Heldere afspraken, prima service

Laat hier al jaren onze auto's onderhouden. Altijd heldere en open uitleg zonder verrassingen. Exact zoals ik verwacht van een autobedrijf! Zeker een aanrader!

Het is een familiebedrijf, zorgvuldig en service gericht

Het is een automobielbedrijf met hart voor de klant.

Prettige en professionele hulp

Goede en prettige relatie opgebouwd met vertrouwen in professionele reparaties en onderhoud aannauto

Betrouwbaar, servicegericht en vriendelijk.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Behulpzaam en klantgericht.

Betrouwbaar en deskundig bedrijf!

Prettig contact. Kwaliteit geeft vertrouwen...

Prima bedrijf

Vriendelijk personeel Verstand van zaken Goede service

Fantastisch al zeker 15 jaar!!!

Ik kan het niet in woorden vatten, maar ze staan altijd voor mij klaar! En nooit maar dan ook nooit is er een probleem met mijn auto.

Prima autobedrijf, fijne mensen om goed zaken mee te doen.

Vakmanschap en klantgerichtheid is hier overduidelijk aanwezig. Bedankt namens ons hele gezin, wij gaan genieten van onze nieuwe aanwinst. Marianne en Ernst.

Geweldige service!!

Ik heb een Kona van 10 mnd oud gekocht, zeer tevreden over de service,uitleg en afhandeling, helemaal "TOP",zo zijn er niet veel garages meer, zeer klantvriendelijk en een kop koffie erbij, zeer tevreden over de broers en personeel die deze garage runnen,blijven zeker bij deze garage!!👍

De koopervaring en service overtrof echt alle verwachtingen.

Echt perfecte service en zeer behulpzaam. Er wordt goed geluisterd en meegedacht.

Bij garage #Ouwerkerk wordt SERVICE met hoofdletters geschreven.

Ik rijd sinds vier jaar in een Hyundai Tucson. Ik moet zeggen een fantastisch auto waar ik zeer tevreden over ben. Ook ben ik sinds vier jaar klant bij garage Ouwerkerk en ik kan niet anders zeggen, zo tevreden ik ben over mijn Hyundai, zo tevreden ben ik over hun aandacht voor mij als klant en hun service. Afgelopen week heb ik een kleine servicebeurt laten uitvoeren. De inrolbare hoedenplank van mijn auto was stuk, wilde niet meer inrollen. Vermoedelijke was de veer stuk. Zonder dat ik hier om gevraagd heb, hebben ze een nieuwe hoedenplank voor mij besteld, welke er de volgende dag al was. Garantie, kostte mij niets. Vorig jaar een soort gelijke situatie meegemaakt met mijn achterruitenwisserblad. Het wisserblad was stuk en niet voorradig. Erwin Ouwerkerk heeft toen op mijn wisserblad een nieuw rubber gemonteerd. Kosten: nul. Nogmaals garage #Ouwerkerk heeft aandacht voor hun klanten en SERVICE wordt bij hun met hoofdletters geschreven.

Fijn bedrijf , vakmensen die problemen oplossen !

Ik had een probleem met mijn navigatie , die hebben de mensen van Ouwerkerk prima opgelost. Reuze bedankt mannen ! Volgende keer ga ik niet meer tobben maar kom met mijn auto bij jullie !

Ik kom al jaren bij het bedrijf Ouwerkerk(destijds Oog in Al in Utrecht) voor onderhoud/advies en inruilen/koop andere auto. De service is prima en de ontvangst en adviezen van Henri en Erwin Ouwerkerk uitstekend. Om deze redenen o.a. al jaren lang tevreden klant!

De kreet \"problemen met uw Hyundai? Wij lossen de storing op!\" klopt volledig bij Autobedrijf Ouwerkerk. Hyundai dealer Vlaardingen kreeg het niet voor elkaar om de problemen van besturing i10 op te lossen. Bij Ouwerkerk geweest en de besturing is weer perfect. De 65km lange terugrit was het overtuigende bewijs. Ook is mij uitvoerig uitgelegd wat het probleem is geweest. Men neemt de tijd voor je, een positieve ervaring rijker.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd meedenken over goede oplossing!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

dit bedrijf is geweldig vier jaar geleden een picanto 1.2 gekocht 54-TGL-5 en we zijn zeer tevreden. niks geen problemen gehad intussen 50000km op de teller. gekocht bij tellerstand 6100. wij zijn echt hyundai en kia fan. eerst reden we de vw fox nooit meer, altijd gezeik met garantie . de garantie bij de zuid koreanen zijn fantastisch.

• Reden bezoek Andere reden

Altijd: Koffie ? Een praatje, goed technisch inzicht, geen bla blaaaa...... maar 2 broers en hun overige personeel die nog \'hard voor de zaak\' hebben. Inmiddels hebben we een I20 en het kleine zusje de I10 en beiden bevallen TOP ! ga zo door Erwin en Henri

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Diverse nieuwe auto\'s gekocht.altijd eerlijk en deskundig. Prettig en vriendelijk geholpen. Niets is ze te veel.

Service 2.0, gewoon een top bedrijf

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer goed, staan altijd klaar voor je. Kijken objectief wat het beste voor je is. Ik heb er al meerdere auto\'s gekocht, bij een hadden we wat problemen (technisch) zonder enige discussie is het probleem perfect opgelost.

Ik kom al acht jaar met twee auto\'s bij dit bedrijf . En met alle beurten, reparaties en aankopen hebben ze mij (ons) nog nooit teleurgesteld. In tegendeel, de mannen Ouwerkerk weten wat ze doen, hebben de kennis, de kunde en stellen je gerust en tevreden. Wie wil er niet zo\'n garage.

• Reden bezoek Andere reden

Goed, komt afspraken na.