Als ik iets met de wagen is helpen ze altijd .ik ben al 30 jaar klant en altijd tevreden.ze zijn vriendelijke toffe mensen.je kan er altijd terecht.

Zeer vriendelijk, vakkundig en bbehulp

Altijd vriendelijk en vakkundig. Staan altijd voor je klaar. Geven goed advies.

Familiebedrijf met oog voor detail en flexibiliteit

Wij zijn al jaren een tevreden klant. Bram en Kees denken met je mee, zijn uitermate ervaren en getraind en hebben oog voor de mens achter de “klant”. Zeer aanbevelenswaardig dus!

Klantvriendelijk, vakbekwaam en snelle service.

Altijd vriendelijk personeel, men is meedenkend en men gaat voor kwaliteit.

ik heb een Opel Meriva gekocht, een prima garage

ik heb een Opel Meriva gekocht, een prima garage en goede service ga zo door mannen en vrouw in de garage

Altijd klaar voor de klant

Goed hulp ... juiste uitleg oplossing

Autobedrijf Reijerkerk: uitstekende service en vakmanschap!

Ik kan Autobedrijf Reijerkerk van harte aanbevelen! Het team is uiterst professioneel en vriendelijk en hun werk is van topkwaliteit. Ik ben zeer tevreden met hun diensten en zal hier zeker terugkomen.

Snelle een professionele service

Als trotse eigenaar van een mooie VW Passat, waar bijna 400.000 km op de teller staat, leek de diesel soms wat ademhalingsproblemen te hebben en vervolgens dikke rookwolken achter zich te laten. Via internet gezien dat Reijerkerk dieselmotoren kan reinigen. Resultaat is verbluffend, auto klinkt weer of dat hij net uit de fabriek komt. Enorm blij mee en op naar de 5 ton.

Een prima bedrijf met gevoel voor klantvriendelijk.

Wij kenden autobedrijf Reijerkerk in Lisse niet. Via internet kwamen we bij hen terecht. Na ruim 12 jaar een Dacia Duster te hebben gereden zochten we naar een jong gebruikte Dacia Duster. Reijerkerk gaf een reële inruilprijs voor onze auto. Hij is een correcte zakenman met verstand van zaken. Ook de bovag garantie was voor ons belangrijk. De overdracht ging heel leuk en de bos bloemen was een extra verrassing. We hopen nog lang klant van Reijerkerk te zijn. Fam. Tijm.

toppie

ondanks drukte in de werkplaats kon het probleem nog op dezelfde dag worden opgelost, terwijl er toch veel gedaan moest worden om in de ruimte onder de motorkap het probleem op te lossen, omdat daarvoor ook andere onderdelen tijdelijk weggenomen moesten worden. Blij met dit autobedrijf en ik hoop dan ook deze plezierige samenwerking in 2023 bij hen voort te zetten - toppie!!

Beste garage in de omgeving

Gewoon een goed bedrijf met eerlijke mensen. Ik ben hier al jarenlang tevreden klant.

Persoonlijk en tot in de puntjes geregeld

Wat een aardige mensen!

Altijd behulpzaam

De rwee broers zijn twee fijne mensen. Kom al jaren bij de firma nooit ene klacht Ik ben altijd prettig en betaalbaar geholpen ik hoop dat ze nog jaren doorgaan.

Positief!

Super tevreden ondanks zij het heel druk hadden, werd ik goed en behoorlijk snel geholpen met een grote reparatie! Vriendelijk en goede service door Kees en Bram!

Vriendelijk en transparant

Vriendelijke en goede service. Transparant over prijzen vooraf.

Wij zijn heel blij met onze ‘nieuwe’ Opel Corsa

Eén telefoontje naar autobedrijf Reijerkerk vanuit de Zaanstreek. Wij troffen het Bram ging voor ons kijken… Werd een grijze Opel Corsa uit 2015. Hij past je als je jas zei mijn man heel tevreden werd mijn eerste auto!

Goede service en klant vriendelijk

Goede ervaringen

Uitstekende garage voor service!

Uitstekende garage voor service! Helder en duidelijk wat er moet gebeuren! Duidelijke uitleg en afspraken! Helemaal goed!

Nooit problemen gehad met de afhandeling van reparaties. Vriendelijke mensen met prima tips.

Top bedrijf!

Dit bedrijf is aan te raden! Bellen altijd van te voren voor ze iets aanpakken wat niet is afgesproken. Super aardige lui en heel erg betrouwbaar.

Service met een grote S

Einde middag een lekke band. Moest evident een nieuwe band om. Wiel 's-avonds gebracht. Waar kan dat? Andere morgen 10.00 uur. Wiel klaar en gemonteerd. Geplande rit naar Duitsland kon gelukkig doorgang vinden.

Betrouwbaar, vlot.

Met B Mercedes voor oliebeurtje en APK geweest. Alles weer vlot en netjes afgehandeld Geen onzin reparaties of zo nee gewoon zoals het is

Eerlijk bedrijf

Voor mij directe hulp van een eerlijke en vriendelijke man.

Ik kan altijd op ze rekenen!

Ik ben nog nooit teleurgesteld. Ze helpen me met kleine dingen als:een lamp vervangen,of een brandend dashboard lampje en met grote dingen zoals:een a p k keuring of een kleine- of grote servicebeurt.Ze bellen altijd even van tevoren op als er iets aan de auto gebeuren moet wat van te voren niet afgesproken is. We komen er in goed overleg altijd uit. Harde werkers,goede service,eerlijke prijs.

Goede, snelle, en eerlijke service

Aind de aanschaf van mijn auto in 2009 ben ik erg te vrede en vaate klant. Alles word altijd netjes en duidelijk geregeld