Een geweldig service verlenend bedrijf wat je helpt als het nodig is gratis mijn motorband gerepareerd zodat ik toch mee kon met de motortocht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Pakket werd ongevraagd naar Kialapunt gestuurd ipv huisadres zoals aangegeven. Op mijn eerste mail werd niet gereageerd. Bleken ze achteraf niet te hebben ontvangen. Ik werd na het versturen van een 2e mail direct gebeld waarbij uitgelegd werd dat het in de vakantieperiode per ongeluk fout was gegaan. Daarvoor werd excuses aangeboden. Excuses aanvaard. Geleverde goederen waren overigens prima en werden snel geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze mededeling gaat over de webshop van Pols Motoren BV. Volgens de leveringsvoorwaarden: Indien u ervoor kiest om de bestelling te laten verzenden zal deze door Pols Motoren via de bode worden verzonden naar het door u opgegeven adres. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen. Wij bevestigen u per mail dat uw bestelling klaar ligt en u kunt deze dan komen afhalen. Kan ik mijn bestelling ook naar een afwijkend aflever adres laten bezorgen? Jazeker, maar geef dan duidelijk aan dat het factuur adres en leveringsadres afwijken. Uit mijn ervaring is gebleken dat je niet zelf een afwijkend afleveradres hoeft aan te geven. De webshop maakt gebruik van verzending middels het Kiala systeem. Je moet dus alsnog naar een Kiala afleverpunt om je bestelling op te halen. Oké, ik had aangegeven dat het pakket onder vermelding van welke buren ook bij de buren afgeleverd mocht worden. Maar dit waren wel heel verre buren.... :-(

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Pas een motorscooter gekocht en nieuwe banden op mn motor laten monteren. Ik ben zeer tevreden, ze hebben er weer een vaste klant erbij

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Allereerst wil ik aangeven dat ik slecht van vertrouwen ben, ik vertrouw niemand tenzij het tegendeel bewezen is. Nou het tegendeel is bewezen bij Pols motoren. Ik hoef maar te bellen, vragen, mailen ik krijg altijd antwoord. Het is niet altijd datgene wat ik zou willen horen, maar antwoord ....ipv een wollig gesprek en dat je aan het eind nog niet weet waar je aan toe bent. Vanwege mijn werk danwel grote afstand van mijn huis naar Waalwijk word toch altijd gekeken naar de beste oplossingen en meestal in mijn straatje. Ik heb een Afrika twin gekocht bij hun, en ben vanaf de koop tot aan het ophalen van de Moter constant op de hoogte gehouden waar de Moter zich bevind. Als ik langs ga bij polsmotoren en ik zeg ...mijn ketting staat wat slap word toch even geregeld dat deze opgespannen word.( kosteloos). Er werken daar zeer deskundige monteurs deze zullen ondanks hun werkdruk toch altijd de tijd voor je nemen als je hun aanspreekt . Het zou voor mij handiger zijn om een garage in de buurt te nemen maar nee ik rij liever wat verder. Enig puntje van kritiek, een speculaasje bij de koffie zou wel op zijn plaats zijn.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

plezierig deskundig advies , goede service ook bij kleine(re) bestellingen en niet moeilijk met ruilen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede informatie gekregen en een vriendelijke winkel echt een aanrader

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Via de web shop een scherm gekocht. Het scherm zat goed verpakt, maar bij ontvangst zaten er kleine beschadigingen op het scherm. Prima overleg gehad en naar tevredenheid opgelost.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer goede begeleiding bij het aanmeten van een nieuw motorpak, laarzen en motorhelm. Toen bleek dat de motorhelm niet perfect was, (het vizier sloot niet goed) is deze naar de importeur gestuurd. Deze heeft een nieuwe geretourneerd. Kijk da\'s pas goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik stond vrijdag ochtend met een defecte dynamo langs de kant met mijn cb 1000 r en toen heb ik samen met de anwb contact gehad met Pols motoren en die hebben mij heel goed geholpen, ik heb mijn motor daar s middags gebracht en er zijn meteen onderdelen besteld en tevens zijn ze gaan kijken om de defecte dynamo te claimen bij Honda Nederland aangezien dit type motor ooit een terugroepactie heeft gehad om de dynamo te laten vervangen ( ivm veel problemen )motor is weer gemaakt en claim is goedgekeurd , tevens hebben ze de remvloeistof en de koppelingsolie vervangen ( na tel overleg ) echt een aanrader om hier je motor te laten onderhouden

