Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede service. niet de snelste reparateur en daardoor nogal duur in mijn ogen, maar wél deskundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snelle service, kundige monteurs, altijd zoeken naar een oplossing, gratis leenauto, prijs/kwaliteit is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer positief . Een keer had ik stukken aan mijn auto kom meteen te recht en er was een onderdeel kapot . Meteem werd er gezocht naar een goed en te duur vervanging van dit onderdeel . En alles wordt correct bij gehouden van vorrafgaamde garage bezoeken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aan de hand mijn ervaring d.d.29 okt. j.l. zoals voornoemd in deze rubriek, het volgende; Hr.Jan Pouls heeft zijn excuses aangeboden dat het zo verlopen is en ik heb dit als zodanig geaccepteerd. Zand erover, tot de volgende servicebeurt. Groet Ger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aan de hand mijn ervaring d.d.29 okt. j.l. zoals voornoemd in deze rubriek, het volgende; Hr.Jan Pouls heeft zijn excuses aangeboden dat het zo verlopen is en ik heb dit als zodanig geaccepteerd. Zand erover, tot de volgende servicebeurt. Groet Ger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kwam dinsdag 29 okt.om 19.50 u.bij het bedrijf aan. Had om 20.00 u. afgesproken Om 20.10 gebeld, daar ik de deur, waar naar verwezen werd, geen duidelijkheid bood.Hr. Jan Pouls maakte open en zei; een momentje graag, hij was aan het telefoneren. Ik heb van 20.10 tot 20.40 in de garage gewacht en mij voorgenomen om 20.45 naar huis te gaan. Om 20.40 overhandigde hij mij de sleutel van de ruilauto. Ik ben zelf jarenlang ondernemer geweest, maar kan dit helaas geen klantvriendelijkheid of goede service noemen ! Service overige personeel perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn probleem aan de gasinstalatie van mijn auto was in snel opgespoord en verholpen. Na twee andere garages te hebben geraadpleegd met (achteraf) verkeerde diagnoses/adviezen en onodige kosten was ik zeer tevreden met de kwaliteit van de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

als ik een score van 11 kon geven kregen ze het ook! bedankt voor de snelle reactie en service uwer zijde .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer correct bedrijf, je word altyd goed geholpen.Hebben alle kennis in huis. Gaat er iets mis......word het gewoon goed opgelost. Gewoon een goed gerenomeerd bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heel ernstig en professionneel ! Een uitstekkende firma ! We werken met deze firma sinds meer dan 20 jaren, ze zijn de beste !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfect geholpen en super service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vriendelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eens, maar nooit meer. Ondanks een dramatische testrit, waarbij de linkervoorband na 600 meter rijden naar de filistijnen ging, in mei tot aanschaf van een Opel Corsa overgegaan. Binnen drie maanden liet de koeling het al afweten, met als gevolg onherstelbare schade aan de motor. Na veel vijven en zessen toch besloten om een nieuwe (diesel)motor in te laten bouwen door Pouls Autotechniek. Toen de reparatie na twee weken gereed was, ging de eigenaar, Jan Pouls, moeilijk doen over de betaling. Moest in contanten, maar het totale bedrag (2500 euro) kreeg ik logischerwijs niet in één dag gepind. Voorstel om een aanbetaling van 500 euro te doen en een dag later - na een bezoek aan de bank - de rest te betalen, werd afgewezen. Ik kreeg de auto niet mee. Letterlijk citaat: ,,Ik vertrouw jou niet.\'\' De opstelling van de heer Pouls naar zijn (inmiddels voormalige) klant was zeer respectloos, ondanks de twijfelachtige voorgeschiedenis van de Opel Corsa. Het was wantrouwen troef. Wat heet, ik mocht in eerste instantie niet eens de rekening inzien. Ik ben zelden zo schandalig behandeld, voel me diep beledigd en kom hier nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Opgeruimd netjes vriendelijk personeel mensen met kennis van zaken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede, snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

maakt een deskundige en professionele indruk, net werk geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Bong 6 A

5991EB Baarlo lb

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.