Reactie van het bedrijf
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review, vanzelfsprekend vinden wij het erg jammer dat u niet tevreden bent, omdat wij graag iedere klant 100% tevreden zien.
Het heeft inderdaad langer geduurd dan gebruikelijk voor het vullen van uw airco, omdat bij het leeghalen van het airco-systeem bleek dat er bijna helemaal geen airco-gas meer in het systeem zat. In de meeste gevallen duidt dit op een lek in het systeem en dan heeft opnieuw vullen geen zin (het nieuwe gas verdwijnt dan ook snel weer via het lek en de airco werkt alsnog niet meer) Daarom hebben wij het systeem afgeperst met stikstof, om te kunnen controleren of er een lek in het systeem zou zitten (dit is de gebruikelijke procedure in dit soort gevallen). Dan moeten we wachten of de druk weer lager wordt na verloop van tijd, hetgeen bij uw auto uiteindelijk toch niet bleek te zijn.
Vervolgens is aan het einde van de middag de airco weer gevuld. We hadden u inderdaad in de tussentijd even kunnen bellen om te informeren dat het langer duurt (zonder meerprijs overigens), maar dat is helaas niet gebeurd.
Overigens was er wel een vakantieganger bij de werkplaatsreceptie, die op onderdelen wachtte, zijn voertuig stond echter pas voor woensdag in de planning en had geen invloed op de reparatie van uw Toyota.
Excuses voor het ongemak en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Christian Reinders