Altijd goed geholpen

Ik kom er al ongeveer 45 jaar

eerlijke open behandeling

Met de reparatie gaven ze aan dat het probleem misschien terug zou kunnen komen maar na het probleem verholpen te hebben konden ze nog wel uren verder zoeken maar dat zou misschien verder niks opleveren dus adviseerden ze te rijden om te zien of het probleem weg zou blijven

erg goed

ik wordt steeds snel en goed geholpen.

Hij Rijdt weer prima!

Stotterend rijden weer helemaal naar het verleden, hij rijdt weer soepel!

Geweldig!!

Goede uitleg, netjes gemonteerd, super gewoon!!

Nur gute Erfahrung

Sehr geehrte Damen und Herren,das Team von Pouls Autotechniek BV ist sehr Kompetent,freundlich und die Reparaturen sowie Gasanlagen Einbau 1.Klasse.Für ein freundliches Gespräch hat der Chef auch ein Ohr offen.Fazit ich habe noch keine bessere Werkstatt kennengelernt die so korrekt arbeitet. Mit freundlichen Grüßen Manfred Heidel aus D-Kaldenkirchen

Gepassioneerde vakmensen

Heb verschillende auto’s bij pouls gekocht Ben 18 jaar klant en voel me ook klant De zorg om de auto die ik heb ervaar ik als positief. Zijn er probleempjes aan de auto dan worden ze zorgvuldig opgepakt. Ben ik het er niet mee eens wordt het opgelost Kortom de klant is koning

De zaak waar nog iets op een goedkopere manier kan worden opgelost

Fantastisch werk gedaan met een toch moeilijk geval

Mijn cadillac CTS bouwjaar 2013 met 135.000km gaf langere periode probleem met " stotteren" Bij Buga, leverende dealer werd probleem niet opgelost. Erger nog Buga sloot haar deuren per januari 2018. Pouls werd me aanbevolen en loste het probleem vakkundig op!

Altijd paraat

Waar ik voor bel, een kleine beurt of een acute schade, Pouls Autotechniek sttat altijd voor je klaar!

Zeer betrouwbaar

Men staat altijd voor je klaar; ik kom er al meer dan 12 jaar en ik blijf er komen!

Super inbouw van LPG in de RAM

Snel en goed ingebouwd.

In een zin een top bedrijf

Werd laatst aangehouden door de politie toen hij het keuringsrapport zag. Hij zei oh die auto komt bij Pouls dan is het oke! Dit zegt genoeg 👍 Het is een top bedrijf !!ze staan altijd voor je klaar!!!

Duidelijk in communicatie en goede service.(oa vervangende auto)

Zie koptekst

Je wordt goed geholpen alleen op gas gebied niks om op aan te merken maar dat ze over mn versnellingsbak versleten is heb ik bij andere laten controleren is niks met mn versnellingsbak aan

Deskundige vakman

Ze hadden snel een diagnose gesteld van mijn probleem met de LPG installatie en dit vervolgens ook correct opgelost. Het is de moeite waard om een aantal extra km's te maken voor dit bedrijf.

Snelle, zeer goede en betaalbare service

Nadat ik al eerder tot grote tevredenheid een LPG-installatie in mijn Youngtimer had laten inbouwen, had ik besloten om alle toekomstige onderhoudsbeurten ook aan Pouls Autotechniek B.V. te besteden. Dit gebeurde vakkundig, zonder verassingen en tegen een betaalbare prijs!!

service is prima, wel duur

De service is prima, maar gedurende de jaren beginnen we wel te merken dat de kosten duur zijn. Ik vraag me af of sommige onderdelen niet in goedkopere versies beschikbaar zijn. Dezelfde reparatie aan een Volvo range rover koste E600,-, bij ons E 743.

Freundlich,familiär,kompetent

Wo andere Wekstätten nicht weiter wissen, Pouls Autotechniek kann fast alles. Bin bei einer anderen Werkstatt ( A.I.S.B.) gewesen, die haben nicht zugehört und mich 14 Tage warten lassen um schlussendlich nichts gemacht haben aber dafür auch noch abkassiert. Pouls Autotechniek hat uns angehört, sehr freundlich,kompetent beraten,fast schon familiär behandelt. Sehr schnelle Analyse des Problems und super Reperatur ausgeführt. Unser Auto fuhr noch nie besser. Kann diese Werkstatt nur empfehlen! Vielen Dank an das Team von Autotechniek Pouls!

Zeer netjes geholpen

Goede, constructief en prettige omgang

Een bedrijf dat meedenkt vanuit de behoeften van de klant. Probeert zich op een goede en prettige manier in te leven in de positie van de klant en van daaruit verder te beredeneren.

Eerlijk partij waarmee je met een gerust hart zaken kunt doen

Heb een auto gekocht daar uit hun voorraad. Zij hebben neus voor kwalitatief goede occasions voor een faire prijs. Ze geven eerlijk advies.

De Saap rijdt nu op gas uitstekend.

U bent op gas gespecialiseerd en dat is te merken.

Afspraken worden nagekomen

Zie hierboven

Wij zijn super tevreden worden altijd fijn geholpen.