service is prima, wel duur

De service is prima, maar gedurende de jaren beginnen we wel te merken dat de kosten duur zijn. Ik vraag me af of sommige onderdelen niet in goedkopere versies beschikbaar zijn. Dezelfde reparatie aan een Volvo range rover koste E600,-, bij ons E 743.

Freundlich,familiär,kompetent

Wo andere Wekstätten nicht weiter wissen, Pouls Autotechniek kann fast alles. Bin bei einer anderen Werkstatt ( A.I.S.B.) gewesen, die haben nicht zugehört und mich 14 Tage warten lassen um schlussendlich nichts gemacht haben aber dafür auch noch abkassiert. Pouls Autotechniek hat uns angehört, sehr freundlich,kompetent beraten,fast schon familiär behandelt. Sehr schnelle Analyse des Problems und super Reperatur ausgeführt. Unser Auto fuhr noch nie besser. Kann diese Werkstatt nur empfehlen! Vielen Dank an das Team von Autotechniek Pouls!

Zeer netjes geholpen

Goede, constructief en prettige omgang

Een bedrijf dat meedenkt vanuit de behoeften van de klant. Probeert zich op een goede en prettige manier in te leven in de positie van de klant en van daaruit verder te beredeneren.

Eerlijk partij waarmee je met een gerust hart zaken kunt doen

Heb een auto gekocht daar uit hun voorraad. Zij hebben neus voor kwalitatief goede occasions voor een faire prijs. Ze geven eerlijk advies.

De Saap rijdt nu op gas uitstekend.

U bent op gas gespecialiseerd en dat is te merken.

Afspraken worden nagekomen

Zie hierboven

Wij zijn super tevreden worden altijd fijn geholpen.

Prima klantvriendelijk en goede service Verbeterpunt vervangende auto aub op niveau klant niet wegsturen in een schabrak. Geeft meer stijl als deze ook in klasse is

Beste Theo, Ten eerste willen wij u bedanken voor uw review. Wij vinden het echter jammer dat u zo denkt over de leenauto. De leenauto die u gehad heeft is inderdaad een klassieke BMW 5-serie, automaat mét airco. Deze auto wordt echter perfect onderhouden, ziet er nog heel netjes uit, wordt iedere week gepoetst en is nog altijd geheel gratis. Wanneer wij hier nieuwe auto’s voor moeten gaan inzetten, kunnen wij deze service helaas niet meer gratis aanbieden.

Professionele garage, goed vakmanschap

Zeer snelle afhandeling / reparatie na telefonisch overleg en goede service

Goed advies, kwaliteit en afspraken nakomen

Op de afgesproken tijd werd ik opgevangen door de baas zelf ( Jan ) en werd het geplande werk nogmaals doorgesproken. Tijdens de montage werd ik netjes gebeld dat er kabels waren aangevreten door wrs een Marter en werd aangeboden een anti Marter box te installeren, deze produceert een hoogfrequent geluid als de auto uit staat. Al met al nog eens extra service. Auto was op afgesproken tijd klaar en werd wederom met instructie door Jan afgeleverd. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief,snelle reparatie,goed advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte vervanging van LPI-pomp en accu, die beide niet goed meer functioneerden. Per telefoon goed ingelicht over deze reparaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor tweede keer naar dit bedrijf om een lpg prins gas-tank in te laten bouwen. Beide keren een meer dan uitstekende en deskundige services! \r\nGoed overleg, zoekt zonodig eerst alles goed uit en gaat dan aan het werk. \r\nZe hebben zelfs de nieuwe auto met de trailer opgehaald om lpg in te bouwen zodat hij niet twee keer aangemeld hoefde te worden! \r\nIk kan dit bedrijf warm aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf voor advies en inbouw en aftersales uitleg inbouw LPG gasinstallatie en trekhaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sehr gute Beratung und Diagnose am Telefon.\r\nDie Reparatur wurde am vereinbarten Tag ohne Probleme umgesetzt. Wurde durch Bekannte darauf aufmerksam gemacht. \r\nSie haben nicht übertrieben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk service gericht bedrijf. Kundig

Over Pouls Autotechniek B.V.