Vakkundig, oplossingsgericht, flexibel

Ging voor een lpg inbouw in een klassieker. Details van de inbouw werden vooraf goed uitgelegd. Ook tijdens de werkzaamheden overleg hoe bepaalde zaken uit te voeren. Zelfs in moeilijke corona tijden toch snel en vakkundig geholpen.

Pouls' bedrijf is ouderwets degelijk en betrouwbaar. Super!

De afspraken die gemaakt waren lopen altijd naar behoren. Ze doen wat ze beloven. Mijn occasion stond klaar zoals afgesproken. Ook hun technische kennis op gebied van LPG is top, dat weet ik uit eerder ervaringen

Schade perfect hersteld.

De schade is perfect hersteld en de auto ziet er weer uit als nieuw.

Erg fijn geholpen.

Fijn geholpen.

altijd heel goed

op tijd, efficient, niet te duur, wij zijn heel tevreden klanten

Deskundig en vriendelijk advies

Zoals altijd vriendelijk en kundig geholpen.

De afspraken en de uitvoering v d werkzaamheden gebeuren zoals het echt hoort.

De prijs prestatie verhouding van auto bedrijf Pouls is altijd in balans en er wordt met je meegedacht

Snel en vakkundig, goede service.

Goed, kundig en snel geholpen

Bij Pouls ervaar ik hoe zij de technische perfectie beheersen door hun enorme expertise.

Ik wil ook mijn auto’s ouder dan 15 jaar (youngtimers) goed, storingsvrij en bedrijfszeker houden en bij Pouls weten ze hoe dat moet. Als geen ander! Met mijn meer dan 20 jaar ervaring met Pouls Autotechniek in Baarlo weet ik dat zeker. Goede, aardige en betrouwbare mensen vind je soms ook wel elders, maar vakmanschap, de drive om een storing/probleem te voorkomen en/of definitief op te lossen en goed of zelfs perfect resultaat kun je bij Pouls krijgen! Net als de perfecte lpg-installatie: rijden op gas gaat zelfs meer dan perfect als je alleen de juiste mensen installatie en onderhoud laat doen: de automonteurs van Pouls Autotechniek in Baarlo!

Perfecte service en kundigheid!

Een mooie "nieuwe" auto door Pouls laten zoeken en leveren. Precies die auto gekocht die we zochten!

Prima, snel, vakkundig en niet te duur

Goede zaak, duidelijk en geen fratsen.

Deskundige garage, prima geholpen

Je kunt er van op aan dat je auto goed wordt afgeleverd!

Snel en goed

Snelle en goede service.

Top het zijn specialisten dus dus breng mijn auto weer naar hun

Ik rij 2 uur om bij hun te komen dit doe ik omdat ze mij vertellen wat de patiënt mankeert en dat is wat ik zoek en ze maken de auto zo dat ik weer met een glimlach er in rij.

Correct en snel

Al jaren zeer tevreden

In een woord goed.

Als vaste klant zijn wij zeer tevreden over Pouls Autotechniek B.V. Onze auto´s komen al 7 jaar hier voor onderhoud, kleine en grote beurt met apk, en reparatie. Een goed bedrijf die het hele jaar, klaar voor je staat. Dus bij deze willen wij alvast het hele (Pouls-monteurs-Team) bedanken voor de goede en vriendelijke service al die jaren!!! Top, ga zo door...... Grrr Dennis & Marjan

Ik werd direct geholpen en kreeg een leen wagen mee

Super bedrijf

Van begin, klant. Zeer tevreden, mooi bedrijf

Zeer tevreden, vakkundige en heldere afhandeling!

Goede communicatie betreffende kosten, vooraf overleg en gratis leenauto ter beschikking.

Onnodige reparatie en

Ik heb zeer slechte ervaringen met deze garage. Ik ben inmiddels 3 keer voor hetzelfde probleem terug geweest en deze garage is alleen maar bezig om te bewijzen dat het niet aan hun ligt, in plaats van mijn probleem gewoon op te lossen. Ze nemen geen verantwoording en schuiven deze af op de klant. De prijzen die gerekend worden zijn buitensporig hoog. Als dat nog niet alles is... doen medewerkers ook nog eens zeer naar en maken denigrerende opmerkingen. Ik wordt stelselmatig onderbroken en er wordt opeen indirecte manier tegen me gezegd dat ik maar dom ben. Als ik de moeite neem om aan te geven wat ik niet fijn vindt door een mail te sturen, word ik opgebeld en wordt mij als klant weer van alles verweten. Uiteindelijk is mijn auto wel gerepareerd, dus dat moet ook gezegd worden, maar ik ben er niet van overtuigd of het verhaal wat mij voorgeschoteld wordt wel klopt. Bij Pouls draait alles om Pouls. Als klant kom je op del laatste plaats. Dus ik kan deze garage niet aanbevelen

Wij vinden het erg jammer dat u zo over ons denkt. U bent echter niet drie keer hier geweest voor hetzelfde probleem, maar voor twee verschillende problemen. De eerste keer dat u hier was hebben wij (gezien de leeftijd van uw auto) op een zo goedkoop mogelijke manier een reparatie uitgevoerd aan uw auto. U wist dat er een kans was dat het probleem terug kon komen en dat de LPG computer dan vervangen zou moeten worden. Helaas kwam het probleem toch weer terug en toen hebben we inderdaad de computer moeten vervangen. Dit is geen goedkope reparatie, maar daarvan was u vooraf van op de hoogte gesteld. Na 5 maanden probleemloos rijden, meldde u zich weer met een probleem bij ons. Dit keer was er een probleem met de contactsleutel die soms de startonderbreker niet deblokkeerde. Wij vinden het heel vervelend voor u, maar dit valt (met alle goede wil) helaas niet onder de garantie van het vervangen van een LPG computer.

zeer goed

Snel geholpen, goed contact gehouden. Goede adviezen gegeven

Alweer goed geholpen!

Zoals al vaker heeft Pouls autotechniek mij weer goed, en zeer snel geholpen met wat problemen aan mijn, bij hun gekochte, auto. Heel vriendelijk personeel ook!

Gewoon tranparant en afspraak is afspraak.

Uitstekende kwaliteit geleverd! Ben zeer tevreden.

Uitstekende kwaliteit geleverd, Alles wat besproken is, is ook nagekomen. Ben zeer tevreden.

Snelle afspraak, goede service, prima werk.

Zie hierboven!