Ouderwets goed!

Vanaf het eerste contact met verkoper Bram voelde het goed. Uiteindelijk een prachtige auto gekocht! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Super geholpen door Bram!

Vandaag onze mooie Mercedes GLA 250e opgehaald bij dit super klantvriendelijke autobedrijf. Vanaf het begin zijn wij echt heel fijn geholpen door Bram Haller. Bram is een vakkundige verkoper met het hart op de juiste plek. Wij hadden misschien veel vragen, maar hij wist overal een antwoord op en bleef geduldig. Voor ons een reden om bij dit autobedrijf wederom een prachtige Mercedes te kopen. Groetjes Robert en Irene Siebes

Keurig bedrijf

Vandaag een BMW X4 opgehaald, prima geholpen door Bram, vanaf moment van bezichtigen tot afleveren, onder het genot van de nodige kopjes koffie. Strak bedrijf.

Bijzonder mooie ervaring!

Afgelopen week hebben wij onze "nieuwe" Audi A4 Quattro opgehaald bij Bram. Wat een bijzondere ervaring was dit voor ons. Zelf autotechnicus bij een ander autobedrijf in de Achterhoek, maar de auto die ik zocht stond toch echt hier. Het gesprek met Bram was vanaf het begin vertrouwd en fijn omdat wij beiden echte autoliefhebbers zijn. Ook de twijfel die ik nog had over of dit de juiste opvolger zou zijn van onze huidige auto, werd professioneel door Bram weg genomen. Ik kreeg zonder twijfel de auto mee, mocht hem zelfs op mijn eigen werk volledig nakijken en ook nog een aantal dagen uitproberen! En dat was de juiste keuze, mijn twijfels waren weg en ik had een perfect beeld bij deze auto. Na werktijd en een paar bakken koffie later, met Bram de deal rond kunnen maken. Bij het ophalen van de auto werd ook weer alle tijd genomen, en kregen wij een grote bos bloemen. Bram je hebt ons echt perfect geholpen, dit had niet beter gekund!! Bedankt voor alles en tot de volgende! Groet Martijn

Een autobedrijf met een ziel!

Zaterdag 4 november mijn aangekochte Audi S5 Sportback opgehaald. Wederom zeer hartelijk ontvangen door Rick van Remmen, een autoliefhebber in hart en nieren die ouderwets tijd neemt voor zijn klanten. De auto stond gepoetst en wel te wachten op zijn nieuwe eigenaar. En als dank voor de deal kreeg ik een prachtige bos bloemen mee naar huis. Rick en zijn team maken alle verwachtingen volledig waar en laten je pas wegrijden als je 100% tevreden bent. Hier ben je als klant echt koning. Dank Rick, ben super blij met mijn ‘nieuwe’ auto.

Vriendelijk geholpen!

Onlangs heb ik hier mijn Mercedes GLA 250e gekocht. Ik ben super geholpen door Bram. Netjes en vriendelijk.

Een fijn en persoonlijk garagebedrijf!

Op internet vond ik de auto die ik zocht, een Mercedes-Benz GLC 300 4matic AMG-line van vier jaar oud met niet teveel kilometers. Het contact verliep erg prettig en ik kon direct terecht voor een proefrit. Net bedrijf, personeel heel vriendelijk. Bram Haller was zeer behulpzaam en geduldig. Alles verliep transparant, vertrouwd en duidelijk. De deal werd de volgende dag gemaakt en de auto stond binnen twee dagen al voor mij klaar. Perfecte service. Kortom, ik ben onder de indruk en erg tevreden, mijn auto blijft ook bij hen in onderhoud.

Enorm tevreden over het verloop en resultaat van het neerleggen van een zoekopdracht

Afgelopen zomer bij Bram een zoekopdracht neergelegd onder het genot van een kopje thee/koffie. Vanaf eerste moment eerlijk, dit is wat ik heb en wil, kan jij mij auto vinden? Ja, zei Bram. Een uitdaging zat erin, maar het is Bram gelukt en nog mooier dan ik had durven dromen, vandaag mijn auto opgehaald. Proffesioneel, attent, enthousiast, persoonlijk en no nonsens, Bram dank je wel. Van Remmen - Gademan dank voor jullie fijne service.

Top service!

Afgelopen week heb ik mijn auto hier kunnen inruilen voor een zeer mooie volle RS6. De RS6 had een paar kleine schade puntjes die netjes voor aflevering werden hersteld. Alle afspraken werden nagekomen en ik werd erg vriendelijk geholpen. Ten opzichte van andere bedrijven kreeg ik hier voor mijn oude auto ook een realistische prijs aangeboden. Niks op aan te merken!

Word erg serieus behandeld , keurig.

Word keurig te woord gestaan door verkoper Bram haller, keurige garage , vak mensen met passie, komen afspraken na. Gekocht 1e golf gte, top uitvoering ingekocht door Bram, gewoon top garage al zeker 15 jaar klant.

Klasse

Zeer professionele dealer met oog voor de klant. Recentelijk een Mercedes AMG C63s aangeschaft, zeer goed geholpen en geadviseerd door Rick! Ik kom zeker terug voor mijn volgende wagen!

Vanaf moment 1 een goed gevoel bij dit bedrijf!

Ik heb bij dit bedrijf een BMW X1 gekocht en ben daarbij vanaf het eerste informatieve telefoontje t/m de uiteindelijke aankoop geholpen door verkoper Bram Haller. Ik was onder de indruk van de service die door hem geleverd is en het eerlijke verhaal bij de auto. Daarnaast vond ik het een heel net bedrijf zowel in zakendoen als hoe alles eruitziet binnen het bedrijf. Ik waardeer het principe: ‘afspraak is afspraak’ en zo wordt hier gewerkt.

