Het bestaat nog!

Honda ST1300 bij Pols Motoren gekocht. Keurige ontvangst, eerlijke en oprechte uitleg met een tikkie humor. Geen onduidelijkheden of wazige praatjes. Voelt direct goed. Na anderhalve maand bleek de accu slecht. Geen punt voor Pols, ik kon bij een plaatselijke dealer terecht (scheelde mij vanuit Zuid-Holland naar Waalwijk rijden) die de accu getest heeft. Diagnose: ‘overleden’ . Ik kreeg onder garantie een nieuwe accu en de motor start weer als nieuw. Vermeldenswaardig: Pols Motoren had aan de plaatselijke dealer laten weten dat het probleem netjes verholpen diende te worden. Zo vertelde de man die mij hielp. Het zijn dit soort kleine details die het vertrouwen in een bedrijf geven. Dus wat mij betreft Pols Motoren ‘het bestaat nog’ in een wereld waar vertrouwen en service soms ver te zoeken is. Bedankt namens een tevreden klant. Joop

Geweldige service

Pols motoren de nummer 1 Honda dealer in Nederland qua service en klantvriendelijkheid. Door mijn eigen stommiteit de (schijfrem slot niet verwijderd) de schijfrem van mijn GL 1800 verbogen. Aangezien ik binnen 2 weken met vakantie zou gaan heeft Pols de schijfrem met spoed kunnen bestellen en laten bezorgen, ondanks dat hij op backorder stond. Gisteren geweest en weer eens perfect geholpen (ondanks dat ze volgepland stonden) om mijn vakantie veilig te stellen. Bedankt voor de uitmuntende service!

Super service

Vandaag, op het onverwachte, naar Pols motoren gereden met mijn Goldwing. Ik had koppelingsproblemen. Ik had verwacht dat ze even zouden onderzoeken en vervolgens een afspraak maken voor reparatie. Maar..... de motor werd direct naar binnen getrokken en het probleem aangepakt. 3 kwartier later reed ik als een zeer gelukkig mens huiswaarts. Tussentijds had hij de motor nog even nagelopen en ook de banden weer goed op spanning gezet. Super service. Dank je wel.

Geweldig goed

Ik belde vandaag dat ik in Vlijmen stond met een kapotte achterband. Ik werd netjes opgehaald en de motor werd bij aankomst direct nagekeken en een nieuwe band erop zodat ik weer kon rijden. Dankjewel voor deze super service familie Pols

Marathonservice en teamplayers

Onlangs mijn nieuwe Goldwing op mogen halen. Het was het wachten waard. Van krat tot klant in no-time! Tussen de spreekwoordelijke "soep en aardappelen" nog even een toerbuffel in elkaar zetten, voorzien van alle accesoires en afleveren! waar dan ook alle tijd voor genomen wordt. Nadien nog even een mooie jas gekocht en kan er weer jaren tegen. Pols motoren, bedankt voor de service!

Zeer goed en keurig geholpen

Vandaag weer mijn st1300 opgehaald, na een half jaar weer terug incl de winter stalling en grote beurt.... Tja wat zal ik zeggen.... Super gewoon!! Herken de motor niet meer terug. In het verleden wel eens bij andere geweest, kreeg daar een gevoel van heb net een hoop geld betaald maar waaraan??? Deze rekening was ook niet goedkoop maar wat je er voor terug krijgt ben je de pijn al gauw weer vergeten kreeg zelf 1 jaar Honda pechhulp erbij en dat voor een motor uit 2004.op dit moment zeg ik... Pols heeft er weer een trouwe klant bij. Ook de uitleg over diverse dingen wordt serieus de tijd voor genomen, geen haast werk je voelt je klant bij pols.... Top! Ga zo door!!!

Echt geweldig

Mijn 2de hands pan is ondertussen 20 jaar oud. Na jaren in onderhoud te zijn geweest bij een ander motorzaak, vond ik het nodig om hem eens door een ander te laten bekijken. Dat was een heel goed idee van mij!! De motor had wel wat liefde en aandacht nodig, en na 5 weken kreeg ik een motor terug die rijdt als nieuw, maar met 150K op de teller. Nu begrijp ik waarom iedereen zo lyrisch is over de Pan 1300. Geweldige service, transparant, top communicatie. Ik begrijp wel waarom Jos de beste Honda motormonteur van Nederland is. Wil je het beste voor jezelf, en dus ook voor je motor, maak een afspraak bij Pols in Waalwijk!

