Ouderwets goed.

Voor de eerste keer een Mercedes-Benz bij 'Remmen-Gademan' gekocht. Ontvangst door dhr. R. van Remmen was ontspannen en vriendelijk en zijn verhaal bij de auto open en eerlijk. Tevens dacht hij, in de aanloop naar de koop, op een enthousiaste wijze met mij mee en kreeg ik alle ruimte waarbij geen vraag teveel bleek. Na de aankoop trad er binnen enkele weken tot drie keer toe een defect op. Telkens werd het door dhr. van Remmen vlot opgepakt, waarbij de auto zelfs op mijn werk werd opgehaald en ik een volwaardige leenauto ter beschikking kreeg. Ouderwetse service wat een betrouwbaar gevoel opleverde. Het bedrijf is zéker een aanrader; Rick, bedankt! Vr. gr. Edwin v. Dijk.

Audi A3 gekocht en buiten het feit dat het een prima commerciële deal was werd de auto tot in de puntjes klaargemaakt. Dus niet alleen een prima auto met een nette prijs nee ook nog eens een geweldige prettige persoonlijke service. Een aanrader voor iedere autoliefhebber. Voor mij een 10!!

Top bedrijf

Zeer nette garage met uitstekende service! De verkoop door Rick was leuk en correct. Een bedrijf wat de moeite waard is.

Gelijk een klik en erg fijn geholpen!

Ik was al langere tijd op zoek naar een goed onderhouden mini cabrio. Vervolgens heb ik zeker een jaar lang het internet afgezocht en ben uiteindelijk bij Van Remmen-Gademan terecht gekomen. Op hun site trof ik alleen maar positieve ervaringen en dat gaf me vertrouwen. Ik woon in Sneek en Zeddam is niet om de hoek. Opgegroeid in Apeldoorn, ruim 36 jr gewoond in de Achterhoek wist ik waar het bedrijf zou moeten zitten,. Aan de doorgaande weg in het dorp bij het tankstation. De eerste kennismaking was al meteen goed, Rick van Remmen is een mooi spontaan mens die alle tijd voor je neemt en ook geïnteresseerd in mensen is. Na het proefrijden werden we het al snel eens. De auto was prachtig en werd een week later keurig afgeleverd, Om de auto op te kunnen halen werd ik door een chauffeur van het bedrijf keurig thuis opgehaald! Wat een service! Ook de aftersales/garantiezaken werden keurig en correct afgehandeld. Dus bent u een nieuwe klant, mijn advies ga kijken bij Rick en zijn bedrijf, staat uw auto er niet bij? Rick gaat desnoods voor u op zoek. Echt een aanrader!!

Enorm fijn en betrouwbaar bedrijf!

Prettige ervaring, geen moeite te veel. Deskundig en vakkundig.

goede rustige en duidelijk uitleg over de auto

Een realistische verkoop praatje, luistert naar de klant en is open en eerlijk.

Top bedrijf

Altijd eerlijk en direct

Een geweldig bedrijf

Vandaag mijn droomauto gekocht bij Rick. Wat een geweldig bedrijf en wat een klantvriendelijkheid. Het was voor mij een behoorlijk eind rijden maar het is een heel fijn gevoel om zonder zorgen zo'n flink bedrag uit te geven voor een auto waarvan vaststaat dat die met de grootste zorg aan je afgeleverd wordt en elke cent meer dan waard is. Want nog een heel prettig bijkomend voordeel is dat dit bedrijf niet alleen volkomen terecht de beste reviews krijgt maar ook aantoonbaar de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft die er te vinden is....en daar mag je met recht trots op zijn Rick.

Fantastisch bedrijf vol vakmanschap !!!

