Zeer goede service

Ruimschoots onder prijsafspraak gebleven. Snel en vakkundig auto voorzien van nieuwe banden en grote beurt.

Snelle service

Ik kom al jaren bij Garage Biesheuvel en ben altijd zeer tevreden.

Zorgvuldig en vriendelijk

De diagnose van het defect is zorgvuldig gedaan. De reparatie is vlot gedaan. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Bij het afhalen van de auto werden de defecte onderdelen laten zien.

Probleem met airco snel gevonden en gerepareerd, top!!

Ik kom al jaren heen met mijn auto's van verschillende merken en typen bij Raymond voor de gebruikelijke, door de fabriekanten voorgeschreven, onderhoudsbeurten en de APK-keuringen. Altijd keurig op tijd klaar en nooit achteraf een probleem. Dit heb ik bij verschillende "merk-dealers" wel anders meegemaakt. Al met al een top garage met fijne medewerkers!

prima service

Goede prijs kwaliteit verhouding

ik word altijd erg prettig geholpen, precies zoals ik dat graag wil

ik kan alles vragen en samen bespreken wat goed voor de auto is, ik heb er vertrouwen in, dat alles goed en eerlijk gebeurt

Gewoon een goede garage

Ik ben al jaren klant (1996) en vanaf dag één zijn we altijd prima geholpen.

Vriendelijk en goede service

Zeer tevreden over de service en schappelijke prijzen!

Al meer dan 25 jaar altijd fantastisch geholpen.

Zeer fijne garage met vriendelijk en vakkundig personeel.

Correcte behandeling van de klant en vakkundig onderhoud van de auto

We hebben deze reparateur ooit leren kennen bij de reparatie van een weinig voorkomend probleem bij een auto. De diagnose en oplossing van het probleem waren technisch gezien perfect en geheel afgestemd op de financiële armslag die we ons op dat moment konden permitteren. Kortom maatwerk !!! Andere garages hadden gegarandeerd de meest voor de hand liggende DUURDERE oplossing gekozen. Zeer prijzig onderdeel gewoon vervangen door nieuw - zo van de plank = makkelijk verdiend. In betreffende situatie werd voor een minder makkelijke oplossing......repareren..... gekozen. Door kundigheid en kennis van zaken m.b.t. de geconstateerde problemen werd de reparatie eveneens snel maar voor ons vele malen goedkoper uitgevoerd. Een typische Win-Win-situatie - alleen haalbaar als je met een ''vakman'' van doen hebt.

perfect

Perfect geholpen

Staan altijd voor je klaar en een prima service.

Goede servive

Correct en snel geholpen

Toppers!

Altijd vriendelijk, goede service. Staan altijd voor je klaar.

Vakkundig en klantvriendelijk bedrijf

Zijn al jaren klant bij garage Biesheuvel. Denk mee met de klant en is zeer vakkundig

Ik ben blij dat ik er op kan vertrouwen dat er goed onderhoud wordt uitgevoerd aan mijn auto

Ik kom al jaren bij deze garage, altijd naar tevredenheid

Zorgvuldig werk geleverd.

Het was op zich een eenvoudige klus: bandenwisselen, maar dat is dus zorgvuldig gebeurd.

Zeer goede ervaring

Al heel lang mijn garage altijd correct behandelt eerlijk advies geen lose praatjes goed en deskundig weten wat er aan de hand is goede service en nette prijs die vooraf gegeven wordt en volgens afspraak word alles netjes gemaakt

Denkt met de klant mee voor oplossing

Weet altijd een oplossing voor ieder probleem

top service

Net weer een kleine beurt aan de Tucson gehad, en heel tevreden. Prijs is oké voor een beurt, de service geweldig en de communicatie ook. Er zijn ook dingen gratis vervangen terwijl we d auto al net iets mee dan een jaar hebben. De service is al jaren geweldig, daarom kom ik ook al ruim 25 jaar bij Biesheuvel, en zal ook zeker niet van garage veranderen, zelfs nu niet terwijl ik in Purmerend woon.

Al jaren kom Ik bij de garage en altijd uitstekende service!

Prima geholpen met goed advies.

Net als elke keer goed en vriendelijk geholpen. Bij problemen met de auto vaak ook alternatieven aangeboden gekregen met helder advies.

Goede service en communicatie

Fijn contact, snel schakelen en top service!