goed en voor een scherpe prijs

Goede service.

Exelente garage en service!

Komt afspraken na voor een eerlijke prjjs!

Steeds goed overleg bij voorkomend mankementen. Prettig personeel

Geweldig,niets is teveel.

Je kunt hun niets teveel vragen want ze lossen alles met een smile op.

Wordt goed geholpen

Uitstekende garage

Perfecte uitvoering opdracht. Zeer prettige persoonlijke benadering.

Klantvriendelijk, vakkundig en betrouwbaar

Kocht mijn eerste auto hier, nadat ik op internet had gezocht. De onderhandeling resulteerde in een reële prijs en verliep in een goede sfeer. De auto is geheel volgens afspraak afgeleverd. Kreeg het gevoel dat ik volledig kon vertrouwen op de informatie die over de auto werd gegeven. Kortom niets op aan te merken.

Professioneel

Meerder auto’s gekocht, super afhandeling.

betrouwbaar en servicegericht

Elke keer vriendelijk geholpen en zijn altijd bereid om bepaalde problemen vakkundig op te lossen. Het is een degelijk en betrouwbaar bedrijf.

snel en vakkundig vast niet te duur

snel en vakkundig,nooit te beroerd om mijn auto te repareren in een kort tijd bestek.

fantastisch

fantastisch

Zoals gewoonlijk 100%

Grote beurt en APK. Aangegeven wat probleem zou kunnen zijn. Wordt gebeld en overlegd voor reparatie met kostenraming. Dus geen verassing achteraf.

Werd gelijk geholpen. Goed advies gekregen.

Uitstekend autobedrijf

Via het internet een Toyota RAV4 gevonden bij auto Reinders in Weerselo. Niet echt naast de deur, maar toch. De auto was als geadverteerd en we kregen een prima inruilprijs voor onze ‘oude’ auto. De auto werd keurig afgeleverd met 6 maanden garantie, In de garantieperiode bij toeval een lekkage ontdekt en deze werd met nog een ander vastgesteld punt zeer netjes en onder garantie hersteld. Tijdens de reparatie in het bezit gesteld van een leenauto. Prima service. Ook de communicatie, zowel telefonisch als per mail verliep zeer vlot en vriendelijk. Kortom, een autobedrijf waar ik zo weer een auto zou kopen.

Alles keurig geregeld.

Alles positief.

topbedrijf

eerlijk , betrouwbaar en leveren goed werk af.

Al jaren een tevreden klant

Netjes geholpen .

Naar tevredenheid gerepareerd.

Snel en meedenkend

binnen een dag was mijn auto weer gemaakt.

Een goed functionerend bedrijf met persoonlijke, menselijke aandacht.

Mijn ervaring is opgebouwd in 30 jaar. Een goed functionerend bedrijf. Makkelijk toegankelijk, klantgericht en meedenkend in het vinden van oplossingen. Vriendelijke medewerkers.

Goed, correct en 'eigen'

Goede en correcte behandeling/afhandeling van mijn APK, autobeurt, voorafgaande prijsindicatie en een specifieke boekhoudkundige vraag. Professionele garage, met een benadering welke heel 'eigen' aanvoelt. Ik rijd ruim 25 km enkele reis voor deze garage.

Kort en bondig "Uitstekend"

Wat zal ik nog zeggen....? Al 53 jaar klant, heb dus geen ervaring bij andere bedrijven. Mijn ervaring is tot op heden "UITSTEKEND"

Goede service met goede advies en voor een redelijke prijs

Zeer goede ervaring al jaren

Zeer nette, klantvriendelijke behandeling.

Keurig behandeld door Christian, zowel bij eerste contact, onderhandeling over mogelijke aankoop en bij aflevering. Ook overig personeel vriendelijk en betrokken. Auto piekfijn afgeleverd.