Deskundig en vriendelijke behandeling.

Deskundig, vriendelijk. Ik ben vanaf 1996 al klant bij dit bedrijf en voel me thuis.

Snel, kundig en klantvriendelijk.

Zeer goede en betrouwbare service en ze staan altijd voor je klaar!

Klachten worden serieus genomen. In overleg wordt zo snel mogelijk een afspraak ingepland. Kosten worden vooraf duidelijk gemaakt, of je wordt er over gebeld: dus geen verrassingen! Zeer goede en persoonlijke service. Komen zelfs de auto ophalen als je niet in de gelegenheid bent om deze te brengen. Echt heel fijn! Maken waar wat ze beloven. Alles wat je van een garage verwacht en meer!

goede service

wordt goed en leuk geholpen

Vriendelijk en staan voor je klaar, met of zonder afspraak.

Prima garage weten waar ze het over hebben.

Zeer tevreden.

Sinds 3 jaar heb ik mijn auto voor bij Biesheuvel laten onderhouden. Zeer klantvriendelijk en uitstekend onderhoud.

Vriendelijk en service gericht

In al de jaren dat ik er kom, hebben zij mij nooit teleurgestelb

Gewoon goede service

Goed werk afgeleverd zoals gewoonlijk.

Altijd vriendelijke ontvangst, geeft raad. Vakmanschap hoog in het vaandel

Snelle service bij klein leed

Een schroef in de voorband liet deze langzaam leeg lopen. Een belletje bracht een snelle actie 'even tussendoor'. Dat werd erg op prijs gesteld.

Fantastisch

Heel erg vakkundige mensen,vriendelijke en behulpzam. En prijzen die betaal zijn

Altijd top geholpen en goed advies.

Netjes geholpen en verstand van zaken..Na omzwervingen is dit nu mijn stamgarage geworden.

Altijd meer dan goed

Altijd vriendelijke benadering, deskundig en betrouwbaar.

Super fijn geholpen, nadat mijn auto eerst was afgekeurd bij een andere garage. Echt een aanrader!! Raymond en zijn team staan echt voor iedereen klaar.

alles werd goed nagekeken en afgehandeld.

de klachten werden goed afgehandeld.

Een eerlijke garage!

Bij Raymond heb ik nooit het idee dat ik teveel moet betalen. Terwijl ik dat in het verleden wel had met andere garages. Superservice en heel klantvriendelijk!

Top service

Ik word altijd super goed geholpen, snelle service en ze staan altijd voor je klaar.

Wat een top service!

1 van onze banden was zacht. We hebben neteen gebeld en na 30 minuten was de eigenaar ter plaatse om de band op te pompen, zodat we achter hem aan konden rijden naar de garage. Na onderzoek bleek dat er een minispijkertje in de band zat. Spijkertje eruit, plugje(?) erin en we kunnen weer rijden. Kosten: slechts 27 euro. Wij waren helemaal blij, want hadden al een dikke rekening zien aankomen. Waar in NL vind je nog een garage die eerlijke prijzen rekent!

Denken goed mee en leveren hoge kwaliteit voor een heel schappelijke prijs

Denken goed mee en leveren hoge kwaliteit voor een heel schappelijke prijs

Zoals ieder jaar weer zeer tevreden.

Dit jaar weer een APK, maar deze maal met beurt. Helaas wat gebreken gevonden. Maar goed en eerlijk advies gekregen en verdere afhandeling naar alle tevredenheid.

zeer attent, behulpzaam. Vakwerk

Zeer attent en behulpzaam. Vakwerk

Zeer goede service

Ruimschoots onder prijsafspraak gebleven. Snel en vakkundig auto voorzien van nieuwe banden en grote beurt.

Snelle service

Ik kom al jaren bij Garage Biesheuvel en ben altijd zeer tevreden.

Zorgvuldig en vriendelijk

De diagnose van het defect is zorgvuldig gedaan. De reparatie is vlot gedaan. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Bij het afhalen van de auto werden de defecte onderdelen laten zien.

Probleem met airco snel gevonden en gerepareerd, top!!

Ik kom al jaren heen met mijn auto's van verschillende merken en typen bij Raymond voor de gebruikelijke, door de fabriekanten voorgeschreven, onderhoudsbeurten en de APK-keuringen. Altijd keurig op tijd klaar en nooit achteraf een probleem. Dit heb ik bij verschillende "merk-dealers" wel anders meegemaakt. Al met al een top garage met fijne medewerkers!