• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage. Je wordt eerlijk behandeld. Goede relatie met klant. Deskundige hulp als er iets mankeert aan je auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stuurbekrachtiging fiat Punto hersteld, top! Goed bedrijf en aardig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf stuurbekrachtiging Fiat punto perfect hersteld, het was druk kom dan maar even op zaterdag morgen anderhalf uur en weer o.k. super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Limburg 230Km gereden voor de reparatie van de stuurkolom sensor Fiat Punto. Na telefonisch overleg een afspraak gemaakt ook over de prijs. Elders rond 1000 Euro en hier 285 Euro. Ik moet zeggen dat enige scepsis bij mij opkwam maar de man verzekerde mij dat ik zou wegrijden met een werkende stuurbekrachtiging. Opvallend was de rustige vriendelijke toon tijdens het gesprek. Bij aankomst verdween het laatste restje twijfel. Vriendelijk en bij een heerlijk kopje koffie lichte de eigenaar de werkwijze toe. Wij mochten in de kantine plaats nemen het was er lekker warm en mochten van alles gebruik maken. Na een half uur kregen wij de eerste bevindingen meegedeeld en werd vervolgens de reparatie uitgevoerd. Tussentijds werd er gepauzeerd door het personeel en de aanwezige dochter Daphne wat een leuk kind ze kleurde er lustig op los. Deze jonge mensen waren ook zeer vriendelijk en niet gejaagd de baas kwam er bij zitten en een leuk gesprek vond plaats. Een fijne warme sfeer tijdens mijn hele verblijf hier wat een verademing. Na pakweg twee uur was de auto klaar, gekscherend vroeg ik of wij de hele dag mochten blijven. Na de betaling vertelde de eigenaar dat er zes maanden overdraagbare garantie op de reparatie zat. Na een vriendelijk goede reis gewenst reden wij enigszins prettig verbaasd en met goede zin terug. De 500km heen en terug voelden helemaal niet meer zo bezwaarlijk aan. We hebben nog gelachen dat wij in het vervolg al onze beurten hier zouden laten doen gekoppeld aan een weekendje weg in Holten! Een buitengewone aanrader. Bedankt mijnheer Pots

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag voor een revisie/vervanging van een stuurhoeksensor geweest bij autobedrijf Pots.\r\nBij aankomst een heerlijke bak koffie aangeboden en ik ben zeer tevreden over de manier van werken.\r\nAlles werkt weer prima, snelle services, kon erop wachten. Het bedrijf is zeker aan te raden. \r\nNogmaals dank voor jullie snelle en goede service.\r\n\r\nRoger

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf stuurbekrachtiging van gele fiat panda 29kxf9 vervangen op 6 mrt j.l. Heel goed ontvangen- direct koffie aangeboden na rit van 150 km uit den haag - nadat vooraf afspraak was gemaakt. KWas de bon kwijt, dus mijn reactie is wat vertraagd (4 mnd ! ). En t werkt perfect.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 21 september geweest voor het maken van stuurbekrachtiging, ik ben netjes ontvangen, kreeg een kop koffie en ben even het centrum ingegaan. Keurig gebeld dat de auto klaar was en weer pak gekeurd. Dit uit omgeving den haag. Ze zijn gespecialiseerd hierin en heeft me veel geld bespaart. Zou zo weer terugkomen mocht het nog een keer gebeuren.\r\n\r\nMvg, michael