• Reden bezoek Andere reden

KOMPLIMENTEN voor de bedrijfsvoering en omgang met de klanten. Eind april werd door mij een nieuwe VFR 1200 crosstourer aangeschaft bij Polsmotoren te Waalwijk. Er volgde een keurige levering binnen enkele dagen. Alles verliep volgens afspraak. Na een week ging ik terug voor de eerste 1000 km beurt en ook deze werd kosteloos door polsmotoren gedaan. Wat een klasse!! Bedankt voor de klantvriendelijke service, hier kan menig motor bedrijf nog veel van leren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Bij Pols kocht ik een bromscooter en een motorscooter. Pols deed ook het onderhoud daarvan. Na tien jaar klant te zijn geweest niets dan lof voor Pols Motoren. Klantvriendelijkheid, service gaan hier nog boven commercie. Vakkundig en betrouwbaar. Zo vind je ze niet veel meer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ik ben goed geholpen door Pols Motoren Goede en snelle service, pols Motoren zeker tot de volgende keer

• Reden bezoek Onderhoud

Eerder al eens een nieuwe Pan European hier gekocht. Nu toe aan wat anders. Proefritten op alles wat er te koop is van Ducati tot Suzuki. Rondje Nederland voor gedaan in meerdere weken. Vast kunnen stellen dat Pols Motoren verreweg het beste aanbod heeft gedaan op inruil van de Pan European en aankoop van een nieuwe Crosstourer. Dubbel blij dat ik \"mijn\" merk kan trouw blijven maar ook mijn dealer bereid heb gevonden zich in te leven in mijn situatie.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Een nieuwe band nodig voor mijn BMW was zo besteld een tel. dat die er was. Nog laat in de middag heeft Jos Pols hem er onder gelegd zodat ik weer veilig maar mijn werk kom. 10.000 km met deze band gereden fam Pols ontzettend behulpzaam en mee denkend bedankt groetjes Jan van Oudgaarden

• Reden bezoek Onderhoud

Leuk familie bedrijf met vriendelijke mensen.Tot nu toe hebben ze alles wat ze belooft hebben waargemaakt.Hun monteur (heele aardige gast)werkt zelfs tot in de heeeeele kleine uurtjes door om jouw met je motor weer op tijd en tevreden op pad te sturen.Natuurlijk zijn er door de jaren wel eens dingen fout gegaan maar tot nu toe altijd naar tevredenheid opgelost.Dus nog steeds zeer tevreden na 25 jaar Pols motoren.

• Reden bezoek Onderhoud

Heb al bijna 39 jaar \"motor\" ervaring., dus ervaringen met diverse leveranciers. Laatst een nieuwe Honda Integra gekocht en wat uit laten breiden met oa. handvat verwarming en een origineel Garmin-navigatie erop laten bouwen. Keurig gedaan volgens afspraak!! Ook een compliment voor de monteurs! Chef-kok en eigenaar van Restaurant de Nieuwe Erven, te Reusel Wel een flinke afstand maar gegarandeerd de moeite waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

En dan zie je ineens je eigen onderdelen op de webshop staan. Terwijl ik die terug wilde hebben na mijn schade, maar dat kon niet ivm de verzekering eiste deze op !!!! Mooi is dat !!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Had net mijn rijbewijs en een nieuwe motor toen het noodlot toesloeg. Behoorlijke schade na een valpartij en maar WA verzekerd. De motor werd netjes opgehaald op de plaats van het ongeval. Maar dat niet alleen, er werd door dhr. Pols meegedacht met mijn smalle (studenten)beurs. Uiteindelijk is de motor prima gemaakt voor een eveneens prima prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat is de eigenaar arrogant, en hij begrijpt het echt niet.

• Reden bezoek Andere reden

IK HEB PRIMA ERVARINGEN MET DIT BEDRIJF EN ZOU HET AAN IEDEREEN AANBEVELEN.EN DAN DE GASTVRIJHEID DEZE IS ONGEKENT.PRIMA ZAAK.

Tuinstraat 9 5144NE Waalwijk

Over Pols Motoren BV

Pols Motoren is sinds 1954 de Exclusief Honda motordealer voor de regio, Midden Brabant. Wij hebben beschikking over een fraaie showroom en vier kantoorruimten voor verschillende doeleinden. Ook zijn de werkplaats en een groot onderdelen magazijn in het geheel opgenomen. Echte motorliefhebbers komen niet alleen vanwege onze motorfietsen maar ook voor de sfeer er omheen, dus u bent van harte welkom in onze fraaie en karakteristieke showroom, waarin elk type motor zijn eigen karakteristieke omgeving heeft!