Voor de 2e keer bij Remmen en Gademan geweest en wat een genot ! Hier staat in deze snoepwinkel te Zeddam het mooiste en beste wat er te bieden is op het gebied van auto's die kloppen, zowel visueel als performance. Rick de eigenaar kan je vol passie vertellen over hoe het moet zijn zoals het bedoelt is. Nu weer een C300 gekocht en dit is geen autorijden meer, dit is beleven van wat Mercedes Benz te bieden heeft. En daar heeft Rick en zijn team een oog voor, stralende bolides die zelfs Mercedes Nederland niet heeft staan. Kortom de volgende staat weer bij Remmen en Gademan, alleen even wachten, wij gaan eerst genieten van deze C300 !! Rick vanuit de grond van ons hart : "perfect" dat is denken wij het goede woord voor jullie bedrijf.

Top bedrijf !!

10-01 een hele mooie auto gekocht. Verkoper/eigenaar is een erg plezierige en correcte man waar je met plezier zaken mee doet. Verder ook alleen maar hele mooie ( echte ) auto,sgezien. Top occasions !! Cijfer 10+

Vandaag Mercedes C63 AMG opgehaald. Het was een feest om met Rick v Remmen kennis te maken & tot een deal te komen! Wat een geweldige vent Een pure liefhebber, die je het gevoel geeft dat: Je komt hier helemaal naar toe (Kom uit het Noorden des lands) dan gaan we het hoe dan ook voor elkaar maken. Een eerlijke oprechte vent! TOP ! Wim

Vakmanschap is Meesterschap

Over kennis en ervaring gesproken. Wat is er leuker dan een auto te kopen bij iemand die gepassioneerd kan vertellen over een auto en alleen het beste aan jou wil verkopen. Rick vond voor ons de auto die wij zochten. Hij heeft ons geholpen om een weloverwogen keuze te maken, niet over een nacht ijs te gaan. Wat een betrokkenheid en wat een net bedrijf. Vanaf het begin tot het eind verliep de communicatie zoals je graag wilt communiceren. Correct, begripvol, realistisch en alles conform afspraak. Kortom 'vakmanschap'. Ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen. Team van Remmen Gademan, succes en ga zo door!

Zeer goede ervaring!

Zeer goede ervaring met de aankoop van een occasion bij dit bedrijf. Het contact met de verkoper is erg prettig en laagdrempelig. Niks is teveel en alles wordt geregeld. Verkoper is enthousiast en erg persoonlijk in het contact. Kortom: topbedrijf!

100% betrouwbaar en deskundig bedrijf

Beste lezer, heeft u wel eens een auto gekocht vanaf een foto? Ik denk dat iedereen volmondig zal antwoorden :" Nee, natuurlijk niet, denk je dat ik gek ben". Voor zover ik weet beschik ik nog steeds in volle omvang over mijn verstandelijke vermogens 😁. En toch heb ik inmiddels tot 2x toe een auto gekocht op basis van een omschrijving en foto's. Ik heb dat gedaan in het rotsvaste vertrouwen dat ik in autobedrijf Van Remmen-Gademan heb. Een lokaal, kleinschalig bedrijf onder leiding van Rick van Remmen. De contacten verlopen via hem, hij luistert naar je en is zeer zorgvuldig in het 100% checken van een mogelijke aankoop. Dat zorgt ervoor dat je bij hem met een gerust hart een auto kan kopen zonder dat voertuig ooit gezien te hebben. Rick gaat voor je aan de slag en meldt zich weer zodra de auto voor overdracht pico bello bij zijn bedrijf klaarstaat. Zijn bedrijf is laagdrempelig, je krijgt deskundig advies en er is een uitstekende aftersales. Dus mocht U overwegen een nieuwe of andere auto aan te schaffen dan beveel ik autobedrijf Van Remmen-Gademan van harte aan!!!!

Goede service en betrokken bij de klant

Van Remmen-Gademan heeft voor mij een auto geïmporteerd uit Duitsland. Dit is mij erg goed bevallen. Vanaf de eerste kennismaking tot en met de aflevering van de auto was het contact goed en werd er altijd met mij meegedacht.

Mooie BMW gekocht. Fijne service

Viel op dat Van Remmen alleen mooie auto’s verkoopt (voornamelijk Mercedes). Geen standaard uitvoeringen gezien. De BMW 325 die ik heb gekocht is ook helemaal compleet (high executive, m sport pakket, pano dak, leren bekleding etc). Erg blij mee. Ook nazorg helemaal top.

