• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ge-weldig! Over de mooie auto\'s hoef ik niet te schrijven dat spreekt wel voor zich, maar het bedrijf? Ik heb nog nooit een auto bedrijf gezien waar gewerkt wordt en het er zo schoon is georganiseerd en dan nog niet gesproken over de persoonlijke tijd dat ze met de klant nemen. Al om al, een zeeeer tevreden klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rick is iemand met een grote passie voor auto\'s en daardoor een enthousiaste verkoper. Ik ben prima door hem geadviseerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief, vrolijk ontvangst.\r\nkregen, omdat we even op de af te leveren auto moesten wachten zelfs een uitsmijter aangeboden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn eerste auto bij Rick gekocht :-) Uiteraard een speciaal moment, en dat gevoel heeft Rick mij ook echt gegeven. Erg ongedwongen fijne sfeer! \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tsja wat moet je zeggen als je de revieuwd doorleest.\r\nWeinig aan toe toevoegen.kernwoorden.\r\nPassie\r\nNetheid \r\nService gerichtheid waar menig bedrijf een puntje aan kan zuigen.\r\nEerlijk\r\nRecht voor zijn raap.\r\nBuiten de geijkte tijden ook bereikbaar.\r\nKortom 10 met griffel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij de eerste keer dat ik met dit bedrijf in contact kwam. Na eerst op internet de auto gevonden te hebben zijn we vorige week woensdag naar Zeddam gereden. Dat leek veel verder weg dan het is. We hadden geen afspraak gemaakt. \r\n\r\nToen we aankwamen stond de auto al buiten te pronken en feitelijk was ik al verkocht. Eerst maar eens naar binnen en wij werden in contact gebracht met Rick. Wat een bijzonder en kundige man. Je gooit er een kwartje in en hij raakt niet uitgepraat. Wat een vakkennis en wat een liefde voor zijn vak !\r\n\r\nRick toverde de sleutel te voorschijn en wij werden in de auto gezet met de woorden: \"Ik kan het wel vertellen maar ga hem eerst maar eens ervaren.\"\r\n\r\nTerug gekomen van de proefrit waren we er snel uit. Een eerlijk advies, een goede prijs en wat een prima ervaring met dit bedrijf. \r\n\r\nGisteren (maandagavond) heb ik de auto opgehaald. Keurig netjes gepoetst en voorzien van een navigatie update. Alles tot in de puntjes verzorgd. Heel even de snelweg opgereden, Duitsland in, om te kijken wat de prestaties van de auto waren. Bij Kleve gedraaid en toen met een lach van oor tot oor terug naar Soest. \r\n\r\nIk beveel dit bedrijf van harte aan. Rick is een topvent met een geweldige passie voor wat hij doet. Wel heel mooie verhalen over auto\'s maar lekker to the point als het gaat om advies en het kopen van de auto. Werkplaats ziet er brandschoon uit en het bedrijf voelt goed.\r\n\r\nOh ja, ik heb een Mercedes SLK350 gekocht vanuit 2014. Bijzonder mooie uitvoering en helemaal compleet.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie nette schone garage eignaar en verkoper Rick is vrienndelijk en deskundig ze verkopen mooie auto’s en Remmen en Gadenman en personeel denken met de klant mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week mijn inmiddels 10e auto gekocht bij van Remmen. Ben hier al ruim 20 jaar klant en nog steeds super tevreden. In het verleden altijd contact met vader Frans en inmiddels al enkele jaren met Rick. Afspraken worden altijd na gekomen, service is uitstekend en er staat een geweldig team mensen paraat om jouw als klant tevreden te stellen. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met de eigenaar Rick van Remmen.\r\nRick heeft passie voor zijn werk. \r\nDe service is optimaal, Het wordt gelijk aangepakt. \r\nAlle gemaakte afspraken zijn tot in alle kleine details na gekomen. \r\nHier kan je geen mis koop doen. \r\nWij zijn nog nooit zo tevreden geweest bij een koop van een auto, bij deze Rick en de medewerkers bedankt en wij komen graag terug voor de onderhoud van de auto. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, ontspannen.\r\nGoede service.\r\nPrettig zaken doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met ons bedrijf meerdere auto\'s bij Rick gekocht. We kunnen altijd rekenen op een snelle afhandeling en fijn contact. Wat wij vooral op prijs stellen is de gemoedelijke en transparante sfeer binnen het autobedrijf. Zeker aan te raden om hier je auto te kopen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact met De eigenaar en personeel. \r\nOnder de indruk van de auto’s in voorraad en de professionele werkplaats. In augustus 2018 kocht ik een c200 amg line. Zeer tevreden over de gang van zaken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende beoordelingen op diverse sites gezien, bijna te mooi om waar te zijn,dacht ik, maar na mijn ervaring met dit bedrijf ben ik zwaar onder de indruk van de manier waarop ik zaken kon doen met dit bedrijf, vriendelijk, deskundig,en vooral open en eerlijk in onderhandeling over de inruilwaarde van mijn vorige auto, ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben, helaas woon ik te ver weg om voor onderhoud van mijn CLA bij dit bedrijf te blijven, maar ik zal de volgende keer zeker het eerst naar dit keurige bedrijf gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service. Kregen de auto direct mee na een proefrit vanwege de reisaftstand terwijl de financiering vanuit onze kant nog niet voldaan was. verdere afhandeling nadat bleek dat de airco niet naar behoren werkte eveneens perfect afgehandeld door het bedrijf.