Heldere communicatie en meedenkend

Voor mijn Z800 moest uitgezocht worden wat met voorpoten mis was, hier heeft Pols heel goed in meegedacht en ook goed gekeken naar andere detailpunten. Ook laten ze graag zien hoe het een en ander in elkaar steekt en geven ze graag wat extra uitleg in de werkplaats. Al met al een hele fijne ervaring en nu voel ik me weer op m'n gemak op m'n motor :). Thanks voor de gezelligheid en de hulp!

Prima service en garantie

Zelfs na het verstrijken van mijn garantieperiode ( half jaar Bovag ), werd na het vaststellen van een typisch defect aan mijn Goldwing het betreffende onderdeel geheel gratis vervangen. Met de complimenten aan monteur Jos. Fijn familiebedrijf.

Familiebedrijf met hart op de juiste plek voor klant en motor

Al eerder een andere motor gekocht bij een andere zaak op aanraden van Pols motoren omdat ze de geschiedenis van de motor kenden. Uiteraard in onderhoud gehad bij Pols motoren en altijd met goed advies en service weer veilig de weg op. Onlangs besloten om een andere motor aan te schaffen. Zoals ik al verwacht had, geweldig ontvangst en aanbod. Nu wachten tot de nieuwe binnen is. Heel veel succes met de verkoop van mijn oude Wing!

Top bedrijf!

Ik had een uitdaging met mijn Honda GL 1800 (2018 model) en na verschillende motorzaken geraadpleegd te hebben contact opgenomen met Pols motoren die meteen wisten wat het euvel was en hoe het opgelost kon worden. Afspraak gemaakt, vriendelijk ontvangen en een paar uur later deskundig opgelost met foto's en uitleg. Beter kan het niet. Zeer professioneel bedrijf en van harte aanbevolen!

Geweldige zaak met kennis van zaken en service gericht.

Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht. Meteen een warm ontvangst, na een klein gesprek en mijn VTX1300 te hebben bekeken kwamen we al vrij snel tot zaken. Meerdere technische zaken die mij niet waren opgevallen, maar wel door Frans. Ook Bart heeft me geholpen met de TomTom Rider en Sena S10 aan te sluiten. En als laatste heeft Wil ons geholpen met de motorkleding. Absoluut een aanrader voor iedere motorrijder.

Attent en gaan voor ' het beste voor de motor '

motor niet bij Pols gekocht maar wel een probleem met de automaat onder mijn Honda nc 750 DCT. Geen probleem kom maar brengen en binnen 2 dagen stond de motor daar. Checken idd paal in de bak afgebroken bestellen en na 5 dagen klaar. toch maar even het stuur nog wat recht gezet en de gashandel bijgesteld. Das liefde voor het vak. Jammer dat de olie eraf moest die er 1000 km op zat maar anders kon hij er niet bij. een ieder aanbevolen dus.

Tevreden!!!

Ik heb een recall gehad voor mijn Africa Twin 1100 Adventure Sports. Er kan vervuiling in de tank komen door loslatende Zink-oxide van de lasnaden. Hierdoor zou de motor in het ergste geval stil kunnen vallen. Pols Motoren heeft het probleem netjes opgelost en ze lieten mij foto's zien hoe het eruit zag. Het was zeker nodig om deze actie uit te laten voeren. Alles is weer netjes opgelost én Pols heeft meteen mijn update Android uitgevoerd. Dit zonder hier een meerprijs voor te rekenen! Helemaal tevreden :-)

Vakmanschap en Brabantse hartelijkheid

Eindelijk m'n ST1100 eens helemaal na laten kijken, van voor naar achter en binnenste buiten. De mensen in de werkplaats vonden nogal wat problemen en probleempjes (wat ik wel verwachtte) en deze werden keurig in overleg aangepakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat zeggen dat je onderhoud doet en begrijpen wat onderhoud omvat, heel verschillende zaken zijn. Gebleken is maar weer dat originele vervangingsdelen problemen voorkomen (remmen bleven hangen, nu er originele remblokken opzitten, lopen de wielen weer vrij). Bij Pols keken ze net even verder en dat is wat je mag verwachten. Ze hebben weer een fantastische klus geklaard!

