Gewoon goed

Deskundig mensen

Uitstekende gastvrije garage!!

De stuurhoeksensor van mijn Fiat Punto was defect, en na een telefoontje kon ik op korte termijn al een afspraak maken. Voor een relatief laag bedrag is er door Pots een nieuwe ingezet. Bij het uitlezen na vervanging van de sensor gelijk even de hele auto uitgelezen en een aantal lampjes vervangen, dit geheel kosteloos. Een garage met kennis van zaken, klantvriendelijk en een passie voor wat ze doen. Ik ga hier zeker weer terug komen want deze garage gaf mij gelijk een vertrouwd gevoel. Garage bedrijf Pots, nogmaals ontzettend bedankt voor het repareren van mijn stuurbekrachtiging.

Fantastisch geholpen!

De stuurhoeksensor van onze Fiat Grande Punto uit 2005 is netjes, snel en vakkundig vervangen door Autobedrijf Pots. Goede service, vriendelijke mensen en veel verstand van zaken. Wij zijn er erg blij mee en zijn goed geholpen!

perfecte afwikkeling.

Vandaag mijn auto verkocht via de ANWB. Voor een beoordeling inzake de staat van de auto diende ik mij te vervoegen bij autobedrijf Pots. Ik werd vriendelijk ontvangen door de receptionist de heer Timmermans. Hij vertelde mij hoe e.e.a. in zijn werk ging etc. Na de positieve beoordeling heeft hij contact opgenomen met de ANWB en het resultaat doorgegeven waarna ik het vrijwaringsbewijs en de aankoopnota ontving. Hij bood me nog aan mij naar het station te brengen doch dit was niet nodig omdat ik de fiets had meegenomen. Samengevat: vertrouwens volle en fijne ontvangst. Duidelijke uitleg en afwikkeling. Ik heb me echt op mijn gemak gevoeld.

Uitstekende garage. Je wordt eerlijk behandeld. Goede relatie met klant. Deskundige hulp als er iets mankeert aan je auto.

Stuurbekrachtiging fiat Punto hersteld, top! Goed bedrijf en aardig personeel

stuurbekrachtiging Fiat punto perfect hersteld, het was druk kom dan maar even op zaterdag morgen anderhalf uur en weer o.k. super

Vanuit Limburg 230Km gereden voor de reparatie van de stuurkolom sensor Fiat Punto. Na telefonisch overleg een afspraak gemaakt ook over de prijs. Elders rond 1000 Euro en hier 285 Euro. Ik moet zeggen dat enige scepsis bij mij opkwam maar de man verzekerde mij dat ik zou wegrijden met een werkende stuurbekrachtiging. Opvallend was de rustige vriendelijke toon tijdens het gesprek. Bij aankomst verdween het laatste restje twijfel. Vriendelijk en bij een heerlijk kopje koffie lichte de eigenaar de werkwijze toe. Wij mochten in de kantine plaats nemen het was er lekker warm en mochten van alles gebruik maken. Na een half uur kregen wij de eerste bevindingen meegedeeld en werd vervolgens de reparatie uitgevoerd. Tussentijds werd er gepauzeerd door het personeel en de aanwezige dochter Daphne wat een leuk kind ze kleurde er lustig op los. Deze jonge mensen waren ook zeer vriendelijk en niet gejaagd de baas kwam er bij zitten en een leuk gesprek vond plaats. Een fijne warme sfeer tijdens mijn hele verblijf hier wat een verademing. Na pakweg twee uur was de auto klaar, gekscherend vroeg ik of wij de hele dag mochten blijven. Na de betaling vertelde de eigenaar dat er zes maanden overdraagbare garantie op de reparatie zat. Na een vriendelijk goede reis gewenst reden wij enigszins prettig verbaasd en met goede zin terug. De 500km heen en terug voelden helemaal niet meer zo bezwaarlijk aan. We hebben nog gelachen dat wij in het vervolg al onze beurten hier zouden laten doen gekoppeld aan een weekendje weg in Holten! Een buitengewone aanrader. Bedankt mijnheer Pots

Vandaag voor een revisie/vervanging van een stuurhoeksensor geweest bij autobedrijf Pots. Bij aankomst een heerlijke bak koffie aangeboden en ik ben zeer tevreden over de manier van werken. Alles werkt weer prima, snelle services, kon erop wachten. Het bedrijf is zeker aan te raden. Nogmaals dank voor jullie snelle en goede service. Roger

stuurbekrachtiging van gele fiat panda 29kxf9 vervangen op 6 mrt j.l. Heel goed ontvangen- direct koffie aangeboden na rit van 150 km uit den haag - nadat vooraf afspraak was gemaakt. KWas de bon kwijt, dus mijn reactie is wat vertraagd (4 mnd ! ). En t werkt perfect.

21 september geweest voor het maken van stuurbekrachtiging, ik ben netjes ontvangen, kreeg een kop koffie en ben even het centrum ingegaan. Keurig gebeld dat de auto klaar was en weer pak gekeurd. Dit uit omgeving den haag. Ze zijn gespecialiseerd hierin en heeft me veel geld bespaart. Zou zo weer terugkomen mocht het nog een keer gebeuren. Mvg, michael

Mijn Fiat Punto stuurbekrachtigings motor was binnen een mum van tijd vervangen. Uitstekende service, vriendelijk, met een goede bak koffie. Dit soort vakmensen is zeldzaam.