Ge-weldig! Over de mooie auto\'s hoef ik niet te schrijven dat spreekt wel voor zich, maar het bedrijf? Ik heb nog nooit een auto bedrijf gezien waar gewerkt wordt en het er zo schoon is georganiseerd en dan nog niet gesproken over de persoonlijke tijd dat ze met de klant nemen. Al om al, een zeeeer tevreden klant!

Rick is iemand met een grote passie voor auto\'s en daardoor een enthousiaste verkoper. Ik ben prima door hem geadviseerd.

positief, vrolijk ontvangst. kregen, omdat we even op de af te leveren auto moesten wachten zelfs een uitsmijter aangeboden.

Vandaag mijn eerste auto bij Rick gekocht :-) Uiteraard een speciaal moment, en dat gevoel heeft Rick mij ook echt gegeven. Erg ongedwongen fijne sfeer!

Tsja wat moet je zeggen als je de revieuwd doorleest. Weinig aan toe toevoegen.kernwoorden. Passie Netheid Service gerichtheid waar menig bedrijf een puntje aan kan zuigen. Eerlijk Recht voor zijn raap. Buiten de geijkte tijden ook bereikbaar. Kortom 10 met griffel

Voor mij de eerste keer dat ik met dit bedrijf in contact kwam. Na eerst op internet de auto gevonden te hebben zijn we vorige week woensdag naar Zeddam gereden. Dat leek veel verder weg dan het is. We hadden geen afspraak gemaakt. Toen we aankwamen stond de auto al buiten te pronken en feitelijk was ik al verkocht. Eerst maar eens naar binnen en wij werden in contact gebracht met Rick. Wat een bijzonder en kundige man. Je gooit er een kwartje in en hij raakt niet uitgepraat. Wat een vakkennis en wat een liefde voor zijn vak ! Rick toverde de sleutel te voorschijn en wij werden in de auto gezet met de woorden: \"Ik kan het wel vertellen maar ga hem eerst maar eens ervaren.\" Terug gekomen van de proefrit waren we er snel uit. Een eerlijk advies, een goede prijs en wat een prima ervaring met dit bedrijf. Gisteren (maandagavond) heb ik de auto opgehaald. Keurig netjes gepoetst en voorzien van een navigatie update. Alles tot in de puntjes verzorgd. Heel even de snelweg opgereden, Duitsland in, om te kijken wat de prestaties van de auto waren. Bij Kleve gedraaid en toen met een lach van oor tot oor terug naar Soest. Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Rick is een topvent met een geweldige passie voor wat hij doet. Wel heel mooie verhalen over auto\'s maar lekker to the point als het gaat om advies en het kopen van de auto. Werkplaats ziet er brandschoon uit en het bedrijf voelt goed. Oh ja, ik heb een Mercedes SLK350 gekocht vanuit 2014. Bijzonder mooie uitvoering en helemaal compleet.

Mooie nette schone garage eignaar en verkoper Rick is vrienndelijk en deskundig ze verkopen mooie auto’s en Remmen en Gadenman en personeel denken met de klant mee

Vorige week mijn inmiddels 10e auto gekocht bij van Remmen. Ben hier al ruim 20 jaar klant en nog steeds super tevreden. In het verleden altijd contact met vader Frans en inmiddels al enkele jaren met Rick. Afspraken worden altijd na gekomen, service is uitstekend en er staat een geweldig team mensen paraat om jouw als klant tevreden te stellen. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden.

Zeer goede ervaringen met de eigenaar Rick van Remmen. Rick heeft passie voor zijn werk. De service is optimaal, Het wordt gelijk aangepakt. Alle gemaakte afspraken zijn tot in alle kleine details na gekomen. Hier kan je geen mis koop doen. Wij zijn nog nooit zo tevreden geweest bij een koop van een auto, bij deze Rick en de medewerkers bedankt en wij komen graag terug voor de onderhoud van de auto.