Duidelijk en klantvriendelijk personeel.

Bij Remmen-Gademan heb ik de Audi Q2 gekocht. Hierbij werd ik geholpen door Bram. Dit heb ik zeer positief ervaren. Er was duidelijke communicatie en een goede service. Je kon zien dat hij veel liefde voor zijn vak heeft.

Fantastisch geholpen door Bram!

Zoekopdracht voor Mercedes C180 geslaagd. Ontzettend fijn en vriendelijk geholpen door Bram. Bram heeft alle tijd genomen om mij alle functies van de auto uit te leggen. Bram ontzettend bedankt voor je tijd en moeite! Ik raad deze Garage absoluut aan ieder die bij Bram een Mercedes wilt kopen.

Zeer betrouwbaar en prettig bedrijf.

Ik kom al jaren bij Remmen-Gademan voor het onderhoud van mijn auto’s, en nu dat ik aan iets nieuws toe was koos ik er voor om hier een Mercedes b-klasse 180 aan te schaffen. Het gehele proces verliep bijzonder prettig en de verkoper, Bram heeft alle tijd genomen om alle functies van de auto helder en duidelijk door te nemen. Remmen-Gademan is alles wat je van een garagebedrijf hoopt, en ik kan dit bedrijf echt aanbevelen!

Een gevoel waar een klant zich koning voelt

9 november een GLC aangeschaft bij Rick. Hoewel wij uit Spijkenisse komen toch de stap genomen om deze daar aan te schaffen. De goede klik tussen ons was er meteen. 11 november was het zover, we konden hem ophalen. Netjes tijdschema van 12 tot 14 uur gevraagd. Perfecte uitleg, was ook wel nodig met zoveel toeters en bellen erop. De auto was tip top afgeleverd. We zeiden nog tegen elkaar mijn vrouw en ik, bij ons wordt er niet zoveel tijd genomen om deze af te leveren. Is eventjes rijden ongeveer 180 km, maar je krijg er veel service voor terug. Rick en andere collega’s bedankt voor alles, je mag je handen dicht knijpen met zulk vriendelijk en professioneel personeel.. een pracht Gagaoezen waar je nog graag terug naar gaat. En de service laten we tegelijk vallen met onze vakantie in Zeddam. Dank voor alles

Top service, hartelijk ontvangen, auto snel geleverd tot aan de deur. Alles is provisioneel heel super gegaan. Zeer tevreden en zeker een aanrader. Bedankt Rick

Super fijn bedrijf!!

Onlangs een super mooie auto gekocht bij dit fijne bedrijf. Bij eerste kennismaking, voelde het al meteen goed, super fijne mensen die hier werken. Ze nemen de tijd voor je en leggen alles netjes uit. Ze krijgen een dikke pluim van mij!

Zéér tevreden over dit bedrijf!

Ons hele gezin heeft in de afgelopen jaren een auto gekocht bij Remmen-Gademan. Van een A-klasse voor mijn moeder tot een S-klasse van voor mijn vader. Altijd super tevreden geweest en altijd een top service bij Rick!

Auto's en service die af is

Ik heb een tijdje geleden mijn a-klasse sedan bij Remmen gehaald. De service is top en ze nemen alle tijd om alles goed uit te leggen. Het mooie aan dit bedrijf is dat ze auto's hebben staan die 100% af zijn met tal van opties.

Wat een fijn bedrijf!!!!

Je merkt dat hier mensen werken met liefde voor het vak. Alles werd me uit handen genomen en moest zelf niks regelen. Ik heb een service gehad wat ik bij een auto bedrijf nog nooit meegemaakt heb. Wat een feest als je zo geholpen word, ik kan dit bedrijf voor 100% aanbevelen. Zeer tevreden!!

Zo werd onze aankoop er een om nooit meer te vergeten!

Afgelopen week kochten wij onze Volvo bij Rick van Remmen. Wat een warm bad en een geweldige ervaring was dit. Onze ervaringen met andere autobedrijven, waar we ook zochten naar een nieuwe auto, staken karig af bij de ervaring die we hadden bij Rick. Waar je bij andere bedrijven echt een nummer bent, en je vaak wat opdringerige autoverkopers tegenkomt merk je dat de persoonlijke aandacht en interesse van Rick een heel ander karakter heeft. Rick gaat niet voor het snelle scoren maar voor een duurzame relatie met de klant. En in zijn bedrijf is de klant nog altijd koning. De kopjes koffie, de prachtige bos bloemen, de warme aandacht en het plezier waarmee hij zijn vak uitoefent zijn op en top genieten. Zo werd onze aankoop er een om nooit meer te vergeten! En ook al hopen we nooit schade te rijden met onze mooie bolide, als dat wel zo is weten we direct waar we heen gaan. Rick van Remmen!

Zo werd onze aankoop er een om nooit meer te vergeten!

Top bedrijf en autoliefhebbers

Samen met van Remmen Gademan een auto geïmporteerd uit Duitsland. Klasse begeleiding, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Als ik de kans had gaf ik 7 sterren! Bel Rick en alles komt goed. Professioneel en ambacht, kortom een top bedrijf voor alle auto's. Dank Rick!

Vertrouwd en zonder fratsen!

Vanaf het eerste contact voelde het direct goed. Geen gladde praatjes, what you see is what you get. We zijn goed geïnformeerd en voor al onze vragen werd ruimschoots de tijd genomen. Uiteindelijk een prachtige auto gekocht en nog dagelijks genieten we van deze auto maar ook van de fijne verkoopbeleving. Ook voor onderhoud of reparatie rijden we graag de extra kilometers naar Zeddam!