Very good

Very friendly, fast and good

Heel goede service

Staan altijd voor me klaar

Afspraak word altijd aangehouden

Deskundige monteurs auto altijd in orde dus geen problemen tussen door

Uitermate tevreden, een autobedrijf met passie voor techniek dat je bijna niet meer tegenkomt.

Netjes ontvangen, storing snel gevonden, en nog even wat verder gekeken op staat van het LPG systeem. Mijn nieuwe auto breng ik naar Baarlo om er met het volste vertrouwen een nieuwe LPG installatie in te laten bouwen.

Friendelijk, familiar en van vaak!

Mijn Seat Leon heeft pech gehad in Eindhoven, konde niet meer me rijden. Pouls gevraagd om de Wagen naar hun laaten sleepen, was geen probleem. Situatie aan hun verteld, friendelijke contact aan het telefoon en ook heel veel kennis. Het duurde rond 1 week tot de volgende contact maar auto was weer rijbaar, maar ze hebben wel eerlijk over het probleem van de auto gesproken. Ben erg tevreden met Pouls, ze doen zonder jouw toestemming geen extra dinges maken zodat de rekening erg omhoog gaat. Kom zeker weer terug. Gaat verder zo.

Goed en vakkundig geholpen. Auto loopt perfect.

De leenauto die ik mee heb gekregen is naar mijn mening aan vervanging toe. Niet representatief.

Top autowerkplaats

Duidelijke afspraken, rekening volgens offerte, top werkplaats voor LPG inbouw en onderhoud. Service top , houden zo....

Hier werken mensen die weten wat ze doen zeer vakkundig

Geweldige ervaring, zeer deskundig personeel en zeer vriendelijk.

Alle problemen worden snel en vakkundig opgelost

Zeer positief

Service zoals t bedoeld is

Waar voor je geld? Pouls Autotechniek! Goed team van vriendelijke vakmensen.

Uitstekende service en advies

Voor onze vrij zeldzame Dodge 3500 camper zijn wij voor een gas installatie terecht gekomen bij Pouls. Een uitstekende keuze! Prima advies, meedenken met wensen en oplossingen en een zeer professionele uitvoering van de werkzaamheden. Prettig kontakt en super service. Kortom zeer aan te bevelen!

Deskundig en flexibel en meedenkend

Moet vrij snel onderhoud regelen en kon maar op 2 dagen. Hebben dat netjes ingepast.

Prima.

Duidelijke afspraken, helder, klantgericht en klantvriendelijk. Goede service en kwaliteit.

Het is een hele vakkundige garage

Ze zijn heel kundig, geven goed advies, zeer vriendelijk personeel Ben al jaren klant en kom er nog graag.

uitstekend geholpen !

top

Geweldige service

Het bedrijf heeft een geweldige service

Goede service netjes volgens afspraak uitgevoerd

Goede service netjes volgens afspraak uitgevoerd

Professioneel

Uitstekende afstemming over uit te voeren reparaties

Fijn bedrijf! Betrouwbaar en eerlijk

Gewoon een fijn en eerlijk bedrijf waar men doet wat er wordt afgesproken. Goede service en leenauto. Fijn dat jullie er zijn-TOP!

Ik was nog nooit bij Pouls autotechniek geweest. Ik ben daar zeer vriendelijk en goed geholpen door dhr Luc. Ik kan deze garage iedereen aanbevelen. Met vr Gr Henk Jonker Venlo

Al meer dan 20 jaar klant. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Behulpzaam

Mensen met verstand van hun werk, hebben mij letterlijk en figuurlijk goed op weg geholpen, auto rrjd weer heerlijk. Geven goed advies

Duidelijk communicatie, alvorens kosten te maken en eerlijk advies.

Vakmannen met hart voor de klant!

Had een acuut probleem met een doorgesleten lpg slang van mijn RAM van pas 6 maanden oud (montagefout vd RAMdealer). Aangezien mijn RAMdealer 2,5 uur rijden is, naar Pouls Autotechniek gereden om te kijken wanneer dit zsm opgelost kon worden. Ondanks dat ik (nog) geen klant van hun was en ze het heel druk hadden in de weekplaats toch plek, tijd en monteur vrijgemaakt om mij te helpen. Het vakmanschap en snelheid waarmee ik geholpen ben is van een standaard die je bij huidge automotive bedrijven niet meer vaak meemaakt. Kan Pouls iedereen aanraden (en heb dit ondertussen al gedaan). Bedankt nogmaals voor de perfecte en snelle afhandeling, kan t zeer waarderen en jullie gaan me terug zien. GR. Sandro Volpe

top service

top service