Fantastische service, fijn bedrijf

Twee weken geleden bij Pols Motoren mijn eerste motor mogen kopen. We werden hartelijk ontvangen en ze wisten alles over de motor in kwestie te vertellen wat er te vertellen viel. De oprechtheid en transparantie zorgde ervoor dat we meteen een goed gevoel hadden bij dit bedrijf. Uiteindelijk de motor gekocht. Ik wilde nog wat dingen laten aanpassen aan de motor en dat werd meteen geregeld. Na een lekker bakje koffie was de motorfiets precies zoals ik hem wilde hebben, en kon hij meteen mee! Al met al een zeer prettige ervaring, ik kom hier graag vaker terug! Absoluut een aanrader!

Ik rijd een BMW K 1300 R uit 2013 met 15000 km op de teller, eigenlijk nog nieuw. Afgelopen zomer zat er ineens een stotter in de motor en die was het ergste tussen de 3000 en 4500 toeren. Bij de dealer geweest en die kon er niet achter komen wat er nu aan de hand was. Aan de computer en daar kwam uit dat de bobine kapot was. Deze vervangen en (rara je raadt het al) het was nog niet opgelost. Naar de volgende dealer en die heeft me door gestuurd naar een bedrijf dat het "brein" nakijkt. Hier kwam uit dat er een storing inzat. En (rara je raadt het al) het was nog niet weg. Toen naar iemand die verder kijkt dan alleen de computer en motor dus op de rollerbank. Inderdaad kwam er iets uit en dat was dus de bobine? Die was al eens vervangen? Maar goed volle vertrouwen in en dus rechter bobine vervangen (rara je raadt het al) en helaas het was nog niet weg. Dealer kende iemand die les geeft en hier inhoudelijk goed naar kan kijken. Dit was dus Pols Motoren in Waalwijk. We hebben gelijk gebeld en Jos had tijd. Ik er naartoe en dit was zaterdag 31 oktober. Jos ging ermee aan de slag en we houden contact. 3 November gaat de telefoon en Jos heeft het gevonden! Ik voorzichtig blij want eerdere dealer en genoeg euro's verder was het nog niet weg. Na het onderzoeken bleek er een bougie kapot te zijn. Zaterdag 7 november kon ik de motor ophalen, hij was klaar en mooier nog hij was gemaakt. Bij het ophalen uitleg van Jos gekregen en foto's bekeken wat hij allemaal gedaan had. Het lijkt simpel en waarom komen ze hier bij BMW niet achter en wel bij een Honda dealer? Dit omdat ze de motor aan de computer hangen en zelf niet echt verder kijken. Wellicht gaat hun kennis niet verder en kun je ze het niet kwalijk nemen. Bij Pols motoren hebben ze de kennis en interesse in huis om iets te willen oplossen. Ze gaan zoeken en bij mij hebben ze het gevonden. Motor opgehaald en zo blij als een kind naar huis. Kortom bedankt en ik kom zeker terug!! Geweldige service en kennis in huis!!

Eerlijk familiebedrijf.

Met mijn motor bij diverse motorzaken langs geweest omdat ik de koppelingshandel helemaal los moest laten, tegen slippen aan, allen zeiden dat er nieuwe koppelingsplaten in moesten. Bij Pols bleek dat er iets vervangen moest worden in de koppelingshandel van een paar euro waardoor mij een hoop geld is bespaard. Dat bedoel ik met eerlijk en zo heb ik nog wel een paar voorbeelden. Ik rij er graag voor van Alphen aan den Rijn naar Waalwijk. Service met een grote S.

