• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb recent mijn motor ingeruild op een andere tweedehands motor.\r\nTen aanzien van het gehele inruil/verkoopproces ben ik onder de indruk geraakt van de zeer vriendelijke, vakbekwame maar verantwoord zakelijke werkwijze van Bart vd Pol!\r\nEen eerlijke en open benadering van mijn wensen en dat wat mogelijk bleek. Haarfijn uitgelegd en goed onderbouwd.\r\nUiteindelijk tot een goede afronding gekomen met dank aan Bart voor de ontspannen, bijna familiare wijze van de zaak regelen. Topzaak! Hebben er een klant bij (van ver) Lucien
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 14 jaar niet te hebben gereden wil ik weer gaan motor tijden. Het zonnetje schijnt, de temperatuur stijgt en tja... dan begint het toch weer door je hoofd te spoken. Bij Pols Motoren in Waalwijk, twee motoren tijdens de \"Honda Road Show\" meegekregen. Samen met Martin Meeuwis, een van de voorrijders, een fantastische middag gehad en weer een beetje het gevoel teruggekregen wat ik 14 jaar heb gemist. Lekker door de polder gereden, de natuur, de vogels, de zwanen, de koeien, de wind. Eerst weg met de Honda CB500X. Fijne motor om mee te beginnen na jaren niet gereden te hebben. Dat was sowieso weer wennen. Daarna voor de eerste keer in mijn leven een semi-automaat meegekregen. De Honda NC750X. Wat een beleving! Even wennen, maar rijdt stiekem gezegd toch wel lekker, ondanks dat ik van te voren wat sceptisch was. Zeker een aanrader! Dankjewel Pols Motoren voor een heerlijke middag. Het was me een groot genoegen om jullie te leren kennen. Top!\r\nRoellie.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb recentelijk mijn motor met een lastige klacht in het motorblok bij Pols Motoren gebracht. Na wat rondzwervingen heb ik voor Pols gekozen vanwege het feit dat zijn Honda dealer zijn en specifieke kennis en expertise hebben van mijn Pan European. \r\n\r\nPols heeft voor mij volledig aan de verwachtingen voldaan! Motorblok loopt na grondig onderzoek en vervanging van wat zaken weer als een zonnetje. Een wereld van verschil! \r\n\r\nDe motor blijft vanaf nu in onderhoud in Waalwijk! \r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wilde na ruim 25 jaar weer een eigen motor. Heb veel motorzaken en beurzen bezocht, maar bij dit familiebedrijf voelde het meteen heel goed. Het team is klantvriendelijk, deskundig en betrokken. Ik heb daar dan ook mijn Honda CB 650 R 2019 en motor kleding gekocht.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er moet in mijn VFR1200F een specifieke gel accu in die op zijn rug 90 graden moet worden geplaatst. De foute oude accu is door 2 eerdere (Honda) dealers niet opgemerkt. Bij Pols wist men dit wél te vertellen. Deskundigheid ten top en een goed gevoel bij dit bedrijf.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woensdagavond 19 december 18:00 uur met m\'n motor gestrand net voorbij knooppunt Hooipolder. Ondanks dat het sluitingstijd was zijn ze meteen naar me toe gereden om me te helpen. Top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik kwam bij Pols met een second opinion vraag. Het uitgebreide deskundige antwoord en de openhartige bereidwilligheid tot het geven van informatie resulteerde in mijn overstap naar Pols als reparateur. De vlot ingeplande en uitgevoerde reparatie had het gewenste resultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familie bedrijf met de service nr 1.\r\nnaar aanleiding van loslaten bestikkering van motorhelm zijn de familie Pols en de Helm fabrikant tot besluit gekomen om de helm te vergoeden...dat noem ik klantvriendelijkheid en service.\r\nook het onderhoud en alles rondom mijn motor is TOPPIe.\r\nga zo door Fam.Pols

