Goede service. Bellen voor storing. Kunt snel terecht Denken mee

Prima uitleg informatie

Uitstekende service

Goede adviezen Komen afspraken na Meedenkend

Omdat mijn APK na 1 dag verliep, afspraak gemaakt. Kon de auto laten staan en men heeft tussen de reguliere afspraken door de keuring voor de APK geregeld.

Vlot, vriendelijk, fijn

Prettige sfeer in garage. Prettige bejegening. Goede communicatie

Goede service! Wordt meegedacht met de klant en snel gehandeld.

Vakkundigheid en makkelijk snel een afspraak kunnen maken voor reparatie of onderhoud!

altijd goed

Lekke band en banden wissel snel opgepakt en goede advies bedankt

Zeer klant vriendelijke en professionele

Betrouwbaar, goede service en klantvriendelijk

We hebben onze twee auto’s in onderhoud bij Pouwels. Pouwels is zeer betrouwbaar en kundig. Daarnaast geven ze goed advies, een heel goede service en leveren altijd! Ik kan Pouwels bij iedereen aanraden!

Familiebedrijf waar service hoog staat

Zeer vriendelijke, betrouwbaar en technische monteurs. Fijn bedrijf waar de service in hun bloed zit.

Eerlijk, transparant en vriendelijk

Ik ben heel erg fijn geholpen bij Pouwels voor mijn APK-keuring. Ze bellen netjes voor aanvullende reparaties, zijn transparant over de kosten en luisteren naar je wensen. Echt een goede vakgarage!

Klantvriendelijk en kwaliteit!

Prettig garagebedrijf!

Denken goed met je mee in oplossingen

Altijd netjes en deskundig geholpen

Geweldige service

Deze garage is gewoon geweldig, vakmanschap en wordt met je mee gedacht, en staan altijd voor je klaar. Rijschool jean

Altijd goede service bij pouwels!

Ik rijd al heel lang Ford en heb altijd mijn auto in onderhoud bij Pouwels Millingen. Uitstekende, snelle service en flexibel naar de klant. Ik ben zeer tevreden!

Nette en goede service

Ze reageren snel op vragen en hebben snel plek. Wij blijven zeker nu bij deze garage

Altijd perfecte service.

Ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Uitstekende service!

Helemaal naar verwachting

Helemaal naar verwachting

perfect

Al jaren heb ik mijn auto daar in onderhoud. Nooit geen klachten.Wordt perfect afgehandeld.

Klantvriendelijk, persoonlijk en kundig!

Een zeer klantvriendelijk garagebedrijf! Denken altijd mee en zijn ontzettend dienstverlenend. En niet geheel onbelangrijk: ze leveren gewoon goed werk.

Prima service en aandacht

Prettig persoonlijk autobedrijf waar de klant nog centraal staat. Komen afspraken goed na

Kwalitatief heel goed en aardige mensen

Erg prettig en deskundig personeel.

Gewoon ouderwets goed

Een top bedrijf met ouderwetse goede service. Geen gedoe, gewoon recht toe recht aan. Daar houden we van.

Over Autobedrijf Pouwels Millingen

Gelegen in het centrum van Millingen is Pouwels een echte dorpsgarage. een compact familiebedrijf waar nog gewoon een fijne vertrouwde sfeer heerst en de klanten echt gekend worden. Liefde voor het vak en ouderwets degelijk vakmanschap staan er voorop. U bij Pouwels terecht voor APK, onderhoud, storingsdiagnose en reparatie van elke auto. Van oldtimer tot hagelnieuw, van Alfa tot Volvo. Bovendien kunt u rekenen op eersteklas service, eerlijk advies en een reële prijs. Anderzijds is het een modern, goed uitgerust all-round BOVAG garantiebedrijf met een breed dienstenpakket en moderne services. Een hoog opleidingsniveau en consequente training van de monteurs maakt dat ook de allernieuwste autotechniek met enthousiasme omarmd wordt.