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Fiat Punto stuurbekrachtigings motor was binnen een mum van tijd vervangen. Uitstekende service, vriendelijk, met een goede bak koffie. Dit soort vakmensen is zeldzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geweldig geholpen door deskundig personeel.Dik compliment .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 133 km naar Holten gereden i.v.m. vervanging van de stuurhoeksensor van mijn Fiat Panda vanwege uitval van de stuurbekrachtiging. Prettige ontvangst en goede uitleg van het probleem. Na anderhalf uur kon de auto weer opgehaald worden. In de tussentijd in Holten geluncht en winkeltjes bekeken, hetgeen geen straf was. De terugreis verliep voorspoedig met een goed werkende stuurbekrachtiging.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Problemen met stuurhoeksensor fiat Panda. Autobedrijven in regio Hillegom wilden liever niet repareren of de kostbare reparatie uitvoeren die Fiat het liefst ziet. Autobedrijf Pots is een verademing en de rit naar Holten ruimschoots waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs bleek de stuurbekrachtiging van mijn Grande Punto niet meer goed te werken. Bleef maar brommen en trekken naar één kant toe, met uitvallen van de stuurbekrachtiging tot gevolg. Even zoeken op internet bracht mij op het spoor van autobedrijf Pots. De recensies gaven mij een goede indruk, dus heb ik een afspraak gemaakt om de stuurhoeksensor te laten vervangen. \r\n\r\nNet als alle eerdere klanten al aangaven ben ook ik erg tevreden over de ontvangst door de eigenaar en eigenares van het autobedrijf. Heel hartelijk en prettig. Lekker kopje koffie erbij. Perfect. Meneer Pots is direct aan de slag gegaan. Binnen anderhalf uur was de klus geklaard en kon ik weer op weg. Zojuist weer terug gekomen vanuit Holten. Ik kan u vertellen: mijn auto rijdt weer heerlijk. Alsof er nooit iets mee is geweest. Heeeel erg fijn. \r\nDe kosten waren vooraf al bekend (ook top!). Zelfs de houder van mijn kentekenplaat heeft meneer Pots kostenloos vervangen (geweldig!). Al met al een heel erg tevreden klant en ik raad het iedereen aan om hier een afspraak te maken, voor welke reparatie dan ook. \r\n\r\nMarcel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 28-01-17\r\nMijn stuurbekrachtiging viel elke keer uit, maandags gebeld naar Pots en kon zaterdags terecht bij ze om er na te laten kijken en maken. Werden netjes ontvangen, zeer vriendelijk! Enkele uurtjes laten kon ik mijn fiat punto weer ophalen, en hij stuurt weer als nieuw! Ook hebben ze gezien dat mijn airbag storing gaf en daar hebben ze gelijk even na gekeken zonder extra kosten. Zeer tevreden over dit bedrijf! En ook zeker aan te raden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima indruk gekregen van dit bedrijf\r\nReparatie aan stuurbekrachtiging Fiat Panda.\r\nStuurhoeksensor stuk, bekrachtiging viel regelmatig uit, bij dealer moest ik compleet stuurhuis laten vervangen kosten rond de 1000 euro!!\r\nBij Pots aanzienlijk minder, auto stuurt na reparatie weer als nieuw. Zeker aan te bevelen, TOP.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jennie uit Uelsen Duitsland \r\n \r\nWat een prettige ervaring heb ik vandaag gehad bij autobedrijf Pots in Holten.\r\nIk had problemen met mijn fiat punto, het sturen ging soms erg zwaar en bij mijn garage werd mij gezegt dat de stuurkolom niet goed was, en dat er een prijs kaartje aan zat van ongeveer 1000 euro om het in orde te krijgen.\r\nNa wat zoeken op de tablet vond mijn man deze garage van Pots, om een lang verhaal kort te maken, ik had vanmorgen een afspraak en nadat ik vriendelijke ontvangen werd met een lekker kop thee, was mijn auto na 1.5 uur klaar ,en ik kon niet geloven dat er zo een verschil was in prijs.\r\nHeel dankbaar en tevreden kijken we terug naar de service van Autobedrijf Pots

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Konden dezelfde dag nog terecht. Vakkundige reparatie en goede service. Aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige ervaring. Stuurbekrachtiging laten herstellen van de fiat panda, keurig volgens afspraak, netjes verwelkomt en goede koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kregen opeens een brandend lampje van de stuurbekrachtiging, in het service boekje stond neem contact op met de dealer, hier kregen we te horen dat de foutcode C10002 was en dat reparatie erg duur zal uitvallen alles moest vervangen worden.\r\nNa wat zoeken op het internet op de foutcode kwamen we uit bij autobedrijf Pots, de reparatie kwam een stuk goedkoper uit. Hierop een afspraak gemaakt, dan eventjes 130 km rijden, bij aankomst stond er een heerlijk bakkie koffie op ons te wachten, laten repareren dit duurde ongeveer anderhalf uur en alles was weer perfect, we zijn zeer te spreken over de behandeling die we kregen, zeer vriendelijk.\r\nDit is echt een aanraden voor iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en gezellige ontvangst!\r\nDe reparatie van de stuurhoeksensor was snel en vakkundig verholpen.\r\nWe werden zeer klantvriendelijk te woord gestaan.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geweest voor reparatie stuurbekrachtiging Fiat Punto. Motor defect en computer vervangen. Prijs €250 excl.BTW. Prima ontvangst en prima vakmanschap.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de hulp, deskundigheid en klantvriendelijkheid van Autobedrijf Pots. Het was de rit van Utrecht naar Holten absoluut waard. Onze Fiat Panda rijdt weer als vanouds en we hoeven niet meer te vrezen voor een uitvallende stuurbekrachtiging. Zoals beloofd is de stuurhoeksensor vervangen voor een prima prijs. En je kunt erop wachten, met 1,5 uur is de klus geklaard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag langs geweest om een stuurhoeksensor te vervangen. Werd vriendelijke en enthousiast ontvangen. Reparatie werd gedaan en ik kon er op wachten onder genot van een bak koffie. Binnen 1,5 uur weer op pad met een super sturende auto. Top service en gemoedelijkheid. Super tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig bedrijf. Ging er een vanwege probleem met rode lampje stuurbekrachtiging Punto Sporting uit 2002. In plaats van hele nieuwe stuurkolom vervangt Pots enkel de stuurhoeksensor waarmee het probleem is opgelost en je honderden Euro\'s bespaart. Bij binnenkomst werd me direct een kopje koffie en een stukje appeltaart aangeboden. Daarna tijdens reparatie gezellig even Holten ingedoken, w trouwens ook prachtig kunt fietsen. Binnen 2 uurtjes was het klaar en het probleem is volledig verholpen. Kan nu weer met een veilig gevoel de auto instappen. Echt geweldige service en zeer vriendelijke menden. Aanrader!

Over Autobedrijf Pots

Filter op Taal