Servicegericht en vakkundig

Bestelde al jaren mijn spullen voor de ST1300 bij Frans. Frans was al aan de telefoon zeer kundig, geduldig en wist WEL precies aan te vullen wat de nog niet gebruiksvriendelijke webshop nog niet wist. Altijd zeer snel verzonden en correct afgehandeld. Daarom in deze coronazomer toen die veel stilstond, mijn fiets maar eens geheel laten opknappen door de mannen. En reeds op de terugweg werd ik daar superblij van. Ik heb nooit splinternieuw gereden, maar zo moet dat gevoeld hebben! Frans, Jos en collega's: driewerf chapeau!

Top familiebedrijf!

Al in veel motorzaken geweest maar geen een kan tippen aan Pols Motoren! Afgelopen week mijn nieuwe Honda Monkey opgehaald en mijn oude Honda ingeruild. Mooie showroom met vakkundig personeel. Bij verkoper Bart voel je je meteen vertrouwd. Persoonlijk, geduldig, vakkundig en alles gaat heel transparant. Niets is hen te veel. Echt een aanrader!

Bijna perfect

Motor naar pols gebracht voor een grondige beurt,ik moet zeggen perfect uitgevoerd herken de motor niet meer terug.eerst altijd bij een honda specialist geweest maar kreeg hier geen goed gevoel meer over.keurig behandeld door pols,goede adviesen en wat belangrijker is nog ( voor mij) kennis van zaken ! Kom hier zeker terug!

topbedrijf

op 31-11-19 een mooie motor gekocht bij Pols motoren in Waalwijk. Bijzonder keurig familie bedrijf, met passie voor de motor. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Niet bang om wat extra werk te doen. Motor werd netjes en kundig voor mij ingeladen. Al met al, moest er een flink stuk voor rijden maar het was de rit meer dan waard. Familie Pols, bedankt voor de motor en de super service

Om 12.00 uur gebeld en snel geholpen

Ik had om 12.00 uur gebeld en vertelde dat mijn voorrem bleef hangen en slecht remde Ik kon om 18.30 uur komen en werd de motor direct hersteld Om 20.10 uur klaar nieuwe remblokken en ketting gespannen en gesmeerd en ik kan weer ritten rijden Geweldige service bedankt fam Pols

Professionaliteit met gevoel

Recentelijk heb ik Hyperpro op een ST1300 laten zetten. De motor was onrustig en dat kende ik niet van mijn ST1100. Nadat door Pols motoren de standaardvering rondom door Hyperpro was vervangen, was ik eigenlijk niet blij. De motor deinde en ik had niet het gevoel dat er echt rust in de motor zat. Voor aanvang van een rit vanuit Pols motoren heb ik kort gesproken met Jos en uitgelegd wat mijn ervaringen waren met de progressieve vering. Jos bood aan gelijk even te kijken. Na wat indrukken van de vering, een rondje rond de motor, komt Jos met een schroevendraaier... Wat een goochelaar... Deinen is weg, motor strak en eindelijk rust in het rijwielgedeelte. De manier waarop Jos de achterdemper onder controle kreeg, daar heb ik respect voor: Vakmanschap met gevoel.

Professioneel

Ik heb goede ervaring met Pols motoren. Ik heb een custom bike (caferacer). De garage die dit voor me had gemaakt, heeft op enkele punten slordig gewerkt. Daar heeft mijn vorige garage niks van gezegd en is hun ook niet opgevallen. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn bike voor de jaarlijkse check naar Pols te brengen. Zij hebben punten opgemerkt aan mijn bike die nogal belangrijk waren en hebben het professioneel aangepakt om de issues aan te pakken. Top service.

Over Pols Motoren BV

Pols Motoren is sinds 1954 de Exclusief Honda motordealer voor de regio, Midden Brabant. Wij hebben beschikking over een fraaie showroom en vier kantoorruimten voor verschillende doeleinden. Ook zijn de werkplaats en een groot onderdelen magazijn in het geheel opgenomen. Echte motorliefhebbers komen niet alleen vanwege onze motorfietsen maar ook voor de sfeer er omheen, dus u bent van harte welkom in onze fraaie en karakteristieke showroom, waarin elk type motor zijn eigen karakteristieke omgeving heeft!