Top zaak

Kan niet anders verzinnen... top zaak

Vakkundig, competent en zeer klantvriendelijk

Prima naar de klacht geluisterd, professioneel met liefde voor het vak gerepareerd, prima communicatie over voortgang. Prima tips voor de toekomst, niets als lof

Al meer dan 10 jaar mijn vertrouwde en deskundige adres!

Snel, kundig, duidelijke communicatie, goed overleg en sympathieke benadering.

Alles verliep zoals afgesproken, geweldig

Prima service.

Ik werd netjes geholpen aan de balie, de reparatie werd adequaat uitgevoerd, terwijl ik met een kop koffie naast mijn laptop aan het werk kon in de wachtruimte. Toen de reparatie klaar was kreeg ik kort en compact te horen wat de monteur had hersteld, kreeg de factuur, rekende af, ruimde mijn koffiebeker op, schoof mijn stoel aan en ging over tot de orde van de dag. Dank!

Aftersales en service kennen ze niet bij Pouls

Auto heeft 6 weken geleden een LPG onderhoud gehad bij Pouls. €550,- betaald. Na een aantal dagen kwam het probleem terug, Pouls gebeld en hebben voorgesteld het probleem op te lossen maar door vakantie en afwezigheid hoofdmonteur heeft dit heeft 4 weken geduurd. Nu kwam Pouls met een heel andere diagnose Wat weer €600 zou gaan kosten, dit terwijl dit dezelfde klachten waren als de eerste keer. Wij hadden besloten dit niet te doen en wilde de auto weer ophalen. Of wij nog even €100 wilde betalen voor de diagnose. Wel beste Pouls dit is zeer onfatsoenlijk en al is het maar €100,- laat ik het er niet bij zitten. Beste nensen wees gewaarschuwd.

Zoals ik gewend ben

Zoals ik gewend ben, altijd een goede service.

PERFECT

Werd netjes geholpen, en alles netjes geregeld volgens afspraak. Bedankt

Klantvriendelijk, correct en stipt

Het onderhoud van mijn Dodge Ram 1500 laat ik alleen uitvoeren bij Jan Pouls in Baarlo. Zij weten perfect hoe dergelijke motor moet onderhouden worden. Zij zijn ook de specialisten van LPG. Afspraken worden correct en stipt nageleefd. Ze bellen je op voorhand op voor overleg vooraleer onderdelen te vervangen. Mijn wagen moest daar 1,5 dagen blijven en ik kreeg een vervangvoertuig. Ik ga er met plezier naar toe en keer er altijd blij van terug. In de streek van Baarlo kun je trouwens ook mooie fietstochten maken terwijl je moet wachten.

Zeer positief

Ik was nog nooit in contact geweest met Pouls autotechniek. Mijn Vialle-LPG-pomp was stuk,en Pouls autotechniek heeft dit voor mij op een fijne wijze geregeld,voor een schappelijke prijs!

Snel en vriendelijk met een uitstekend resultaat.

Ik heb Pouls gekozen, omdat ze ervaring hadden met de inbouw van LPG in Outlanders. Door annulering kon ik de auto al binnen twee dagen brengen. Nadat de installatie was ingebouwd is hij uitvoerig getest voordat ik de auto terugkreeg. Inmiddels heb ik alweer 10000 km gereden en het resultaat is uitmuntend. De motor loopt als een zonnetje en het verbruik is boven alle verwachting. Ik moest er 145 kilometer voor rijden, maar het was het zeker waard. De eigenaar behoort nog tot die klasse, die ouderwetse gastvrijheid koppelt aan een professionele werkhouding en resultaat. Warm aanbevolen!

Snelle afspraak, goede communicatie. Vakkundige hulp!!

Snelle en goede service.

Een goed bedrijf dat meedenkt en weet waar ze mee bezig zijn

Lpg in laten bouwen bij een range rover sport 4,2 supercharged. Wist meteen hoe en wat nodig was om dat goed te laten funcioneren, en had veel kennis over de tankinbouw en ombouw naar grijs kenteken. Ik heb nog niet gereden met deze auto, omdat hij nog op kenteken gezet moet worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed gaat komen.

Klantgericht

Met een kleine onderhoudsvraag even langsgereden en gelijk geholpen.

Goede bereikbaarheid, snelle actie, goede vakmensen, prima sfeer.ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden!

Zeer goede service

Vertrouwd en goede en snelle reparatie en daarna zeer weinig propleven.

Alles klopte//coronaproof. Alles prima in orde.

Tijdens mijn fietstocht van Baarlo naar Bruggen werd ik gebeld dat mijn auto na onderhoudsbeurt klaar stond.Koffie en heerlijk koud water nog gedronken. Bedankt//tot de volgende beurt.

Prettige samenwerking met goede monteurs

Alle problemen worden door vakkundige monteurs opgepakt en verholpen.

super goed

Vanaf het begin dat ik in deze garage kom ben ik zeer tevreden over deze garage. Zij zijn zeer klantvriendelijk , correct in het maken van afspraken en bellen je terug als je dat hebt afgesproken. Ik kom zelfs vanuit Maastricht naar Baarlo voor al deze service !

Prima bedrijf, aanbevelingswaardig en vriendelijke mensen !

Correct en direct hulpvaardig waar mogelijk.

Lpg specialisten! Heldere communicatie, ouderwetse klasse

Een bedrijf wat doet wat ze zeggen en waarmaken. Heldere communicatie waar menig bedrijf nog wat van kan leren.

Snelle service

goede prijs en service

zeer prettige en service gerichte onderneming

vooraf zeer uitgebreide informatie mogen ontvangen en meedenken in de probleemoplossing. Verder zeer gastvrij ontvangen. kwaliteit van het werk zelf kan ik niet beoordelen; dan had ik automonteur moeten zijn.

Super ontvangst keurigere bediening en vakkundig personeel.

Ik werd van te voren geïnformeerd wat er aan de hand was met gelijk wat het ging kosten Super aardig en vakkundig

reparatur Hundy santa fee

Sehr gute Werkstatt Meine Reparatur Haben voll zufrieden gemacht hatte Probleme mit starten meines Hundy einwandfrei und kostengünstig