\r\nIk zou zeker weer een auto aanschaffen bij Remmen-Gademan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend eerste conatct via mail. indicatie prijsopgevan inruil gekregen en afspraak gemaakt voor bezichtiging.\r\nkeurige ontvangst en proefrit gemaakt. konden de auto direct meenemen vanwege de reisafstand. ook problemen worden zeer adequaat aangepakt en opgelost.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren en iedere keer weer een geweldige ervaring, zulks een service die keer op keer mij weer verrast. Bediening, kwaliteit en aandacht. Met plezier breng je jouw rijgazel voor onderhoud bij deze prachtige garage. Toonaangevend voor persoonlijke service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met eigenaar Rick van Remmen, zeer vriendelijk, eerlijk verhaal en prima auto gekocht. Prachtige bos bloemen als toegift. Laat mijn auto ook verder onderhouden door mooie schone garage ook al is het voor mij niet naast de deur. Kortom ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto. Zeer fijn contact, deskundig en open; en de auto is tip top afgeleverd. Super nice ;)\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Soms moet je er een eindje voor rijden als je een speciale auto zoekt. En dat deden wij. Wij zochten een Mercedes gla 180 AMG met alles erop en aan. En die hadden ze hier. En wat op de site staat is waar. Een zere nette garage. Vriendelijk ontvangst. En Rick als goeie verkoper. We mochten gelijk een proefrit maken. En na een goeie onderhandeling hebben wij nu onze super mooie Mercedes. Rick en verder personeel dankje voor het vriendelijk ontvangst en natuurlijk voor de mooie bos bloemen. Wij raden deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze Fiat Punto opgehaald bij van Remmen. Oude auto erop ingeruild en samen tot een goeie deal gekomen. Bij aflevering een mooie bos bloemen en een volle tank, topservice!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juni dit jaar prachtige Mercedes A klasse gekocht bij Rick van Remmen. Alles perfect voor elkaar kon de auto meteen meenemen. Afspraken worden netjes nagekomen en goed bereikbaar. Fijne communicatie.\r\nDe zaak ziet er ook tip top uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat we bij van Remmen - Gademan overgegaan waren tot aanschaf van onze huidige auto waarvan we overigens zeer tevreden waren, bleek achteraf onze linker koplamp niet goed was en onze gedachten in eerste instantie was oei oei dit gaat geld kosten.\r\nMaar nadat we telefonisch overleg hadden met verkoper Rick gehad bleek achteraf onze zorgen ongegrond.\r\nDit bedrijf waar we onze auto zonder garantie hadden gekocht heeft ons op een geweldige manier geholpen door de schade welke de koplamp had op een vakkundige manier en zonder kosten te repareren we zijn garage bedrijf Remmen - Gademan daarvoor erg dankbaar dit getuigt uiteraard de manier waarop ze met hun klanten omgaan, uiterst vriendelijk en met grote passie en onder het genot van de nodige kopjes koffie was het herstel na 2 uur verholpen.\r\nWij zijn niet voor het uitdelen van een warme of koude douche maar wil garage Remmen - Gademan voor een warme douche aanbevelen bij ieder die het horen wil.\r\nBedankt en blijf volharden in deze ingeslagen weg.\r\nFam. Vrijaldenhoven Winssen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met prima en deskundige uitleg over de door ons uitgezochte auto.\r\nEen aanrader voor iedereen die een auto wil aanschaffen of dit nu gebruikt of nieuw is de passie voor hun vak druipt er van af.\r\nWij hebben er een fijn en zeer tevreden goed gevoel overgehouden van onze gebruikte aanschaf en zouden van Remmen - Gademan dan ook een fijne toekomst willen wensen, een prachtige Mercedes B 170 in het zwart blinkend als een nieuwe wij hopen op vele jaren van rij plezier en zullen zeker als we toe zijn aan vervanging bij van Remmen - Gademan aankloppen om onze wens weer in vervulling te laten gaan.\r\nOnze oude auto konden tot tevredenheid inruilen op de door ons uitgezochte juweel die prachtig gepoetst en geboende exemplaar voorzien van een prachtige boeket bloemen heeft ons een uiterst tevreden gevoel gegeven.\r\nBedankt garage van Remmen - Gademan ondanks ver van huis zullen wij zeker ieder die het horen en weten wil vertellen over jullie passie voor jullie beroep.\r\nRia en Ben Vrijaldenhoven

Over Van Remmen-Gademan B.V.

Filter op Taal