Vandaag geweldig geholpen door deskundig personeel.Dik compliment .

Vandaag 133 km naar Holten gereden i.v.m. vervanging van de stuurhoeksensor van mijn Fiat Panda vanwege uitval van de stuurbekrachtiging. Prettige ontvangst en goede uitleg van het probleem. Na anderhalf uur kon de auto weer opgehaald worden. In de tussentijd in Holten geluncht en winkeltjes bekeken, hetgeen geen straf was. De terugreis verliep voorspoedig met een goed werkende stuurbekrachtiging.

Problemen met stuurhoeksensor fiat Panda. Autobedrijven in regio Hillegom wilden liever niet repareren of de kostbare reparatie uitvoeren die Fiat het liefst ziet. Autobedrijf Pots is een verademing en de rit naar Holten ruimschoots waard.

Onlangs bleek de stuurbekrachtiging van mijn Grande Punto niet meer goed te werken. Bleef maar brommen en trekken naar één kant toe, met uitvallen van de stuurbekrachtiging tot gevolg. Even zoeken op internet bracht mij op het spoor van autobedrijf Pots. De recensies gaven mij een goede indruk, dus heb ik een afspraak gemaakt om de stuurhoeksensor te laten vervangen. Net als alle eerdere klanten al aangaven ben ook ik erg tevreden over de ontvangst door de eigenaar en eigenares van het autobedrijf. Heel hartelijk en prettig. Lekker kopje koffie erbij. Perfect. Meneer Pots is direct aan de slag gegaan. Binnen anderhalf uur was de klus geklaard en kon ik weer op weg. Zojuist weer terug gekomen vanuit Holten. Ik kan u vertellen: mijn auto rijdt weer heerlijk. Alsof er nooit iets mee is geweest. Heeeel erg fijn. De kosten waren vooraf al bekend (ook top!). Zelfs de houder van mijn kentekenplaat heeft meneer Pots kostenloos vervangen (geweldig!). Al met al een heel erg tevreden klant en ik raad het iedereen aan om hier een afspraak te maken, voor welke reparatie dan ook. Marcel

28-01-17 Mijn stuurbekrachtiging viel elke keer uit, maandags gebeld naar Pots en kon zaterdags terecht bij ze om er na te laten kijken en maken. Werden netjes ontvangen, zeer vriendelijk! Enkele uurtjes laten kon ik mijn fiat punto weer ophalen, en hij stuurt weer als nieuw! Ook hebben ze gezien dat mijn airbag storing gaf en daar hebben ze gelijk even na gekeken zonder extra kosten. Zeer tevreden over dit bedrijf! En ook zeker aan te raden.

Prima indruk gekregen van dit bedrijf Reparatie aan stuurbekrachtiging Fiat Panda. Stuurhoeksensor stuk, bekrachtiging viel regelmatig uit, bij dealer moest ik compleet stuurhuis laten vervangen kosten rond de 1000 euro!! Bij Pots aanzienlijk minder, auto stuurt na reparatie weer als nieuw. Zeker aan te bevelen, TOP.

Jennie uit Uelsen Duitsland Wat een prettige ervaring heb ik vandaag gehad bij autobedrijf Pots in Holten. Ik had problemen met mijn fiat punto, het sturen ging soms erg zwaar en bij mijn garage werd mij gezegt dat de stuurkolom niet goed was, en dat er een prijs kaartje aan zat van ongeveer 1000 euro om het in orde te krijgen. Na wat zoeken op de tablet vond mijn man deze garage van Pots, om een lang verhaal kort te maken, ik had vanmorgen een afspraak en nadat ik vriendelijke ontvangen werd met een lekker kop thee, was mijn auto na 1.5 uur klaar ,en ik kon niet geloven dat er zo een verschil was in prijs. Heel dankbaar en tevreden kijken we terug naar de service van Autobedrijf Pots

Konden dezelfde dag nog terecht. Vakkundige reparatie en goede service. Aanrader

Een prettige ervaring. Stuurbekrachtiging laten herstellen van de fiat panda, keurig volgens afspraak, netjes verwelkomt en goede koffie

Wij kregen opeens een brandend lampje van de stuurbekrachtiging, in het service boekje stond neem contact op met de dealer, hier kregen we te horen dat de foutcode C10002 was en dat reparatie erg duur zal uitvallen alles moest vervangen worden. Na wat zoeken op het internet op de foutcode kwamen we uit bij autobedrijf Pots, de reparatie kwam een stuk goedkoper uit. Hierop een afspraak gemaakt, dan eventjes 130 km rijden, bij aankomst stond er een heerlijk bakkie koffie op ons te wachten, laten repareren dit duurde ongeveer anderhalf uur en alles was weer perfect, we zijn zeer te spreken over de behandeling die we kregen, zeer vriendelijk. Dit is echt een aanraden voor iedereen.

Goede en gezellige ontvangst! De reparatie van de stuurhoeksensor was snel en vakkundig verholpen. We werden zeer klantvriendelijk te woord gestaan.