Goede afspraken en correcte afhandeling

Ik voel mij als klant gehoord, en auto Reinders is klant vriendelijk, als er bijzondere onderdelen moeten worden vervangen, wordt men hiervan eerst telefonisch van op de hoogte gebracht, zodat men niet naderhand voor een verrassing komt te staan, perfecte service, top.

Zeer tevreden over auto Reinders, vriendelijke mensen.

de heer Kristian heeft ons heel goed geholpen met de aankoop van een camper. Er bleek een buitendouche te ontbreken , maar dit was geen probleem er wordt een nieuwe nagestuurd. Bij afleveren een duidelijke uitleg en verschillende tips gekregen. Wij komen zeker terug voor onderhoud etc.

Zeer goede afspraken

We hebben onze camper daar gekocht en ook in onderhoud. We zijn zeer tevreden, echt een aanrader voor het kopen van een camper, zeer goede service.

Serieus en betrouwbaar’ zorgvuldig en behulpzaam

uitstekend

goed geholpen ,duidelijke afspraken

Volgens afspraak

Prima service in vertrouwde omgeving

Kwalitatief perfect en prijstechnisch goed.

Deze garage doet wat ze zeggen.

Ik werd aan de balie goed en zeer correct geholpen. Alle vragen die ik vooraf had werden goed uitgelegd. Aflevering was netjes op de afgesproken datum en tijd.

Al decennia constant uitstekend

Het onderwerp zegt het al. Daar heb ik niks aan toe te voegen.

Uitmuntend

Het voelt als thuiskomen! Een echt familiebedrijf. Er wordt meegedacht, en tijdens het wachten kan jezelf een bakje koffie drinken.

Top, snelle service

Erg fijn autobedrijf

Prima service en begeleiding

Weer genoten van een topservice

Bandenwissel volgens afspraak verliep prima en er was ook tijd om naar een “vreemd” geluid aan de auto te kijken én meteen te verhelpen! Topservice dus!

Apk keuring!

Prima prijs kwaliteit en snel klaar

In één woord: Top!

Ondanks drukke periode toch, na uitvallen auto, snel en goed geholpen. Zelfs voor andere mankementjes die snel moesten gebeuren even tijd gemaakt.

Goed en vertrouwd service

Goed en vertrouwd service

Snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en deskundig geholpen

Correct en deskundig geholpen

Correct en deskundig geholpen

Uitstekende zorg, service en nazorg

Uitstekende zorg, service en nazorg, erg betrokken, bereidwillig, en staan altijd klaar om een passende oplossing te vinden -:) !

Vriendelijk personeel en uitstekende service

Ik word elke keer goed geholpen

Gewoon goed.

Het hart op de juiste plaats!

Ik ben uiterst tevreden over de hartelijke medewerkers en de plezierige en vakkundige medewerking die ik bij de aanschaf -en het letterlijk en figuurlijk (weer) op weg helpen van mijn occasion gekregen heb. Kort nadat ik op weg ging, kwam de auto met panne tot stilstand. Ik werd snel opgehaald, het euvel (aan de dynamo) werd nog diezelfde avond hersteld zodat ik vol vertrouwen met mijn mooie aanwinst weer (helemaal) richting Zuid Limburg kon vertrekken....

Betrouwbaar bedrijf met oog voor de klant!

Hier onze eerste camper gekocht wat wij best wel spannend vonden. Bij binnenkomst bedrijf gelijk een goed gevoel. Vriendelijk personeel, nemen alle tijd voor je. Omdat wij uit Zeeland komen dagje eerder met trein gegaan om camper op te halen. Werden volgende dag opgehaald bij ons hotel, wat een service. Voordat wij de camper mee konden nemen, kregen wij eerst een zeer uitgebreide uitleg en heel veel bruikbare tips. Bleek dat de schotel niet goed functioneerde. Geen probleem, werd gelijk een professional ingeschakeld die ter plaatse een nieuwe schotel opzette. Complimenten aan Christian en zijn medewerkers!

Vriendelijke en behulpzaam.

De beste garage die ik in mijn leven ooit heb gehad

Vakkundige en prima garage met medewerkers waarmee je een leuk en zinvol gesprek hebt

Over Bosch Car Service