Ik hoef maar te "kikken" en ze staan voor je klaar !!

Na een melding van een defecte accu stonden ze binnen 15 minuten op de stoep. En de auto was binnen een dag weer terug, omdat de goede accu niet op voorraad was.

Fijn bedrijf, goede service.

Eerlijk en vakkundig.

Helemaal top, iedere keer weer.

Ik ben al lang vaste klant bij Pouwels. Ik hoor van anderen dat Pouwels duur zou zijn, mijn ervaring is echter heel anders. Juist door hun meedenken, zorgvuldige controle van mijn auto en goede adviezen worden hoge kosten voorkomen. Als reparaties niet persé nodig zijn, of goedkoper kunnen, wordt dit altijd overkegd. Helemaal top!

goede service

snel en netjes gewerkt

Deskundige mensen , behulpzaam, vriendelijke mensen

Zie boven. Doen heel goed werk.

Snel, vakkundig.

Snelle service, zeer vakkundig.

Gewoon goed

Klantvriendelijk

Prima geholpen bij deze aanrijding

Bij deze aanrijding heb ik goedehulp gehad en is alles goed afgelopen

Persoonlijk contact heeft een pre

Komt afspraken goed na

Totaal ontzorgd

Meedenkend, luisterend, oplossingsgericht, flexibel. Geen onzin op de factuur, passende dekking in onderhoud pakket. Vriendelijk personeel.

Uitstekende service!

Een betrouwbaar Autobedrijf. Professioneel en uitstekende service!! Al jaren erg tevreden.

Kennis en vakmanschap

Goed overleg met de klant over de te verrichte werkzaamheden waardoor je niet voor verrassingen komt te staan.

goede service, deskundigheid

zie boven. Verder valt mij op dat je de gegevens hieronder verplicht moet invullen(met*) en daar weer onder staat(zie zin; ik ga akkoord enz.) dat je het vrijwillig invult. Dit snap ik niet. Ik ben benieuwd of ik hierop een reactie krijg.

Ben al vele jaren uitstekend behandeld door dit bedrijf

Snelle en correcte service, altijd zeer attent.

Tot nu toe goede ervaring

Tot nu toe een goede ervaring gehad met het bedrijf. Ze nemen de tijd voor je, leggen uit wat er is gedaan. Dus zeker aan te bevelen, alhoewel je natuurlijk bij geen enkel autobedrijf alles 100 % kan checken.

Uitstekende garage

Altijd behulpzaam, denken goed mee, prima adviezen

Ik ben iedere keer weer blij met de zorgvuldige en betrouwbare service van Pouwels!

Al vele jaren vertrouw ik op de zorgvuldige werkwijze van autobrdrijf Pouwels. Het gaat daarbij zowel om de kliëntvriendelijkheid; het uitvoeren van de technische werkzaamheden en de communicatie! Ook het inzichtelijk maken van kostenplaatjes gebeurd zorgvuldig. Ik raad dit bedrijf van harte aan!

Gewoon een prima garage waar je deskundig en vriendelijk geholpen wordt.

Zoals altijd afspraak netjes afgehandeld

Goede service, goed technisch onderbouwd en vriendelijk personeel

Goede service. Snel klaar

Op verzoek trekhaak met losse kogel gemonteerd. Duidelijk uitleg over gebruik van de trekhaak. APK keuring en grote beurt m.i. goed uitgevoerd.

Vakmanschap is meesterschap

Goede communicatie. Goede tijdsplanning. Goede monteurs

vlot geholpen

Prima ervaring weer

In deze moeilijke tijd duidelijk aan gegeven dat de boel schoon gemaakt voordat de auto opgehaald wordt dankje gr Jan

Gewoon goed