vriendelijk en duidelijk

Een prettige behulpzame benadering door de werknemers. Behulpzaam en duidelijk in de uitleg. Fijne garage

Onze eerste ervaring, goed en betrouwbaar bedrijf

wij waren al langer naar een andere auto op zoek, terecht gekomen bij autobedrijf Reinders Weerselo, onze eerste indruk was goed ! betrouwbaar en duidelijk geholpen, mijn complimenten hiervoor.

Top service

Perfect als altijd

Altijd zeer tevreden

Super vriendelijk en altijd eerlijk. Nog nooit problemen gehad.

Vertrouwd en goede service

Een goed en vertrouwd adres, we zijn al jaren klant bij Reinders.

Netjes en goed bedrijf

Nvt

Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg

We zijn zeer vriendelijk geholpen en de uitleg over alles was heel duidelijk. We kregen een goede prijs voor onze inruilwagen.

Gastvrij, deskundig, goede klantbetrokkenheid.

servicegericht en men denkt met de klant mee

professionele service, rustig tijd voor overleg, gemoedelijk, er wordt je niet van allerlei extra's opgedrongen, ze zijn vlot aan de telefoon en hebben een goed systeem waarin ze alles bijhouden wat de stand van zaken is van je auto, goede prijs-kwaliteitverhouding

Prima verkoopservice

Op zoek naar een 2e (boodschappen) autootje. We werden prima en gastvrij ontvangen. De beoogde auto stond al startklaar. Nadien werd alle tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Erg tevreden met deze aankoop en de bijbehorende service. En extra servicekosten, zoals je meestal bij de grotere autobedrijven ziet, kennen ze niet: dus de auto gewoon gekeurd, gepoetst en rijklaar meenemen. Top!

Prima ontvangst en uitstekende service

Ben nu 4 jaar bij garage Reinders en niets dan lof over de vriendelijke en behulpzame manier, waarop het personeel met je omgaat. Geen poeha, maar gewoon Twentse nuchterheid. Ook zeer tevreden over de ( gelukkig weinig voorkomende) reparaties

Top auto bedrijf met zeer goede service en uiterst vriendelijke mensen.

We hebben inmiddels al diverse auto’s gekocht en in onderhoud gehad. Zowel de mensen van verkoop als van de werkplaats zijn echte professionals met veel verstand van zaken, oog voor service en kijkend naar de beste oplossing voor de klant. Kortom wij komen hier graag terug.

Top Service

Heel correct en snel probleem verholpen

Duurt ruim 7 uur voordat airco bijgevuld was

Airco moest bijgevuld worden, keurig die week ervoor een afspraak gemaakt. Moest de auto om 9 uur brengen en zou gebeld worden of kon er opwachten. Ervoor gekozen om toch naar huis te gaan daar mij werd verteld dat het een uurtje kon duren. Echter om 16 uur nog niets gehoord, uiteindelijk zelf er al naar toe gereden met de leenauto. Was mijn auto nog niet klaar..... Daar nog weer 25 min gewacht. Volgens mij was het die dag erg druk ook met vakantiegangers. Erg jammer dat zij dan uiteindelijk voorgaan. Maar de airco doet het prima!!

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review, vanzelfsprekend vinden wij het erg jammer dat u niet tevreden bent, omdat wij graag iedere klant 100% tevreden zien. Het heeft inderdaad langer geduurd dan gebruikelijk voor het vullen van uw airco, omdat bij het leeghalen van het airco-systeem bleek dat er bijna helemaal geen airco-gas meer in het systeem zat. In de meeste gevallen duidt dit op een lek in het systeem en dan heeft opnieuw vullen geen zin (het nieuwe gas verdwijnt dan ook snel weer via het lek en de airco werkt alsnog niet meer) Daarom hebben wij het systeem afgeperst met stikstof, om te kunnen controleren of er een lek in het systeem zou zitten (dit is de gebruikelijke procedure in dit soort gevallen). Dan moeten we wachten of de druk weer lager wordt na verloop van tijd, hetgeen bij uw auto uiteindelijk toch niet bleek te zijn. Vervolgens is aan het einde van de middag de airco weer gevuld. We hadden u inderdaad in de tussentijd even kunnen bellen om te informeren dat het langer duurt (zonder meerprijs overigens), maar dat is helaas niet gebeurd. Overigens was er wel een vakantieganger bij de werkplaatsreceptie, die op onderdelen wachtte, zijn voertuig stond echter pas voor woensdag in de planning en had geen invloed op de reparatie van uw Toyota. Excuses voor het ongemak en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Christian Reinders

Vriendelijk personeel

Mijn ervaring met Garage Reinders al 10 jaar is, je wordt of in de zaak of aan de telefoon altijd vriendelijk te woord gestaan. De monteurs zijn vriendelijk en het voelt goed,

Wie immer

Goede wijn behoeft geen krans

Snel, zorgvuldig, beteouwbasr, vriendelijk; betaalbaar

Super service

Uitmuntende service

Goede service, met goede duidelijke uitleg over de auto

Prima garage! Een aanrader! Top!

Vakkundig en betrouwbaar bedrijf, altijd klantvriendelijk. Wat beloofd is wordt waar gemaakt. Prima service en Prijzen.

Prima service en meedenken en handelen in belang klant

Naast de aankoop van een auto en daarbij al een prima ervaring met het Reinders team in Weerselo, hebben we nu ons boodschappen autootje voor APK en reparatie aan wisselbak in Weerselo gehad. Met wat onvoorziene zaken heeft men toch in 1 afspraak alle punten geregeld. Met ook nog eens de positieve ervaringen in het banden beheer is auto Reinders voor ons vanuit Hengelo een partner voor het complete auto gebeuren.

Keurig afgehandeld

Ik had een afspraak voor een vakantiecheck. Tijdens een kopje koffie werd de auto gecontroleerd. Vooraf vroeg de monteur of er nog bijzonderheden waren. Alles nagekeken.

Zeer klantvriendelijk, prima service

Op korte termijn afspraak gemaakt. Keurig op tijd begonnen en een prima check uitgevoerd. Weten precies waar ze het over hebben. Weer zeer tevreden.

Altijd goed en betrouwbaar.

Zie boven.

altijd hulpvaardig en deskundige hulp

al jaren BIJZONDER GOEDE SERVICE VOOR MIJN CAMPER EN ADVIES, BEHULPZAAM EN VERTROUWD ! VOORAL NU IK ALLEEN BEN EN NOG GRAAG MET DE CAMPER OP STAP GA. GRAAG TOT ZIENS, Marchien Kuper -Hoving