk weggenomen moesten worden. Blij met dit autobedrijf en ik hoop dan ook deze plezierige samenwerking in 2023 bij hen voort te zetten - toppie!!

Beste garage in de omgeving

Gewoon een goed bedrijf met eerlijke mensen. Ik ben hier al jarenlang tevreden klant.

Persoonlijk en tot in de puntjes geregeld

Wat een aardige mensen!

Altijd behulpzaam

De rwee broers zijn twee fijne mensen. Kom al jaren bij de firma nooit ene klacht Ik ben altijd prettig en betaalbaar geholpen ik hoop dat ze nog jaren doorgaan.

Positief!

Super tevreden ondanks zij het heel druk hadden, werd ik goed en behoorlijk snel geholpen met een grote reparatie! Vriendelijk en goede service door Kees en Bram!

Vriendelijk en transparant

Vriendelijke en goede service. Transparant over prijzen vooraf.

Wij zijn heel blij met onze ‘nieuwe’ Opel Corsa

Eén telefoontje naar autobedrijf Reijerkerk vanuit de Zaanstreek. Wij troffen het Bram ging voor ons kijken… Werd een grijze Opel Corsa uit 2015. Hij past je als je jas zei mijn man heel tevreden werd mijn eerste auto!

Goede service en klant vriendelijk

Goede ervaringen

Uitstekende garage voor service!

Uitstekende garage voor service! Helder en duidelijk wat er moet gebeuren! Duidelijke uitleg en afspraken! Helemaal goed!

Uitstekende service

Nooit problemen gehad met de afhandeling van reparaties. Vriendelijke mensen met prima tips.

Top bedrijf!

Dit bedrijf is aan te raden! Bellen altijd van te voren voor ze iets aanpakken wat niet is afgesproken. Super aardige lui en heel erg betrouwbaar.

Service met een grote S

Einde middag een lekke band. Moest evident een nieuwe band om. Wiel 's-avonds gebracht. Waar kan dat? Andere morgen 10.00 uur. Wiel klaar en gemonteerd. Geplande rit naar Duitsland kon gelukkig doorgang vinden.

Betrouwbaar, vlot.

Met B Mercedes voor oliebeurtje en APK geweest. Alles weer vlot en netjes afgehandeld Geen onzin reparaties of zo nee gewoon zoals het is

Eerlijk bedrijf

Voor mij directe hulp van een eerlijke en vriendelijke man.

Ik kan altijd op ze rekenen!

Ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze helpen me met kleine dingen als:een lamp vervangen,of een brandend dashboard lampje en met grote dingen zoals:een a p k keuring of een kleine- of grote servicebeurt.Ze bellen altijd even van tevoren op als er iets aan de auto gebeuren moet wat van te voren niet afgesproken is. We komen er in goed overleg altijd uit. Harde werkers,goede service,eerlijke prijs.

Goede, snelle, en eerlijke service

Aind de aanschaf van mijn auto in 2009 ben ik erg te vrede en vaate klant. Alles word altijd netjes en duidelijk geregeld

Wat een klantvriendelijke vaklui!

Alweer een goede ervaring met autobedrijf Reijerkerk. De auto van mijn vrouw wilde niet starten; accu was helemaal leeg. Reijerkerk kwam hem ophalen en een paar dagen later was ie klaar. De auto liep weer als een zonnetje. Nieuwe accu in gezet, ook meteen maar nieuwe distributieriem genomen (was er toch tijd voor), nieuwe dynamo en aandrijfriempje, APK-keuring en vloeistoffen ververst. En dat alles voor een heel nette prijs. Wat een vaklui en wat een aardige en klantvriendelijke vaklui! Stress kennen ze hier niet. Topbedrijf! Bedankt, heren.

Vriendelijk, kundig en erg snel!

Top service! We worden altijd vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Reijerkerk is een top bedrijf

Ik ben al meer dan 30 jaar klant van Autobedrijf Reijerkerk en ben altijd goed geholpen

Snelle, prima service, vakkundig geholpen en eerlijke service

Ik werd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Mond-op-mondreclame was het voor mij. Ik kom niet uit de buurt, maar echt klasse! Heel tevreden ben ik. Echt ´n aanrader!

Werd 's ochtends meteen geholpen met een kapot dimlicht, heel fijn! Ook eindelijk een keer duidelijke uitleg over wat er mis was en een lekker bakkie koffie ;-)

Uitstekend geholpen!

Netjes geholpen, goed gerepareerd en vriendelijk personeel!

Klasse

Geachte mensen van autobedrijf Reijerkerk.  Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de fantastische informatie bij het kiezen van een auto die bij mij het beste past. Gezien mijn vorige auto's ook door jullie geleverd zijn, met dezelfde zorg en service, heb ik niet hoeven twijfelen en heb er ook geen spijt van deze keer weer bij jullie de auto gekocht te hebben. Ps. Ook leuk zo'n bos bloemen, doet het altijd leuk. Ga zo door. Dankbare groetjes Anne

Helaas nooit meer.

Als vaste klant,ging ik langs omdat mijn koplamp kapot was,ik zei doe ze alle twee maar. 5 minuten lamp H7 long life volgens internet 4.65 euro meneer rekende 30 euro voor 2 lampjes vroeg nog klopt dit wel,ja zijn dure lampen,dus nooit meer goeie garage maar hele dure prijzen,dealer is nog goedkoper.

Beste Aat de F. We vinden het jammer dat u zo negatief review heeft geplaatst op klantenvertellen.nl zeker omdat wij toch altijd streven naar een hoge klant tevredenheid waar wij onze uiterste best voor doen. Toch zijn wij er echt zeker van dat de prijs van € 30.00 voor 2 Niglin H7 long Life lampen inclusief montage een normale prijs is. Natuurlijk kan u zelf een andere prijs in gedachten hebben gehad, maar in autolampen zijn zeker ook grote kwaliteit verschillen, en hebben u dan ook de prijs laten zien bij onze leverancier zodat u met eigen ogen kon zien dat dit echt een normale prijs is en vinden het jammer dat u na het zien van dit nog steeds niet overtuigd bent dat wij u zeker niet oplichten. Ook hebben wij aangegeven een offerte van deze zelfde kwaliteit lampje ergens anders op te vragen inclusief montage en mocht dit goedkoper zijn betalen wij het verschil u dubbel uit, maar hebben tot nu toe nog geen offerte mogen ontvangen. Toch vinden we het jammer dat u zoals u aangeeft, nooit meer bij ons wilt komen en wensen u daarom het allerbeste toe bij u nieuwe garage.