Hele vriendelijke eigenaar!

Eigenaar is top.

Prettig, no nonsens, kennis van zaken, kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Prettig, no nonsens, kennis van zaken, kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Zeer goed!

Uitstekende service!

in een woord: uitstekend

ik ben meer dan 20 jaar klant en heb nog nooit een klacht gehad. Uitstekende, persoonlijke, benadering en prima service. Ga zo door mannen.

Keurige service en heel fijn te woord gestaan

Het advies, de service en de toelichting zijn perfect

Zeer prettige meedenkende garage

Ik heb uitsluitend positieve ervaringen met dit bedrijf.

Prima bedrijf

Super goede service en nette mensen die met je meedenken, zelfs als ze anders meer aan je zouden kunnen verdienen. Aan te bevelen!!!

Gewoon goed!

Service, deskundig, altijd accuraat. Ze denken mee en komen met waardevolle adviezen.

Prima bedrijf

Is goed bereikbaar, goede en snelle service en vriendelijk personeel.

jaren te laat dit bedrijf govonden

fijne mensen om mee te werken

Persoonlijke aandacht en een prima service

Afgelopen zomer een auto gekocht bij de gebroeders Ouwerkerk. Ik kende de garage nog niet, maar vanaf begin meteen goed gevoel bij dit bedrijf. Het gevoel bleek ook te kloppen. Ze nemen de tijd voor je, eerlijk/vakkundig advies en heel prettig in de omgang. Auto laat ik daar voortaan in onderhoud ook. Die overigens heerlijk rijdt!!!

TOP bedrijf, met professioneel personeel

Bij Ouwerkerk altijd duidelijke en eerlijke gesproken taal. Wij houden ervan

Kwaliteit, service perfect en prijs correct

Goede service bij Ouwerkerk in harmelen

Zijn goed geholpen regelen alles voor je komen er al jaren naar volle tevredenheid. . Prima service komen er graag elke keer voor een Hyundai

Fijne garage

Ik kom al jaren met mijn auto’s bij garage ouwerkerk. Heb diverse nieuwe auto’s aangeschaft voor mijn bedrijf en ook prive. Prima zaken doen en in de werkplaats staan ze altijd voor ons klaar! Chapeau mannen! Tot de volgende keer.

Kwaliteits service tot aan huisadres toe!

Overleden accu, zonder morren stond Henri er binnen 15 minuten. Zodoende kon ik snel mijn weg naar de garage en werk vervolgen.

Een goed betrouwbare garagebedrijf

Een goed en betrouwbare garage, met eerlijke en gekwalificeerde mensen. Niks is teveel en staan altijd klaar.

Prijs beduidend hoger dan afgesproken

Ik woon al 30 jaar in Harmelen en heb besloten om meer gebruik te gaan maken van de plaatselijke ondernemers. Zo heb ik een afspraak gemaakt bij autobedrijf Ouwerkerk in Harmelen om mijn zomerbanden te wisselen voor de winterbanden. Tevens ook de prijs afgesproken en wel € 55,- exclusief BTW. Het betrof een wisseling van alleen de banden. Wielen demonteren en monteren. Zomerbanden eraf en winterbanden erop. Wielen uitbalanceren. Daarnaast heb ik gevraagd of van de velgen van mijn vorige auto de banden afgehaald zouden kunnen worden. Losse velgen, alleen de band eraf. Dit was geen probleem. Toen alles klaar was werd voor het afhalen van de banden van de losse velgen € 42,88 exclusief BTW in rekening gebracht. Natuurlijk verwachtte ik iets extra's te moeten betalen voor deze extra werkzaamheden, maar geen € 42,88 exclusief de BTW. Dit is buitenproportioneel. Dit is bijna net zoveel als het wisselen van de zomerbanden met de winterbanden. Hoe ik ook probeerde uit te leggen dat dit niet juist was, het hielp niet. Dit moest gewoon betaald worden voor de werkplaats. Ik heb betaald en aangegeven dat dit de eerste en tevens de laatste keer is geweest dat ik bij Ouwerkerk Harmelen enige werkzaamheden uit zal laten voeren. Het mag begrijpelijk zijn dat ik dit bedrijf niet aan zal bevelen.

Top bedrijf

Ik kom hier al jaren. Hier ben je geen nummer maar kennen ze je. Service staat voorop er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen . Ik ben nog nooit voor onverwachte verrassingen komen te staan en kan altijd snel terecht

Eerlijk en oprecht zaken doen is hun motto en dat klopt

Keurig bedrijf, medewerkers zijn correct, positief en oprecht. Prima service. We zijn blij terug gekeerd te zijn naar deze onderneming

Prima, zijn er voor de klant

Ze zorgen dat je geen zorgen hoeft te maken, ze regelen alles keurig netjes voor je.

Vakkundig & vriendelijke

Alkes was goed geregeld: vriendelijke, vakkundige en hulpzame mensen.

Vriendelijk en luisteren goed naar wat je zegt.

top service en vriendelijke mensen

Mijn auto is al 6 jaar bij dit bedrijf in onderhoud en ik ben zeer tevreden over de service. Alles word goed en netjes gerepareerd en zeer vriendelijke medewerkers.

Top toegewijd en specialist !

Altijd persoonlijk en hulpvaardig ! Kundig en vaardig weten wat ze doen en belangrijk voor een klant BETROUWBAAR !