Optimale klantbediening

Garage met aandacht voor de klant. Flexibel omgaan met veranderingen in de afspraak.

En klantvriendelijk

Klantvriendelijk en deskundig.

Goede garage en klantvriendelijk.

Zeer klantvriendelijk, denken met je mee!

Ik ben al jaren klant bij Pouwels en dat is niet voor niets. Je wordt altijd erg goed, kundig en vriendelijk geholpen.

vriendelijk betrouwbaar lokaal

ruim 10 jaar klant naar volle tevredenheid

Heel gioed

Wij zijn erg tevreden over de laatste grote reparatie en over de recente grote beurt. Alles gebeurt vlgs afspraak of anders in overleg. Eric is betrokken en ook zijn team is flexibel en denk mee in oplossingen.. Prima zo!

Fijne garage.

Afspraak maken is gemakkelijk. Vriendelijke en deskundige mensen.

Goede planning. Onderhoud binnen 1 dag afgewikkeld.

Vakkundig en klantvriendelijk

Vakkundig en klantvriendelijk

Goede service en altijd goed

Autobedrijf Pouwels is een garage waar de service prima is en werkzaamheden nog ouderwets goed worden uitgevoerd. Gewoon wat je van een garage mag verwachten. Ze staan ook altijd voor je klaar als er plotseling iets met je auto is. Super!

Mijn auto is in goede handen.

Dit autobedrijf zet de klant op 1.

Super betrouwbaar

Pouwels zegt wat ze gaan doen en doen vervolgens wat ze zeggen…

Een goede garage voor mij.

Ze leveren goed werk en denken uitstekend met je mee.

Altijd een goede service en er wordt met jou mee gedacht om jou zo snel als mogelijk is weer op de weg te krijgen. Dus gewoon een top garage Rijschool jean

Goed advies, goede service.

Weer top geregeld

Ze denken fijn mee. Komen afspraken na. Top

prima garage

Eerlijke aanbevelingen mbt onderhoud/vervangen onderdelen

Vaklui

Nooit geen problemen met de auto na beurt

Meedenkend, accuraat, prettig in de omgang

Zeer goede garagist

top

Altijd goed en betrouwbaar

Goed bedrijf betrouwbaar

Komen afspraken na

Prima werk geleverd. Ik zou graag als bekend is wat het probleem is eerst even contact met ons op te nemen. In ons geval naast koppelings problemen, vervanging van Fusee kogels ??

Een fijne en betrouwbare dorpsgarage!

Men is prettig in de omgang. Ondanks drukte tijd voor meedenken en advies. Afspraken worden goed nagekomen. Prima service!

Over Autobedrijf Pouwels Millingen

Gelegen in het centrum van Millingen is Pouwels een echte dorpsgarage. een compact familiebedrijf waar nog gewoon een fijne vertrouwde sfeer heerst en de klanten echt gekend worden. Liefde voor het vak en ouderwets degelijk vakmanschap staan er voorop. U kunt bij Pouwels terecht voor APK, onderhoud, storingsdiagnose, reparatie en schadeherstel van elke auto. Van oldtimer tot hagelnieuw, van Alfa tot Volvo. Bovendien kunt u rekenen op eersteklas service, eerlijk advies en een reële prijs. Anderzijds is het een modern, goed uitgerust all-round BOVAG garantiebedrijf met een breed dienstenpakket en moderne services. Een hoog opleidingsniveau en consequente training van de monteurs maakt dat ook de allernieuwste autotechniek met enthousiasme omarmd wordt.