top

Zeer mooi bedrijf met vakkundige gemotiveerde medewerkers

Alles vanaf de 1ste afspraak geregeld en alles nagekomen

Ik ben volledig op wens geholpen, afspraken zijn voor de volle 100% nagekomen. Bedankt voor de service

goede service

vriendelijke en snel geholpen ,met ervaren monteurs.

uitstekend

goede service en dito reparatie

perfect geholpen en goede service

goed contact met medewerker den deskundige service

Gewoon goed en vertrouwd

Goede service en duidelijk naar de klant toe.

Vakmanschap

Gut und zuverlässig wie immer.

Allemaal heel goed zoals altijd. Het zou echter eerlijker zijn als mij desgevraagd zou worden verteld met welke kosten ik rekening moet houden, de kosten inclusief btw en niet exclusief btw. Btw maakt immers deel uit van de factuur. Alles sehr gut wie immer. Es wäre jedoch ehrlicher, wenn man mir auf Nachfrage mit welchen Kosten ich zu rechnen habe, die Kosten inklusive Mehrwertsteuer und nicht ohne Mehrwertsteuer mitteilen würde. Schließlich ist die Mehrwertsteuer Teil der Rechnung.

Bedrogen, omdat er service afgedwongen wordt

1!! Te gek voor woorden dat je altijd 1 ster moet geven !!! Lpg laten inbouwen binnen 1000 uur moet filter vervangen worden nog nooit bij vorige auto’s gehad al 8 st lpg g3 auto gereden dus het gas wordt steeds meer vervuild en moet gefilterd worden lariekoek, bij vraag of servicesetting uitgeschreven kan worden of verlengd driemaal verhaal dat garantie er af gaat. Ik vindt Pouls erg minder geworden.

Super service

Staan altijd voor je klaar

Snel, helder en oplossingsgericht!!

Snel een afspraak en wachten op de oplossing. Goed gedaan!

Goede service en deskundig!

Na inbouw LPG installatie, alweer voor de 2de keer naar volle tevredenheid teruggekomen voor (regulier) onderhoud. Als specialist van onder andere BMW zeker aan te bevelen!

Super ! Perfecte inbouw ! Goede service

Ik ben zeer tevreden met de gasinbouw in mijn GMC Sierra AT-4 Het is perfect ingebouwd met hoogwaardige materialen en veel kundigheid. Ook ben ik netjes ontvangen en is het allemaal heel goed uitgelegd. Afspraken zijn nagekomen en de auto is met zorg uitgelegd en afgeleverd ! Dikke 10

Klantvriendelijk en uitstekende service

Je wordt goed geholpen op alle gebied. Een afspraak maken is zo gedaan. Er wordt gezorgd voor een leenauto indien nodig. Bij een beurt wordt je direct in kennis gesteld als er iets aan de hand is en in overleg worden reparaties uitgevoerd. Ik vertrouw mijn auto volledig toe aan de vakkundige monteurs.

Nett und freundlich, schnelle kompetente Hilfe.

Angerufen, Problem beschrieben, Termin gemacht, hingefahren, Problem behoben. So wie es sein soll. Alles bestens.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede vakkundige service

Vriendelijk personeel De koffie staat klaar

Afspraken worden nagekomen. Je wordt goed geïnformeerd over de reparatie , onderhoud ,apk. Zoals alles in het leven,veel te duur maar helaas

Super service!

Vriendelijk personeel en correct advies.

Goede service , duidelijk communicatie

Eerlijk en betrouwbare service

Iets teveel ziekenhuis stijl.

Natuurlijk een prima behandeling van de auto. Achteraf een te mager antwoord over wat werd gedaan: staat op de rekening! Advies : niet afglijden naar de houding van de ambulante afdeling van een ziekenhuis. Een aardige operatiezuster maakt vaak veel goed . Tot de volgende keer!

Top klantenervaring !

3 jaar geleden mijn C3 2015 laten voorzien van een Prins LPG installatie. Nu 75.000 km's verder ondervond ik problemen. Na een korte analyse periode was het probleem te vinden in vervuilde injectoren. Afspraak gemaakt en kon hierop wachten (werken) onder genot goed bakkie koffie. Na analyse bleek ook de verdamper een beetje te lekken. Deze werd vervangen maar viel net buiten garantie. Echter heeft Pouls hier contact opgenomen met leverancier en vandaag werd ik verrast door een credit nota gezien de verdamper alsnog onder garantie is vervangen. Deze klanten service vind je niet veel meer !! Top service en volgende installatie word weer door deze vakmensen geplaatst !

Specialist die mijn V8 4,7 liter perfect heeft gereviseerd

Zeer goed, alleen koelwatertank even controleren want die was bij thuiskomst leeg omdat het koelwatersysteem ws niet geheel ontlucht was.

-= Alles prima, perfecte LPG installatie =-

- perfecte service - installatie werkt uitstekend - LPG voor Mitsubishi Outlander PHEV - rij sinds 2002 op diverse Lpg voertuigen, deze (Prins VSI) werkt beter dan alles wat ik tot nu toe had.

perfect

super goed en fijn geholpen

Uitstekend.

Volgens afspraak