Onderhoud is snel, vakkundig en volgens afspraak uitgevoerd. Hartelijk dank

vriendelijkheid en expertise

Zelfs op maandagochtend is het personeel van de garage zeer vriendelijk. Ik kon eventueel even wachten, maar koos ervoor op te gaan wandelen en twee uur later pas mijn auto op te halen. "lekker gewandeld?" Zo vriendelijk. En mijn auto staat zo geparkeerd dat ik meteen weg kan rijden.

ik kan me geen beter garagebedrijf wensen

vriendelijk, voorkomend, vakbekwaam

Gebelt kon langs komen en werd gelijk verholpen

Super service

Deskundig en klantgericht advies, vriendelijke medewerkers voor een faire prijs.

Goede service!

APK en een beurt en ook nog een leenauto beschikbaar, dat was top!

Snel,kundig en betrouwbaar zoals altijd!

Correct, vriendelijk , kundig, snel en betrouwbaar!

Advies gevolgd op basis van relatief gering aantal kilometers.

Fijn dat binnen de afgesproken tijden onderhoud is uitgevoerd.

nog steeds uitstekend

Al jaren klant altijd goed geholpen voor een goede prijs

uitstekend

klantvriendelijk. uitstekende service

Uitstekende service!

Ik ga al een aantal jaar naar Garage R Biesheuvel in Hoofddorp en ik ben uiterst tevreden over de service en de vakmanschap van deze heren. Ik zou het iedereen aanraden!

goede ervaring

prima geholpen

Wederom klantvriendelijk, servicegericht en goed meedenkend in oplossingen.

Serieus is er geluisterd naar mijn vraag en opgelost!

Ik hoorde een geluid met optrekken, Raymond is meegereden een stukje, hoorde het ook, daarna is het volledig hersteld.

Uitstekende service

Prettige sfeer, uitstekende service . Vertrouw op kennis en montage. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kom graag bij deze garage.

Vertrouwd gevoel

Altijd vriendelijk en bereid je te helpen. Geeft een vertrouwd gevoel,goede service.

Goed en betrouwbaar

goed en betrouwbaar, altijd vriendelijk en helpen mee met denken naar de juiste oplossing

Altijd prima dienstverlening.

We komen al jaren bij garage Biesheuvel in Hoofddorp. Omdat we erg tevreden zijn !!

Betrouwbaar bedrijf met persoonlijke aandacht

Sinds een jaar of 4 hier met 2 auto's klant. Altijd een eerlijke behandeling en uitleg. Normale prijzen en geen onnodige reparaties

Geen klachten, snel een goede communicatie.

Altijd hulp bereid zonde lange wachttijden

Snel, hoge kwaliteit en vriendelijk

Het is een plezier om met Biesheuvel zaken te doen

Prettig

Dit was de eerste keer, dat ik bij garage Biesheuvel in Hoofddorp was. Het was voor een apk-keuring. Ik heb een sympathieke benadering en goede uitleg van zaken ervaren.

Prima service en no-nonsense bedrijf !

Klein garage waar je prima geholpen word.