Ben goed en netjes geholpen!

Goede service voor een nette prijs

We worden altijd keurig en vriendelijk geholpen. Alleen maar positieve ervaringen gehad.

Vertrouwen dat tot op de dag van vandaag 100% is gebleven.

Jarenlang professioneel onderhoud zorgt voor een zeer tevreden klant die veilig en prettig in zijn auto kan blijven rijden

Super!!

Super fijne garage. Personeel en eigenaar staan altijd voor je klaar met raad en daad! En die zomer en winterbeurt is een mooie extra.

Eerlijke garage

Ik breng hier al jaren mijn auto's, de reden hiervan is dat ik altijd eerlijk en netjes behandeld wordt tegen een juiste prijs.

Wederom prima geholpen.

Service goed. Auto weer gemaakt conform afspraak. Dit gaat al meer dan 15 jaar elke keer weer uitstekend.

Klantvriendelijk en een goede service.

In het verre verleden reeds een goede ervaring gehad en daar is heden ten dage niets aan veranderd. Goede tevredenheid qua service en afhandeling.

Prima service bij grote uitgaven eerst overleg.

Ik kom er al jaren en de service is prima.

Een uitstekende garage voor onderhoud

Ik laat al jaren naar tevredenheid onderhoud en apk uitvoeren bij deze garage

Gedegen informatie en uitleg over reparatie en kosten; perfect hersteld!

Onze auto voor het eerst laten repareren bij deze garage na jarenlang bij de Kia dealer geweest te zijn. Die misten wel wat puntjes naar ons idee. Zoals bijv. slijtage van de remmen, niet geheel onbelangrijk. De eigenaar van de garage heeft ons goed geïnformeerd over de situatie van de auto en de kosten voor de reparatie. Fijn om direct in contact te zijn met de werkplaats en de monteur. Wij komen zeker terug. Dank jullie wel voor de goede service! De auto rijdt weer als een zonnetje!

Goede service met kwaliteit

Altijd fijn geholpen en met goede communicatie.

Vakkundig, vriendelijk en zeer vertrouwd.

Vakkundig en klantvriendelijk, altijd goede service.

Goede, vriendelijke en snelle service!

Vriendelijke medewerkers. Staan altijd klaar om te helpen en geven goed advies! Toppers!

Gewoon goed werk geleverd

Doen gewoon hun werk voor een nette prijs.

Vakkundig en zeer klantvriendelijk.

prima service

prima geholpen!

Geen klachten over dit bedrijf Goede service.

Afspraak is afspraak. En vriendelijk!

Vooraf offerte gekregen. Afspraak in goed overleg ingepland. Uitvoering top!

Snelle service

Al meer dan 30 jaar onze garage, vriendelijk, correct, behulpzaam en goed.

Wij hebben hier al diverse (merken) auto's aangeschaft en laten onderhouden. Ook onze niet bij deze garage aangeschafte auto's zijn hier goed onderhouden. Wij zijn zeer tevreden over de service, het onderhoud en het meedenken of iets wel of niet nodig is. De mensen zijn vriendelijk, kundig, behulpzaam en staan je altijd correct te woord.

Prima service!

Accu leeg voor de deur. Binnen een half uur met startkabels geholpen en een uur later nieuwe accu er in. Sneller kan niet volgens mij.

Mijn ervaring sinds 1994 doorlopend erg goed.

Bij nieuw aankoop en de service daarna. Inmiddels dus 30 jaar in alle jaargetijden, bij de weinig voor gekomen storingen. En toch goede aandacht en oplossingen bij voorkomende aandachtspunten. Van personenauto tot bestelbus (t/m 307.000 km) en nu op 80 jarige leeftijd aangepast vervoer.

Weer ontzettend fijn geholpen, duidelijkheid voorop! Geweldige service!

Graftermeerstraat 34

2131 AC Hoofddorp