prettig en vlot geholpen bij acute nood

kapotte accu goed en vlot vervangen

Top garage

Een goede service, klantvriendelijk en kwaliteit

zeer vriendelijk, strak georganiseerd

Leuk dat je zo de werkplaats inloopt, goede tips en extra adviezen, prijs lijkt ok. Prima dus!

Uitstekend!

Ik heb veel vertrouwen in het bedrijf. Altijd prima overleg en een vriendelijke benadering.

Goede service en meedenken.

Als er wat is dan lossen ze het op en denken mee om dit zo goed en goedkoop mogelijk te regelen. Ook fijn online beurt in plannen.

Prima, altijd goede service, kleine persoonlijke garage

Wordt goed geadviseerd over wat al dan niet noodzakelijk is, en wat daarin de opties zijn.

Prima bedrijf en kundige mensen.

Bedrijfsleider vriendelijk en eerlijk persoon, Ik raad iedereen aan om naar deze garage toe te gaan. Met vriendelijke groet.

helemaal perfect

Uitstekende garage, mooie kortingen ook op banden etc. Vakkundig werk en sympathieke mensen.

prima service

snelle reactie en uitvoering van de reparatie

Top service

Een persoonlijke nette en goede service

Goed geregeld

Goede service door kaartjes, en reminder via de app, ideaal. Goed overleg over wat ze gaan doen en waarom met je auto.

Uitstekende service

Duidelijk en servicegericht

Aardige en deskundige mensen. Top service.

Pouwels wekt vertrouwen. Ze komen afspraken na en zijn deskundig.

Geweldig!

Ik was in de ochtend de afgesproken tijd voor de bandenwissel vergeten en ik kon in de middag toch nog terecht. Dat is pas service!

kleinschalig lokaal betrouwbaar

betrouwbaar kleinschalig lokaal

Altijd top.

Uitmuntend service zoals altijd!!

Al sinds ik mijn rijbewijs (en dat is al heel lang) heb ik kom ik bij garage Pouwels in Millingen en ik zie dan ook geen reden om weg te gaan naar een andere garage. Altijd netjes en vriendelijk behandeld, meestal kostenopgaaf vooraf, altijd een leenauto beschikbaar indien nodig, vriendelijke en deskundige monteurs en nog veel meer. Echt een aanrader deze garage.

prima, heldere communicatie

prima, heldere communicatie

Betrouwbaar en persoonlijke team.

Fijne garage, kort bij huis en vakkundig personeel. Bij kleine issues wordt je direct geholpen. Top.

Prettig geholpen. Er is altijd wel een gaatje voor een afspraak.

Prima garage, hele fijne service

Gewoon prima.

Snel en vakkundig geholpen

Vervangen worden bewaard om te tonen dat het daadwerkelijk nodig was.

afspraken woeden na gekomen.

goede service en ik heb niet het gevoel dat ik teveel betaal.

Persoonlijk & kundig

Bij Pouwels word je op een prettige, klantgerichte manier geholpen. Gecombineerd met de kwaliteit die ze leveren maakt dat ik al jaren mijn auto bij Pouwels in onderhoud heb.

Altijd klantvriendelijk en snel geholpen

Altijd klantvriendelijk en snel geholpen