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Online twee nieuwe covers besteld het windscherm van mijn Honda CBF1000. Bestellen en betalen via de website ging gemakkelijk. Ik kreeg een mail toen de covers werden verzonden. Binnen 2 werkdagen heb ik de covers in de brievenbus aangetroffen, goed verpakt in een enveloppe die voorzien is van noppenfolie.\r\n\r\nPols Motoren nam de moeite om een muntje van 2 Euro op factuur te plakken, omdat ik - standaard - had betaald voor een pakketje, hoewel de covers in een enveloppe pasten (dus minder portokosten). Kijk, daar hou ik nou van: gewoon eerlijk zijn naar je klanten toe.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en communicatie, heel vriendelijk, zeker aan te raden, dank (Hubert, België)
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste fam.Polsen medewerkers,ik heb in juni mijn Pan 1100 gebracht voor een grote beurt en ik ben zeer tevreden over de service en afwikkeling hier van.Hij rijdt weer als een zonnetje,en stuurt voortreffelijk.Geweldige motorzaak met goede uitleg over de werkzaamheden.TOP.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar mijn eerste motor en wist niet precies wat voor type ik wilde. 1,5 uur uitleg gehad over allerlei verschillende motoren, wat de voordelen en nadelen zijn en wat met mijn lengte (1.95) het prettigst zit. Ontzettend veel van geleerd, en twee dagen later mijn eerste motor gekocht bij Pols. Goede service, en erg meedenkend personeel. Top!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds de wintermaanden ben ik bezig om een RGV250 weer helemaal mooi en zo origineel mogelijk te maken. Hierbij had ik Suzuki bout: 0910008276 Bolt(8x70) nodig. Echter is deze bij Suzuki niet meer leverbaar. Daarop doorverwezen via mijn Suzuki dealer naar Pols Motoren om Honda bout: 95701-0807000 te bestellen. Zodoende telefonisch contact gehad met Frans: Pols motoren heeft zoveel onderdelen in hun database staan, dat het even duurt voordat de onderdelen pagina\'s geladen zijn. Echter nam Frans alle tijd voor me om de specifieke bout toe te voegen in de database, zodat ik hem online kon bestellen. Uiteindelijk 20 minuten aan de lijn gezeten voor een bout van E 1,50. En de bout past ook nog! Dit maak je niet meer dagelijks mee. En bij deze dan ook mijn dank en complimenten hiervoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel antwoord op vragen. No nonsense. Deskundigheid alom. Zo zou het altijd moeten wezen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn nieuwe motor opgehaald heerlijk koffie gedronken een goede uitleg gehad kortom van mij een 10
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag door Frans en Wil Pols prima geholpen aan een missend onderdeeltje voor \"iets op wieltjes\" dat defect was.\r\nLoopt nu weer op rolletjes en gesmeerd.\r\nDank voor de prima service, we zijn er zeer mee geholpen.\r\n\r\nHartelijke groet, \r\nFam. Daane \r\nWaalwijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aangeboden een nieuwe importmotor Honda msx 125cc.\r\nWe zijn gaan kijken.De mannen zaten net te eten,was geen probleem,kentekenplaat erop en gaan.Ding liep als een speer en na wat afspraken,gekocht.Toen was het wachten.De vakantieperiode heeft het allemaal niet sneller doen verlopen,maar ik werd goed op de hoogte gehouden door Ruben Pels over de vorderingen.\r\nEindelijk op 19 augustus j.l 15.00 stond mijn motor(tje) voor de deur.Keurig thuis gebracht voorzien van alle papieren plus extras voor het lange wachten.\r\nEen aflevering firma Pels waardig.\r\nHeren Pels e.a ook namens mijn vrouw,BEDANKT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net en professioneel bedrijf met een goede service, echter op mailtjes wordt niet gereageerd.\r\nIk had na 8 dagen nog geen retourmail ontvangen.Wel tussen tijds gebeld of de mail ontvangen was.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Na het lezen van uw beoordeling heb ik, uiteraard, intern nagevraagd wat het verhaal hierachter is. Frans wist mij te vertellen dat uw mail gaat over 2 zeer specifieke stickers voor een motor uit 1984, betreffende een Canadese Import. Stickers die na 33 jaar wereldwijd bij Honda uitverkocht zijn. Daar wij, zoals u zelf reeds aangeeft, de service hoog in het vaandel hebben staan, is hij voor u op internet aan het zoeken geweest en heeft in Mexico mogelijk nog gevonden. Zoals u begrijpt willen wij in deze klanten niet blij maken met een dode mus en hebben eerst geprobeerd contact te leggen met de betreffende Mexicaanse dealer. Daar wij geen Spaans spreken is communicatie in deze zeer moeizaam. Een reactie uit Mexico is tot op heden uitgebleven. Dit is door Frans tijdens het telefoongesprek toen u belde ook aangegeven. Het spijt ons te moeten lezen dat deze extra inspanningen niet in goede aarde vallen cq. niet snel genoeg gaan (ondanks de vakantieperiode). Uiteraard bent en blijft u van harte welkom, ook voor onderdelen van klassieke Honda motoren. Met vriendelijke groet, Bart Pols

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e paasdag op pad, in Waalwijk.\r\nEven bij Pols kijken, voor nieuwe helm\r\n(oude 6 jaar geleden ook bij Pols aangeschaft) \r\n\r\nLeuke actie was dat je korting kon bedingen met het trekken van gekleurde paaseitjes \r\nDie qua kleur een bepaald, kortingspercentage 10,15 20 % vertegenwoordigde \r\nFraaie nieuwe HJC helm, zwart met transparant vizier aangeschaft\r\nBij nader indien, had ik tocht gaarne er een getint vizier op de helm gehad\r\nNa één telefoontje was het geregeld, en het getinte vizier door Pols besteld \r\n(keurig sms’je ontvangen dat hij binnen was) \r\n\r\nHet getinte vizier was duurder.\r\nMaar deze werd zonder bijbetaling,,, gratis,,,, ter plaatsen voor me omgewisseld \r\nTop !! \r\n\r\nTevens in alle rust en onder het genot van een bakkie, nog een scherp geprijsde motorjas gekocht \r\n\r\nKortom,,,,, flexibiliteit, betrokkenheid, expertise en prima service…….. zijn kenmerken deze op dit bedrijf van toepassing zijn \r\n\r\nEM\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was 2 juni bij Frans Pols Motoren omdat het klepje van mijn helm niet meer werkte...Voor Frans was dat geen probleem die schroefde de helm open en in een ogenblik had Frans het klepje gerepareerd. Kosten...totaal niets gratis voor niks....zo doe je aan klanten binding,,,FRANS dabk je wel voor de oude vertrouwde service van POLS motoren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reguliere klant sinds 1 1/2 jaar\r\n2e hands motor gekocht
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, staan je goed te woord. Nadat een gevraagde aanpassing aan mijn brommer door Pols niet het gewenste effect had bereikt kreeg ik mijn geld terug. Erg netjes!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk bedrijf , de koffie staat altijd klaar.Goed opgeleide motorfiets monteurs
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig service verlenend bedrijf wat je helpt als het nodig is gratis mijn motorband gerepareerd zodat ik toch mee kon met de motortocht

Over Pols Motoren BV