Correcte behandeling van de klant en vakkundig onderhoud van de auto

We hebben deze reparateur ooit leren kennen bij de reparatie van een weinig voorkomend probleem bij een auto. De diagnose en oplossing van het probleem waren technisch gezien perfect en geheel afgestemd op de financiële armslag die we ons op dat moment konden permitteren. Kortom maatwerk !!! Andere garages hadden gegarandeerd de meest voor de hand liggende DUURDERE oplossing gekozen. Zeer prijzig onderdeel gewoon vervangen door nieuw - zo van de plank = makkelijk verdiend. In betreffende situatie werd voor een minder makkelijke oplossing......repareren..... gekozen. Door kundigheid en kennis van zaken m.b.t. de geconstateerde problemen werd de reparatie eveneens snel maar voor ons vele malen goedkoper uitgevoerd. Een typische Win-Win-situatie - alleen haalbaar als je met een ''vakman'' van doen hebt.

perfect

Perfect geholpen

Staan altijd voor je klaar en een prima service.

Goede servive

Correct en snel geholpen

Toppers!

Altijd vriendelijk, goede service. Staan altijd voor je klaar.

Vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Zijn al jaren klant bij garage Biesheuvel. Denk mee met de klant en is zeer vakkundig

Ik ben blij dat ik er op kan vertrouwen dat er goed onderhoud wordt uitgevoerd aan mijn auto

Ik kom al jaren bij deze garage, altijd naar tevredenheid

Zorgvuldig werk geleverd.

Het was op zich een eenvoudige klus: bandenwisselen, maar dat is dus zorgvuldig gebeurd.

Zeer goede ervaring

Al heel lang mijn garage altijd correct behandelt eerlijk advies geen lose praatjes goed en deskundig weten wat er aan de hand is goede service en nette prijs die vooraf gegeven wordt en volgens afspraak word alles netjes gemaakt

Denkt met de klant mee voor oplossing

Weet altijd een oplossing voor ieder probleem

top service

Net weer een kleine beurt aan de Tucson gehad, en heel tevreden. Prijs is oké voor een beurt, de service geweldig en de communicatie ook. Er zijn ook dingen gratis vervangen terwijl we d auto al net iets mee dan een jaar hebben. De service is al jaren geweldig, daarom kom ik ook al ruim 25 jaar bij Biesheuvel, en zal ook zeker niet van garage veranderen, zelfs nu niet terwijl ik in Purmerend woon.

Al jaren kom Ik bij de garage en altijd uitstekende service!

Prima geholpen met goed advies.

Net als elke keer goed en vriendelijk geholpen. Bij problemen met de auto vaak ook alternatieven aangeboden gekregen met helder advies.

Goede service en communicatie

Fijn contact, snel schakelen en top service!

heel goed

eerste keer een auto daar gekocht. ben alleen maar positief.

Vriendelijk en vakkundig

Mijn beschermplaat voor de uitlaat was los. Ik kon direct komen en het werd vakkundig weer vast gemaakt. Vriendelijke man dat is voor mij ook belangrijk.

Goede service en meedenken met klant.

Prettige en persoonlijke benadering, waarbij aan de wensen van de klant gehoor wordt gegeven.

Erg prettig!

Zeer Goed geholpen en geïnformeerd en vriendelijk personeel

Helemaal Top

Altijd even vriendelijk en een goede service. ik ben blij met garage Biesheuvel

Goed geholpen met de apk van mn auto

Goede service, klant vriendelijk en snel met afspraak inplannen! Gewoon top

Is een prima autobedrijf, is een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een betrouwbare gerage!

Uitstekende garage

Vakkundig en vriendelijk personeel. Je wordt altijd keurig te woord gestaan. Ze houden van hun werk en dat merk je in alles.

Uitstekende service!

Zeer betrouwbaar en servicegericht; een unicum in de garagewereld.

Goed geholpen

Altijd tevreden met deze garage